Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Cruze - Impresii, Pareri

Recommended Posts

Motorul tau are alta distributie, nu se pune.

Share this post


Link to post

La Chevrolet

 

Putere furnizată (kW∕cp la rot∕min) 83∕113 la 6400 rpm

Cuplu maxim (Nm la rot∕min) 153 la 4200 rpm

Raport final de transmisie 3,722

Viteza maximă (km∕h) 185

Acceleraţie 0-100 km∕h (s) 11,8

 

La Mazda 3

 

105 CP la 6000rpm

cuplu de 145 la 4000 rpm

Acceleraţie 0-100 km∕h (s) 12,2

Viteza maxima 184 km -h

 

Chevrolet are cuplu mai mare si CP mai multi

 

 

 

Share this post


Link to post

@ stefangirbaci

 

Salut,

 

cati km ii faci rodajul? eu am doar 600 si i-am dat azi 160 km/ora (4100), te intreb fiinca sunt la prima masina noua. Si eu am tot de 18 motorul.

Share this post


Link to post

Salu flybookpc eu iti sugerez sa iti alegi masina care iti place cel mai mult.

 

Am analizat si eu Mazda 3 asta dupa ce unul dintre colegi nostri forumisti au ales-o in defavoarea lui Chevrolet Cruze.

Eu sunt o persoana impartiala indiferent de situatie si nu doresc sa laud marca Chevrolet (Daewoo) care o consider inferioara Mazda (aici ma refer la masinile comercializate in Europa, adica Daewoouri).

 

Dar sincer am studiat si eu pe strada Mazda 3, sincer nu iese cu nimic in evidenta fata de restul masinilor de pe drum, lucru care nu se poate spune de loc despre Chevrolet Cruze care are un design care it sare cu adevarat in ochi.

 

Cit despre motorizare si faptul ca uni sunt nemultumiti (multi isi dau cu parerea de plictiseala) e treaba lor, fiecare e normal sa vrea mai mult, pe oricine in tntrebi e normal sa iti recomande topul gamei de motorizare si sa nu iti recomande inferiorul gamei.

Eu sunt foarte multumit de motorizarea de 1.6 pe Cruze, si doresc sa o laud putin (nu cunosc si nu am testat Mazda 3).

Sunt de acord ca Mazda 3 este mai sportiva decit Cruze, e si normal, masina e mai mica mai usoara cu 200KG iar diferenta de putere la sarcina maxima este de doar 8CP (conform specificatiilor).

 

Motorul la Cruze este EURO 5 fata de Mazda Euro 4.

Motorul pe Cruze este cu distributie variabila (pe ambele axe cu came) fata de mazda care are ceva inferior (asta din ce am inteles eu pe un singur ax cu came).

Distributia variabila mareste puterea motorului la orice sarcina (Turatie) din acest motiv creste cuplul la turatii inferioare si sarcini partiale si de asemenea valoarea de cuplu maxim se duce spre turatii mai ridicate.

De asemenea motrul de pe Cruze accelereaza de pe la turatii de 1200 ROT/min in sus si accelereaza chiar bine chiar de la prima utilizare (pe zi ce trece imi place din ce in ce mai mult cum accelereaza masina).

 

Daca vrei o masina sport alege Mazda 3 (desi conform cu ce ai scris mai sus Cruzeul e mai sportiv cea ce scoate iar in evidenta ca motorizarea de 1.6 este mai performanta daca o raportam la greutatea masinii), daca vrei una eleganta, confortabila cu design modern si cu un filing sport (tobe sport) alege Cruze.

 

Pentru mine Cruzul este exact ce imi doresc (as fi preferat un Cruze Break - din pacate nu exista), motorizarea de 1.6 este la fel ce imi doresc, nu doresc 1.8 intrucit extraputerea si consumu nu il consider folositor, si motorizarile Diesel nu imi plac din o gramada de motive (Nu o sa imi cumpar nici o data la o masina motorizare Diesel, decit daca masina care o voi cumpara o sa fie duba).

 

Pentru mine Mazda 3 nu era si nici nu imi pare rau ca nu a fost printre optiunile mele cind am cumparat masina, pur si simplu consider ca Cruzul este net superior din perspectiva si subiectivismul meu.

 

Eu iti urez succes la alegere si nu ma deranjeaza daca alegi Mazda 3, fiecare proprietar isi alege masina care i se potriveste.

