Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Cruze - Impresii, Pareri

Recommended Posts

Pretul rovinietei este in functia de categoria de autovehicul (si cu perioada, bineinteles), nu mai are legatura cu norma de poluare.

 

La drive-test, mi-am dat jos fundul dintr-un Cielo de 1.5/75cp, din '96, si m-am suit intr-un Cruze 1.6/113cp cu 13 an mai nou (ca an de fabricatie) si cu o diferenta ceva mai mare de timp intre ele, ca tehnologie.

Ma asteptam sa simt diferenta dintre el si Cielo. Ei bine, Cruze mi s-a parut mai puturoasa! Abea de pe la 4000 simteai ca trage.

Eu eram convins 100% ca vreau 1.8 benzina, la 1.6 nici nu ma gandeam, dar daca mi s-a oferit drive test-ul pe loc, fara programare, etc, am zis sa ma dau cu ea.

Dealerul incerca sa ma convinga ca 1.6 e suficient. Dupa ce am schimbat 3->2 de la vreo 50-60 la ora, am bagat piciorul in ea, si n-am obtinut mare lucru, am zis "clar nu". Insa mi s-a facut frica si de 1.8 (nu aveam unde sa o testez), asa ca am optat pt. 2.0@150cp.

Nu pot sa zic ca sunt multumit de ea intru totul - nu ai senzatia "aia" cand te infigi in ea; trebuie sa mesteci des in benzina, etc. Dar ca putere e OK. Nu te tintuieste in scaun, dar nici nu te dezamageste.

 

Pentru cine e sceptic:

Cruze 1.6 are 153N/m @ 4200rpm, 113cp undeva pe la 1350kg

Cielo are 127N/m dar la 3200rpm, 75cp la 1025kg.

 

Bine, recunosc ca a mea are si valoarea potentiometrului de CO ceva mai mare, si trage mai bine (se simte).

MIE mi s-a parut puturoasa, dar nu prea exista zi in care sa nu trec de 5000 rpm (la Cielo, normal). Probabil ca unei persoane care schimba la 2500rpm i se va parea (suficient de) puternica.

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

@Alice: crezi ca faptul ca Cruze e mai izolata fonic decat Cielo sa te faca sa auzi mai bine motorul la Cielo, si sa crezi tu ca e mai rapida Cielo?

Stiu ca suna aiurea intrebarea, dar am remarcat ca atunci cand mergi cu o dacie 1310 cu 80 la ora ti se pare ca mergi mai repede decat cu un Logan la 130 la ora, doar pt ca nu sunt vibratii si sunete prea mari.

Share this post


Link to post

Cruze este o masinuta frumoasa, cu un design excelent, dar atat. Cine doreste performanta, trebuie sa scoata ceva bani din buzunar pentru alta marca. Comparatiile cu Cielo nu sunt pertinente, masinile fiind alta generatie.

Sunt convins ca orice auto fabricat intre 1990-1998 au alt zvac si sunt mult mai fiabile, insa trendul actual spune altceva. In fond, nu exista masina fiabila, care sa consume putin, sa aiba minim 200cp, sa platesti taxe de 1,2 petru ea si sa coste pana in 15000 euro.

 

Dupa cateva achizitii auto -diverse marci- am ajuns la concluzia ca cea mai buna masina este cea pe care o ai in parcare71000000.gif

Share this post


Link to post

@ tezeu: am platit rovineta pe un an la cruze este 120 ron. la alte costuri in afara de achizitionare nu m-am prea gandit...dar ai dreptate...am facut drive test cu cea de 1,6 si mi s-a parut suficient...doar ca mie imi place sa am ce sa calc...

bai fratilor asta e chiar buna...cielo trage mai bine decat cruze de 1,6...las-o naibii de treaba...si tico-ul are vreo 44 cp dar doar vreo 700 kile , deci banuiesc ca si el trage mai bine decat cruze 1,6... si dacia 1300 a lu bunicu pe care am invatat sa conduc tragea de rupea la 55 cp si 800 de kile...

hai sa fim seriosi

Edited by stefangirbaci

Share this post


Link to post

@nt98adu: baietii astia zic ca diesel 2.0 si benzina 1.8 alearga chiar bine, deci nu inseamna neaaparat ca daca vrei performanta trebuie alta marca. Pur si simplu baietii de la Chevrolet au pus si motoare mai mici ca sa fie accesibila si celor cu buget limitat. Daca vrei performanta, iei motor 2.0 diesel si gata.

