Jump to content

jipactin

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About jipactin

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    cruze-1.6 ls
  • An
    2010
  1. Subscriu ultimului post. Se pare ca unii sunt mai norocosi si nu au probleme. Ma indoiesc sincer. Apropo, am fost chemat la resoftare.
  2. Salut. 7200 km efectuati pana in prezent cu ponderea cea mai mare in minunata capitala, nu intotdeauna la orele cele mai "libere". Scos masina in weekend la munte dupa resetare CB, introdus benzol Efix 95, drumul "dus" Buc- Ploiesti-Sinaia--Bran, returul Bran-Sinaia-Moroieni- Targoviste-Bucuresti. In total 400 km, cu o medie de 7 %. Relativ bine tinand cont si de o oaresce aglomeratie la intors si serpentinele aferente traseelor.
  3. Inca 400 km adaugati la cei 6000 tot in Bucuresti cu viteze schimbate in plaja 2000-2500 rpm (sfaturi inteligente... ). De la 14.2 a scazut intr-adevar consumul...la 14. Multumiri specialistilor.
  4. Salut. Recent mi s-a intamplat ceva tare interesant. Dorind sa ies dintr-o parcare, la manevra de dat cu spatele au intrat in functiune semnalul acustic de la senzorii de parcare (pana aici nimic ciudat). Numai ca pe masura ce ma apropiam si mai mult de obstacol, sunetul in loc sa se amplifice a ramas constant. Scot masina din viteza, sunetul nu dispare, vreau sa plec cu a 1-a, la fel. Sunetul nu a disparut nici dupa ce am scos cheia din contact, si nici dupa ce am deschis usa. Abia dupa inca 2 chei a reusit sa dispara. Probabil ca statul in soare i-a provocat insolatie.
  5. Salut. 6000 km efectuati. CB resetat la 5000, consum mediu 14.2 % la o viteza medie de 21 km/h, exclusiv Bucuresti, fara a evita orele de varf, cu AC pornit doar max 200 km din cei 1000. Schimbatul vitezelor in jur de 3500 rpm (asa cum mi-au recomandat "specialistii" de la service). Evitat benzina de la Lukoil, mai nou am trecut la Rompetrol dupa ce le-am cam incercat cam pe toate. Sa zicem ca, exceptand Rompetrol cu care sunt la prima tentativa, MOL pare a avea un usor plus.
  6. In urma cu ceva mai mult de o luna m-am gandit sa fac o vizita la dealer-ul de unde am achizitionat masina (1.6 LS) reclamand urmatoarele lucruri (probleme reale semnalate si de catre altii): - consum mare (in momentul ala 14.5 %) - zgomot partea dreapa spate la franare la mersul cu spatele - zgomot in podea ce apare la cateva secude dupa plecare In afara de asta am mai fost si cu o balarie pe care mi-o asum (probabil ca nu am observat pana in momentul ala) si anume la accelerare acel pufait asemeni carburatorului de pe Daciile vechi. In urma verificarilor s-au constatat: - consumul este NORMAL. Am fost intrebat la cat schimb vitezele, am raspuns ca sub 3000, mi s-a spus ca ar trebui la 3500. No comment - a pus testerul pe ea, este in toti parametrii - zgomotul la franare...s-a suit tipul de acolo la volan, nu facea nici de a naibii -zgomotul in podea era din cauza scutului metalic montat de mine (au venit cu teorii ca nu e bine montat, ca nu e montaj facut de ei bla bla bla , ca intai trebuia data jos aparatoarea de plastic...in fine) - despre pufait am fost intrebat direct...dumneavoastra ce masini ati mai condus? Si cum niciuna nu era Opel, mi s-a spus ca e sunetul caracteristic, ca toate fac asa. OK, am gresit, mai da-mi o sansa, iarta-ma. Concluzia dupa aceasta vizita: mai bine stateam acasa, am pierdut aiurea cateva ore din viata, in care am simtit ca am venit bou si m-am intors vaca. In prezent pot spune ca zgomotul la franare il "obtin", de fiecare data, evident cu conditia sa fiu eu la volan si nu unul care probabil stie cum sa te faca sa te simti idiot, eventual penibil. Evolutia consumului din acel moment...intre cateva resetari de CB si teste am obtinut: - consum CB: 14.5, consum real 15 -in perioada cat a fost cald si s-a folosit intens AC eram fericit cand scadea sub 16 -in momentul de fata am 300 km de la resetare, 13.8 consum pe CB, la o viteza medie de 20km/h (fara AC) Toate aceste consumuri au fost realizate EXCLUSIV in Bucuresti.