 

Referitor la fiabilitate eu sunt de parere ca masinile din ziua de azi sunt suficient de fiabile iar faptul ca ai si garantie la ele, este un lucru de care stai fara griji. (La Cruze garantia este doi ani fara limita de KM si 3 ani sau 100.000 extensibil la 5 ani). Nu iti recomand sa cumperi masini de drive test chiar daca dealerul iti face o reducere considerabila 1000-2000 euro + bonus ceva bla-blauri ca totu va fi bine. (Mie mi sa oferit asa ceva si am refuzat - rodajul motorului e foarte important).

 

Ce vreau sa spun in incheiere, nu iti alege masina dupa ce spune unu si altul de plictiseala pe vreun forum, dute frumusel la reprezentanta si analizeaza cu ochi tai specificatii si ce mai vrei tu si alegeti masina care iti place si ti se potriveste mai mult (nu te lasa influentat si manipulat de parerile altora care sunt subiective, sau pot fi comerciale (ascunse sau nu), sunt nemultumiti de masina proprie (dupa ce au luat eventul la reducere o msina de drive test (dar nu amintesc cu nimic de asta)), ...). Saftu meu este sa lasi forumu si dute si analizeazezi cu ochi tai masina care o doresti la reprezentanta, nu de alta dar sa nu iti para rau dupa aia ca te-ai luat dupa unii.

Succes la alegere si sa o folosesti sanatos.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Iti multumesc pentru sfaturi.

 

Am nevoie pentru ca experienta mea cu masini e O

 

Ezit de vreo 2 luni in cumpararea unei masini.

 

 

 

 

Share this post


Link to post

@ stefangirbaci

 

Salut,

 

cati km ii faci rodajul? eu am doar 600 si i-am dat azi 160 km/ora (4100), te intreb fiinca sunt la prima masina noua. Si eu am tot de 18 motorul.

 

ceau,

cei de la service mi-au recomandat sa nu depasesc pe cat posibil 3000-3500 rpm in primii 1000-1500 km, de asemenea nici sa nu franez brusc, decat in caz de urgenta

Share this post


Link to post

Dupa 500 km se aseaza orice placute. In plus, degeaba mergi cu turatie mica daca ai masina incarcata in rampe, sarcinile pe angrenaje sunt tot asa de mari. Deobicei se face un drum intins dus-intors, in doua persoane, dupa care lucrurile sunt asezate la locul lor. Momentul cand s-a terminat va fi remarcat in perioada acesta prin scaderea nivelului incalzirii interioare. Cand o iei zici ca baga caldura mai multa ca altele. Dupa vreo 500 km constati ca nu mai e asa.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Apropo de alegerea mea (noua Mazda 3 Sedan) (si) in defavoarea Cruze-ului, si apropo de micile probleme de pe forum, se cam adevereste ce imi sugera prietenul de la service-ul Chevy/Opel - Platforma este de Opel, de la sasiu pana la cutie, motor, suspensii etc. insa celelalte chestii "minore" sunt mana lui Chevy/Daewoo. Nu stiu daca omul cu masina care nu mai vroia sa porneasca este un manipulator sau un revelator (ramane de vazut daca se inmultesc cazurile) insa coroborat cu ce mi-a spus amicul meu "service man" deduc ca marile probleme vor aparea din chestii relativ mici, gen difuzoare carora le zangane carcasa, greierasi etc.  Nu cred ca se pune problema caderii cutiei sau a motorului...ce naiba..suntem in 2010! Dar daca esti rezistent psihic treci peste chestiile astea minore pentru ca poti constientiza pretul dat pt aceasta masina.

 

Altfel, Mazda este o alternativa buna (si nu numai ea) daca nu te pricepi bine la masini si vrei din prima sa tragi un loz castigator, la acest buget (13.600E), in PRIMUL rand in ceea ce priveste FIABILITATEA. La fel poti alege Toyota sau Honda. Ca exista dubii la motoarele de 1.6...clar. Majoritatea review-urilor Mazda injura motorul de 1.6 benzina si dau note foarte bune pt restul. Asta pt ca are fata de sportiva si astepti parca mai multe de la ea. Si poti fi rasplatit..daca ai bani mai multi pt alte motorizari. Insa bag mana in foc ca nu sunt diferente notabile intre motoarele de 1.6 de la Cruze, Focus, 308, Mazda3, Octavia, Golf 6 si restul din categorie.  

 

Scuze posesorilor, dar in continuare vad Cruze-ul un experiment. POate fi un esec (daca rateurile userului inflacarat se confirma, plus eventual alte probleme) sau poate fi un mega succes daca se dovedeste fiabil, raportat la pretul, aspectul, si dotarile extraordinar de bune.

