Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Cruze - Impresii, Pareri

Recommended Posts

Da exista optiune sa inlocuiesti materialul textil cu piele dar doar la versiune de top LT, este ca extraoptiune la pachet.

Tin sa precizez ca restul bordului ca si usile sunt din plastic cu aspect cauciucat.

 

Asa ca fapt divers azi am primit cartea de identitate.

Si cum Nu se poate decit in Romania asta de cuvânt_urât in care traim sa nu am si o surpriza neplacuta.

 

Omologarea Masini pe plan European este EURO 5

Bineinteles ca cei de la RAR au retorgradato la EURO 4 printr-o mentiune adaugata in C.I. la "Modificari ca nu afecteaza performanta si caracteristicile de folosire ale autovehicolului".

Urmeaza sa ma interesez ami exact cum ma poate afecta asta pe viitor intrucit eu am cumparat EURO 5 tocmai pentru eventuale viitoare taxe de poluare. Urmind sa iau masuri cu reclamatii si tot ce se poate.

Edited by balogm

Share this post


Link to post
Si cum Nu se poate decit in Romania asta de cuvânt_urât in care traim sa nu am si o surpriza neplacuta.

 

Omologarea Masini pe plan European este EURO 5

Bineinteles ca cei de la RAR au retorgradato la EURO 4 printr-o mentiune adaugata in C.I. la "Modificari ca nu afecteaza performanta si caracteristicile de folosire ale autovehicolului".

Urmeaza sa ma interesez ami exact cum ma poate afecta asta pe viitor intrucit eu am cumparat EURO 5 tocmai pentru eventuale viitoare taxe de poluare. Urmind sa iau masuri cu reclamatii si tot ce se poate.

 

Incredibil! 

Unde mai pui ca de la 1-1-2010 intra taxa pt orice Euro4, nu numai pt cele peste 2000cm3.  Asta inseamna ca o cumperi ca Euro5 iar la inmatriculare ai o surpriza de cateva zeci de milioane?!!! 

Cred ca este o stire bomba patania ta!!!!

Adaug si o veste buna pentru Cruze. Astazi s-a lansat configuratorul pentru Renault Fluence. Cel mai mic pret, cu discount 1200E, tineti-va bine...13.200 cu vopsea metalizata. Cat o Octavia 1.6 drive dupa negociere si cu 1300E mai mult decat Cruze, base!!! Iar din ianuarie primeste si taxa de poluare. Saracii... "Sa-l vindeti bine!"

Edited by Lyvyoo

Share this post


Link to post

Si nu ai facut scandal la reprezentanta?

Unii au patit-o la ITP cu masina noua sa ii respinga...au chemat dealer-ul si a "negociat" cu ITP-ul ...

Pune-i fata in fata RAR-Dealer...

Share this post


Link to post

Masina are omologare cu Numarul:AACH1M1311W29E5 / 2010

iar cei de la RAR la casusta "Modificari ce nu afecteaza performantele si caracteristicile de folosinta ale vehicolului" au trecut:

CO2:159g/Km; e4*2001/116*0140*01

 

Prima oara am observat asta in actul doveditor pentru talon neavind cartea de identitate la mine am ramas uimit si am sunat direct la reprezentanta, dupa citeva discutii ceva mai dure m-am lamurit ca nu e vina lor (desi la inceput s-au prefacut ca nu stiu despre ce e vorba - asta am avut impresia desi cred ca se cunostea problema intrucit am fost pasat la telefon rapid la persona potrivita sa ma rezolve cu ocolisurile de rigoare). Raspunsul lor a fost ceva de genu ca cei de la RAR nu au echipamentul corespunzator ca sa omologheze in Romania masina EURO 5 (Asta probabil cind au optinut omologarea pentru import dealerul/ GM nu a pulsat cu ceva cash ca sa se rezolve problema, cum de altfel nici nu ii intereseaza ideea e sa isi vinda masina indiferent ca e Euro 4 sau 5 in Romania).