Ma enerveaza astia cu taxa lor de poluare, ca trebuie sa scoti din buzunar inca vro 3000 de ron ca motorul pe diesel e euro 4. Daca iei benzina e euro 5 si nu mai platesti taxa.

 

By the way la GTT au reducere 12% fatza de pretul de lista si iti da jante aliaj 17" cadou. Si nu trebuie sa fii doctor, politist, etc. Nu stiu de unde a aparut aberatia aia cu profesia...

Edited by besonix

Share this post


Link to post

By the way la GTT au reducere 12% fatza de pretul de lista si iti da jante aliaj 17" cadou. Si nu trebuie sa fii doctor, politist, etc. Nu stiu de unde a aparut aberatia aia cu profesia...

 

Unde vine dealerul acesta in ce oras ca eu is din oradea,si ma intereseaza la primavara daca cei din oradea nu fac aceasi reducere sa merg acolo. :mrgreen:

Share this post


Link to post

Unde vine dealerul acesta in ce oras ca eu is din oradea,si ma intereseaza la primavara daca cei din oradea nu fac aceasi reducere sa merg acolo. :mrgreen:

 

E in Bucuresti. Nu cred ca am voie sa iti dau link aici dar cauta chevrolet gtt pe google. Da tu spune-le alora din Oradea ca "uite ce reducere fac astia, ori imi dati si voi ori ma duc la ei".

Edited by besonix

Share this post


Link to post

bai fratilor asta e chiar buna...cielo trage mai bine decat cruze de 1,6...las-o naibii de treaba...si tico-ul are vreo 44 cp dar doar vreo 700 kile , deci banuiesc ca si el trage mai bine decat cruze 1,6... si dacia 1300 a lu bunicu pe care am invatat sa conduc tragea de rupea la 55 cp si 800 de kile...

hai sa fim seriosi

Ma rog, m-am exprimat gresit. Ideea e ca ma asteptam sa fie MULT mai fasneata decat Cielo, si nu a fost cazul. Iar eu vroiam o masina sensibil mai puternica - cand o calc, sa simt.

Bine, in 5 km de condus in oras nu-ti dai seama exact ce si cum, dar asta a fost impresia mea - nu castig mare lucru fata de Cielo la o depasire, ceea ce ma interesa cel mai mult.

 

besonix, fa niste calcule si vezi de ce tico pleaca mult mai bine decat E39-le ala.

 

 

*** Cruze 1.8 are cutia ceva mai lunga decat 1.6, cel putin cf manualului de service. Ne pot lamuri posesorii, din declaratia de conformitate.

1.6 ar trebui sa aiba raportul final 3.944; 1.8 3.722, iar pe site sunt date ambele cu 3.722.

Share this post


Link to post

Vad ca tot se incearc aicea compararea diverselor masini Cielo, Loga, Dacia Logan, Opel Vectra,

 

Eu am doua masini in dotare un Logan motor 1.4 si Cruze motor 1.6, si am mai condus si altele.

O sa fac pentru voi comparatie intre aceste doua nu de alta dar ca sa stiti cum sa alegeti.

 

- Vretimasina pentru Romania ca sa mergeti prin oras bara la bara si pe sosele la maxim 120 KM la ora. loganul e excelent (prezint mai jos detalii)

- Vreti masina pentru mers dincolo, pentru autostrada. Cruzu e bestial. Ii sade perfect viteza de 140 Km.

 

Si hai sa detaliez putin.

Logan 1.4

- in oras mers bara la bara (greutate redusa, schimbator de viteze lin, ...) e o placere sa mergi cu Loganul. Masina merge ca unsa, nu smuceli,..

- pentru drum in afara localitati, accelereaza acceptabil, are stabilitate acceptabila in curbe, se simte in largul lui la viteze de pina la 120-130Km/h la ora.