 

Nu voi putea oricum sa ma bucur de raul altuia ci, eventual, sa-mi felicit alegerea. Mai trebuie asteptat pana in vara ca sa avem o imagine mai clara!

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

@BaloGM nu mai spune ca nu-ti iei diesel din 1000 de motive si ca o sa-ti iei diesel numai pe duba, singurul CRUZE performant este cel diesel de 150CP, ai ales cea mai slaba varianta de motorizare pt ca atat ti-a permis bugetul.

Problemele legate de boxe si alte chitibushuri sunt numai o parte din probleme, Opel este recunoscut pt fiabilitatea produselor sale .

 

@Lyvyoo te felicit pt achizitie, daca noua Mazda 3 este la fel de fiabila ca versiunea anterioara atunci cu adevarat ai facut o afacere, versiunea anterioara este enervant de fiabila .

Share this post


Link to post

Se pare ca pana acum prima problema confirmata la mai multi useri , posesori de Cruze sunt difuzoarele. La mine a fost cel din stinga fata. Prezenta distorsiuni mari la frecvente joase (basi).

A fost schimbat pe garantie.

Referitor la nemultumirile userului Birla vis a vis de Cruze, nu cred ca e cazul sa facem foarte multe referiri.

Are un stil personal si trebuie tratat ca atare. Parerea mea este ca exagereaza, corelata cu faptul ca : " Nu a reusit sa urce o panta nici cu viteza I ? " dezbatuta deja in cadrul topicului spune totul ...

Referitor la parerile proprietarilor de Cruze versus potentiali proprietari & diferiti " binevoitori" ar trebui ca fiecare sa afiseza o decenta minima fata de parerile exprimate.

Sa vii si sa spui ca " ai ales cea mai slaba varianta de motorizare pt ca atat ti-a permis bugetul" mi se pare o abordare simplista . Acum eu ar trebui sa vin si sa spun ca si eu am motorizarea cea mai slaba 1,6l si n-am avut bani sa-mi iau de 1,8l , 2, 4, 6 ,8, etc. Adevarul este ca am avut posibilitatea sa-mi iau o masina care se incadra intr-un buget de 15 000 E cash. Am ales Cruze, 13 450 E . Initial am cochetat cu ideea unui SH din gama premium . Am niste cunostiinte care se ocupa cu vanzari SH direct din Germania si Olanda. Repet am ales Cruze , constient fiind ca poate in viitor (sper cat mai apropiat) sa am posibilitatea financiara, sa trec la o clasa superioara pe care o respect si mi-o doresc.

Pana acum sunt multumit de masina, constient de faptul ca nu este o racheta la demaraje de pe loc (aici masa proprie la mers in gol isi spune cuvantul ) nu am dorit o motorizare mai mare deoarece, in traficul din Romania e mai intelept sa nu te avanti prea tare (aici putem discuta pe tema cuplului oferit de motoarele diesel, taxe, casco , etc ).

Daca azi ar trebui sa fac o noua alegere tot nu as lua Mazda 3 (desi ca firma si valoare de revanzare Cruzul pierde). Imi place cum arata Fluence de la Renault. Am fost foarte aproape asta vara de Noul Megane care a pierdut la mustata competitia cu Cruze.

In incheiere vreau sa mentionez ca nu sunt adeptul motorizarilor diesel pentr uz personal . Nu doresc sa creez nici un Flame pe aceasta tema , este pur si simplu optiunea mea.

Nu doresc sa o argumentez in cadrul acestui topic, sunt pline forumurile de articole benzina vs motorina , respect opinia celor care sunt fani diesel.

Cruze este o masina de ~ 13 000 Euro fabricata in Korea si cred ca ofera multe satisfactii la banii astia !

 

Toate cele bune

Share this post


Link to post

referitor la ce ati mentionat mai sus sunt partial de acord cu voi.

 

Daca nu vrei sa ai batai de cap cu serviceurile nu cumpara masina care nu se vinde de cel putin trei ani.

Explicatia e simpla. In primul an sa comercializeaza in al doile an apar problemele minore asa cum zice Livio, si in al treilea an se remediaza si se implementeza (asta daca sunt probleme ingineresti, daca sunt de productie ele se remediaza imediat prin verificari suplimentare).

Daca nu vreti sa aveti probleme in garantie asa cum zicea Livio alegeti o masina care se comercializeaza de cel putin trei ani. (Cruzeul are sub un an, mai bine zis juma de an tinind cont ca la inceput se pierde pe reclama).

