Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Formula 1 - 2005

Recommended Posts

Red Bull Racing si Star Wars la Monaco:

 

578695219.jpg

 

585595779.jpg

 

f1-2005-mon-xp-0270.jpg

 

f1-2005-mon-xp-0258.jpg

 

f1-2005-mon-xp-0257.jpg

 

"Red Bull Racing is to team up with the Star Wars franchise for a major cross-promotion to help push the new Revenge of the Sith movie at the Monaco Grand Prix.

 

Although plans are still secret, stars of the movie are expected to be at the track, and the drivers are rumoured to be getting special stormtrooper-themed overalls.

 

Director George Lucas is known to be a racing enthusiast - indeed, one of his first jobs involved assisting with some US location shooting for John Frankenheimer's legendary Grand Prix movie - and attended last year's Bahrain GP as a guest of Jaguar Racing and Jackie Stewart. The American, who has dabbled in track action of his own, is also said to have seriously considered buying into an F1 team."

 

[Edited on 22-5-2005 by VIPER]

Share this post


Link to post

E simpatica (,) "culoarea" adaugata de Red Bull curselor de F1.

Dpdv vizual e super. Atat!

Share this post


Link to post

Oare numai atat? Cu o masina slaba, 1/2 piloti prea tineri si un Coulthard destul de plictisit, sunt cu doar 4 puncte in spatele lui Ferrari la constructori:

 

 

1 Renault 58

2 Toyota 40

3 McLaren-Mercedes 37

4 Williams-BMW 21

5 Ferrari 18

6 Red Bull Racing 14

7 Sauber-Petronas 7

 

Iar la piloti de ce e in fata lui Barichello sau Heidfeld, adica piloti la echipe teoretic mai bune...

Share this post


Link to post

Pai, e cum zici tu.

La echipe, pentru un sponsor cu pretentii de show e nevoie de o plasare onorabila. Dar totusi, ce echipe mai rezonabile mai sunt in spate?

La piloti, cu 1/2 pilot blazat, e destul de bine.

Cat despre Ferrari si Barichello, deh, se mai intoarce roata. Dar sa nu uitam ca se invarteste.

Parerea mea despre Red Bull e ca nu incearca decat sa socheze, asa cumle este in general (si de altfel normal) stilul. Daca va iesi ceva din asta, vor mai face ceva purici prin F1, altfel... mai vedem peste 3 ani.

Share this post


Link to post

Eu m-am hotarat: nu mai tin cu nimeni... Am inceput cu Jordan cand erau pe primele locuri in campionat, acum sunt ultimii... Incepuse sa-mi placa RBR in campionatul asta, iese Coulthard intr-o ambuscada stupida... Si asta dupa ghinionul din calificari... Ma las, sincer...

 

Despre cursa, numai de bine. M-a distrat in multe faze, mai putin finalul cand MS il depaseste pe Barichello pentru un amarat de punct in plus...

 

P.S. am facut o galerie foto cu peste 50 de poze legate de evenimentul Star Wars si RBR la Monaco, aici: http://community.webshots.com/user/rbrsw3

Share this post


Link to post

Eu de cand ma stiu am fost un fan Williams-Renault. Fan Mansel apoi Damon Hill , apoi Villneouve, apoi a ramas doar Williams dupa 99 parca , asa ca am tinut pe rand cu : Frentzen , Ralf Schumacher si de cand a intrat in formula 1, cu Montoya. Insa de 2 sezoane au aparut cei de la Renault si e chiar o dilema pentru mine!

Fost fan Williams-Renault .. cu cine sa tin? Williams sau Renault? :) ) Am ales sa merg pe mana celor de la Renault F1 , deoarece il admir pe tanarul Alonso pentru cum se descurca in fata celor mai experimentati , si sper sa iasa campion!

 

In ordinea preferintelor:

1. Renault F1 (deh..)

2. Williams BMW (deh..)

3. Toyota F1 (succes incredibil)

4. BAR Honda (in sfarsit au facut o masina performanta ; poate la anu va fii si fiabila!)

 

Mi-ar placea o fuziune intre Renault si Williams BMW :D ; motoarele sa ramana cele de pe Renault , caroseria celor de la Renault si vopseaua de pe actualul Williams. Pilotii sa fie Alonso si Villneouve (pe motive sentimentale). Cred ca o treaba ca asta i-ar face fericiti pe fosti fani Williams-Renault de acum 8-10 ani.

Edited by AND

Share this post


Link to post

Rezultatele in calificari pt marele premui al Europei...

1.Nick Heidfeld

2.Kimi Raikkonen

3.Mark Webber

4.Jarno Trulli

5.Juan Pablo Montoya

6.Fernando Alonso

7.Rubens Barrichello

8.Ralph Schumacher

9.Giancarlo Fisichella

10.Michael Schumacher

Destul de interesant parca au fost trasi la loto,nu mai exista favoriti la titlu,sa speram ca se va juca pana la ultima cursa.