- e adevarat ca daca vrei sa dai talpa te cam faci de ris la semafor pina si in paralel cu o dacie 1310.(spun pentu ca am avut in dotare si asa ceva)

- consum redus de carburant.

- mers pe autostrada e relativ ok, parca te simit relativ in siguranta pe la maxim 140 si parca nu iti vine sa ii dai mai mult (motorul se tureaza prea tare, nu simti ca are o stabilitate prea buna la aceasta viteza). De asemenea te faci rau de rusine daca mai dai si de o portiune de autostrada in panta unde nu mai poti sa depasesti si parca viteza se limiteaza la 110Km/h si nu merge peste nici in ruptu capului. Te mai faci de ris la intrarile pe autostrada de la benzinarii,..unde faci cird in spate si nu reusesti sa prinzi in totdeauna aceiasi viteza sa patrunzi usor pe autostrada, fiind uneori nevoit sa opresti sau sa o iei pe banda de urgenta pina sa patrunzi.

 

Cruze 1.6

- in oras mersul bara la bara e mult mai stresant decit loganul (masina grea, se demareaza greu din pozitia oprit). Comparativ cu Loganul se demareaza in oras de la semafor mult mai bine si uneori fara sa te straduiesti mult si fara sa depasesti 2000 true (asa cum prefer eu in ors) lasi masinile mult in urma, de ramii uneori uimit cind constati ca ai ajuns la semaforul urmator iar restu de masini sunt pe la jumatatea traseului. Trebuie sa te obisnuiesti cu schimbatorul in oras intrucit e mult mai enervant decit la Logan pentru ca este mult mai exact si precis. Pe linga astea daca esti singur si radioul e la minim suna tobele alea sport de zici ca e cazul sa o lasi mai moale ca doar nu esti la raliu. Masina mai este si joasa si trebuie sa te cam feresti de borduri (inca un stress in plus fata de Logan).

- pe drum in afara localitati in Ro se comporta OK (nu uitati eu prefer daca viteza imi permite sa merg sub 2000 ture), se simte ok pe la viteze de pina in 100Km/h. Depasirile in afara nu sint prea sport desi am impresia ca este totusi net superior Loganului, in anumite cazuri este totusi insuficient (eu deobicei la depasiri pornesc de pe la 1700-2000 ture in sus). In curbe are stabilitate destul de buna dar faptul ca masina e prea mare iar daca curbele sunt prea strinse si denivelate, nu te simti chiar ca intr-o masina sport, mai degraba ca intr-o Nubira (daca ati avut asa ceva). Pentru mine e ok asa, eu nu doresc o suspensie complexa care la gropile din Romania sa imi mareasca factura de reparatii.

- pe autostrada masina se simte in largul ei, nici nu iti dai seama ca ai ajuns sau mergi cu viteza de 140km/h, motorul nu este foarte turat si masina e stabila. Demarajul la intrari pe autostrada e ok, iar pe portiunile de autostrada in panta se comporta mult mai bine ca Loganul desi nici aici nu poti zice ca poti sa faci ce vrei (daca esti prins in panta la o turatie mica a motorului).

 

Ca motor Cruzul demareaza de la 1000Rot/min dar nu se simte motorul in largul lui la demaraj decit daca are cel putin 1200rot/min, spre deosebire de Logan unde motorul trepideaza la sub 1500rot/min.

In functie de treapta de viteza, viteza autovehicolului, turatie motor, incarcare masina, spre deosebire de Logan care merge cursiv la Cruze simti ca la un moment dat incepe sa isi ia zborul. Pentru trepte mici in oras pe la 1500, in exterior pe la 2500-3000, depasiri si pe autostrada pe la 3500.

 

Ca concluzie pentru masina de mers la servici si masina de mers in general in Romania, Loganul este excelent. Pacat ca designul interior e facut cu scirba de Fracenzi ca sa scota in evidenta ca e ultima masina a Europei (scuze penultima am uitat de Clio). Nu doresc sa mai spun decit ca am fost total dezolat dupa ce am fost si la reprezentanta si am vazut noul Logan cu desing interior tiganesc (negru ordinar pe usi si minere vopsite ieftin argintiu), desi exteriorul e chiar dragut.