 

Ca sa ii raspund lui Bogdan G nu am ales benzina pentru ca asta mi-a permis bugetu, unde merge 13000 nu cred ca mai e problema de 1000.

Nu as cumpara Diesel nici daca ar fi la acelas pret ca Benzina (desi in cazul asta cred ca ar trebui sa imi refac calculele).

Iti dau citeva motive pentru care nu imi place diesel

- costul carburantului mai mare decit GPL (diferenta de bani economisita este dubla fata de benzina diesel)

- poluant

- zgomotul motorului

- bani dat in plus pe motor

- intretinere si reparatie scumpa

- nu se poate repara asa de usor ca benzina, pe marginea drumului daca ai ce iti trebuie. (instalatia injectie benzina mult mai simpla constructiv: ponpa, rezervor, conducta si injectoare (presiune sacazuta), daca mai pui si GPL te poate durea in spit daca se defecteaza una din ele la drum, comuti pe cealalta).

- uleiul din motor la GPL/Benzina iese curat din motor,...

...

...

 

Efectiv eu nu vad absolut nici un avantaj Diesel, nici unul. Dieselul e bun pentru camione unde transport marfa si ai nevoie de cuplu mare.

Asa ca nu ma convingi, iati tata diesel si tineti parerile personale pentru tine, fiecare isi foloseste bani cum vrea, as fi preferat sa du 1000 euro in plus pentru GPS sau urmatoarea versiun LT decit pentru Diesel dar am considerat ca nici astea nu merita efortul (am un PDA cu GPS), iar functiile gen "spalat pe dinti" de la urmatoarea dotare nu ma incinta spectaculos astfel incit cum zici tu sa imi depasesc bugetu (daca as fi avut bani m-as fi uitat in alta directie, Mercedes BMW,..).

 

Urmatoarea masina care o voi lua va fi un Hibrida, deocamdata sunt foarte multumit de Cruze.

Eu personal inebunesc cind stau in spatele unui diesel puturos care ma gazeaza la greu.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Ai pus pina la urma GPL pe Cruze? Parca nu am citit pe aici...

Share this post


Link to post

M-am hotarat sa va sciu si eu cateva impresii legate de masina achizitionata in urma cu 3 saptamani si cu care am parcurs 750 de km.

Imi plac: designul, pozitia la volan, tetierele reglabile in fata, farurile care se aprind odata cu pornirea motorului, confortul oferit de scaune, stabilitatea, franele, spatiile de depozitare, inchiderea usilor.

Nu imi plac: stergatoarele( nu sunt aero), usa portbagajului (f. usoara si trebuie sa pui mana pe exterior ca sa o inchizi) , aceleratia slaba la turatii mici ( benzina 1,6), geamurile electrice care se inchid doar daca tin de buton in sus si nu se inchid cu telecomanda, semnalizatorul prea scurt dupa gustul meu, cotiera care nu ramane blocata in fata, zgomotul amortizoarelor( s-a redus ceva dupa ce am redus presiunea din anvelope de la 2,7 la 2,2)

Am fost deja la service pentru ca semnalizatorul scartaia cand semnalizam stanga - s-a rezolvat in garantie.

Acceleratia se simte semnificativ doar la 3000 de ture si cu adevarat la 4000-5000( nu am avut rabdare si i-am dat cateva reprize sa vad cum se va comporta dupa rodaj) La turatii mari (peste 4000) zgomotul motorului creste serios. Diferenta de cuplu fata de un diesel este evidenta in cazul urcarii unei rampe; nu e necesara viteza 1 decat daca cei din fata merg cu 10-15 km/ora.

Consumul in oras ( circulatie destul de lejera in Brasov) 11-12 momentan, in functie de greutatea piciorului; extraurban 7 Buc-Bv cu mers economic. Nu am apucat sa verific diferenta de consum daca presiunea in anvelope e ECO de 2.7.

Sunt f. multumit de servodirectie - asistata exact cat trebuie. Schimbatorul nu intra intotdeauna in viteze la fel de usor ca la Octavia ( ultima masina condusa), dar cursa e ceva mai scurta. Ambreiajul tine cam sus dupa gustul meu.

Ar mai fi multe lucruri pozitive de spus, pe cele negative le-am mentionat deja, dar astept sa se mai adune ceva km la bord.

Sa mai spun ca recent am depasit 400.000 de km condusi numai pe turisme si mai ales diesel, asa ca acomodarea cu o benzinara e inca in curs.

