Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Cruze - Impresii, Pareri

Recommended Posts

13.5%. MOTORINA. In conditiile in care am mai "scapat" si vreo 50km care se pot considera "extra-urban".

BC-ul arata 11.9%. L-am resetat cand am pus motorina, si pana acasa mi-a aratat 13.7%.

Mai ai răbdare, câteva mii de km. E normal să-ţi arate, câteva zeci de km după resetare, valori mari. În timp se va "stabiliza" la valori mult mai mici, iar după câteva mii de km vei constata o scădere însemnată a valorii medii. Nu mai sta tot timpul cu ochii pe consum şi "trage" de ea. După părerea mea nu e motiv de îngrijorare, în special că multe condiţii se întrunesc, în perioada asta ... de la trafic aglomerat, la temperaturi scăzute (poate excursii scurte - ca durată şi km - porniri multicele la rece) + motor "nelăsat"...

Share this post


Link to post

La Lacetti diesel am avut un consum la inceput de circa 12%, cu varfuri pana la 13% in perioada foarte rece de iarna (au fost vreo 3 saptamani in iarna 2007-2008 cu zapada zdravana daca va mai amintiti). Consumul in oras acum este intre 7 si 8% iar in afara intre 6 si 7% in functie de stilul de mers. Scaderea consumului se va petrece treptat, dupa trecerea pragului de 5000 km, dar va fi clar perceputa dupa 10000 km!

Share this post


Link to post

Ce spui tu cu oglinzile si cu cheia gen Renault,cred ca la noi n-a ajuns inca.

 

Cat despre garda...la urcarea pe bordura depinde de meserias, dar mai ales la coborare,trebuie sa stii cu ce se mananca.21000000.gif

 

Tehnic, din propie experienta, am constatat ca cea cu jante de 17 e mai joasa, dat fiid confguratia cauciucului. E si mai rigida ca tinuta de drum.

In rest, ca vad ca ai Logan, cu asta nu mai intri pe unde te bagai cu el, dar e totusi acceptabila cea cu jante pe 16.

 

 

1. Nu / bineinteles, nu 10000000.gif

Se pot achizitiona oglinzi care sa se rabata electric, si probabil se pot configura sa se inchida automat. Dar toata distractia nu prea merita (>300E)

Ca fapt divers, se rabat (manual) mult mai usor decat la Cielo

2. La noi nu este disponibil acest sistem, nici pe LT (ar fi scris pe toate gardurile, ca si pct. 1, de altfel)

3. Am reusit sa ating o bordura, dar nu cu spoiler-ul, ci cu protectia neagra. Nu stiu cat de inalta era bordura, dar era. La o bordura "normala" nu sunt probleme.

 

Multumesc tuturor pentru raspunsuri, sincer m-au cam pus pe ganduri!

1&2. Mi se pare aiurea ca trec features in manual dar de fapt nu exista, nu de alta dar denota neseriozitate si "romanism" si de asta sunt satul de la Dacia & co.

De rabatut manual se rabat si cele de la Logan daca insisti putin, chiar daca "maker-ul" zice ca nu, dar ma tenta ideea de a se inchide automat o data cu restul masinii.

3. Stiu ca-i mai joasa decat Loganul, asta-i una dintre motivele pentru care m-ar tenta, stabilitate in curbe & stuffs dar n-as vrea s-o bag in service dupa prima parcare.

Inca o intrebare: are cineva trapa? Ceva probleme, etanseitate & co? Stiu ca masina e relativ noua si de obicei problemele astea apar in timp dar as fi curios.

Share this post


Link to post

dar n-as vrea s-o bag in service dupa prima parcare.

 

Se vede ca esti tanar si ...incepator, ia-o daca-ti place, lasa parcarea ca n-o urci pe capete de pod, e o masina banala pana la urma, nu?

N-o mai cauta dinainte de bube, ca toate "are", depinde ce probleme nu vrei la o anumita firma.

 

Cat despre seriozitate, crede-ma ca e, cel putin din ce-am constatat. Nu tot ce scrie in carte c-ar avea, sau posibil ca s-ar aduga, se regaseste si pe masina romaneasca.

