Jump to content

Lyvyoo

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About Lyvyoo

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.liviufratila.ro
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Lyvyoo

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Mazda
  • Model
    3 Sedan
  • An
    2009

Recent Profile Visitors

680 profile views
  1. Apropo de alegerea mea (noua Mazda 3 Sedan) (si) in defavoarea Cruze-ului, si apropo de micile probleme de pe forum, se cam adevereste ce imi sugera prietenul de la service-ul Chevy/Opel - Platforma este de Opel, de la sasiu pana la cutie, motor, suspensii etc. insa celelalte chestii "minore" sunt mana lui Chevy/Daewoo. Nu stiu daca omul cu masina care nu mai vroia sa porneasca este un manipulator sau un revelator (ramane de vazut daca se inmultesc cazurile) insa coroborat cu ce mi-a spus amicul meu "service man" deduc ca marile probleme vor aparea din chestii relativ mici, gen difuzoare carora le zangane carcasa, greierasi etc. Nu cred ca se pune problema caderii cutiei sau a motorului...ce naiba..suntem in 2010! Dar daca esti rezistent psihic treci peste chestiile astea minore pentru ca poti constientiza pretul dat pt aceasta masina. Altfel, Mazda este o alternativa buna (si nu numai ea) daca nu te pricepi bine la masini si vrei din prima sa tragi un loz castigator, la acest buget (13.600E), in PRIMUL rand in ceea ce priveste FIABILITATEA. La fel poti alege Toyota sau Honda. Ca exista dubii la motoarele de 1.6...clar. Majoritatea review-urilor Mazda injura motorul de 1.6 benzina si dau note foarte bune pt restul. Asta pt ca are fata de sportiva si astepti parca mai multe de la ea. Si poti fi rasplatit..daca ai bani mai multi pt alte motorizari. Insa bag mana in foc ca nu sunt diferente notabile intre motoarele de 1.6 de la Cruze, Focus, 308, Mazda3, Octavia, Golf 6 si restul din categorie. Scuze posesorilor, dar in continuare vad Cruze-ul un experiment. POate fi un esec (daca rateurile userului inflacarat se confirma, plus eventual alte probleme) sau poate fi un mega succes daca se dovedeste fiabil, raportat la pretul, aspectul, si dotarile extraordinar de bune. Nu voi putea oricum sa ma bucur de raul altuia ci, eventual, sa-mi felicit alegerea. Mai trebuie asteptat pana in vara ca sa avem o imagine mai clara!
  2. @balogm Mai sunt printre voi...ca am abia 27 de ani ) Eu am avut demult in cap varianta Cruze. Am mai zis-o, un prieten bun, lucrand inginer de service la un dealer Opel/Chevy, mi-a zis de aceasta masina inca de acum un an. Cand preturile au coborat pana la 12.300 LS+ eram deja hotarat ca atunci cand strang banii sa merg pe Cruze. Apoi "business-ul" a inceput sa mearga din ce in ce mai bine si am mai acumulat o mie si ceva de euro. Cruze se transformase in Octavia... Apoi m-am urcat intr-o Mazda 6 (superdotata) si am ramas impresionat. Cand am intrat la un dealer Mazda si am vazut 3Sedan si mi-a oferit din prima un pret de pornire bunicel pt Mazda, 13.800E am inceput sa ma gandesc din ce in ce mai serios. Am traversat strada spre Avia Motors (metrou Aurel Vlaicu) si am intrat in noua Octavia (echipare drive)... Parca eram in reclama aia "totul pare invechit pe langa noul renault megane", numai ca era vorba de comparatia cu noua Octavia, "invechita" pe langa noua Mazda 3 Diferenta mare de design exterior si interior. Dar aici intervine desigur subiectivismul... Urmatorul pas a fost o rasfoire a internetului cautand clasamente de fiabilitate. E bine sa te uiti pe mai multe pt ca se manipuleaza si aici la greu. Adica se plateste ca sa ajungi pe podium! Cam peste tot Honda, Toyota si Mazda domina primele trei locuri, iar eu am mers pe premisa - la preturi asemanatoare, mai bine o masina mai fiabila cu mai putine dotari decat una foarte dotata insa nerecunoscuta de specialisti ca fiabila. Asta pentru ca vreau sa tin masina 7..8 ani nu sa o vand cand iese din garantie... Aici Chevy a pierdut in ochii mei. Cel putin ceea ce se aduce in Romania nu poate fi comparat cu Mazda sau Skoda. INSA Cruze poate fi un pas mare de tot in fata. Eu si cei care am optat pentru a da 1000E in plus putem regreta mai tarziu cand, dupa 150.000km Cruze se va comporta exemplar. Vreau sa spun ca in viziunea mea Cruze este un experiment. Pentru ca Insignia a fost o reusita, sunt premise ca si Cruze sa fie un succes. Exista desigur si fata mai neagra a problemei... Asa ca, strangand bani un an de zile, am zis sa merg pe ceva a carui istorie a demonstrat ca fiabilitatea nu este o variabila