Jump to content
Sign in to follow this  
DANNY WOO

Cielo Euro 3 vs Logan 1.6 MPI

Este mai bun Cielo euro3 decat Logan 1.6MPI?  

320 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Am mers de curand cu un logan taxi (l-am condus) si am fost cam prost impresionat.

Deja a inceput sa troncane usor pe spate iar pozitia la volan este cel putin una ciudata - ai impresia ca te urci intr-un jeep, masina are vreo 15.000 km.

Prietenul meu de pe taxi mi-a spus cielo este mult peste logan, dar intr-adevar cele euro 3 nu mai au calitatea celor coreene.

Eu cred catre sa mai treaca un an doi, chiar mai mult, sa putem compara fiabilitatea dovedita a lui cielo in comparatie cu loganul.

Share this post


Link to post

Pentru posesorii de LOGAN, daca aveti posibilitatea sa mergeti intre Pitesti si Ramnicul Valcea, peste dealul negru, acolo exista toate condiitiile sa testati o masina. E vorba de motor, frane, stabilitate, consum

Chiar sunt curios cam cum se descurca Loganul daca este fortat un pic in aceste conditii.

Daca a facut cineva drumul asta sa-si spuna o parere.

 

Faptul ca trece un tir pe langa tine si te trimite in sant este destul de important pentru o masina, sau faptul ca nu ai putere sa depasesti un tir in rampa, etc.

Share this post


Link to post

am facut drumul asta cu Cielo si cu SuperNova... drumul este absolut superb intr-adevar...

Si intr-adevar trebuie o masina bine asezata pe drum pentru chestia asta...

ceea ce loganul nu e... doar la consum poate sa bata...

 

eu zic (virgula) ca ar trebui discutia sa fie in felul urmator: Logan fabr.2005 VS. Cielo fabr.2005 (asta e motivul pt care am votat ce am votat)

pentru ca cielo-ul meu din '97 nu l-as da pe Logan

 

 

de fapt am mai mers (alergat) cu o masina pe dealul negru - o Alfa 145 de 130cp cu suspensii sport... dar e offtopic

Edited by madkat

Share this post


Link to post

fac Dealul Negru de circa 8 ori pe an (dus-intors). Ce sa spun... cu cielo nu am nici cea mai mica problema... consumul fiind in jur de 6.35l/100 km pe acolo, (defapt asta e o medie C-ta - Rm. Valcea) Dar tinand cont ca pe acolo am cea mai mica viteza... eu cred ca e buna aceasta valoare. Drumul e f. frumos, pacat ca dai peste ROMAN-urile noastre de demult, cu Euro 5, si cu o medie de deplasare foooarte ridicata. :wallbanger:

 

Din ce am observat, Loganurile nu se prea descurca pe drumul asta... mai ales pe pantele mai lungi, si unii soferi nici nu au auzit de banda 2-a :spumelagura:

Share this post


Link to post
Din ce am observat, Loganurile nu se prea descurca pe drumul asta... mai ales pe pantele mai lungi, si unii soferi nici nu au auzit de banda 2-a  :spumelagura:

 

Nu numai LGN au probleme pe acolo ... problemele sint localizate pe scaunul soferului. E drept, pentru un parcurs rapid trebuie dus sus in ture si cam urla ...

Share this post


Link to post

Astazi, zi mare pt mine! Mi-am ridicat cielo-ul mult asteptat de la Focsani.

Avea 17 km in bord si am mai facut vreo 130 pana la Bacau si prin oras.

Si inca mai merge!

Ambreiajul tine undeva pe la mijloc, fata de espero care tinea foarte jos, fiind nevoit sa ma acomodez un pic cu el. Suspensia este mult mai tare fata de ceea ce ma asteptam, banuiesc arcurile "sarcina grea". In interior e deocamdata liniste si miroase a plastic nou, nemultumiri venind din partea colacului volanului pe care l-au subtiat bine de tot si a celebrei nealinieri a volanului, in linie dreapta sta cu cateva grade spre stanga.