Cred ca principala sarcina a lui Montoya va fii sa il tina pa Alonso in spatele lui si la o distanta cat mai mare de Raikkonen(ca locuri pa grila la final) > :) .

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Oare aceasta situatie nu este o forma de blat ? Nu zic nici ca cea dinainte n-ar fi fost una. Sunt prea multi bani in jocul acesta ca sa se mai numeasca sport sau competitie tehnologica. Cred ca un clasament aici este doar pentru casele de pariuri. Sa fi constatat Ferari ca imbatabilitatea i-a daunat la imagine si a ales calea demitizarii lui Shumi ? Sau sa fie aceasta o consecintza a sfidarii distributiei statistice a lui Gauss ?

Edited by tolin_afc

Share this post


Link to post

E ceva normal ca sa fie foarte multi bani in joc,iar termenul de blat nu cred ca e un termen care isi are locul aici pt ca nu cred ca cei de la BMW o sa-i sune pa cei de la Mercedes-benz si sa le zica "Bai frate la MP al Europei castigati voi iar la MP al Germaniei noi"

Sunt orgoliile prea mari mai ales in clasamentul constructorilor.

Hai ca incepe :D .

Share this post


Link to post

Vezi ca circul acesta este condus de un alt Mitica de la Liga si el imparte cascavalul. Comisia tehnica de verificare a motoarelor este la mana lui, iar un restrictor mai mai mare la admisia de aer poate face diferentzele acestea. Important este cine-l masoara si daca contesta cineva. Eu nu cred in astfel de rasturnari de performantza intr-un domeniu mecanic, recunoscut prin inertie mai mare decat altele. 20 de secunde pe 7 tururi este foarte mult, ea poate fi obtinuta doar printr-o diferentza mare la puterea motoarelor si nu din alte parti, cum ni se sugereaza (pneuri, aerodinamica sau diferentza de greutate la benzina). Cei care pleaca cu benzina mai putina, ar trebui sa sta mai mult la realimentare, dar eu n-am vazut asta, din contra, cel care a intrat primul a stat si cel mai putin. Asta imi spune ca anul acesta au schimbat restrictoarele intre ei, ca toata lumea sa castige.

Edited by tolin_afc

Share this post


Link to post

Una bucata rezumat cursa MP al Europei...

Start 1 Fisichella nu poate sa plece, steag galben.

Start 2 Montoya pleaca senzational castiga 2 locuri si ajunge pe 3,Raikkonen il depaseste pa Heidfeld,in primul viraj Montoya e scos de pe pista de Webber,ambele masini ferrari prinse in carambol.

Deja dupa 3 ture Raikkonen si Heidfeld au 7 secunde avans.

SPECTACOL TOTAL turul 5 Barrichello si Button merg roata la roata mai multe viraje,imediat Montoya il depeseste pa Button fara drept de apel.

Turul 8 Trulli ocupantul locului 3 in cursa primeste penalizare "drive trough" Barrichello depaseste si ajunge pa 6.

Turul 11 Barichello intra la standuri 9,0 sec.

Turul 12 Heidfeld intra si el la boxe 7,1 sec.

Turul 18 Raikkonen intra la standuri 9,1 sec,Coulthard e lider urmat de Aionso (ambii fara opriri la standuri) si Raikkonen pe 3.

Turul 19 Massa,Montoya si Luizi intra la standuri,Montoya iese in fata lui Luizi

Turul 20 Coulthard si M Schumacher la standuri

Turul 23 Coulthard primeste penalizare "drive through" pt depasirea vitezei "legale" pe linia boxelor

Turul 24 Raikkonen lider la 4 sec de Heidfeld si 18 sec de Alonso

Turul 30 Heidfeld recupereaza e la 2 sec de Raikkonen

Tueul 30 Raikkonen iese de pa pista dar redreseaza si ravine in spatele lui Heidfeld care devine lider

Turul 31 Heidfeld intra la standuri 8,1 sec si ia benzina pt 17 tururi, trebuie sa mai intre odata pana la final,Raikkonen lider din nou

Turul 33 Barrichello intra la standuri 7,1 sec

Turul 35 R.Schumacher iese in decor si ramane blocat in pietris=abandon

Turul 39 Montoya il depeseste pe exterior pa M Schumacher care revine

Turul 41 Raikkonen incepe sa aiba probleme cu cauciucurile pt ca este a 3 a oara cand blochiaza roata dreapta fata la intrarea in peimul viraj dupa linia de start

Turul 44 ultima oprire pt Raikkonen la standuri fara probleme dar mecanicii sunt pragatiti cu cauciucuri pentru o eventuala pana de cauciuc

Turul 45 Alonso lider si fastest lap

Turul 47 Alonso are si el probleme cu cauciucurile si face putina "agricultura" pe marginea circuitului

Turul 48 Alonso intra la standuri si revine pa 4

Turul 50 Heidfeld la standuri fara pb 5,5 sec si revine pe locul 3

Turul 50 Raikkonen pierde bucati din cauciucul dreapta fata sa speram ca nu va avea explozie