 

Eu personal nu cred ca mai pot sa fac altceva decit niste reclamatii care nu cred ca o sa aiba succes atita timp cit Rar-ul are autoritatea suprema de decizie in Romania iar GM nu poate face altceva decit sa se supuna semnind certificatul de omologare emis de RAR nr 8768 din 20/02/2009 cu specificatia de EURO 4.

Singuru care poate contesta acest certificat in instanta (eventual una internationala) e GM, iar la cit de lent merg treburile in Romania, .. cred ca au ales decizia cea mai corecta.

Share this post


Link to post

Scuza ca RAR n-are echipament nu tine, e vrajeala. Aparatele curente pot masura nivelul de noxe pentru euro5. Discutia asta am auzit-o in prezenta unui inginer RAR si era in cadrul unei discutii mai largi despre taxa de poluare.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

balogm apeleaza la OPC.

Share this post


Link to post
....Referitor la turatii. Pentru un motor cu cit este turatia mai joasa cu atit mai bine, uzura mai mica, fara insa sa cadem prea jos unde vibratiile motorului pot distruge transmisia. 1500-2000 pentru oras e mai mult decit optim, altfel nu am face decit sa forjam masina. Prin afara normal ca cu 2000 nu ai ce face. E bine motorul sa mearga variat in turatii dar sa nu exageram cu supraturatii in oras...

M-as mira sa nu-ti mentioneze in cartea tehnica un regim optim de turatii in care sa mergi...daca ai sa cauti sigur gasesti o mentionare intre 2000-3000 rot/min asa cum e trecuta si la alte modele. Cu 1500 consumi benzina iar putere in nici un caz nu ai.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Am, din nou, rugămintea către dvs. să rămâneţi ONtopic. Pentru discuţii privitoare la turaţii există topic separat.

Prezentul topic are ca temă de discuţie problemele şi rezolvările/impresiile/datele tehnice referitoare la modelul Cruze.

Edited by EM!L

Share this post


Link to post
Am doua intrebari pentru cei 6 proprietari de Cruze inregistrati pe forum :

1. A montat cineva, scut la motor ?

2. Pentru nivelul de echipare LS Plus a montat cineva difuzoare in usile din spate ?

Chiar n-a incercat nimeni sa monteze difuzoare pe spate la LS?

Pe toti v-a mintit dilerul c-aduce scut intr-o luna?

 

Am studiat in viteza schema electrica a noului Cruze si am observat urmatoarele:

- din pacate nu sint edificat inca asupra sculelor audio montate pe Cruze si posibilitatea montarii difuzoarelor spate acolo unde nu sint, ...dece nu upgradarea display'ului minimal la cel ce vizualizeaza info pentru climatronic, ...

ISO esti un dulce, ai mai aflat cate ceva? Pe LS se pot pune difuzoare spate daca n-are comanda in MP3 player de fata-spate?

Ma gandesc ca fire o avea trase, sau neavand comanda nu are nici mufe?!

 

S'a renuntat la pompa de servodirectie de pe cureaua de accesorii si s'a trecut la servodirectie electrohidraulica

Cred ca-i doar hidraulica, nu si electrica!

Edited by EM!L
înlăturare offtopic

Share this post


Link to post

Eu ma ocup de chestia asta pentru masina mea.

 

Am comandat simbata trecuta difuzoare usi spate + clipsuri si scut la Radacini

700Ron SCUT

310RO -difuzoare cu suporti +clipsuri

-instaltie electrica usa spate este 450RON si nu eram nebun sa cumpar asa ceva, asa ca m-a descurc cu pini de la instalatie.

Intre timp am descoperit si locasuri sub luneta pentru inca doua difuzoare ovale. Astea nu se fabrica si nu se pot comanda (locas pentru eventuale viitorae dotari).

Eu voi face suportul (e inclinat) si voi adauga difuzoare si un amplif de vreo 2x25 (kit de la magazine componente electronice)

 

Uite aicidetalii cu privire la ce voi face.

Decamdata sunt in asteptarea pieselor.

 

Ce firma nu sa tinut de promisiune cu livrarea Scutului? nu de alta dar nu vreau sa ma incadrez si eu la abureli.

 

Si masina ta tot Euro 4 este omologata in RO sau numai a mea.