Pentru o masina de colindat Europa Cruzul este in largul lui. E o masina conceputa pentru autostrada, desi merge foarte bine si pe drumurile din oras, dar e cam groaznic pentru mersul bara la bara.

 

Eu recomand Logan celor ce vor sa o foloseasca numai in Romania si mai rar pe dincolo, desi merge aceptabil si dincolo, asta daca nu ai stres cu obrajii rosii din cauza demarajului sau cind deschizi portiera si arata ca la duba.

Recomand Cruzul celor ce doresc sa se suie cu placere in masina, celor care nu i satisfac noul design interior tiganesc al Loganului, si in primul rind celor ce calaoresc mult pe dincolo, intrucit la pretul asta hirburile din Romania si ce au mai ramas in Germania o sa putrezeasca prin parcuri, lumea nu o sa le cumpere sa ramina cu ele pe dincolo pe autostrazi. Nu au decit altii sa isi ia mertane si bemaveuri terminate dar luxoase cum nici acasa sau la servici nu stau.

 

Nu mai compartai masinile dupa motoare, rapoarte de transmisie, ... cel mai simplu demarajul pina la 100Km la ora.

Graficele la roata diferea de la masina la masina iar motoarel cu distributie variabila au cuplu si puteri mai ridicate la sarcini intermediare, doua motoare de aceiasi putere maxima nu pot fi comparate fara diagramele (diagramele - sunt mai multe) de la diferite sarcini pe care numai producatorii le au.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Preferi sa mergi sub 2000? Isi ia zborul de la 1500? Te rog eu, nu-ti mai bate joc de masina!!! Asa ti-a zis dealerul?

Mie mi-a zis sa o tin pe la 2500!!! doar ca a mea e diesel (nu ca ar conta prea mult sfatul dealerului, dar asa, ca fapt divers).

 

Iar cu pornitul in depasiri pe la 1700-2000, e riscant, sper sa nu o vezi pe barba ta.

Ia porneste tu in depasire de la 4000 rpm, sa vezi cum e. Sau ti-e frica sa o turezi asa tare?

 

Poate e normal ca pe tine sa te multumeasca un 1.6, dar masina asta nu se conduce asa cum o conduci tu.

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

S-a mai discutat pe tema cu turatii. (daca doresti cautra topicul, o sa ma gasesti si pe acolo dupa ce am fost mutati ca deviam de la subiect prea mult si prea multi)

Nu vreua sa mai intru in detali. Cunosc uni membri ai forumului modul meu de a utiliza motorul in spre binele lui.

 

Asta ca sa nu uitam ca motoarele pe benzina si cele diesel se conduc diferit.

Ca sa nu mai zic ca motoarele pe benzina cu distributie variabila sunt optimizate tocmai pentru turatii scazute unde celelate sunt deficitare si din acest motiv se conduc diferit.

Cum de altfel si dieselurile se conduc diferit intre cele cu turbina si cele fara.

...

 

Va rog folositi topicul meu de mai sus ca o comparatie intre masini, si ca o parere personala.

Nu doresc sa revin cu detalii suplimentare din alte puncte de vedere gen turatii, si nu am nevoie nici de sfaturi in domenii ca acestea :rolleyes: , cum de altfel am dat turatiile ca o referinta folosind acele turatii ca un mod personal de folosire. Fiecare isi conduce masina cum crede ca e mai bine.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Salutare,este cineva printre noi care sa aiba si sistem de navigatie pe cruze,am vazut pe youtube un cruze si tare mi-a placut,si avea in el si bluetooth Am vazut la un dealer ca face un discount de la 1150 la 900.Acuma vine intrebarea se merita,cum se comporta,ca si design e super cool.

Edited by Phonyx

Share this post


Link to post

Sunt cativa posesori/doritori de Cruze care s-au uitat numai pe paginile producatorilor si au tras concluziile. Eu zic ca inainte de a cumpara o masina trebuie sa o conduci si trebuie sa o conduci cu mai multe motorizari si abia apoi sa o alegi. Altfel risti sa iti iei teapa.