Spre ex. scrie de GPS, dar crezi ca-l au pt. RO?

 

Daca vii de pe Logan, o sa ai o mare satisfactie, chiar va trebui sa te inveti un pic cu maniera de conducere si motor si caroserie.

 

Pe final, nu urca bordurile in treapta patru!21000000.gif

Share this post


Link to post

Multumesc de complimente, cred, :) !

Nici tanar si nici incepator nu sunt, pur si simplu m-am obisnuit cu inaltimea Loganului si in general nu ma urc pe bordura decat daca n-am unde s-o las.

Imi place Cruze-ul, nu caut sa-i gasesc "bube" pur si simplu vreau sa ma informez inainte sa iau o decizie. GPS nu ma intereseaza, dar keyless go si trapa da.

PS Daca e cineva din GL si poate sa-mi dea detalii despre G&P cat de seriosi sunt multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Masinile vin pe un drum sinuos, adica Corea, Germania, Romania. Gata facute.

Cred ca daca vrei gadgeturi, dai comanda si ti-o aduc in sacul lui Mosu` cum vrei tu. La reprezentanta ce zic? Acolo pistoneaza, ca pe forum, pustiu rau dupa cum vezi. La reguli sunt mai strictiprrrr.gif ce-i bine, cred, pana la un punct!

 

Daca ai bani si-o vrei full, nu cred ca ai vreun impediment, poate doar timpul de asteptare.

Si-ar mai fi o probleama majora in RO, masinile nu se personalizeaza, ce e, aia cumperi, cu auxiliarele te descurci.

 

Eu cred ca nu prea esti hotarat.

Vezi cum arata pe-afara Cruze si-o sa intelegi mai multe.

 

 

http://www.holdencampaign.com.au/cruze/#/exterior

Share this post


Link to post

Sa schimb fata cu spatele, eventual sa aleg 2 roti bune pe puntea fata - da, total posibil, dar total neindicat la o masina noua. Vorbim de niste cauciucuri care costa undeva in jur de 650 de lei (Khumo KH17, 225/50/17) si niste jante care probabil ca nici alea nu sunt tocmai gratis. Mi se pare normal sa mearga perfect cu rotile in orice combinatie.

 

Despre sfatul cu nivelul uleiului - ok, de sfaturi de genul asta am nevoie, merci. Acum mi-a picat fisa ca surubul de nivel pare sa fie inspre roata. Poate am acces la el, sa vad. Tare mi-e ca in service nu sunt in stare nici sa masoare nivelul de lichid.

 

axis, cum spuneam: face numai la rece, si nici atunci intotdeauna. Probabil or sa ma puna sa las masina acolo peste noapte, o sa faca cineva a 2-a zi o tura cu ea (daca o sa faca), o sa zica ca n-are nimic, si o sa ma trimita acasa. Asa, macar mai aflu chestii de "bun simt" pe care sa-i pun sa le verifice pe loc.

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

 

axis, cum spuneam: face numai la rece, si nici atunci intotdeauna. Probabil or sa ma puna sa las masina acolo peste noapte, o sa faca cineva a 2-a zi o tura cu ea (daca o sa faca), o sa zica ca n-are nimic, si o sa ma trimita acasa. Asa, macar mai aflu chestii de "bun simt" pe care sa-i pun sa le verifice pe loc.

 

Mai , da` esti fatalist rau...bine ca nu ti-o demonteaza acolo!20_grumpy.gif

Garantie ai?

Share this post


Link to post

Sa schimb fata cu spatele, eventual sa aleg 2 roti bune pe puntea fata - da, total posibil, dar total neindicat la o masina noua.

Se poate intampla si la anvelope scumpe, nimic nu e total neindicat daca rezolva treaba, poate suparator insa.. dar eu alta explicatie nu gasesc daca schimband stg-dr trage in partea ailalta.

Despre sfatul cu nivelul uleiului - ok, de sfaturi de genul asta am nevoie, merci. Acum mi-a picat fisa ca surubul de nivel pare sa fie inspre roata. Poate am acces la el, sa vad. Tare mi-e ca in service nu sunt in stare nici sa masoare nivelul de lichid.

