Jump to content
Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

Probabil n-o sa aibe nimic, cel putin nu cred se fie problema. Eu unul nu as sta cu contactul pus minunte sau chiar ore. Accesoriile care cred ca le voi folosi cu motorul oprit, le comut de pe contact pe direct.

Share this post


Link to post

Probabil n-o sa aibe nimic, cel putin nu cred se fie problema. Eu unul nu as sta cu contactul pus minunte sau chiar ore. Accesoriile care cred ca le voi folosi cu motorul oprit, le comut de pe contact pe direct.

 

67000000.gifde ex:am un modulator de frecventa care merge conectat la bricheta si ma enerveaza ca trebuie sa stau cu contactul pus...45000000.gifcum o comut de pe contact pe direct??77000000.gif

Share this post


Link to post

Da chiar asa rau am explicat mai sus incit n-ai inteles nimic?

Share this post


Link to post

Nu, in cazul asta se reformuleaza. Te duci la un electrician si ii spui ce vrei sa faci.

Share this post


Link to post

am inteles asta dar care e linia 15...

asta nu stiu

Share this post


Link to post

Plus permanent este pe linia 30. Pe linia 15 ai tensiune dupa contact. Vezi schema in manual.

Share this post


Link to post

am inteles asta dar care e linia 15...

asta nu stiu

 

 

 

Mai "babeste", cu o lampa de control si contactul luat, cauti pe ce sigurante ai tensiune ...

 

 

 

 

Da, cum spune Cris06, e linia 30. Sau asculta-l pe Dj_Dark.

Share this post


Link to post

Probabil n-o sa aibe nimic, cel putin nu cred se fie problema. Eu unul nu as sta cu contactul pus minunte sau chiar ore. Accesoriile care cred ca le voi folosi cu motorul oprit, le comut de pe contact pe direct.

 

Adica +permanent? Cam nasol, ar trebui sa le pui pe pozitia aia cu cheia in contact indiferent de pozitie, cand ai scos cheia, s-a taiat curentul, e mai sigur.

Share this post


Link to post

Mai sigur, in ce sens? Probabil si eu voi comuta bricheta pe direct, chiar am nevoie sa functioneze cind stau cu motorul oprit.

 

LE. Inainte de a comuta un accesoriu pe direct, iti asumi riscul de al uita ON, in cazul meu, player-ul. Alte riscuri nu sint.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

imi poate spune si mie unde gasesc releul k 17 din schema electrica din manualul de utilizare pentru espero pagina 980

Share this post


Link to post

Vezi sub volan, unde e si cel de semnalizare, desi eu personal nu cred ca exista la modelele importate in Romania. Geamurile sunt actionate direct de butoane.

Share this post


Link to post

Salutare, o problema am si eu cu luminile albastre din bord care mi se aprind intermitent , pana dispar...alteori nu se aprind deloc...tipul de la care am luat masina spunea telefonic ca ar fi fost oprite de undeva de pe langa faruri,dar eu nu am gasit nimic cu potentiometru ...masina e echipata cu xenoane , daca are vreo legatura...mersi frumos

Share this post


Link to post

Ce lumini albastre? Ai montate leduri la iluminarea tabloului de bord?

Share this post


Link to post

Ce lumini albastre? Ai montate leduri la iluminarea tabloului de bord?

 

Nu,pur si simplu cand aprind pozitiile , se aprinde tot ,mai putin lumina in bord...care cateodata se aprinde intermitent si asa ramane...e de culoare albastra...

Share this post


Link to post

Mda... Desfa tabloul de bord si ai sa gasesti in spatele lui (pe placa de circuit imprimat) patru fasunguri mari in care vei gasi (mai mult ca sigur) leduri la 12V albastre. Ledurile astea (ca si cele de pozitie) au rezistenta de limitare dimensionata insuficient astfel incat ledurile se ard repede. Desfa si vezi ce e acolo.

Share this post


Link to post

Mda... Desfa tabloul de bord si ai sa gasesti in spatele lui (pe placa de circuit imprimat) patru fasunguri mari in care vei gasi (mai mult ca sigur) leduri la 12V albastre. Ledurile astea (ca si cele de pozitie) au rezistenta de limitare dimensionata insuficient astfel incat ledurile se ard repede. Desfa si vezi ce e acolo.

 

Ms frumos , asta ma sa fac...dar daca erau arse de ce se aprind intermitent...?

Share this post


Link to post

Nu mai cita postul meu! Foloseste "add reply" din subsolul paginii.

Daca palpaie sunt "pe duca".

Share this post


Link to post

Buna ziua .