Turul 52 Alonso la 5 sec de Raikkonen si el cu cauciucurile "varza"

Turul 53 final incandescent Alonso la 4,4 sec de Raikkonen

Turul 53 si M.Schumacher iese in decor si revine ca si Massa

Turul 53 Massa are pana stanga fata

3 ture pana la final Alonso e la 3,5 sec de Raikkonen

2 ture pana la final Raikkonen are probleme mari cu roata dreapta fata Alpnso e la 1,6 sec in spate

Cu un tur inainte de final Raikkonen ramane fara roata dreapta fata=abandon

Alonso castiga MP al europei

Heidfeld pe 2

Barrichello pa 3

Coulthard pe 4

M.Schumacher pe 5

Pacat pt Kimi pacat pt McLaren Mercedes care au condus cursa fara drept de apel.

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Sa-i ia dracii cu regulamentul lor de toata jena! Berniiiiiiiiiiiii! e Formula 1, nu Raliul Finlandei!

Share this post


Link to post

Si eu i-am cam bagato pa gat lu' Bernie in ultimile 15 tururi de cursa aaa pardon raliu :spumelagura: .

Share this post


Link to post

Rusinos ... parca a fost un consurs de cacaciosi si la sfirsit toti , dar absolut toti , ajund sa se stearga cu degetele ... X(

 

... in curind la F1 "gumele hexagonale" pentru limitarea vitezei la 60Kmh ... si apoi ce mai conteaza daca vom mai vedea masini sarind in flacari prin tribune , oare grija pentru siguranta pilotilor/publicului a murit . :mda:

 

 

INCA O VICTORIE A BIROCRATILOR CU CAP PATRAT - vezi FIA . HUUUUUUA !!! :wallbanger:

Share this post


Link to post

Era fain sa abandoneze voluntar toti pilotii... Asa, in semn de protest... Frate, noroc cu cablurile alea, ca zbura roata fix in capatazana lui Kimi!!! Sa-mi bag picioarele in regulile lor! E pentru prima data cand o zic, dar sa vezi 10 masini iesind la pascut, si asta nu in F2 sau Cupa Renault, ci taman in F1!!! Adica "mama si tata lor" dpdv tehnologic... Cica...

Share this post


Link to post

Vreau sa salut si eu, dupa acest mare premiu al Europei, locul 4 reusit de Coulthard, pilot al unei echipe incropite in graba si cu motor Cosworth.

Deci, inca o surpriza placuta, in ciuda unor evenimente care au rapit din spectacolul cursei.

Share this post


Link to post

Sa vezi ce l-am injurat eu ca s-a grabit la boxe... Era pe 3 acuma...

Share this post


Link to post

Fata de anii trecuti cand Schumi iesea primul si Barrichelo al doilea e mai fain... De la Schumi vs Hakkinen nu m-am mai uitat la F1 pana anul asta.

Share this post


Link to post

Sunt total de acord cu Panzer. Parca as fi zis-o chiar eu. Dupa ce am citit pe threadul asta ca nu mai e Ferrari pe toata linia am deschis si eu televizorul azi pe Formula1 si sincer mi-a placut ce am vazut.( mai ales depasirile :mrgreen: dar si penalizarile care fac sportul asta mai interesant si mai impredictibil)

Share this post


Link to post

Si era si mai fain daca aveau voie sa schimbe cauciucurile...zic eu.

Share this post


Link to post

Sa le schimbe macar odata :( .

Share this post


Link to post

Sa le faca sa reziste o cursa, parca-s facute la Floresti.

Share this post


Link to post

Cateva naouati pentru MP al Canadei...

Ferrari isi va lasna noua masina care e cu 20 de cai mai puternica decat cea actuala.

Datorita scrisorii deschise trimise de Max Mosley catre FIA si Bernie Eclestone cu privire la siguranta de pe circuite vom avea (cica) pneuri mult mai rezistente decat cele de data trecuta.

Share this post


Link to post

NO Comment... la ce s-a intamplat la marele premiu al SUA... Au luat startul 3 echip: Ferrari, Jordan si Minardi, toate aceste echipe fiind incaltate de Brigestone. In urma accidentelor avute Vineri de cei de la Toyota (cauza fiind explozia pneului stanga spate, in ambele cazuri, Michelin a decis ca pneurile nu sunt sigure pentru a putea suporta cele 73 de tururi, garantand maxim 10 tururi, si nu a putut furniza alt tip de pneuri. In aceste conditii, cele 7 echipe incaltate de francezi au fost obligate sa se retraga din cursa.

 

Precizez ca au terminat toate cele 6 masini cursa

:spumelagura:

Share this post


Link to post

Si Michelin n-are nici o vina ? Eu zic ca astia-s principalii vinovati, nu le convine ca nu se mai consuma atatea pneuri si se joaca acum cu viatza si cariera pilotilor. Ca regulamentul este aberant, asta-i alta poveste, dar ei ar trebui sa faca un pneu care sa tina 100 de ture. S-ar putea sa-i coste scump acest joc murdar.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...