Jump to content
Sign in to follow this  
Dan Popescu

E Foarte Frig Sau E Termostatul?

Recommended Posts

Si pe linga toate cele enumerate de tine mai consuma si 14% ca de e cu - in celsius  :) >-

 

Nu consuma 14 (cel putin pe gpl ca de asta vorbesc).Am fost inca de lunbi la tester cu ea, mi-au reglat baietii gpl-ul la marea arta drept care in conditiile de ger care au fost sapt.trrecuta mi-a luat un 12.8 in oras cu tot cu 10 min.incalzitu dimineata.

Iar sambata noapte am fost pana la Bran si n-a sarit consumul de 8% in conditiile de 140 intins..

Share this post


Link to post

Si termostatul meu e bun de ingropat.

Am fost la ski pe super-ger (-20 grade) si era sa o mierlesc. Pe serpentine mi s-a oprit motorul din cauza ca era foarte foarte rece (acul de la temperatura era lipit jos), si am ramas fara servo, habar n-am avut ce mi se intampla. M-a trezit intr-o curba cu directzia batz in mana. Nashpa rau rau rau de tot.

In plus mi-a halit si peste 10%, cand in mod normal imi ia sub 7%. Ca sa nu mai vorbesc de uzura... Cine stie ce-oi mai fi stricat... :wallbanger:

Share this post


Link to post
practic invart de butonul de caldura si el nimic .

 

Când învârţi, se învârte "în gol" (adică nu mai opune rezistenţă) ?

Share this post


Link to post
Când învârţi, se învârte "în gol" (adică nu mai opune rezistenţă) ?

 

Mersi pt sprijin .

 

Intradevar , opune rezistenta doar pana ajung sus cu el adica la limita intre rece si cald si dupa aia cand trebuie sa mearga spre cald se duce in gol . Acum chiar nu stiu unde sa ma uit si ce sa schimb :

 

- sa schimb tot ansamblu de butoane ?

- sa schimb doar cablul care antreneaza clapeta aceea de caldura daca e rupt?

- sau am caloriferul de caldura infundat si de aceea nu prea mai da caldura ?

 

Daca se ma incalzeste vremea [-O< poate am sa desfac pe acolo sa vad ce naiba are .

Acum alta belea : daca desfac aeroterma , avand aer conditionat se duce naibi freonu ? sau pot sa-l pacalesc ? :-?

Oricum mai am de studiat , dar numai dupa ce ma lasa vremea .

Share this post


Link to post

Butoanele nu prea cred că au de ce să se strice. Aş bănui c-a scăpat cablul de pe prindere :scarpin:

 

Cred că te-ar lămuri totuşi manualul de service.

Share this post


Link to post

posibil ca in interior sa fie buba, cablul sa fie bun. am sa fac maine pozne sa va arat cum dat caldura pe direct fara rotita aia cu rece>>calai>>cald.

si daca te referi la aeroterma=ventilatorul ala la care ai 1,2,3,4 trepte de viteza, se desface cu o cheie de 7sau8, de preferat tubulara,este in stanga sus in compartimentul motor cum te uiti la masina cu capota ridicata. aeroterma NU are nici cea mai mica legatura cu instalatia de ac.

Share this post


Link to post

o intrebare legat de aeroterma...merg vitezele 1,2,3 dar 4 nu merge deloc..ce se intampla?multumesc

Share this post


Link to post

Pentru treapta 4 e circuit suplimentar cu siguranta si releu de protectie.Daca nu ma insel siguranta nu se afla cu celelalte ci in spate linga relee.

Share this post


Link to post

aha..si inca o intrebare pt. ca sunt cam nestiutor...unde sunt relele ? :">

Share this post


Link to post

La şofer, în stânga sub bord e un capac ... şi mai e unul tot p-acolo, dar am uitat :scarpin:

Share this post


Link to post

Intradevar treapta 4 are un releu si o siguranta. Siguranta este in mananchiul ala de sigurante, trecut pe capacul ala la horn si blower motor(high) este siguranta de 30A, este verde. incearca intai acolo, daca sig este buna este releul de vina. Este in spatele sigurantelor, pozitia este incomoda. Releul este destul de scump, eu am luat unul de dacie, am schimbat un papuc acolo, si merge de aproape2 ani.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...