Jump to content
Sign in to follow this  
DANNY WOO

Cielo Euro 3 vs Logan 1.6 MPI

Este mai bun Cielo euro3 decat Logan 1.6MPI?  

320 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

@steph - fara suparare... caruia dintre noi te adresezi????

Edited by madkat

Share this post


Link to post

lui and, mai

 

Nu folosi limbaj IRC. Nu citat postul anterior.

Share this post


Link to post
U cielo cu motor de 1.6, 90cp cu reprizele celui de renault (a nu se intelege cel de nubira care este execrabil)

 

Aham, si cam cate Nubire ai condus tu de spui ca motorul e execrabil? Eu zic ca nu ai ce face cu Cielo/Logan in fata mea :P . Pana una alta consuma mai putin ca Cielo (si e mai mare masina, are cu 25 cp in plus), are demaraj mai bun si cuplu multumitor. Eu nu prea inteleg de ce e atat de nemultumitor pentru tine :-? .

Share this post


Link to post
La toate masinile pe care le-am vazut cu computer de bord ,afisau consumul instantaneu fie in mers fie in stationare l/h.Am un vecin cu o vectra a din 92' care are computer de bord si ai afiseaza indiferent de condititii.

 

right. si eu am vazut la o vectra a din 93 care afisa consumul stationar (in litri pe ora) si cand incepea sa se miste (la cativa km/h) trecea pe litri/km.

 

also, la toate bmw-urile (cred) ca exista acel consum instantaneu analogic sub kilometraj care intr-a intaia si a doua se duce in partea maxima inevitabil... :)

Share this post


Link to post
Dupa ce-am condus si am vazut ce stie sa faca un Ambition 1.6 .. pot spune ca este mult peste Cielo ca tehnologie ( mai ales in interior ). Repet : MULT PESTE

Daca te dai jos dintr-un Cielo si te sui intr-un Logan Ambition/Laureate , ar fii aceeasi senzatie care o ai daca te dai jos dintr-o Nubira si te sui intr-un Lacetti.

 

Despre fiabilitate nu zic nimic...

 

Aici depinde de gusturile fiecaruia. Mie de exemplu nu imi place interiorul si confortul din Logan fata de cel din Cielo.

In al doilea rand este mai rigid pe drum Loganul, avand suspensia mai tare.

La demaraj sa nu mai discutam ca nu e cazul. E o masina greoaie, cutia de viteze e prea scurta pentru un motorul ei.

A vrut sa-mi arate si mie un Loganar ce tare e si n-a avut nici o sansa nici la demaraj si nici la viteza mare.

Aveam 180km/h cand i-am dat avarii sa vad daca mai vine si ramasese la vreo 160km/h mai in spate. A dat flashuri si s-a bagat pe banda 1.

Si eu am mers la Drive Test si nu sunt incantat de loc de Logan 1.6

Share this post


Link to post

Exista masini, de exemplu Meganul vechi, adica cel din 2002 care nu indica consumul instantaneu cand ai luat piciorul de pe acceleratie.

 

Si daca cineva care si-a luat Logan isi da o parere indiferent daca este pro sau contra nu-i mai dati la picioare, numai de la un posesor de Logan poti sa afli cat de cat cam cat de reusita este masina.

 

Indiferent cat de proasta ar fi masina (Loaganul) doar cei care au sunt in masura sa-l laude sau critice. Sa fie aici si faza cu strugurii, ca-s cruzi.

 

Eu am votat CIELO.

Share this post


Link to post

am votat Cielo pentru ca:

Loganul

- la orice motorizare consuma enorm pentru o masina proiectata dupa anul 2000

- designul interior este de cacao, aici sunt subiectiv dar parca bancheta din spate este o lada de fructe acoperita de paturi de catre aprozaristi(nu am nimic cu bietii oameni); tot aici parca s-au intors in irma cu 50 de ani cand au pus arcurile alea din portbagaj.

