Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Cruze - Impresii, Pareri

Recommended Posts

Bogdane te referi la masinile care au si GPL pe injectie sau nu conteaza?

 

L.E. Parca mai era si AndreiB cu GPL si a ajuns si el la 50-60k. Eu sint "mic" am numai 37k si nu am schimbat/curatat nici un injector.

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Cei cu gpl, faceti taxi, sau doar sunteti mai economi?

Am am vazut si pe la Ford pe Focus avea unul si pe un turbo la FiAT.

 

Funny people, zic eu, bine ca nu si-au pus pe Testarosa!drive.gif

 

 

toxxiqman

" cotiera care nu ramane blocata in fata - asta e chiar suparator"

E din motive de siguranta, sa nu dea "taranul" cu cotul si sa nu poata schimba viteza, daca-i blocata...de-aci accidentul si etc.

Share this post


Link to post

@Wolfman, vecinii mei nu au GPL, in schimb daca citesti pe acest forum o sa gasesti problemele de care ziceam eu, nu e scoasa din putzul gandirii ci din experienta celor de aici de pe forum, si eu cochetam cu ideea de GPL dar cand am aflat cat costa un injector de Volvo am zis pas, de banii aia merg ani de zile .

 

@Vaxxi GPL in RO se pune si pe Cayenne DAR nu cred ca mira pe cineva .

 

La multe masini nu ramane cotiera blocata, nu cred ca este o problema, chiar cred ca e un avantaj, la Golf/Passat e cam stupida cotiera aia cu opritor .

Share this post


Link to post

Nasol, daca injectoarele se duc (si lasa gauri la admisie)- io nu-mi mai pun jipiel. Asta e motivul principal.

Doar o proasta utilizare a motoruluiduce la infundarea injectoarelor. Fapt dovedit de utilizatorii vechi de GPL de pe acest forum.

Share this post


Link to post

Poate o utilizare proasta duce la caderea injectoarelor in citeva mii de km, eu am facut primii 10-12k integral pe GPL si a mers f bine...si inca merge bine...

Dupa cite am inteles si de pe aici amestecul sarac adica mersul cu AER+ceva GPL e moartea injectoarelor...si scoateea rezervorului de benzina :)

Poate am avut noi noroc Wolf, Andrei, eu...adica Leganza, Nubira, Cielo...

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Nu vad de ce ar fi asa o chetie iesita din comun o instalatie de GPL pe Cruze... In Italia la statia de GPL intr-o zi eram prins intre un ML si un E (si nu erau romani aia). Injectoarele pe benzina tin mult peste 100k fara probleme in cazul unei instalatii secventiale care te obliga la mers partial pe benzina (incalzire 35-40 grade, fiecare pornire min 10 secunde), plyus ca oricum periodic mai ramai fara gaz si faci km pe benzina... O instalatie secventiala buna montata corect iti garanteaza muuuuuuuuuulti km fara batai de cap.

@BogdanG: Cati dintre cei care se plangeau de pb aveau instalatii secventiale si cati aveau ,,cu robinet"?

 

Oricum, o dam in diverse.

 

@balgom - Nu caut defecte, compar si eu cu ce am avut inainte, adica Logan. In legatura cu marsalierul si eu am avut aceeasi problema. Ce mi-au comunicat din service : din ratiuni de cost, cutia de viteze nu avea nu stiu ce sincronizare, iar ca sa intre din prima in marsalier, trebuia sa stai 2-3 secunde cu piciorul pe ambreiaj inainte, apoi mergea ca unsa.

 

 

@octavp - Exact aceleasi lucruri ma nemultumesc si pe mine :

- stergatoarele (asta cel mai putin)

...

Si te-ai pomeni ca la Logan e sincronizata. E aceeasi chestie doar ca masina asta este mai noua si probabil de aia intra mai greu decat erai obisnuit la cea veche.