 

Spre exemplu era un forumist dornic de Cruze care citise ca Cruze prinde 185km/h fata de Logan 175km/h. Parametrul "viteza maxima" nu este foarte important pentru ca sunt mici sansele sa conduci acolo masina. Asta pentru ca impiedica atat drumurile si viteza legala, dar mai ales consumul de benzina. De aceea trebuie sa te duci, sa faci un test drive pe autostrada si eventual pe un drum in panta si acolo sa testezi masina in conditii reale: depasire cu retrogradare si blana de la 100-120km/h, accelerare in panta, stabilitatea la viteza mare pe drum drept si in curbe etc.

 

In plus daca e sa va uitati pe specificatiile motorului, mai ai importanta este curba de cuplu, nu cuplul maxim, pentru ca ea arata cum trage masina, bineinteles raportata si la curba de putere. Masinile mai noi tind sa aiba cuplul impins la turatii mai mari pentru a avea un consum mic si pentru a respecta normele de poluare din ce in ce mai dure. De aceea sunt convins ca pe linie dreapta eu cu Nubira stock il fac linistit pe unul cu Cruze de 1.6. Deci in comparatie cu Cruze 1.6, pot spune ca Nubira trage mai bine si Cruze 1.6 mi pare puturos. Asa cum mi se pare puturos si Lacetti HB de 1.4. Eu am luat Lacetti-ul pt sora-mea care nu are nevoie de o masina puternica pt ca inca nu stie sa conduca si am zis ca e de ajuns. Insa dupa ce am condus-o de la Bucuresti la Cheia, mi-am dat seama cat de limitata este masina. Pe serpentine pur si simplu nu putea sa faca fata unui condus mai agresiv si desi drumul era destul de liber, nu puteam sa depasesc in zonele permise pt ca masina nu avea vana (prea grea pt motorul de 95CP).

 

Am scris acest post in primul rand pentru cei care vor sa isi cumpere un Cruze nou si vor o parere obiectiva. Am facut test-drive cu Cruze-ul si mi s-a parut o masina OK, dar nu as cumpara 1.6 pt ca ar insemna sa trec pe o masina care va trage mai prost decat Nubira. Si sa nu credeti ca sunt cine stie ce nebun care merge tare cu masina. Conduc de cele mai multe ori la limita de viteza legala atat in afara localitatii, dar si in localitati. Dar in momentul in care am nevoie de masina, vreau sa stiu ca am o rezerva de putere care poate fi folosita la nevoie.

 

Parerea mea este ca cei care vor o masina ieftina si buna (care sufera inca cu bubele copilariei) cu motor de 1.6 pt ca ei oricum merg linistiti, sa mai stranga o luna-doua (sau sa negocieze cu dealerul) si sa isi ia motorul de 1.8. Pentru o diferenta mica de pret veti avea o masina mai capabila, care consuma la fel si pe care veti putea obtine un pret mai bun la revanzare. Va fi exact diferenta intre a conduce un Lacetti de 1.4 si unul de 1.6. Care va spun eu ca este destul de mare.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Alice, fara suparare, dar tu inca n-ai invatat sa exploatezi dieselul ala :) Mie imi stau putine masini in fata la semafor, totul este sa te prinzi cum exploatezi corect cuplul mare al motorului. Iti garantez eu ca nu are voie un cielo sa-ti stea in fata decat pe treapta 1 a cutiei de viteze, in rest Cruze-ul e net superior.

Share this post


Link to post

What??? citeste cu atentie, comparatia facuta de mine era intre Cielo si 1.6, nu diesel. La diesel nu m-am plans niciodata de putere.

 

ches: de acord cu tine, dar de unde iei tu curba de cuplu, cine te lasa sa faci test-drive pe autostrada, de unde iei tu alta masina in afara de 1.6 sa vezi cum se comporta?

Eu ma chinui de ceva timp sa fac rost de graficul de cuplu pt. diesel-ul de 150cp, care e si pe Captiva si nu numai, si nu am reusit.

 

Cine se uita in declaratia de conformitate la un 1.6 respectiv 1.8, si ne spune raportul final de transmisie al cutiei? Merci!