Share this post


Link to post

Am votat CIELO nu pentru ca si eu am (si am cel mai bun motor cu 4 supape pe cilindru) insa Dacia nu este atat de fiabila.

Am varianta 2004, si desi consuma mai mult decat celelalte Cielo SOHC si Dacii, sunt foarte multumit. (12% in oras alergata, daca nu, 10%, iar afara se duce 8%)

In al doilea rand, estetica, Cielo arata mult mai bine decat Logan si decat restul Daciilor, iar eu, desi pentru multi poate este putin, dar pentru Loganari nu, am 24000 km si n-am avut nici un fel de problema cu ea. Absolut nimic. Am inteles ca Loganul avea deja belele dupa 1000 km...

Vreau sa va spun ca o alerg zi de zi si seara de seara. N-are nimic. Incercati asta cu Loganul. Mergeti la blana si puneti-va la intrecere cu ce credeti ca puteti sa faceti. Vorbim pe forum pe urma.

 

Imi cer scuze daca am deranjat cu acest mesaj pe cineva.

Daca nu va convine ce am scris, atunci multumiti-va cu ideea ca:

Am votat Cielo fiindca noi n-am fost chemati la service sa ni se schimbe cricul :) )

 

Hai... Pa!

Share this post


Link to post

Dupa ce-am condus si am vazut ce stie sa faca un Ambition 1.6 .. pot spune ca este mult peste Cielo ca tehnologie ( mai ales in interior ). Repet : MULT PESTE

Daca te dai jos dintr-un Cielo si te sui intr-un Logan Ambition/Laureate , ar fii aceeasi senzatie care o ai daca te dai jos dintr-o Nubira si te sui intr-un Lacetti.

 

Despre fiabilitate nu zic nimic...

Share this post


Link to post
Daca te dai jos dintr-un Cielo si te sui intr-un Logan Ambition/Laureate , ar fii aceeasi senzatie care o ai daca te dai jos dintr-o Nubira si te sui intr-un Lacetti.

 

Despre fiabilitate nu zic nimic...

1. Nu cumva tu esti cel care a dat banii pt Logan? :-?

2. Cum te simti cand te dai jos din Nubira si te urci in Lacetti? Eu m-am urcat in veriunea 5 usi si m-am simtit ingramadit. Presupun ca te simti mai bine in Logan si e superior si Nubirei, ca nu are computer de bord :-W

Edited by andreib

Share this post


Link to post
Eu m-am urcat in veriunea 5 usi si m-am simtit ingramadit.

 

uite, chiar m-ai facut curios pentru ca sunt interesat de lacetti.

first, m-am uitat la diferentele intre sedan si hatchback (for some reason imi place mai mult hatchback-ul). in afara de lungime (20cm) sunt perfect identice ca intaltime si latime:

concret:

lungime sedan: 4515

lungime hatchback: 4295

inaltime: 1445

latime: 1750

 

nubira 2:

lungime: 4495 (mai scurta ca sedan-ul)

inaltime: 1430 (mai "scunda")

latime: 1700 (mai putin lata).

 

intr-adevar, diferentele intre nubira 2 si lacetti sunt de cativa centimetri, dar conform chevrolet/daewoo.ro lacetti e "putin" mai mare ca nubira..

Share this post


Link to post

Conteaza spatiul interior nu exterior ,sunt masini mici care sunt superincapatoare si masini mai mari inghesuite .De exemplu in Logan e mult mai mult spatiu decit in Cielo desi Cielo este mai lung .

@AND cum te-ai simtit in LOGAN? nu e pozitia cam sus chiar daca reglezi scaunul pe minim ?

Share this post


Link to post

@Hawkeye: Nu am mers cu Lacetti 4 usi, numai cu cea in 5 usi, pe care eu o gasesc splendida, dar trebuie sa recunosc ca la interior mi-a creat impresia ca e mai micuta decat Nubira. Si cu asta am incheiat off-topicul.

