Jump to content
Sign in to follow this  
ovi

Nu Mai Porneste

Recommended Posts

Este o baterie Delkor , acum nu stiu sigur daca este bateria originala de pe masina..sau a fost schimbata tot cu una la fel.

Cand am luat masina avea 114.00 si acum are 160.000.

post-1415-1200324869_thumb.jpg

Edited by tkd29

Share this post


Link to post

Asa ceva nu s-a mai montat pe Cielo de citiva ani .

Ia o baterie noua , apoi porneste cum ti-a recomandat ovi_jer .

Share this post


Link to post

Daca masina nu a pornit trasa , nu are nici o legatura cu bateria, o sa o schimb in momentul cand voi sti sigur ca nu porneste din cauza ei.

Share this post


Link to post

Se pare ca am facut-o sa porneasca, dupa ce am lasat bateria la incarcat , am fost mi-am luat o cheie de bujii le-am dat jos , le-am curatat, erau cam umede si murdare, le-am bagat la loc , am pus bateria si dupa 4 incercari a luat-o. A pornit cam greu , dar a pornit.

Edited by tkd29

Share this post


Link to post

Problema este la un cielo din 97:se intampla cateodata sa nu porneasca motorul (pe benzina) sau sa se opreasca din mers;am cautat cauzele problemei si am observat ca nu ajunge benzina la motor,mi s-a intamplat de cateva ori dar ziua urmatoare functiona perfect.

Am incercat sa schimb filtrul de benzina dar fara nici un rezultat.Unde sa fie problema?

Share this post


Link to post

Fara rezultat in ce sens? Nu ai reusit sa-l schimb sau nu s-a schimbat cu nimic comportamentul motorului dupa schimbarea filtrului?De obicei ce cantitate de benzina ai in rezervor cand pompa nu mai baga?

Share this post


Link to post

Se pare ca te-a cam lasat pompa de benzina. Ai un obicei de a merge fara prea multa benzina in rezervor ? Cind ai probleme, nu-ti vine deloc benzina sau debitul e f. slab ? In momentul acela, daca pui contact, se aude pompa biziind ? Cind iti merge "bine" zici ca merge perfect, adic motorul trage normal, sau e mai puturos ?

Share this post


Link to post

O solutie sigura e punerea pe tester, pentru verificarea starii tuturor senzorilor si a injectoarelor, precum si verificarea presiunii bagate de pompa de benzina.

Daca mergi frecvent cu acul de la nivel benzina pe rosu, poate fi de la dezamorsarea pompei.

Verifica intai si bujiile, aprinderea, sa nu iti fure curent fisele (Vezi daca fac scantei clare noaptea, pe intuneric).

Daca masina e din '97, se poate sa fie mai multe probleme, pe langa cea cu pompa de benzina

Edited by mgrigo2000

Share this post


Link to post

-nu obisnuiesc sa merg cu acul de la benzina pe rosu;obisnuiesc sa tin acul intre sfertul scalei si jumatatea acesteia;

-cand porneste pe benzina,motorul merge normal:relanti bun,trage normal;

-iar cand nu porneste-debitul...lipseste-am verificat si la filtru si la conducta ce ajunge la motor;

-cand pun contactul nu se mai aude zgomotul acela facut de pompa (cand se amorseaza)-pana acum se auzea chiar daca nu pornea.

Share this post


Link to post

Verifica mufa de la pompa sa fie infipta bine.

Cand iti face figuri si nu porneste, pune un fir cu + de la baterie direct la firul rosu care atarna liber sub delco, si vezi daca asa pompa baga benzina si motorul porneste. Daca porneste asa, scoate + de la firul rosu si vezi ce se intampla. Daca motorul se opreste, e de la circuitul releului pompei, care trebuie sa alimenteze pompa 2 secunde cat e contactul pus si motorul oprit sau cat timp motorul se invarte.

Edited by mgrigo2000

Share this post


Link to post

Problema este la mufa de la pompa de sub bancheta,la cablajul pompei din rezervor sau chiar pompa.

Fara releu sau cu circuitul releului intrerupt pompa nu baga in cele 2 secunde de la punerea contactului dar baga cu motorul pornit pe circuitul auxiliar pe contactul de presiune ulei.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

In primul rand scuze daca s-a mai discutat dar eu nu am gasit.

Mi-am vandut mai demult Espero dar omul caruia i l-am vandut are urmatoarea problema: i se opreste aiurea in intersectie la semafor si nu mai porneste la cheie. Electromotorul invarte de o zapaceste, chiar o ia, insa se pare ca nu primeste benzina, moare imediat dupa o secunda. Daca o impinge si o trage pe dreapta, o lasa 1-2 ore iar dupa aia porneste normal la prima cheie.

Se exclude varianta defectiunii la pompa de benzina pentru ca tocmai a cumparat una noua. De asemenea si carbunii electromotorului sunt relativi noi (1 an). Idem bujii si fise. Mentionez ca asta se intampla pe benzina (zice ca pe GPL nu mai merge de o vreme, pana isi rezolva problema asta).

Share this post


Link to post

A verificat daca are scanteie la bujii sau benzina in rampa cand da la automat?