 

Stergatoare bune la masina noua nu am gasit decat la fiat (believe it or not) pana acum. La toate celelalte cu care m-am jucat erau destul de proaste si au tinut max un an. Noroc ca-s ieftine (eu din experienta de pana acum am fost la fel de multumit de panarame la 10 ron ca de valeo la 100).

Share this post


Link to post

Nu vad de ce ar fi asa o chetie iesita din comun o instalatie de GPL pe Cruze...

 

 

E iesita din comun, ca punand gaz pierzi performantele si-atunci intrebarea e: de ce-ti trebuie Cruze sau Euro 5, sau peste 100 CP?

Exact ca la rromi, au palate, dar stau in cort si se kka in fundul curtii.

 

E vorba de ce zic vecinii , nu?

Daca ar fi Dacia Sandero, sa zicem, la 5000 de euro pe care sa-ti pui gaz, te-ai face de ras?!

 

Dă mai bine daca ai Cruze, nu?

 

Oricum, a gasit cineva, sau are, un e-learning despre Cruze?

Edited by vaxix

Share this post


Link to post

1. Tot euro 4/5 va fi si dupa montarea instalatiei.

2. O masina de 100cp nu e cine stie ce mega creatie de mega putere. Este limita minima a normalului la o masina de 1300+ kg cu care vrei sa mai pleci si in concediu.

3. Nu stiu care este problema ta, eu nu am nimic de demonstrat la vecini si nici cruze nu-mi voi lua vreodata. Totusi, cand fac 7000km in concediu e fain sa platesti 0.55 eur/l de gpl fata de 1.2-1.35/l de benzina.

Share this post


Link to post

Salut. De ieri sunt si eu proprietar al unui Cruze 1.6 LS. Cel mai bun pret l-am gasit la Di-Bas (cam 11600 cu tot cu rabla). Impresii multe va dati seama ca nu am avut timp sa  imi fac  dar in mare masina arata foarte bine, e spatioasa se incalzeste repede. Contrar celor spuse de unii aici "trage " bine motorul (chiar si acesta de 1.6). Inca sunt la stadiul de analize la fata locului si citit cartea tehnica. Pot confirma unele chestii spuse aici si anume : cotiera nu ramane blocata in fata, modul cum se inchide capota si sunetul ce rezulta, consumul mare (oricum e prea devreme la 50 de km pentru o medie).In orice caz pana acum greva la metrou a "favorizat" o medie de 19-20 la suta la o schimbare a treptelor la max 3000 rpm. Boxele sunt decat pe fata dar cred ca sunt suficiente. Mai multe in posturile urmatoare...

Share this post


Link to post

calculul tau ai pus si injectoarele de benzina care se duc dupa cateva mii de km de mers pe GPL sau doar de dragul de a sustine o conversatie ?

 

Probabil injectoarele mileniului asta sunt mai sensibile, ca ale mele dupa vreo 25 de mii facuti pe GPL (bine, cu pornirea de rigoare) merg bine mersi de un an pe benzina, dupa ce s-a stricat o componenta de la instalatia de gaz rolleyes.gif niste nesimtitoare, injectoarele astea.

 

 

@Vaxxi GPL in RO se pune si pe Cayenne DAR nu cred ca mira pe cineva .

 

N-am zis eu nimic de GPL pe topicul asta, dar ca idee, in perioada cand ma uitam dupa Forester, erau foarte multe 2.5-uri turbo cu GPL in Germania.

 

Si gata cu offtopicul, sa ramanem la masina numita CRUZE pe topic, multumesc.

 

 

 

Share this post


Link to post

Stergatoare bune la masina noua nu am gasit decat la fiat (believe it or not) pana acum. La toate celelalte cu care m-am jucat erau destul de proaste si au tinut max un an. Noroc ca-s ieftine (eu din experienta de pana acum am fost la fel de multumit de panarame la 10 ron ca de valeo la 100).

 

Stergatoarele isi fac bine treaba momentan dar nu-si mentin calitatea tot atata timp cat cele aero. Iar stergatoarele de 10 ron sunt pt. cei pe care nu-i deranjeaza darele de apa si scartaitul lamelelor. Multe din masinile concurentei se vand cu stergatoare tip aero.