- nu ma incalzeste cu nimic daca are ABS din generatiile vechi

- nici daca are computer de bord si imi arata cum imi haleste 11l/100Km in oras

- pentru ca "parasocurile" sa fie in culoarea masinii trebuie sa dai bani in plus

- intretinerea este extrem de scumpa(francezii sunt asi)

- la capitolul siguranta ... vraiste frate... la impact frontal soferul ramane fara picioare si pasagerul zboara cu tot cu centura si airbag(daca functioneaza) prin parbriz datorita pozitiei prea inalte in scaun...(NCAP);tot aici mai este o problema mare mare cu centru de greutate al masinii(dupa mine mult prea sus) de parca nu francezii ne explicau ca: daca ai cucu cat mai apropiat de sosea te simti mai bine si "sechit beibi"... asta e o rautate de a mea cu francezii , ma rog o fi valabila chestia doar pentru megane...nu stiu sigur...)

Loganul arata ca draq, parca e un fel de camila pe roti, o carcasa pentru lumea a III-a , seamana cu cioburile de sticla date de colonialisti prin indiile franceze... un morman de nimic...

 

Dacia Logan - Caracteristici tehnice ca la VH1...then,now and TOMORROW

 

- Masa: intre 1050 si 1245 kg, in functie de dotari (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.), masina noua. Dupa o perioada de 3 ani de folosire masa va fi de aproximativ 825 kg datorita coroziunii.

- Greutatea: variaza o data cu variatia masei, si in felul in care acceleratia gravitationala actioneaza asupra dotarilor optionale (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.) De asemenea, constanta g este variabila in functie de gradul de corodare al vehicolului.

- Capacitate cilindrica: 1421 cmc in stare perfecta de functionare.

- Putere: 75 cp noua, 70 cp in garantie, 65 cp dupa 2 ani, 80 cp dupa 3 ani (scaderea greutatii datorita efectelor coroziunii).

- Debit apa in habitaclu: 14l/h pe timp de ploaie, 20l/h la spalare.

- Debit antigel in habitaclu: 1 l / saptamana.

- Probabilitate inchidere portiere: fata 40%, spate 15% la o forta de inchidere de 800N/m.

- Jante: beton, dotate cu cauciucuri Montana New Asimetric Great Varza cu limitator de viteza prin saritura la 60 km/h.

- Aer conditionat: in habitaclu, portbagaj si torpedou, cu sistemul Damigean Anti Freeze.

- Hayon, bocanit(scartait)/min - 235.

 

Optionale:

- Airbag in portbagaj, versiunea Smooth Pork.

- Alarma antirelativar (protejeaza impotriva tiganilor relativari - care ciordesc relativ tot).

- Alarma preventiva la alarma - pornirea alarmei daca porneste alta alarma pe o raza de 1 km.

- Scaun sofer (versiunea standard e prevazuta cu 2 locuri de fixare a suruburilor pentru un taburet lemn).

- Veioza+sifonier spate.

- Semnalizare stanga (versiunea standard are doar semnalizare dreapta, spre stanga folosindu-se palma cu un deget intins).

- Volan rotund (versiunea standard este echipata cu ghidon).

- Aeroterma cu 21 viteze si schimbator Shimano.

- Turometru util (0-2500 rpm) si/sau fantezist (0-8000 rpm).

- Cric.

- Roata rezerva optional si janta.

- CD manele geam protectie viper antiradar

- Geamuri fumurii cu folie cu basici.

- Eleroane tip bengos.

- Proteza dentara universala in torpedou.

- 1 buc. tub superglue.

 

Ca sa termin cu loganul as mai spune ca pentru o familie complexata de romani, care pe timpul lu'ceasca spera la oltcitul de la craiova sau astepta la coada la dacia pitesti este idealul...

Edited by masterbobs

Share this post


Link to post

Auzi, da noua, cei ce am depus banii la CEC acum 20 de ani, cand ne vine randu' la autoturism ?