 

PS: In logan impresia de spatiu este data de inaltimea impresionanta a masinii (Van), pacat ca este inutil acel spatiu la confortul pasagerilor. Mai mult, montantul a este foarte lat si vine foarte aproape de capul pasagerilor din fata, ceea ce creaza un sentiment de discomfort.

Share this post


Link to post

@andreib : Cand te sui dintr-o Nubira intr-un Lacetti , te simti mai bine in primul rand deoarece Lacetti are un interior mult mai modern si-ti da o senzatie mai placuta de ergonomie , siguranta si chiar placere la condus.

 

@BogdanG : Scaunul nu l-am coborat la maxim , chiar l-am lasat asa cum era , si nu m-am simtit foarte sus. Intradevar masina iti da o mica senzatie de Monovolum , dar senzatia dispare dupa ce te obisnuiesti cu ea. Calitatea finisajelor plus tehnologia pe care o simti in jurul tau odata ce te sui intr-un Logan (repet Ambition sau Laureate care sunt full) este MULT peste ceea ce ai intr-un Cielo. Pe scurt diferenta intre Cielo si Logan este practic aceeasi cu cea dintre Cielo si Kalos..cu toate ca acesta din urma e peste LGN la cateva capitole.

Tin sa precizez ca ABS-ul de pe Ambition este extrem de enervant si-mi pare bine ca pe Laureate n-am :mrgreen:

Share this post


Link to post

Te cam inseli in unele privinte AND.La logan se merita decit 2 variante :cea ma ieftina fara nimic sau cea mai scumpa cu tot.La variantele de mijloc platesti cu varf si indesat servodirectia trepidanta,zgomotecul care nu mai scoate cd-urile si airbag-urile care sant cum sant.

Cand spui tehnologie la ce te referi?La hamurile care actioneaza farurile si ambreiajul? sau la afisajul rosu din mijloc care dezinformeaza total de la temperatura apei si benzina pina la neafisarea datelor despre consum pina la 30km/h?

Share this post


Link to post
Calitatea finisajelor plus tehnologia pe care o simti in jurul tau odata ce te sui intr-un Logan (repet Ambition sau Laureate care sunt full) este MULT peste ceea ce ai intr-un Cielo.

 

Tin sa precizez ca ABS-ul de pe Ambition este extrem de enervant si-mi pare bine ca pe Laureate n-am  :mrgreen:

 

Si care sunt acele extraordinare finisaje si tehnologie din Logan? Faruri reglabile in inaltime prin cablu, ca la berlina, plasticul extrem de tare? manerele extraordinare de la usi? Amplasarea "foarte ergonomica" a comenzilor geamurilor electrice si a celor pentru oglinzi? Comutatorul pentru dirijarea aerului?

Spune-ne si noua care sunt acele mirifice tehnologii, "care sunt sublime, dar lipsesc cu desavarsire!!! "

 

Chiar tu ai spus ca e mai bine FARA ABS. Care alt avantaj ar mai fi fata de Cielo GLE, care cu toate ca e o masina proiectata la inceputul anilor '90 are comenzile mai ergonomice decat una din 2004? E adevarat, la Cielo nu ai Computer de bord si indicatoare cu afisaj digital... dar atata timp cat cele analogice nu au probleme, nu vad care sunt problemele. E o chestiune de gust de ce imi place sau nu bordul de Logan sau de Cielo, lafel cum e o chestiune de gust daca imi place sau nu exteriorul acestor 2 masini.

Share this post


Link to post

Tin sa te contrazic ovi_jer. Parerea mea , care mi-am exprimat-o si mai demult , este ca Ambiance-ul de 5800 euro nu merita , si nici Ambition-ul care te duce pe la 9000 euro nu merita. Am zis ca Logan-ul intradevar merita la 6500 Preferance! Insa am fost nevoit sa aleg Laureate pt A/C. Insa cand am facut decizia n-am avut nici o idee ca o sa ma duca de la 7380 la 8200 euro :wallbanger: ..dar asta a fost! Whats done is done , si masina mi-a placut.