 

Nu stiu cum poate fi un avantaj, daca cotiera nu ramane blocata in fata (si asa e prea scurta). Poate doar cand tragi frana de mana( 1 data pe zi). Eu deja am un tic sa tot trag de cotiera in fata, pt. ca dupa cateva schimbari de viteza ajunge iar in spate.

Share this post


Link to post

Stergatoare bune la masina noua nu am gasit decat la fiat (believe it or not) pana acum. La toate celelalte cu care m-am jucat erau destul de proaste si au tinut max un an. Noroc ca-s ieftine

Nu stiu cum poate fi un avantaj, daca cotiera nu ramane blocata in fata (si asa e prea scurta). Poate doar cand tragi frana de mana( 1 data pe zi). Eu deja am un tic sa tot trag de cotiera in fata, pt. ca dupa cateva schimbari de viteza ajunge iar in spate.

Cotiera e sa se odihnesca mana-cotul, deci nu la mersul prin Bucuresti o folosesti, ci la drum lung, acolo unde sta cum o pui.

E deranjanta pt. lungani chiar si inchisa, ca lovesti cu cotul cand schimbi 4.

Deci extinsa, deranjeaza la schinbare in 2 si 4. Si iata cum GM gandeste pt. siguranta noastra.ok.gif

 

Am inteles ca la unele nu se sting de tot luminile de drum, cum asa?

 

 

Nici ca sound nu se aude mai bine, doar suplineste golul din spate. Cele 2 dif. de inalte din stalpi nu fac fata la cele 4 de joase -medii din usi.

O senzatie tampita e si diferenta dintre muzica pe CD sau AUX si radio. Primele doua se aud ca volum din pamant.

 

OFF; Mama ce warn negru si lung am, nu puteti sa-mi umpleti bara pana la capat , sa fie neagra full?

 

Respect etern dau la schimb!

 

 

 

E iesita din comun, ca punand gaz pierzi performantele si-atunci intrebarea e: de ce-ti trebuie Cruze sau Euro 5, sau peste 100 CP?

Exact ca la rromi, au palate, dar stau in cort si se kka in fundul curtii.

 

E vorba de ce zic vecinii , nu?

Daca ar fi Dacia Sandero, sa zicem, la 5000 de euro pe care sa-ti pui gaz, te-ai face de ras?!

 

Dă mai bine daca ai Cruze, nu?

 

Oricum, a gasit cineva, sau are, un e-learning despre Cruze?

 

 

 

Oamenii fac taxi, dar nici acolo nu prea are rost pe-o masina mai scumpa. Merg si eu tot pe faza cu capra vecinului.

 

Cu e-lerningul mai ai rabdare, il caut si eu; daca-l gasesc te anunt.

 

 

Edited by Axix

Share this post


Link to post

Salut,

in sfarsit mi-a venit si mie masina;ce-i drept s-au miscat binisor cei de la GTT si mi-au adus-o inainte de termenul prevazut.

Eu am varianta LT Diesel 150 cai.Masina e super!Sunt foarte multumit de ea.Spre deosebire de altii eu pot spune dupa doar o zi de condus ca e exact ceea ce cautam si mi-am facut o parere exceptionala despre ea.Masina e spatioasa,frumoasa,trage bine.Da si pe mine ma deranjeaza cotiera,dar o voi rezolva cu un pachet de tigari pus pe lat in spatiul ramas cand e extinsa;si pe mine ma deranjeaza un pic schimbarea vitezelor un pic cam rigida,dar am inteles ca in timp se mai lasa si pana la urma nu mi-am luat porsche...

Sunetul este foarte bun (eu am 6 difuzoare cu magazie de cd-uri).

Trebuie insa sa ma mai obisnuiesc cu reprizele cutiei.

Apropos,cine imi poate recomanda un regim de condus acum cat este noua - la ce turatii sa schimb vitezele?Cat sa nu o tin accelerata constant.Astia nu mi-au spus nimic de la gtt si eu am uitat sa ii intreb.