Am intampinat o problema.

azi am observat ca s-a topit piciorusul de la unul din becuri (tin sa mentionez ca am circulat doar cu faza scurta)

 

Intrebarea mea este:

 

Poate fi din cauza becului? fiind din acela alb sau din cauza instalatiei(bec 60-55w H4)

post-19874-0-79757600-1308067786_thumb.jpg

post-19874-0-88867400-1308067787_thumb.jpg

post-19874-0-99711100-1308067788_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Cel mai probabil contact imperfect la mufa. Daca papucul arata la fel, trebuie curatat sau schimbat in cel mai rau caz.

Poate fi si un defect de bec.

Share this post


Link to post

Avand in vedere ca este facut in China mai de graba as spune ca becul.

La papucu ,s-a topit doar plasticul in unu din ei,cel topit. Am curatat bine si am montat unu galbes osram made in germani sa vad :D

 

 

 

 

Si ar mai fi 2 intrebari:

 

1. Acum 2 saptamani am plecat din timisoara pana in arad dus intors in aceeasi zi cu o pauza de circa 2 ore in arad

 

tot ce am avut pornit a fost(faruri faza scurta,ventilator viteza 2,casetofon) ,iar dupa ce am ajuns in timisoara cam prin centrul orasului a inceput sa iasa fum de la contatcele care erau incinse de se putea praji pe ele.Am oprit tot , dupa un timp,am plecat doar cu farurile si casetofonu.Erau inca incinse dar nu am mai intampinat nici o problema. Intrebarea este are voie sa se incinga acele fire??

 

2. De ce de fiecare data cand pornesc motorul cade brusc pentru o fractiune de secunta tot curentul(inclusiv o bricheta care este legata direct la baterie cu siguranta separata)???

 

VA MULTUMESC!!!

post-19874-0-85902700-1308126078_thumb.jpg

post-19874-0-67608400-1308126110_thumb.jpg

post-19874-0-56566600-1308126163_thumb.jpg

Edited by nato99

Share this post


Link to post

Schimba (cat mai repede) contactul electric si verifica/ strange papucii de la firele din mufa.

Share this post


Link to post

a mai fost schimbat de 2 ori pana acuma .Atunci a fost schimbat ca nu mai pleca de pe loc.

Incerc sa il schimb iar

 

 

Multumesc!!!

Share this post


Link to post

Cam tot ce se incinge in instalatia standard a masinii inseamna contact imperfect, asta daca nu s-a pus cu buna stiinta un consumator mai mare decat poate sa duca acel traseu.

Nu stiu cum e la cielo insa la Espero dupa atatia ani s-au copt toate jonctiunile fir-papuc eu personal am inlocuit toti papucii "de forta" din compartimentul motor, pe la dezaburire inca ceva si probabil mai urmeaza si altii. In panou nu am avut probleme insa incep acum, deja siguranta de ventilator motor e de 40A si tot se incinge pe treapta 2 de ventilatie.

 

Cum zicea Smith in Matrix, e inevitabil :)

Pune mana si schimba papucii de la contact cu unii noi si eventual cositoreste jonctiunea, nu folosi doar clestele. Acelasi lucru si la becul cu problema, daca reapare.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Ventilatoru a fost blocat , iar viteza 3 4 nu functioneaza ,doar 1 2 daca dau pe 3 4 iese fum ca intr-un bar plin cu fumatori,deoarece ventilatoru de putere mare este ars cel de viteza mica e bun :) .Am fost la mecanic si a scos siguranta de la clima si mai una separat , amandoua se topeau,si se scurgeau pe picioare la drum lung.

 

acum mai am de la faza lunga stanga,deoarece si aceea a incepun la fel :-W pana la urma daca ma enervez merg cu autobuzul o luna 2 si desfac masina cap coada.

 

Consumatori in plus pe instalatia veche sunt doar 2:

Leduri la ceasurile de la bord

si banda de leduri la numar.

pe circuit separat direct de la baterie cu siguranta ,leduri in manere si o bricheta separat,deoarece nu am gasit sa o leg pe cea veche la primul contact de la cheie, nu la penultimul.

Share this post


Link to post

Ventilatorul este unul si acelasi doar ca pe viteza mica si consumul e mai mic. Deci problemele sunt mai multe, eu as zice sa desfaci panoul de sigurante si sa refaci toate traseele afectate (sau sa il inlocui cu totul daca se poate).

Un electrician bun ar fi de preferat ;)

Ventilatorul ala ar trebui schimbat si el. Daca a fost blocat sigur au intrat spire in scurtcircuit prin rotor si astfel consuma mult mai mult.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...