ci o chestiune de traditie. La toate acestea adaugam pretul negociat - 13.580, motor 1.6 benzina, 105 CP, echipare standard dar bogata - 6airbag-uri, ABS, EBD, EBA(AFU), de ceS(ESP), TCS, MP3+AUX, comp. bord cu comenzi pe volan, AC cu filtru de polen si praf, inchidere telecomanda (Octavia drive nu avea), oglinzi si faruri reglabile electric, geamurile doar pe fata electrice, reglaj lombar al scaunelor, volan reglabil axial si vertical, consum estimat 8.3 / 5.2 / 6.3 etc. Urmatorul pas mai consistent era echiparea a treia, adica vreo 2000...2500E in plus, bani indisponibili. Din pacate culoarea nu este cea din linkul dat mai sus pentru ca s-au vandut primele si nu mai vin decat in februarie cand o sa ne pricopsim cu taxa de inmatriculare. Asa ca, dintre alb perlat si indigo am ales ultima varianta, adica ceva in genul acesta. Chiar acum plec sa dau avansul... Spor,
  3. E cam mare 1.5% Incearca sa-l negociezi. Toti dealerii au comisioane peste cursul BNR insa majoritatea practica 1% sau il negociaza pana la 1%. Surprinzator am gasit si valoarea de 0.5%, la Mazda. Am decis sa dau 1000E in plus (13.600) si sa merg pe noua Mazda 3 SEdan in loc de Cruze. Cam asta era si indoiala mea...Cruze, noua Octavia sau noua Mazda 3... Si am ramas pe ultima daca tot s-au prabusit preturile. E drept, nu are atat de multe dotari ca si Cruze-ul LS insa echiparea standard e destul de bogata. Spor Moderator edit: Nu mai cita integral postul anterior, foloseşte butonul AddReply.
  4. Clar ca nu platesti. Dar eu ma gandeam in perspectiva... Ca ar fi ingrozitor sa iei de buna credinta masina Euro 5 si dobitocii astia sa ti-o omologheze Euro 4 iar tu sa fii nevoit sa dai aprox. 800 sau cat o insemna. De fapt ma gandeam la cazul meu caci e posibil sa am banii dupa 1 ian. Dar cu haosul asta politic nu se stie nimic. Chiar azi mi-am preschimbat permisul si le-am intrebat pe cucoanele de la inmatriculari daca se stie ceva oficial despre taxa de poluare pt Euro 4 din 2010 si au zis ca e o ceata totala...
  5. GTT, iesirea din Buc. spre A1.. Si asa cum vezi treburile, teleportandu-ne putin in viitorul apropiat, daca erai obligat la taxa de poluare 800E, singura solutie era sa te judeci cu Chevy? Sau crezi ca se poate si pe cale amiabila?
  6. Dealerul cel mai apropiat de mine zice asa: "Eu am cartea masinii de test drive si talonul de exemplu-poti sa o si vezi si este EURO 5 si nu am avut alt client care sa imi sesizeze pana acum asa ceva..si sunt ceva clienti Poate are 2.0D- care este Euro 4 si nu stia dansul ca asa ar trebui sa fie. Daca chiar are 1.6i sau 1.8i si i s-a trecut Euro 4 ar trebui sa se adreseze dealerului care i-a vandut masina si sa ii modifice cartea."
  7. Niciun dealer cu care am stat de vorba nu crede faza cu omologatul Euro 4 al Cruze-ului... Adica nu le vine sa creada! Poti sa ajuti comunitatea cu un scan sau o poza clara a talonului pe care scrie ca este Euro 4? As fi incantat sa le dau de cap cu ea dealerilor aburitori...
  8. Incredibil! Unde mai pui ca de la 1-1-2010 intra taxa pt orice Euro4, nu numai pt cele peste 2000cm3. Asta inseamna ca o cumperi ca Euro5 iar la inmatriculare ai o surpriza de cateva zeci de milioane?!!! Cred ca este o stire bomba patania ta!!!! Adaug si o veste buna pentru Cruze. Astazi s-a lansat configuratorul pentru Renault Fluence. Cel mai mic pret, cu discount 1200E, tineti-va bine...13.200 cu vopsea metalizata. Cat o Octavia 1.6 drive dupa negociere si cu 1300E mai mult decat Cruze, base!!! Iar din ianuarie primeste si taxa de poluare. Saracii... "Sa-l vindeti bine!"
  9. In alta ordine de idei, stie cineva cu exactitate daca exista optiuni de inlocuire a materialului textil de pe bord sau pe ce variante de echipare se poate gasi plastic sau piele?
  10. Am facut un test-drive azi cu un Cruze LS 1.6. Nu ma pricep foarte bine la masini, fiind deocamdata client Metrorex dar sunt in
  11. POrnind de la subiectul principal, concluzia care ar fi? Se poate preconiza in cat timp ar scadea preturile? Nu de alta dar chiar eram interesat de un Cruze si acum sunt in dubii. Sa nu il iau si sa scada pretul brusc la cateva luni. Oricum, din cate scrie in articol, cei 10% nu vor pica brusc pentru ca nu prea ar fi de acord europenii, ci va fi o scadere progresiva timp de cativa ani...
  12. Totusi, de ce sunt asa putine pareri concrete pe forumuri despre Cruze? Nu au inceput inca sa se vanda in Ro? Sunt putine stocuri? De exemplu eu nu am vazut in Bucuresti niciunul. in schimb Epica sunt la greu...
 

×
×
  • Create New...