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Poti sa explici putin pliz cum se verifica chestiile astea doua?

Share this post


Link to post

Pt scanteie se scoate o fisa de pe bujie se apropie de blocul motor si se da la automat, daca face scanteie este ok, mai departe se verifica fiecare bujie in parte.

Pt benzina , in poza in chenarul facut de mine se afla o mufa neagra , trage-o afara si cand pune conetactul sau da la automat vezi daca scoate benzina.

post-1415-1201004619_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Din nefericire am iara probleme cu pornirea, de data asta nu mai vrea sa porneasca deloc.

Am crezut ca este de la baterie , am incarcat-o dar degeaba , nu a vrut sa porneasca. Am schimbat capacal la deloc , degeaba.

Am scos fisa centrala si am vazut ca da scanteie, dupaia am scos pe rand toate bujiile si am vrut sa vad daca vine scanteie..surpriza, abia daca venea o santeie anemica in timp ce dadeam la automat cred ca daca era soare afara nici nu vedeam scanteiea. Fisele de la bujii sunt aproape noi , luleaua este noua , capacul la delco este nou. Ce poate sa fie stricat de nu vine santeie cum trebuie la bujii?

Share this post


Link to post

ceva prin delcou, eventual acel modul? (in afara de capac)

Share this post


Link to post

Ala il banuiesc si eu..acum trebuie sa vad daca gasesc un posesor de cielo care sta prin titan si vrea sa faca un bine sa ma ajute cu modulul lui sa vad daca este exact ala defect, ca nu am chef sa cumpar unu si sa constat ca era altceva devina.

Share this post


Link to post

Daca ai scanteie buna la fisa centrala nu are treaba nici modulul din delco cu problema ta. Sigur ai vazut bine? :) Singura explicatie logica, luleaua noua e proasta sau capacul are ceva. Mai ai carbunele ala central in el?

Share this post


Link to post

Luleaua este buna pt ca cea veche imi facea figuri si nu mai pornea , cand am pus-o pe asta noua a prornit instant. Am crezut ca este capacul , am cumparat capac nou , face exact ca si cu capacul vechi , acum l-am pus iar pe ala vechi si face la fel , deci capacul, luleaua, fisele sunt bune.

 

Am vazut f bine , cand am scos bujia si am dat la automat era o scanteie anemica o luminita alba ca cea de la laser poate mai mica, si in prima secunda nici nu dadea scanteie dupaia abia a aparut si dupaia iara nu mai venea scanteie.

post-1415-1202291105_thumb.jpg

post-1415-1202291111_thumb.jpg

Edited by tkd29

Share this post


Link to post

Cand ai diferenta de scanteie intre centrala si una din fisele de bujii singurele vinovate sunt fisele, capacul sau luleaua. De-asta te-am intrebat, altceva nu poate fi defect. Presupun ca axul distribuitorului se roteste.

Eu zic sa incerci iarasi o comparatie intre centrala si una din fisele de bujii fara bujie pusa, ci la jumatate de centimetru ce carcasa motorului.

 

Ps. Bobona de inductie este comandata de acel modul, deci daca ar fi defect, nu ai avea scanteie nici la centrala. La randul lui acel modul este comandat electromagnetic de o bobina fixa si un magnet pe axul delco-ului.

 

Later edit. Din ce vad in pozele atasate de tine, bobina aia de sub magnetul de pe ax arata destul de rau si eu tot cred ca nu ai vazut bine :P . Recomand sa o schimbi, e ieftina oricum si dupa aia mai vedem dar eu cred ca rezolvi problema.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Deci prima data am scos o fisa si am apropiat-o de blocul motor si nu a facut scanteie, am scos bujia am bagat-o in fisa si am pus-o pe blocul motor..si a facut ceva scantie f mica si nu incontinu, a dat la incept dupa care nu a mai dat .

Cu fisa centrala scoasa si apropiata de bloc face scanteie incontinuu.

Cu capacul nou si cel vechi face la fel. Fisele sunt relativ noi, nu cred ca au mai mult de 5000 km, luleaua a fost schimbata ca nu a vrut sa mai porneasca acum 1 luna si ceva, dupa ce am schimbat-o a pornit instant.

Share this post


Link to post

Nu mai porneste dintr-o data sau ai umblat pe la ceva exact inainte :) ?

Sigur ai pus fisele cum trebuie?

Modulul ala cred ca e identic cu cel de la Espero, are acelasi cod si e 150 ron.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

A facut ceva figuri mai demult, mergea neregulat si isi revenea in timp, nu a mai pornit intr-o zi , am traso dar degeaba, am luat bateria am incarcat-o si a pornit dar f greau, dupaia cand pornea bine si mergea cum trebuie iar dupa 2-3 zile pornea dar mergea neregulat , acum 2 zile am vrut sa o pornesc iar si sufletu..nici o sanasa , mi sa terminat bateria am reincarcat-o dar degeaba, are cate o tentativa de pornire dar nu o ia.

Share this post


Link to post

Eu am un modul dezafectat pt Espero, daca te intereseaza sa ti-l imprumut - PM.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...