Nu de alta dar vreu sa fac reclamatii pe tema asta si vreau sa vad daca sunt singurul sau mai sint si altii la care sa schimbat omologarea din Euro 5.

 

Iso, daca ai schema electrica a masini as fi recunoscator daca mi-ai putea trimite si mie.

Daca aveti careva documentatie tehnica cruze completa sau macar scheme electrice complete dati un pm si ne intelegem noi. (pentru propriul uz)

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Masina n-o am inca, dar trebuie sa vina saptamana viitoare.

Nu stiu cum e cu Euro 5, sper sa n-am probleme. O sa ma interesez in avans si-ti comunic.

 

"instaltie electrica usa spate este 450RON"- adica n-are mufe de boxe spate, nici macar fire trase?

Cum ai dat jos fata de usa? Are un surubel langa manerul de deschidere, dar restul sunt cleme sau are alta prindere?

 

Cu scutul inca astept sa vina, ma pronunt dupa...

Share this post


Link to post

""instaltie electrica usa spate este 450RON"- adica n-are mufe de boxe spate, nici macar fire trase?"

 

Exact nu are fire, nici difuzoare, nici suporti difuzoare, nici clipsuri. Mai multe detali gasesti asa cum am spus http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=29783 (Un topic deschis pentru modificari si tuning Cruze).

Nu am desfacut usa am analizat doar conexiunea cablurilor de la usa, si m-am uitat cu lanterna prin grilajul usii dupa suportul de difuzoare. Cind am facut comanda asa cum stiam suportul de difuzor vine lipit cu difuzorul.

Voi desface usa si voi instala difuzoarele in momentul cind le primesc, dupa ce ma si documentez pe partea de schema electrica (adica activare amplificare spate)

Pentru instalare difuzoare intregul panou de usa trebuie demontat (Doua suruburi si restu clipsuri)

Cind fac rost de schema de conexiuni(daca are careva sunt recunoscator) si difuzoarele o sa pun si poze in topicul mentionat.

Edited by balogm

Share this post


Link to post
Asa si hidraulica fiind, cine o antreneaza? Miscarea vantului?

E una sa ai sevodirectie asistata electric si alta ce spui tu.

 

fry si bologm multumesc pt. ajutor. Chiar ma gandeam de unde vine pretul ieftin...Display la jumate, nu-s fire pe spate, bine ca mai are cate ceva.

Asta cu comanda scutului e de luat in calcul.

Edited by EM!L
înlăturare offtopic

Share this post


Link to post

Servo directie inseamna directie asistata HIDRAULIC.

Antrenarea pompei HIDRAULICE se poate face in 2 moduri:

Mecanic - Prin antrenarea de catre motor prin intermediul curelei de accesorii sau mai rar direct prin pinioane

Electric - Prin folosirea unui motor electric care actioneaza pompa HIDRAULICA

Asa ca, stii vorba aia, daca nu stii, taci din gura!

In ceea ce priveste titlul topicului, fa bine si citeste-l! "Chevrolet Cruze, Date tehnice, impresii, probleme si rezolvari"

A, si lasa apelativele gen "tata" etc, daca vrei sa faci purici pe forumul acesta. Si, spre stiinta ta, si a altora ca tine, adminii nu sunt superiorii mei, sunt colegii mei. Relaxeaza-te da?

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Ontopic, nici la reprezentanta nu stiau ca nu-s fire pe spate si chiar sunt curios ce masuri vor lua.

E chiar o chestie jenanta ce nu prea da bine cu firma.

Edited by EM!L
înlăturare offtopic

Share this post


Link to post

Daca aveti probleme cu topicul, postati la "Despre forum". Restul mesajelor offtopic au fost sterse de mine, sa ramanem la Cruze.

Share this post


Link to post

Eu personal nu sunt interesat de scut la comanda. Motivul este in principal calitatea. Orice lucru manual in Romania este de calitate indoielnica.

Scutul vine original cu tot cu piulite si suruburi. Gaurile pentru piulite sunt standard la orice masina (Eu am verificat personal si pe Cuze).

Cu privire la instalatia din usa, mai toate masinile au politica asta cabluri pina in stilp si echipare lipsa in usa, nu este specific.