Share this post


Link to post

 

 

 

ches: de acord cu tine, dar de unde iei tu curba de cuplu, cine te lasa sa faci test-drive pe autostrada, de unde iei tu alta masina in afara de 1.6 sa vezi cum se comporta?

Eu ma chinui de ceva timp sa fac rost de graficul de cuplu pt. diesel-ul de 150cp, care e si pe Captiva si nu numai, si nu am reusit.

 

Cine se uita in declaratia de conformitate la un 1.6 respectiv 1.8, si ne spune raportul final de transmisie al cutiei? Merci!

 

Test-drive pe autostrada poti sa faci la GTT, nu e absolut nici o problema. Banuiesc ca poti sa ceri si alte masini decat 1.6 mai ales acum cand au destule. In vara nu aveai ce alege ca abia venisera. Trebuie sa fie un dealer care sa aibe la test drive si altceva decat 1.6. Si mai ales ca intentionezi sa iei o masina mai scumpa decat 1.6, este normal sa iti satisfaca curiozitatea.

 

Curbele de cuplu le-am gasit la Lacetti chiar in pdf-ul de la Chevrolet :) . Din pacate nu mai gasesc pdf-ul ala, cel nou pe care il au pe site nu are incluse curbele. La Cruze am cautat acum, dar nu este inclusa curba de cuplu in brosura. In schimb in brosura de la Captiva am gasit curbele de cuplu pt motoarele lor. Deci acum posesorii si cei interesati sa cumpere Cruze diesel au si curba de cuplu ;) .

post-4287-126278885146_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Multam fain, uite ca in PDF-uri nu ma gandisem sa caut. In schimb am rupt google-ul cu "cruze dyno test, captiva dyno, captiva torque diagram, ra420sohc diagram", etc, si degeaba.

 

Mda, poate la GTT sa te lase sa iesi nitel pe autostrada, nu ma gandisem. Sincer habar n-am la ce distanta e prima iesire (unde sa poti intoarce), pt ca nu cred sa te lase sa te plimbi mai mult de 20-30km, pe asta ma bazasem cand am spus ca nu gasesti pe cineva sa te lase pe autostrada.

 

Eu am fost la inceputul lui Noiembrie, era disponibil doar 1.6, si dealerul mi-a spus ca NEoficial poate sa ma lase sa ma dau cu un 1.8, dar era cu cutie automata si ma lasa rece (era vorba de vreo 1200E in plus, mai puturoasa si cu consum mai mare).

 

Off-topic:

Greutatea masinii e data (in declaratia de conformitate) de 1502kg; optional e data de 1580kg (nu mai stiu in ce conditii). Desteptii de la RAR mi-au scris in cartea de identitate 1541kg.

Share this post


Link to post

Treaba cu felul in care trage o masina e clar SUBIECTIVA, si depinde in primul rand de ce masina a mai condus fiecare inainte. Unul care vine de pe matiz, pai o sa i se para racheta cruze. Unul care vine de pe o nubira, pai o sa i se para mare puturosenie. Fiecare are standardele sale in ceea ce priveste motorizarea si felul in care se misca o masina.

 

Si ar mai fi o chestie. Probabil ca multi se gandesc...domne aveo, sau un logan costa 7-8-9,000. Pai cruze costa 12.500, nu e normal sa traga mai bine cruze? Poate o sa radeti, dar multi gandesc asa.De aici cred ca vine si nemultumirea multora. Se asteapta ca daca dau un pret mare pe o masina si motorizarea sa fie ok. Ceea ce evident nu este asa, mai ales cand se indreapta catre prima motorizare din gama.

De altfel cruze se comporta in limita clasei din care face parte. Cruze 1.6 se comporta la fel ca si golf 1.6, focus 1.6, astra 1.6 si asa mai departe. Nu e nimic deosebit.

Edited by bossake

Share this post


Link to post

Stiti ceva de noua taxa de poluare,oare se plateste la cruze 1.8? azi am vandut loganu,si astept pana prin aprilie sa vad care e treaba si cu programul rabla dupa cate am inteles nu e nevoie sa ai bonul pe nume asa ca poate cumpar ceva jaf de masina si il dau la remat.