Nu vreau nici sa invat masina puturoasa,pt ca am auzit ca in primele sute de km,calculatorul de injectie ''inregistreaza'' parametrii stilului de condus - amestec aer-motorina,iar apoi asa iti va merge masina;de aici diferentele acelea intre masini cu aceeasi capacitate si aceleasi dotari - stilul de condus al soferului.

In concluzie masina e super si deabia astept sa fac un drum afara din Bucuresti.

Bafta!

 

 

 

Share this post


Link to post

Nu vreau nici sa invat masina puturoasa,pt ca am auzit ca in primele sute de km,calculatorul de injectie ''inregistreaza'' parametrii stilului de condus - amestec aer-motorina,iar apoi asa iti va merge masina;de aici diferentele acelea intre masini cu aceeasi capacitate si aceleasi dotari - stilul de condus al soferului.

 

 

Stai linistit, ca se reseteaza si parametrii aia.

 

 

Share this post


Link to post

Eu am varianta LT Diesel 150 cai

 

Masina e spatioasa,frumoasa,trage bine.

 

Apropos,cine imi poate recomanda un regim de condus acum cat este noua - la ce turatii sa schimb vitezele?Cat sa nu o tin accelerata constant.

 

 

Nu vreau nici sa invat masina puturoasa,pt ca am auzit ca in primele sute de km,calculatorul de injectie ''inregistreaza'' parametrii stilului de condus - amestec aer-motorina,iar apoi asa iti va merge masina;

 

 

Eu îţi recomand să schimbi în aşa fel încât în treapta superioară turaţia de la care reiei acceleraţia să nu fie sub 2000 rpm (adică schimbarea să fie făcută undeva la 3000-3500rpm). Găseşti pe forum discuţii despre motoarele diesel, despre cum se exploatează corect, despre "rodaj"...

Share this post


Link to post

Salut. Tare curios sunt cand naibii o sa scada consumul asta. Cred ca o sa resetez cam des calculatorul numai sa nu am tot timpul impresia ca masina asta o sa imi manance toti banii. Pana la urma, la varianta LS pe usile din spate se regasesc decat fetele difuzoarelor? O alta problema. Locul de parcare in am pe un fel de scuar, iar pt asta trebuie sa fortez putin urcarea. In afara de faptul ca mai moare motorul (soferul e de vina) intra in masina un miros ciudat ca de plastic incins combinat cu o mortaciune. Nu stiu de unde. Ar putea fi plasticul de deasupra motorului care se incinge, si baga inauntru. Mentionez ca asta se intampla cand am caldura pornita (fara recirculatie in functiune). Personal nu mi se pare in regula

Share this post


Link to post

@Vaxxi 68000000.gif GPL in RO se pune si pe Cayenne DAR nu cred ca mira pe cineva .

 

Bogdan, vezi ca interlocutorul tau este VAXIX si nu Montezuma forumului in persoana, mult ...headscratch.gif ... VAXXI !! ok.gif

Share this post


Link to post

Salut. Tare curios sunt cand naibii o sa scada consumul asta.

 

Ai o masina cu motor de 1.6 (in conditiile in care motoarele de 1.4 de la aceeasi firma consuma cel putin 10 litri la suta in Bucuresti, cu traficul de-acum poate si mai mult), care n-a parcurs nici o mie de kilometri. Relaxeaza-te, nu mai sta cu ochii in computerul de bord, va scadea.