 

@CT_ZDB:

1. Comenzile pt oglinzile electrice sunt perfect amplasate si extrem de usor de folosit.

2. La fel si cele pentru geamuri. Ce e mai usor sa faci cand conduci? Sa iei mana stanga de pe volan si sa deschizi geamul (Cielo) ? Sau sa iei mana dreapta de pe schimbator (Logan) ?

 

Nu m-as astepta de la cineva care are Cielo sa recunoasca ca Logan-ul este o masina superioara , cel putin la interior/motor/finisaje. Daca n-ai facut-o , du-te la un test drive si ai sa te convingi.

 

Cer scuze pt dublu post.

Share this post


Link to post

@AND cred ca esti printre singurii care sustin "ergonomia" Loganului...

 

Cielo bate la capitolul ergonomie orice Renault, darmite dacie... (cielo GLE, nu euro 3 insa) - gandeste-te numai la pozitia butoanelor pentru geamurile din spate la Logan :dizzy: sau la scrumiera...

si comanda oglinzilor m-a bulversat mereu - ce naiba cauta sub frana de mana (am exagerat un pic dar cam acolo se afla)...

si cea mai aiurea... comanda inaltimii farurilor ... :mda:

 

astept s afiu contrazis... :lavolan:

Share this post


Link to post

Pai mie chiar imi place unde e comanda oglinzilor :) . Fiecare cu gusturile lui...

In fine , nu vreau sa creada lumea p'aici ca sunt un ipocrit care odata ce a ales Logan zice ca e mai buna decat orice masina , pentru ca nu asta am zis. Dar am votat logan in topicul asta inca de la inceput ;)

Logan 1.6 > Cielo Euro 3 .

Share this post


Link to post

Stai calm. Eu, cel putin, nu cred ca esti ipocrit.

Macar ai facut o alegere, bravo tie. Sper sa te simti in siguranta.

Share this post


Link to post
1. Comenzile pt oglinzile electrice sunt perfect amplasate si extrem de usor de folosit.

2. La fel si cele pentru geamuri. Ce e mai usor sa faci cand conduci? Sa iei mana stanga de pe volan si sa deschizi geamul (Cielo) ? Sau sa iei mana dreapta de pe schimbator (Logan) ?

 

Hai sa him seriosi...Comenzile de geamuri sunt puse aiurea si neergonomic, toate masinile serioase au comenzile pe usa soferului. Cat despre reglajul oglinzilor nu pre inteleg cu ce au gandit cand l-au plasat acolo, sa te scremi sa il cauti... :dizzy:

Share this post


Link to post

oare afisarea consumului pana la 30 de ora n-o fi scoasa intentionat ca sa nu vada romanu ca ii consuma 30% (in acceleratie in treapta 1 si 2) si sa nu faca cumva infarct?

Share this post


Link to post

nu prea. la multe masini nu este. de fapt, nu pot sa zic ca stiu vreuna la care este.

Share this post


Link to post

La toate masinile pe care le-am vazut cu computer de bord ,afisau consumul instantaneu fie in mers fie in stationare l/h.Am un vecin cu o vectra a din 92' care are computer de bord si ai afiseaza indiferent de condititii.

Share this post


Link to post

am zis si mai devreme - am votat logan din cauza motorului - mai precis raport performante/consum/fiabilitate - cu toate ca sunt departe de a fi motoare de top sau super-moderne, tot sunt mai evoluate decat 1.5 ohc de cielo care e un motor foarte bun, fiabil dar depasit un pic cam tare...

un cielo cu motor de 1.6, 90cp cu reprizele celui de renault (a nu se intelege cel de nubira care este execrabil) mi-as cumpara maine daca ar exista :> - sau daca s-ar putea face transplantul l-as face si as mai tine masina inca 8 ani :X

 

si chestia cu calculatorul de bord la golan e chiar o tampenie - mai bine nu il puneau...

Edited by madkat

Share this post


Link to post

and frate dupa ce ai deschis topicuri peste topicuri pe toate forumurile posibile cu diverse masini si variante ai ajuns la golan??? proasta alegere :P

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...