Share this post


Link to post

Salut,

 

 

 

- nu se plateste, 1,8 are euro 5. Pentru masinile cu euro 5 se va plati taxa doar din 2013.

Edited by Mircea
Citare inutila a mesajului anterior

Share this post


Link to post

What??? citeste cu atentie, comparatia facuta de mine era intre Cielo si 1.6, nu diesel. La diesel nu m-am plans niciodata de putere.

 

Eu ma chinui de ceva timp sa fac rost de graficul de cuplu pt. diesel-ul de 150cp, care e si pe Captiva si nu numai, si nu am reusit.

 

Cine se uita in declaratia de conformitate la un 1.6 respectiv 1.8, si ne spune raportul final de transmisie al cutiei? Merci!

 

Off-topic:

Greutatea masinii e data (in declaratia de conformitate) de 1502kg; optional e data de 1580kg (nu mai stiu in ce conditii). Desteptii de la RAR mi-au scris in cartea de identitate 1541kg.

 

Am crezut ca te referi la a ta.

Graficul de cuplu al motorului de captiva e una, felul cum trage cruze difera insa, are legatura si cu demultiplicarea cutiei de viteza.

 

La RAR ti-au trecut ce greutate are masina, cantarita :)

Share this post


Link to post

Normal ca trage diferit, au alta aerodinamica si alta greutate, pe langa raportul de transmisie, dar interesanta era curba de cuplul, sa stii cam cum sa-i "dai".

Cat despre greutate, aceasta este data, daca retin bine, impreuna cu un sofer de 80kg si toate lichidele la 90%. E clar ca nu aveau ce sa masoare aia la RAR, iar ca rezultatul cantariirii sa fie FIX media celor 2 greutati din certificatul de conformitate, e mult prea trasa de par.

 

 

 

Share this post


Link to post

E clara treaba.

 

Se vede ca sunt Roman, afirmatii gresite, agitatie de pomana.

Bine ca nu m-am facut de caca facind reclamatii eronate, m-am limitat doar la afirmatii.

Multumesc inca o data zeneseu, se vede ca esti expert la Google (mie nu mia iesit in trecut) si nu numai.

 

Nu ar fi rau daca un admin ar muta chestia cu omologarile intrun topic separat.

Nu de alta dar cred ca viitori forumisti nu ar fi in stare sa citeasca topicuri gen "IMPRESII - Chevrolet Aveo/Kalos" care are vreo 100 si ceva de pagini.

 

EGBE nr : e4*2001/116*0140*01 este omologare CE de tip pentru orice combinatie geanta - anvelopa pentru chevrolet cruze

CruzeBereifungEGBE0109.pdf

Share this post


Link to post

@Alice: Pe mine m-ar fi lasat cu Lacetti pana la prima iesire si inapoi (sunt aprox 50km), dar am refuzat intrucat masina de test era cu motor de 1.6 si n-avea rost. Am vrut sa o conduc ca sa vad cum ma simt la volan fata de Nubira si mi-a placut interiorul spatios si faptul ca era silentioasa.

 

Eu am fost la test-drive in aprilie, cand criza batea la usa si era pustiu la GTT, deci e posibil ca de aceea sa fi fost atat de prietenosi. Oricum am nimerit perioada bine intrucat am luat masina cu vreo 600E mai ieftina decat pretul redus. Am dat 9330E cu vopsea metalizata in loc de 9600E cu vopsea normala.

 

Acum am vazut niste preturi f bune la fiat, deci cei care vor o masina noua pot arunca un ochi si pe acolo. Spre exp Fiat Bravo 1.9TDI 150CP echiparea Sport este 15400E ceea ce suna al naibii de bine. Am citit ca Bravo ar avea ceva probleme cu pompa de servo care pe unii i-a lasat in mers, dar banuiesc ca problema a fost rezolvata pana acum. Mie personal imi place f mult masina :rolleyes: De fapt imi plac multe si am inceput sa ma interesez deja despre cateva variante. Cruze este una dintre ele si sunt curios ce probleme vor mai aparea anul acesta (la anul planuiesc sa iau masina).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...