Jump to content
Sign in to follow this  
topcat

Aprindere Lampa De Avertizare Sistm De Franare

Recommended Posts

Akon, are. Stiu sigur. Cel putin la mine a avut prima data :| .. Si o sa aiba din nou dupa urmatorul schimb. La inceput apare la franele puternica..exact ca in problema topicului.

Edited by luisspeed

Share this post


Link to post

Problema asta am avut-o pe vremuri la Oltcit. Lichidul era aparent in "norme". Problema era la plutitorul din componenta "senzorului". Nu parea spart, nu nimica. Nu-mi mai aduc aminte exact cum l-am potolit si poate ca n-are importanta. Teoretic, ar putea fi si de la senzori (in cazul in care exista). La presiuni mai mari (ale placutelor) si incalzire puternica (a lor), ar putea sa se creeze o conductie care sa duca la apinderea martorului.

Share this post


Link to post

Eu zic ca eroarea poate fi de la nivelul lichidului din vas, care in repaos poate ca este sificient ( intre min si max) dar la o franare puternica lichidul se deplaseaza in partea anterioara a vasului, si in dreptul plutitorului, nivelul pe moment devine prea scazut. Completati cu lichid pana la max, astfel nivelul lichidui v-a varia mai putin in timpul franarii.

Share this post


Link to post

Intradevar stilul de condus este sportiv :D , masina e cumparata la sfarsitul lui 2007...si din cei 25000 km doar cateva sute au fost facute pe drumuri externe...Sigur trebuie schimbate placutele...daca voi completa cu lichid nu se va mai aprinde becul dar problema tot nu va fi rezolvata...

 

Totusi nu ma asteptam ca in 30000 km sa fac schimbul la placute

Acum vine intrebarea...oare ma mai tin placutele 5000 km... :( sau 3 luni... :D ...

 

 

@luissped - ai schimbat toate placutele?...cam cat te/a ajuns? Sunt si alti producatori de placute? sau oricum nu te lasa serviceul?

Edited by topcat

Share this post


Link to post
Intradevar stilul de condus este sportiv :D , masina e cumparata la sfarsitul lui 2007...si din cei 25000 km doar cateva sute au fost facute pe drumuri externe...Sigur trebuie schimbate placutele...daca voi completa cu lichid nu se va mai aprinde becul dar problema tot nu va fi rezolvata...

 

Totusi nu ma asteptam ca in 30000 km sa fac schimbul la placute

Acum vine intrebarea...oare ma mai tin placutele 5000 km... :( sau 3 luni... :D ...

 

Raspunsul il gasesti singur.

1 vezi care-i grosimea unei placute noi

2 vezi care este minimul de uzura admis

3 ce uzura ai acu dupa cei 30000km,dupa care faci un calcul cu aproximatie cam cit te mai tin placutele astea ( desigur,daca mai ai ce calcula)

Share this post


Link to post

Dupa 30000, daca nu ai umblat la ele si..mai ai si stil mai sportiv de condus..fugi la service, pana nu faci schimbul de placute cu tot cu discurii.. Pe fata au fost 240 sau 250 lei cu tot cu manopera in rep si in regim de urgenta :D Adica am intrat direct in spate, fara programare, masina sus in atelier si gura pe ei ca am nevoie urgent de placute si repede ca ma grabesc sa fac nush ce drum. :D

Pe spate nu am schibat inca..dar am o presimtire ca urmeaza. Si din cate am vaz in carte la al 2-lea schimb parca scrie si ceva de discuri pe fata, care mi se par cam moi, se toaca cot la cot cu placutele...

Share this post


Link to post

Pe spate o sa le schimbi cand te plictisesti de ele :) ) La Nubira schimbasem 2 seturi de placute pe fata, cele de pe spate nici nu se cunosteau.

Share this post


Link to post

Daca nu ma insel martorul galben este cel de ABS, nu? Impreuna cu martorul de frana de mana ma duc la concluzia ca ai o problema cu sistemul de franare, cel mai probabil datorata modulului de ABS. Vezi sa nu fie ceva legat de rechemarea in service pt defectiuni ABS.

Share this post


Link to post

De fapt era releul de incarcare de la alternator. Aici eu mergeam pe baterie fara sa banuiesc vreo secunda ca am probleme cu alternatorul sau ceva electric. Dimineata am pornit si am plecat la munca dar pina in prima statie s-a oprit cd playerul, nu mai mergeau geamurile, claxonul cam toate. Am reusit sa merg asa pana la primul service si acolo am primit verdictul.

Share this post


Link to post

Ciudat ca ceilalti martori nu s-au aprins ,in special cel de baterie (incarcare).In urma unui eveniment asemanator (baterie moarta) eu m-am ales cu eroare la modulul/calculatorul de airbeguri, tensiune mai mica de 10,6 v timp de cateva secunde,cat am incercat pornirea.Verifica daca becul de airbeg clipeste de 6 ori la punerea contactului sau doar se aprinde si se stinge dupa un timp.

Edited by Myg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...