Nivelul se verifica simplu, se deschide busonul lateral si se completeaza pina da afara. Daca intra mult inseamna ca a fost ulei putin.

Stiu mai multe cazuri la care asta a fost cauza. Altfel cutia nu are ce sa aiba, cutia e cel mai solid ansamblu al unei masini.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Aham, sincer sa fiu nu credeam ca se poate intampla in mod "normal". Si daca se intampla, nu e motiv de garantie? Normal anvelopele ar trebui sa fie identice. Sau poate sunt jantele defecte... who knows.

Despre ulei:

 

1. Ridicaţi şi sprijiniţi vehiculul. Consultaţi Ridicare pe elevator şi pe cric a vehiculului .

Avertizare: Consultaţi secţiunea Prefaţă a Avertizare Verificarea uleiului de transmisie fierbinte prin gaura buşonului de drenare .

Avertizare: Motorul trebuie să fie în funcţiune când se demontează fişa de umplere cu lichid de transmisie, altfel se pot produce pierderi excesive de fluid. Fluidul de transmisie poate fi fierbinte. Deoarece nivelul real al fluidului este necunoscut, păstraţi distanţa atunci când demontaţi buşonul de umplere. Ţineţi pregătit un container pentru a prelua orice pierdere de fluid. Nu opriţi motorul cu buşonul de alimentare demontat, deoarece puteţi fi rănit de fluidul de transmisie fierbinte care este expulzat prin orificiul de alimentare cu ulei.

Notă: Nu este necesar să verificaţi nivelul lichidului decât dacă lichidul a fost înlocuit sau se suspectează o scurgere. Verificaţi nivelul de lichid doar cu motorul oprit. Asiguraţi-vă că autovehiculul este pe o suprafaţă plană.

2. Scoateţi dopul de umplere cu ulei al incintei cutiei de viteze (1) şi verificaţi nivelul uleiului. Lichidul trebuie să ajungă la marginea inferioară a dopului.

3. Dacă nivelul este scăzut, adăugaţi manual ulei pentru cutia de viteze prin orificiul de umplere până când uleiul începe să iasă afară.

 

In concluzie, verificarea se face cu motorul pornit sau oprit? Rece sau cald? Ca eu nu prea am inteles.

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

Salutare din nou!

3000 km cu cruze-ul meu 2.0 150 CP.

Pana acum:

consum extra-urban 6,5

consum urban - nu l-am scos sub 10

Aici intervine intrebarea:cat naiba e specificat in carte la LT-ul diesel 150 cp?Mie mi se pare cam mare consumul in oras.Am atins si 12...

In rest sunt foarte multumit de masina.O alegere excelenta;se comporta f bine la viteze mari,intr-adevar nu sta super in curbe,dar e ok;

Imi da siguranta si sunt incantat de toti senzorii...gen ploaie,lumini etc functioneaza corect si nu te incurca..

Mie mi se pare destul de silentioasa,desi isi pastreaza un pic sunetul sport.

Ma deranjeaza ca in loc de mufa USB am mufa auxiliara tip jack.Oricum am magazie cu 6 cd-uri,dar parca pe varianta de top ar fi putut pune si ei navigatie si usb,ca suntem in 2010...aproape.Astea nu sunt motive oricum care sa ma faca sa iau o decizie privind achizitia unei masini.

In concluzie: spatioasa,sigura,eleganta,cam fomista deocamdata,dar ii mai acord 2-3000 km.

E belea masina!

Bafta,

Share this post


Link to post

Cu zapezilea astea am testat ESP putin.

Excelent comportamentul, masina se incapataneaza sa ramana pe trasa, volanul devine plumb, toata masina ruleaza ca un tanc spre inainte.

Satisfactie maxima, orgasm instantaneu.

TC intra si el finut si cand trebuie, cu ABS mai testez pe distanta de franare...

Nu ca asa fi vreun sportiv, dar e bine sa cunosti ce-ai sub cur.

Sunt vrajit...80000000.gif

 

Si-o mica prima problema, la zero grade ingheata butonul exterior de deschidere portbagaj si n-ai optiune decat telecom. sa-l faci sa sara.