  7. Este peste puterea mea de intelegere cum s-a ajuns ca pentru un Cruze sa astepti cu lunile. A devenit cumva o masina de lux si eu nu stiam? La mine a fost probabil cel mai simplu, daca aveam banii o luam pe loc (am luat-o pe cea din showroom). Dar sa astepti 6 luni pt o masina...no comment. Nu acceptam asa ceva. No offense dar cred ca alegerea culorii este un moft (misty lake). Nu esti nici mai frumos nici mai destept daca e singurul Cruze din oras cu nuanta asta. Chiar si pentru ALB e greu sa cred ca nu exista pe stoc in tara. Frate ,e alb, culoarea cel mai des intalnita si cea mai ieftina. In showroom ce-i drept albul da cel mai bine, iti creaza impresia de "foarte mare". Dar cand ti se explica anumite avantaje ale culorii metalizate si daca ai ceva antecedente cu masini de culoare alba renunti. Ii dai naibii de 300 de euro in minus. Apropo, 9700 + 3 vouchere pt un cruze alb nu e cam mult ?(again no offense).
  8. Poate este doar parerea mea proprie si complet atehnica. Am senzatia ca la accelerare (de la relanti)se aude de sub capota un sunet similar cu acel ce se auzea la Daciile vechi cu carburator cand lua aer fals. Trecerea (de fapt revenirea) de la 98+ la 95 nu a fost de bun augur, la plecare din parcare am acum senzatia ca plec cu a 3-a.
  9. Drum Bucuresti-Vidraru si retur ce include si A1 8l/100 km (dupa CB). De la intarea in Buc si pana la Pacii (adica nu foarte multi km), consumul s-a ridicat la 8,2 (s-a mers bara la bara si a necestiat cam 20-25 min)
  10. Revin cu pareri la cel 4300 km facuti pana in prezent. Poate nu atat de pertinente. Am incercat sa folosesc de vreo 1000 de km doar benzina cu cifra octanica ridicata si anume 99+ sau Carerra 100 (am renuntat definitiv la Luk...) in speranta ca motorul va avea un alt comportament si eventual un consum ceva mai rezonabil. Gresit. Cred ca e situatia similara bebelusului care il obisnuiesti pe lapte praf scump. Nimic nou. Am resetat CB de vreo 200 km, distanta parcursa cam 90 % in Bucuresti si doar o iesire cu celebra zi a muncii pana la o padure in jurul Bucurestiului. Consum mediu : 14,5. Asta pentru a da apa la moara celor care se lauda cu mai putin. Ori e Bucurestiul un oras defect, ori piciorul meu e de lemn. Ori eu nu am carnet de 10 ani. Bugetul familiei scade simtitor la fiecare realimentare. Ma gandeam ca odata cu venirea sezonului cald o sa fie mai bine, dar nu este cu nimic mai prejos decat oribila iarna de care am scapat cu multe grade sub minus, cu premium 95, fara cauciucuri de iarna, cu cruze in rolul lui Evgeni Plushenko in trecere prin sectorul "care este". Am variat stiluri de codus, de la schimbat viteze intre 2500 si 3500, pana chiar la 4000. Nu este nici macar o diferenta. Ma gandeam sa fac presiunea in pneuri 2.7 bar (modul ECO) inscris pe stalp dar probabil nu o sa fac decat sa uzez aiurea cauciucurile. Pana una alta probabil nu o sa ma mai uit la CB decat cand o sa fie cazul de alimentare. Desi offtopic subscriu la toate problemele mentionate de ceilalti. Plastice care se zgarie usor, in special cele de pe usi, partea inferioara, apa ce se scurge din stopuri (cand sau dupa ce ploua, la deschiderea portbagajului), volanul care mi s-a decojit dar nu mai mult de 0,5 cm (m-am gandit ca o fi de la verigheta), faptul ca uneori masina nu intra in viteze (in special a 3-a). PS: 1.6 LS 113cp
  11. La 2600 km facuti 99% in Bucuresti consumul variaza intre 15 si 16% (LS+, 1.6). Am facut primul drum serios in afara folosindu-ma de A1. Consum 8% (regimuri de viteza intre 120 si 150km/h)- dupa resetare CB. Sa vedem cum o sa evoluam cu consumul acum ca s-a mai incalzit afara desi degeaba reduci consum daca se scumpeste benzina .