Am si o intrebare: cu ce tip de becuri (faruri) e dotata masina?

Share this post


Link to post

zgomotul amortizoarelor ( s-a redus ceva dupa ce am redus presiunea din anvelope de la 2,7 la 2,2)

 

Foarte logica observatia, te rog sa mai faci un experiment cu 2,05 bar sau 30 psi ok.gif

Share this post


Link to post

Mi-a apasat cel de acolo intr-un anumit fel pe capitonajul portierei si nu se mai auzea nici un zgomot. Mi-a motivat faptul ca problema se datoreaza vibratiilor materialelor din portiera, iar desfacerea capitonajului pentru a investiga, nu este operatiune care se face pe garantie.

 

Cum sa nu fie pe garantie adica iti biziie capitonaju si nu ti-l rezolva, dute la alt service.

Probabil ca si ceilalti au aceias problema cu difurile vibreaza cercu de pe panoul de usa. Ok m-am hotarit apelez la Silicon pentru cercul difuzoarelor de la panourile usilor din spate (inca nu am finalizat montaju ca nu mi-au venit clipsurile noi.)

Cind am monta prima oara difurile si la mine biziia unu pina i-am tras un pumn la cercul ala (initial trasem de el crezind ca pot scoate masca sa montez difurile si am crezut ca de aia biriie).

Ca sa nu mai vrobesc ca la Loganuri biziitul vine ca bonus in dotarea masini la ambele panouri, am fost nevoit sa bag si acolo bureti distantieri intre plastice ca era chiar enervant (eu sunt mai cu Hausul si cu basul).

 

Defectele astea sunt chiar fisuri, putin silicon si o faci mai meserie ca din fabrica.

 

GPL montez in primavara. (Sar putea sa vin si cu poze)

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Chiar nu are nimeni vreun raspuns la problema mea cu vopseaua de pe praguri din postul meu precedent ?

 

Rog unu-doi posesori de Cruze sa-si verifice putin pragurile . Multumesc anticipat :osanale:

Edited by toxxiqman

Share this post


Link to post

Nu mai cauta defecte la masina,

 

Uite un retus la masina mea. Nu stiu daca retusu s-a facut in fabrica sau dupa deteriorare la transport. (Pe baza analizei mele tind sa cred ca vine din fabrica - nu are rost sa comentez mai mult)

 

 

 

Poza asta o am de cind am rezervat masina fara sa fie in proprietatea mea.

 

Nu am putut sa scot ochii vinzatorului pentru ca toate masinile de la reprezentanta erau retusate la fel (nu am studiat si la alta reprezentanta).

Nu am cerut reparatie la dealer intrucit e "reparata" (retusata).

 

Nici o masina nu e perfecta indiferent citi bani dai pe ea, un profesionist iti poate scoate cel putin zece defecte la o masina in primele doua minute.

In general producatorii trateaza cu prioritate redusa defectele ce nu pot fi sesizate de utilizatorul comun, iar daca nu afecteaza functionarea si performantele masinii ramin nerezolvate.

 

Bineinteles ca o sa o retusez eu si mai profesional cind fac rost de antifon. Defapt e singurul lucru care trebuie "reparat" la masina mea.

 

Fiti fericiti de masinile voastre si nu le mai cautati defecte ca va faceti viata amara. Nu mai studiati sunete, ca suna amortizoru asa, ca parca motoru merge asa,...

Eu mai am un Logan in dotare si mai am colegi care au Loganuri si nu stiu cum dar ei observa o gramada de fleacuri pe la ele (ca parca centura se desira,...) al meu are 45000km si 0 probleme tehnice (Bineinteles nu luam in considerare zbirniitul panourilor de la difuzoare care vine bonus de la producator). Loganul il am pe GPL si iarna am observat ca trancane ceva nasol pe la motor cind e rece (vreo bucata de gheata de la baza parbrizului,sau vreun injector GPL care trancane ca naiba, dar nu m-am dus la service pentru asta atita timp cit masina merge bine).

 

Eu sunt foooarte multumit de Logan si o singura data am fost la service pentru revizia din garantie, am mai fost doar ca sa cumpar consumabile originale pentru reviziile ulterioare. O sa ma duc cu el la 60.000 sa schimb cureaua de distributie asta ca nu pot sa o schimb singur (intinderea se regleaza acustic - cost reduction nu are intinzator automat).