Ciudat, dat fiind faptul ca e pus cu capul in jos si nici nu vad ce-ar putea ingheta acolo, decat condensul.

Share this post


Link to post

ce cauciucuri ai pe masina?

 

 

Share this post


Link to post

Mersi pt reply-urile apropos de consum.Asa ma gandeam si eu..ca va mai scadea si intr-adevar totusi pentru puterea ei,sper sa ajung la un 9.

 

Mda

 

 

Alice,inteleg ca i documentatie tehnica pe suport electronic.De unde?Cum pot achizitiona

Share this post


Link to post

Deocamdata nu mai merge.

Are cauciucuri de vara, prin buzunarele mele fluiera vantul, iar pe Cielo am niste all-season beton, care nu m-au dezamagit. Drept urmare, tractorasul sta in parcare la birou.

Share this post


Link to post

Salutare sunt proaspat posesor de Cruze LT 1.8 benzina cutie manuala.

Nu am decat 200 de Km facuti cu ea(am masina deabia de 2 zile) dar pot sa spun ca sunt f incantat de masina.

Sper sa raman la fel si in continuare si sa nu apara probleme. La 13800 de euor(cat a fost pretul obtinut in urma negocierii cu dealer-ul) pot spune ca masinuta este f dotata.

Cutia si motorul imi plac pt ca mi se pare elastica. Spre deosebire de vechea mea masina(Logan 1.6) care se gatuia destul de repede in 1 si a 2 asta are o plaja f mare de turatii in care se comporta f bine.

 

Sunt inebunit dupa design-ul exterior al masinii.

I-am pus si scut de plastic (5 mil) ca in romania e cam riscant fara.

Ca parti negative ce am remarcat pana acuma ar fi ca, cotiera este cam scurta probabil si din cauza spatiului ca sa nu loveasca in frana de mana iar cauciucurile sunt de vara si pe zapada nu se comporta f bine.

In rest mi se pare super masina la banii astia. Sper sa nu am nici o problema cu ea. Doamne Ajuta!

Share this post


Link to post

Ca parti negative ce am remarcat pana acuma ar fi ca, ... cauciucurile sunt de vara si pe zapada nu se comporta f bine.

Asta este, chiar, un defect de neiertat.

Share this post


Link to post

Salut,

" La 13800 de euor(cat a fost pretul obtinut in urma negocierii cu dealer-ul) pot spune ca masinuta este f dotata."

 

LT de 1,8 la 13.800? Ai beneficiat si de programul rabla?

Eu am dat mai mult pe LS.

Edited by vasile 11

Share this post


Link to post

La 13800 de eur ...

 

Salut Mirel,

13.800EUR? oau!

in pretul acesta este inclusa si vopseaua metalizata si prima de casare?

sigur e 1.8 si LT?

 

prin feb intentionez sa cumpar un CC, inca nu m-am hotarat daca sa fie motorizare de 1.6 sau 1.8, cu alte cuvinte daca diferenta de pret este justificata, nu de altceva dar mi-as mai lua si un TV LCD LG~700EUR;

culoarea CC o stiu deja 10000000.gif

 

Pai la pretul asta, vin si eu la dealer-ul din Pitesti, poate-mi pui o "pila" 80000000.gif

 

si inca o intrebare: de ce ai ales motorizarea pe benzina?

 

mersi.

Edited by tezeu

Share this post


Link to post

Salutare lume.

 

Sunt posesorul unu Cruze LS Plus 1.6 de 5 luni. 7800 KM, masina merge super OK, s-a tot comentat pe aici referitor la "lenea" masinii, nu o sa mai deschid subiectul, spun doar ca intr-adevar este destul de lenesa.

 

Consum urban in jur de 10-11%, afara undeva in jur de 7-8%.

 

Acum intrebare daca stiti va rog...nu am avut timp sa sun la service, o sa fac asta dupa Sarbatori dar poate ma lamureste cineva intre timp. O sa sune cam tampitel dar asta e. :)

 

Schimbul de ulei la cati KM se face? Revizia este pana la urma la 15.000 sau cum? Cum am zis, intrebari cam "tampitele" :)

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Nu ca si-ar fi batut lumea gura de pomana pe aici, dar ma rog:

 

1. ORICE dealer poate da discount de 12% cu plata cash, sau 15% prin leasing. Asta inseamna, la LT 1.8, 13877EUR. Se poate obtine un pret si mai bun, daca ai talent.