Cu privire la display daca iti permiti sa scoti mai multi bani din buzunar se rezolva (Pentru ce display mai mare daca tu vrei numai Radio).

Exista trei optiuni.

Simplu - Echipare Baza / LS - doar radio CD MP3 + 4 difuzoare

Mediu - Echipare LT cu "Climatronic" + radio CD MP3 + 6 difuzoare

Mare - Navigatie (Optional pentru oricare dotari standard)

 

Am sunat azi la Dealer (Radacini) si mi sa zis ca in principiu sosesc cu coletul de miine (dupa 5zile de la comanda) intrucit nu au fost instintati ca nu ar fi in stocul furnizorului lor.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Niciun dealer cu care am stat de vorba nu crede faza cu omologatul Euro 4 al Cruze-ului... Adica nu le vine sa creada!

 

Poti sa ajuti comunitatea cu un scan sau o poza clara a talonului pe care scrie ca este Euro 4? As fi incantat sa le dau de cap cu ea dealerilor aburitori...

Edited by Lyvyoo

Share this post


Link to post

Pot confirma si eu , in certificat si CI este trecut E4*.......

In cazul in care cei de la reprezentate continua sa te "abureasca" , arata-le aceasta pagina de internet.

 

Salutari

Share this post


Link to post

Dealerul cel mai apropiat de mine zice asa:

 

"Eu am cartea masinii de test drive si talonul de exemplu-poti sa o si vezi si este EURO 5 si nu am avut alt client care sa imi sesizeze pana acum asa ceva..si sunt ceva clienti :)

 

Poate are 2.0D- care este Euro 4 si nu stia dansul ca asa ar trebui sa fie.

 

Daca chiar are 1.6i sau 1.8i si i s-a trecut Euro 4 ar trebui sa se adreseze dealerului care i-a vandut masina si sa ii modifice cartea."

 

 

 

Share this post


Link to post

Baieti, in certificatul de inmatriculare, la Numarul de omologare, care sunt ultimele 2 caractere?

Share this post


Link to post

Uite aici un scan

 

 

 

Motorul este de 1.6l

 

Asa cum am zis la numarul de omologare nu mai apare numarul original de omologare ci unul dat de RAR care in cartea de identitate apar la "Modificari care nu afecteaza caracteristicile de functionare .." sau asa ceva.

 

De curiozitate la ce dealer ai fost?

Edited by balogm

Share this post


Link to post

GTT, iesirea din Buc. spre A1..

 

Si asa cum vezi treburile, teleportandu-ne putin in viitorul apropiat, daca erai obligat la taxa de poluare 800E, singura solutie era sa te judeci cu Chevy? Sau crezi ca se poate si pe cale amiabila?

 

 

Edited by Lyvyoo

Share this post


Link to post

Eu nu am platit taxa de inmatriculare. Initial am crezut ca e Euro5 si astai motivul.

Am aflat intre timp ca vin alegerile si ca bonus avem acum scutire pentru taxa de inmatriculare Euro 4.

Taxa de care zici tu 800 euro este pentru masini second (daca ai calculat bine valoarea) nu noi.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Eu nu am platit taxa de inmatriculare. Initial am crezut ca e Euro5 si astai motivul.

Am aflat intre timp ca vin alegerile si ca bonus avem acum scutire pentru taxa de inmatriculare Euro 4.

Taxa de care zici tu 800 euro este pentru masini second (daca ai calculat bine valoarea) nu noi.

 

Clar ca nu platesti. Dar eu ma gandeam in perspectiva... Ca ar fi ingrozitor sa iei de buna credinta masina Euro 5 si dobitocii astia sa ti-o omologheze Euro 4 iar tu sa fii nevoit sa dai aprox. 800 sau cat o insemna. De fapt ma gandeam la cazul meu caci e posibil sa am banii dupa 1 ian. Dar cu haosul asta politic nu se stie nimic. Chiar azi mi-am preschimbat permisul si le-am intrebat pe cucoanele de la inmatriculari daca se stie ceva oficial despre taxa de poluare pt Euro 4 din 2010 si au zis ca e o ceata totala...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...