HA !

De acord cu maestrul MasterBobs ! Contati pe votul meu atunci cand vom cumpara fabrica de la Colibasi !

Aleluia !

Share this post


Link to post
(a nu se intelege cel de nubira care este execrabil)

Stai putin ca aici ne-ai inflamat pe noi care conducem Nubira... s-a sesizat si andrei, nu inteleg cum e execrabil, te rog frumos citeste posturile de la sectiunea de NubiraII si in special cele scrise de oameni avizati care cunosc motoarele Daewoo si apoi poti sa iti dai cu parerea.

 

M-a depasit un Logan de 1.6, (eu aveam 140, eram cu Kalos-ul), cred ca mergea cu 160km/h intre Ploiesti si Campina, eu vad in datele tehnice viteza maxima 175, deci omul mergea constant cu o viteza apropiata de cea maxima (data de contructor). E al doilea Logan de 1.6 care l-am intalnit asa. Primul era mai demult pe A1. Comentariile sunt de prisos...

 

PS. La intrarea pe centura Ploiestiului, cand eram hotarat sa il depasesc a franat ca lumea in fata mea si a intrat la benzinarie. De ce oare ? :-?

Share this post


Link to post

aha, care va sa zica un motor DOHC 16 v de 106 CP cu geometrie variabila a admisiei e mai prost decat un motor de 90 CP, OHC???? hai da de... motor execrabil auzi...Numai daca compari performantele si te-ai lamurit... De fiabilitate inca nu discut din partea Loganului, pentru ca nu se poate deocamdata. Sa mai treaca timp.

Share this post


Link to post

imi pare rau ca v-ati inflamat dar sa va zic argumentele mele:

 

- unul din nubirele care le-am condus are 80mii km si deja mananca ulei in draci - si masina a fost exploatata normal...

- a doua pe care am condus-o a cedat curaua de distributie la aprox 50.000 si varza...

- ultimul - cea mai traumatizanta experienta a fost unul cu cutie automata - la 40.000 a cedat demarorul si la 50.000 a cedat alternatorul...

 

asta ca fiabilitate - si ca performante, da fuge rezonabil... dar urla motorul infernal... plus ca (virgula) consumul mi se pare exagerat (comparat cu renault 1.6 16V 115cp) -

 

ce mi-a placut este felul in care sta pe drum - aici, da, nu am ce spune :P

 

poate am avut experiente neplacute cu nubira... dar nu as da cielo-ul meu pe nubira niciodata...

Edited by madkat

Share this post


Link to post

Cel ce m-a impins pe mine la Nubira este un nene (director de fabrica cu cca 1500 de angajati) care este la a doua Nubira Wagon fara probleme (prima avea peste 100k iar asta are 80k). Masina este calarita cum se poate mai tare, cu 4 persoane de apropae 100kg in medie atinge 180 in mod regulat...

 

Consumul nu este mai mare decat la Reno Megane 2 16v, dar motorul este o idee mai slab (se simt cei 10 cp in minus).

Share this post


Link to post

@madkat > la ce ai scris tu acolo se poate numi ca masinile au fost exploatate corect ?

Share this post


Link to post
@madkat > la ce ai scris tu acolo se poate numi ca masinile au fost exploatate corect ?

 

Hehehe , aici cred ca ai dreptate !Parca nici trabantul nu ceda asa !

Acum in alta ordine de idei si eu in aceasta primavara am avut de ales intre un Kalos si o Nubira II.

A iesit Kalosul din mai multe motive care nu le enumar aici dar ideea e ca sunt multumit !

De altfel e un topic pe aii pe undeva cu o comp intre nubira si kalos!

UUUUUps , cre' ca's :o fftopic:

Share this post


Link to post

da... au fost exploatate corect - asta m-a enervat si pe mine - daca erau cobzarite intelegeam...

chestia cu consumul de ulei mi s-a parut enervanta...