  12. Trebuie neaparat sa vedeti asta. Nu stiu cand o sa vedem prea curand la noi.
  13. Legat de modalitatea de plata trebuie sa va ganditi ca o sa pierdeti si la cursul de schimb ceva pentru ca nu se accepta decat lei la cursul euro al (surpriza) Piraeus Bank (asta se intampla la Di-Bas). Plata am facut-o esalonat pana am ridicat masina (asta ca am vrut eu sa ma degrevez pe parcursul a 2 saptamani pana mi s-a aprobat creditul pt ultima transa). Avansul parca a fost 2000 RON. Pentru cine achizitioneaza prin programul RABLA si are masina veche in curte (nu cu cupoane cumparate -dupa ultimele reglementari) vi se ofera posibilitatea ca sa nu o mai duceti personal la REMAT (si sa incasati si contravaloarea pe fier vechi care, cica, variaza dupa caz de la 50 ron la vreo 200) ci sa vina direct acasa platforma sa v-o ridice si sa vi se dea certificatul de distrugere pe loc. Asta pare varianta cea mai comoda pe care sincer am ales-o si eu. In rest o sa va chinuiti cu o vizita la notar pentru legalizat certificat de distrugere si ceva timp pierdut pe la Pipera cu radierea jafului. Fara legatura cu subiectul, azi am intrebat un posesor de Cruze 1.6 LS consumul si m-a cam pus pe ganduri (10% urban la 3000 km efectuati). Mi-e greu sa accept asta mai aless ca al meu la 1600 km are inca 14.5 %(tot urban). PS: Reducerea pe care am avut-o eu mi s-a spus din prima ca este cea maxima de 12% (desi nu fac parte din nicio categorie) deci nu prea a mai avut loc negociere. Covorasele incluse , lichid de parbriz frumos mirositor, si benzina cat sa ajung la prima benzinarie (aflata la 50 m )).
  14. LT 1.8 doar 12500??????????????? Include si rabla? Pt ca LS 1.6 fara rabla costa 12500. Am vazut aici ca si-a pus cineva scut de plastic de 500 ron. Nu e cam mult pentru un plastic? Trecand peste faptul ca cel metalic costa aproape dublu exista si alte variante decat originalul care nu influienteaza garantia. La cei de la Odorheiu Secuiesc costa 300 RON cel metalic. Un alt subiect tine de comportarea masinii iarna, neechipata cu anvelope adecvate. Dezastru. Patinat la greu chiar si daca dezactivezi sistemele ABS si TC asa cum ti se recomanda. Impingerea e cea mai buna solutie in situatii de criza daca evident gasesti amatori. Consumul vad ca dupa 1000 de km facuti NUMAI urban mi-a scazut de la 15 la 14. Partea nasoala e ca tocmai cand a scazut putin consumul s-a scumpit benzina . Un alt minus fata chiar si de logan este dezaburirea pe spate. Foarte lenta. Inca o buba, mi se pare ca agata cand trec din viteza 2 in 3 (apas corect ambreiajul). In rest numai de bine. Pana acum. Un an mai buna la toata lumea si vizite la service-uri doar la revizii
  15. Evenimentul zilei online citire: Euro NCAP: cinci stele pentru 10 din 12 modele testate Numai Chevrolet Spark – patru stele - şi, mai ales, Toyota Urban Cruiser – trei stele – au ratat punctajul maxim la ultima sesiune de teste care evaluează gradul de siguranţă oferit de automobile pasagerilor, dar şi pietonilor. Majoritatea automobilelor evaluate cu prilejul celei mai recente sesiuni de teste Euro NCAP – ale căror rezultate au fost comunicate astăzi – au primit punctaj maxim pentru siguranţa oferită pasagerilor. În ordine alfabetică, BMW X1, Chevrolet Cruze, Citroen DS3, Infiniti FX, Mazda3, Mercedes-Benz Clasa E, Mercedes-Benz GLK, Opel Astra, Peugeot 5008 şi Volkswagen Scirocco au fost cotate cu cinci stele (din cinci posibile) de evaluatorul independent Euro NCAP. Modelul de segment A Chevrolet Spark a primit doar patru stele, în timp ce crossover-ul compact Toyota Urban Cruiser a fost cotat cu numai trei, atât cât au şi modelele lowcost Dacia Sandero şi Dacia Logan. Aprecierea negativă primită de Urban Cruiser este cu atât mai neaşteptată, cu cât modelul de nici trei metri lungime Toyota IQ a reuşit să primească, anterior, cinci stele. Lista modelelor evaluate şi calificativul obţinut de fiecare BMW X1 – ***** Chevrolet Cruze – ****** Chevrolet Spark – ***** Citroen DS – ****** Infiniti FX – ****** Mazda 3 – ****** Mercedes-Benz Clasa E – ****** Mercedes-Benz GLK – ****** Opel Astra – ****** Peugeot 5008 – ****** Toyota Urban Cruiser – *** Volkswagen Scirocco – ******
 

×
×
  • Create New...