 

Si Loganul si Cruzeul au avantajele si dezavantjele lor. Loganu pentru oras si mers bara la bara e mult mai ok. Si schimbatorul la Logan imi place mai mult (La Cruze e prea precis si parca cursa manetei e mai lunga, dar are si avantajul ca marsalierul merge din prima, la Logan de obicei din a doua sau a treia). Sa nu spun ca comutarea fazei lungi e pe invers (Mi se pare mai oK pe Cruze),............

 

Eu nu ma uit la fleacuri din astea care tin mai mult de obisnuinta.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

Toxxiqman, pragurile sunt terosonate cu un antifon cauciucat mai gros si care nu are aspectul vopselei. Peste el se aplica vopseaua finala iar rezultatul se simte la mana :) La mine la lacetti chiar si partea inferioara a usilor a beneficiat de acelasi tratament...

Share this post


Link to post

@Mircea - Multumesc m-ai mai linistit :rolleyes: Am analizat putin, si da, si partea inferioara a usilor este putin antifonata si ea...mai putin decat pragurile oricum.

 

@balgom - Nu caut defecte, compar si eu cu ce am avut inainte, adica Logan. Pot sa iti confirm ceea ce ai zis..si eu am avut 40.000 km cu ea, si nici o problema tehnica, nici macar pana. In legatura cu marsalierul si eu am avut aceeasi problema. Ce mi-au comunicat din service : din ratiuni de cost, cutia de viteze nu avea nu stiu ce sincronizare, iar ca sa intre din prima in marsalier, trebuia sa stai 2-3 secunde cu piciorul pe ambreiaj inainte, apoi mergea ca unsa.

 

 

@octavp - Exact aceleasi lucruri ma nemultumesc si pe mine :

- stergatoarele (asta cel mai putin)

- faptul ca geamurile electrice se inchid doar daca tii de buton in sus (am citit in manual si scria ca doar la versiunea de Rusia se inchid geamurile automat)

- cotiera care nu ramane blocata in fata - asta e chiar suparator

Edited by toxxiqman

Share this post


Link to post

@Balogm daca tie iti place o masina puturoasa care face suta in 12 sec si consuma ca un A6 este strict problema ta, povestile astea cu poluarea si intretinerea sa le zici la altu, poate lu` Mutu ti-ai luat cea mai slaba motorizare pt ca asta ti-ai permis.

 

Mai departe mai spui si chestii al naibii de interesante de genul GPL pe CRUZE de 1.6, cred ca asta e de caterinca, pai in calculul tau ai pus si injectoarele de benzina care se duc dupa cateva mii de km de mers pe GPL sau doar de dragul de a sustine o conversatie ?

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

A gasit cineva, sau are, un e-learning despre Cruze?

 

Ati uitat la ciudatenii sa puneti si luminile care nu le poti stinge definitiv in mers.18000000.gif

Share this post


Link to post
pai in calculul tau ai pus si injectoarele de benzina care se duc dupa cateva mii de km de mers pe GPL

Da' ce dreq, asa de repede se duc injectoarele?! Si daca da- unde?!

Share this post


Link to post

La orice masina cu injectie benzina + GPL se intampla acest lucru, colegul Bologm a uitat sa ia in calcul acest aspect .

Share this post


Link to post

Poate doar daca se merge NUMAI pe gpl. Ovi, AndreiB, Laurentiu, Vaxxi, Wolfman - ei pot da raspunsuri in ceea ce priveste acest aspect- fara a speria un posibil client utilizator de gpl. Ma bate gandul sa imi pun si eu gpl pe masina- in ianuarie iese din garantie, insa mai am doar 2 ani pana termin (sper eu- cu bine) leasingul, dupa care as vinde masina, sa iau alta... Cat mai e o instalatie pentru 1,4 mpi- euro4?

 

Totusi, la cat e de mare masina si la ce motoras are, 11 secunde pana la 100/h nu e rau. Parerea mea. Si omul spusese ca nu vrea sportivitate.

Share this post


Link to post

La orice masina cu injectie benzina + GPL se intampla acest lucru...

 

:o fftopic:Asta ai aflat de la cei doi vecini ai tai? :D Eu cu Leganza am 60.000 km facuti 99% pe GPL si de-abia dupa 58.000 au inceput sa faca ceva figuri injectoarele, insa dupa 50 km facuti pe benzina buna si ceva forja si-au dat drumul si merg super OK. Ce spui tu e valabil poate pt. taxime-tristi care isi scot pana si rezervorul de benzina si merg NUMAI pe GPL...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...