2. 1.6 e puturoasa, o spune cam toata lumea.

3. In manual scrie clar cand se face revizia, (implicit, cand se schimba uleiul):

Benzina - 1 an sau 30.000 KM

Diesel - 1 an sau 15.000 KM

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

Salut Mirel,

13.800EUR? oau!

in pretul acesta este inclusa si vopseaua metalizata si prima de casare?

sigur e 1.8 si LT?

 

prin feb intentionez sa cumpar un CC, inca nu m-am hotarat daca sa fie motorizare de 1.6 sau 1.8, cu alte cuvinte daca diferenta de pret este justificata, nu de altceva dar mi-as mai lua si un TV LCD LG~700EUR;

culoarea CC o stiu deja 10000000.gif

 

Pai la pretul asta, vin si eu la dealer-ul din Pitesti, poate-mi pui o "pila" 80000000.gif

 

si inca o intrebare: de ce ai ales motorizarea pe benzina?

 

mersi.

 

da e vopsea metalizata si am luat masina de la di-bas din bucuresti. e luata in leasing fara rabla. au discount pt leasing.

motoru de 1.8 e super fata de ala de 1.6. ala de 1.6 nu-l recomand la nimeni pt ca e f puturos pe masina asta.

nu am luat diesel pt ca e mai scump si eu fac putin km cu masina(cam 10-12 mii pe an)

Share this post


Link to post

da e vopsea metalizata si am luat masina de la di-bas din bucuresti. e luata in leasing fara rabla. au discount pt leasing.

motoru de 1.8 e super fata de ala de 1.6. ala de 1.6 nu-l recomand la nimeni pt ca e f puturos pe masina asta.

nu am luat diesel pt ca e mai scump si eu fac putin km cu masina(cam 10-12 mii pe an)

 

Sal stapanesti sanatos anul viitor si eu ma gandesc serios sa cumpar,dar am o dilema motorul va fi cu siguranta de 1.8 dar nu ma pot hotara intre un Cruze si un Peugeot 407 o sa fac cu ambele un drive test mai ales ca acest model mi-a placut de cand a aparut,dar acum noul cruze e si mai tentant.

Edited by Phonyx

Share this post


Link to post

Asta este, chiar, un defect de neiertat.

:) ) ai dreptate. nu e ceva negativ..ca nah pe uscat o sa se comporte excelent.

numa ca am avut eu un pic de disconfort ca am ramas cu ea odata un pic impotmolit si nu am putut iesi decat dupa ce am decuplat TC-ul.

dar in rest masinuta este belea...cel putin pana acuma. :D daca va fi fiabila cred ca va fi o masina care se va vinde f bine in viitor.

 

pacat ca nu am mai avut bani sa imi iau si navigatie...oricum bordul arata senzational noaptea

 

da e vopsea metalizata si am luat masina de la di-bas din bucuresti. e luata in leasing fara rabla. au discount pt leasing.

motoru de 1.8 e super fata de ala de 1.6. ala de 1.6 nu-l recomand la nimeni pt ca e f puturos pe masina asta.

nu am luat diesel pt ca e mai scump si eu fac putin km cu masina(cam 10-12 mii pe an)

 

Sal stapanesti sanatos anul viitor si eu ma gandesc serios sa cumpar,dar am o dilema motorul va fi cu siguranta de 1.8 dar nu ma pot hotara intre un Cruze si un Peugeot 407 o sa fac cu ambele un drive test mai ales ca acest model mi-a placut de cand a aparut,dar acum noul cruze e si mai tentant.

 

Eu zic sa mergi pe cruze. si iti zic si de ce:

 

- e model 2009.

- e pe platforma de opel astra care e destul de ok

- design-ul e incomparabil mai tare la cruze. 407 are deja cativa ani buni de cand a aparut pe piata deci are un design mai invechit

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...