 

 

 

Share this post


Link to post

Salut. Tare curios sunt cand naibii o sa scada consumul asta. Cred ca o sa resetez cam des calculatorul numai sa nu am tot timpul impresia ca masina asta o sa imi manance toti banii. Pana la urma, la varianta LS pe usile din spate se regasesc decat fetele difuzoarelor? O alta problema. Locul de parcare in am pe un fel de scuar, iar pt asta trebuie sa fortez putin urcarea. In afara de faptul ca mai moare motorul (soferul e de vina) intra in masina un miros ciudat ca de plastic incins combinat cu o mortaciune. Nu stiu de unde. Ar putea fi plasticul de deasupra motorului care se incinge, si baga inauntru. Mentionez ca asta se intampla cand am caldura pornita (fara recirculatie in functiune). Personal nu mi se pare in regula

 

Daca o sa stai asa cu ochii pe consum pana la 1500km rulati o sa-i dai foc sau ajungi la Balaceanca. Frate, abia ai luat masina de 2 zile, ai mers 60-70km cu ea si gata vrei sa consume 6 in oras si 3.5 afara? Consumul o sa se aseze dupa 2-3000km. Mai bine concentreaza-te sa o conduci corect si la traficul din jurul tau decat la consum. Consuma cat consuma, asta este.

 

Despre mirosuri, in primele sute de km o sa miroasa a tot felul de chestii dinspre motor si EVACUARE. O explicatie este ca iti miroase in masina a ce ziceai tu din cauza ca traseul evacuarii incalzeste vopseaua de sub masina si mirosul intra prin ventilatie in habitaclu. Atat timp cat acul de la temperatura motorului sta unde trebuie, chill. Nu ia foc nimic.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Cf manualului, urmatoarele chestii ar trebui sa fie disponibile. Confirma cineva?

 

1. Rabararea electrica a oglinzilor

2. Asistenta la franarea de urgenta

 

Editez pe masura ce citesc 40000000.gif

 

Manualele:

 

Cruze_OM_RO_MY10_online.pdf - http://fbx.ro/1y57fk6z4856kvjn

CD500_J300_RO.pdf (sistemul audio / navigatie) - http://fbx.ro/ku9psgsxjgodmtqd

Edited by ALiCE
  • Like 1

Share this post


Link to post

Da' ce dreq, asa de repede se duc injectoarele?! Si daca da- unde?!

Nu se duc deloc repede. Leganza lui frate-miu care are aproape 100k NUMAI pe gaz (instalatie pt. Euro2, inclusiv irana, rece, la -20 grade pornea la a doua cheie pe gaz) a fost pornita de mine intr-o zi pe benzina. Avusese furtunul spart si mufa scoasa de la pompa. A dat in nas vreo 2 minute, dar dupa aia a mers perfect pe benzina. Nu acelais lucru il pot spune despre un Logan la care in 50k s-au infundat serios de tot injectoarele, de a trebuit sa le duc la ultrasunete. Deci, masini si masini, dar daca mai vede cate o pornire pe benzina, nu sunt probleme.

 

Cat mai e o instalatie pentru 1,4 mpi- euro4?

Ceva peste 2000 lei.

 

E iesita din comun, ca punand gaz pierzi performantele si-atunci intrebarea e: de ce-ti trebuie Cruze sau Euro 5, sau peste 100 CP?

Depinde cum o reglezi. Daca o reglezi corect, cel putin in cazul meu, nu se simte absolut nici o diferenta intre GPL si benzina.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Cf manualului, urmatoarele chestii ar trebui sa fie disponibile. Confirma cineva?

 

1. Rabararea electrica a oglinzilor

2. Asistenta la franarea de urgenta

 

Infirm eu!

 

Multumesc pt.editia pdf a manualelor, dar unde ai citit tu de oglinzi si frane de urgenta, ca eu n-am gasit?

Ai gasit si vreo carte de service a masinii?

Share this post


Link to post

Este posibil ca manualul masinii sa fie acelasi pt. toate variantele de echipare.

Deci de si ai un cruze ls, manualul este valabil si pt lt.

Share this post


Link to post

Ba este pentru "mai multe", deoarece pe acolo apare si pornirea motorului cu buton (de exemplu), chestie pe care nu o are nici LT-ul.

Este cam greu de dat seama daca un anumit "feature" exista sau nu, doar prin testare, doar ca la unele e cam nasol (ex: asistenta la franarea de urgenta).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...