 

si pe langa probleme de motor au avut masinile astea nenumarate probleme de electrica, plastice etc... - dar nu vreau sa mai deviez offtopic...

 

ideea e ca sa revin - ca nu mai am incredere in daewoo-urie din ultimii ani, de 2005 nu mai vorbesc... daca ar fi fost la nivelul celor din 95-98 as fi votat daewoo fara ezitare

Share this post


Link to post

Depinde ce vrei sa faci cu el ,daca vrei WRC da asa este :D da nici cu renoul nu mi-e rusine .Totusi sa nu uitam ca motoarele OTTO de la Reno sunt foarte fiabile desi scot din ele tot ce se poate scoate ,dar daca le pui pe Dacie dupa 10 ani ramai cu motorul ca tabla e "roasa " de mult > :)

Share this post


Link to post

@dinoc - in primul rand controleaza-ti limbajul! :mda:

 

si in al doilea rand am argumentat opinia mea si ai fi vazut asta daca citeai posturile mele -

 

si in al treilea rand am mentionat si ca poate sunt subiectiv datorta unor ghinioane (posibil) cu 3 exemplare de nubira... - si multumire deplina cu cateva megane-uri 1 (masini de firma)

Share this post


Link to post

Deci exceptia confirma regula > :)

Sa revenim la Logan ,am vazut una bucata Logan in mijlocul strazi blocind circulatia la ora de virf (Stefan cel Mare) cred ca soferul de rusine nu se dadea jos sa scoata "cazanul" de pe carosabil si tot dadea la cheie .Era sa uit avea numere rosii + tzipla pe scaune ,dar tot nu mergea > :)

Share this post


Link to post

deci exceptia confirma regula > :) (citat)

 

a - si cazane chiar sunt Loganurile - eu le consider de fapt frigidere (cele albe de ex) - la capitolul asta nu se compara cu cielo

Edited by madkat

Share this post


Link to post

Sigur de la tipla de pe scaune i se trage. :banana:

 

Asa poti sa-iti faci o idee cine cumpara Logan si cine cumpara orice alta masina straina.

Eu am vazut destul de multi soferi de Logan care pastrau tipla pe scaune.

Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar oare cei care pastreaza tipla pe scaune au o alta mentalitate? Acest lucru spune multe.

Cred ca cel care pastreaza tipla pe scaune are alta viziune asupra calitatii, are o gandire de suprafata.

Share this post


Link to post

dar exista si cei care pastreaza plasticul pe mocheta masinii...

Share this post


Link to post

Da si ce atitudine au cei care si-au luat dacie ... multi afiseaza o mandrie de zici ca si-au luat mercedes plus ca merg pe banda de viteza iar cand le dai faruri neh cum sa se dea el la o parte cu loganu doar il jignesti ...

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Intradevar , am boala pe majoritatea loganistiilor (cu toate ca sunt viitor posesor). Faza cu tipla e de prost gust (tarani) , si ma enerveaza cum majoritatea merg cu ea de parca ar fii nu stiu ce Maybach si n-ar vrea cumva s-o forteze. Eu mi-am promis ca nu o voi menaja deloc!

 

@dinoc : pai cum sa se dea omu la o parte cu loganu coane? Crezi ca-ti vede tie flashurile la catamai portbagaju are si trei tetiere care-i obstructioneaza 90% vederea in derriere? :) )

Share this post


Link to post

Stii tu chestiile alea din lateral? Subdimensionate, rabatabile decat daca esti Tyson si nici atunci usor sau complet? Se numesc oglinzi laterale. Epoca Logan va imparti loganarii in 2:

- cei care vor invata sa le foloseasca. 10%

- restul. 90%

Share this post


Link to post

In oglinzile laterale de pe Logan nu vezi decat un singur lucru : Logan! @-) ; deoarece este buricul universului ..Logan! @-) De ce trebuie sa sufere el..Logan! @-) pentru pacatele voastre?!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...