Jump to content
Sign in to follow this  
sile2007

Cheie Rezerva

Recommended Posts

Tot Aveo 2007, porneste cu ambele chei. Cheia de rezerva are cip-ul sub acel capacel rosu din baza cheii.

Share this post


Link to post
Tot Aveo 2007, porneste cu ambele chei. Cheia de rezerva are cip-ul sub acel capacel rosu din baza cheii.

 

 

La fel arata si cheia mea...dar nu porneste...am trimis un mail celui de la care am luat masina sa vedem ce se poate rezolva ...astept...

Edited by sile2007

Share this post


Link to post

Masina mea (aveo 2008) porneste cu ambele chei. Nu cred ca are vreuna din ele cip in ea ( eu nu am imobilizator) .Si eu am patit sa inchid portbagajul cu cheia inauntru (cu cele de la casa cu tot), noroc ca era mama acasa am sunat la interfon si astfel am putut lua rezerva. Masina era incuiata.

 

Caz concret: Eu tin cheia de la casa pe breloc cu cea de la masina(de aia am patit-o). S-a intamplat sa fiu plecat cu prietena la mall , fara masina cu cheile de la casa (si implicit de la) masina) dupa mine , ca sa mai fac si miscare, si ma suna maica-mea daca poate sa ia masina mea sa se duca pana la bunicul meu care nu se simtea prea bine , deoarece a ei era blocata de alta masina in parcare. I-am zis unde sunt cheile si sa se duca cu ea. Cand am venit acasa , masina era in alta parte parcata fata de cum am lasat-o eu. Deci si in concluzie merg ambele chei. Mi s-ar parea (se pare) o prostie sa ai cheie cu care sa pornesti si sa deschizi masina si cheie cu care doar deschizi masina. Daca cineva iti gaseste cheia originala , pleaca cu masina ta de nu se poate ( daca iti stie si masina). La fel si la supernova , doar ca cea de rezerva NU ARE BUTON DE INCHIDERE CENTRALIZATA.

 

La VW PASAAT am intalnit astfel de cheie,a ala porneste cu un fel de cip, nu cu contact de cheie, este ceva ca la renault laguna II. Doar ca daca ai bateria moarta nu o poti deschide. Si are un fel de cheie de plastic pe care o introduci undeva sub maner la portiera de la sofer ca sa poti deschide usa , sa deschizi capota sa iei bateria.

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post

Ti-au scos imobilizatorul de pe masina la cererea ta sau au uitat sa ti-l puna aia de la fabrica? :) Glumesc, de unde ai aflat ca nu are asa ceva? Nu exista echipare la Aveo fara imobilizator.

 

Informatia ca un Aveo 2008 merge cu ambele chei pare utila, desi nu stim inca daca 2008 este an de fabricatie sau an de cumparare.

Pe de alta parte, sa-i credem si pe cei ce au confirmat ca scrie prin carte si, chiar mai mult, au verificat si asa e: GM a aplicat o logica de fier si au facut a doua cheie doar ca sa iti iei dinauntru cheia incuiata (de parca doar in felul asta poti ajunge sa ai nevoie de rezerva).

 

Trebuie sa recunosc ca, daca se face un calcul strict prin prisma securitatii, solutia e explicabila: daca ai pierdut cheia, atunci trebuie facuta alta (mecanic valida), "invatata" de sistem (pentru partea de cod, iar cea veche stearsa din capul lui, de fapt ea va fi... uitata).

Mai trist este ca va fi probabil greu sa convingi pe cineva din service sa vina cu Scantool-ul la tine acasa :( Aici zic ca ori au fost tampiti ori smecheri ori... cinstiti rau de tot :D

Share this post


Link to post

Nu-i prima idee idioata la ei :)

Share this post


Link to post

Si acum un raspuns oficial de la dealer... ''

Buna seara! Aveti nevoie de o cheie cu cip care trebuie programata. Puteti cumpara de la reprezentanta noastra aceasta cheie iar programatul ei va costa 67.5 ron. Pentru a afla cat costa cheia va rog sa sunati la departamentul piese de schimb la nr. de tel.******* O seara placuta! '' o sa vad cat costa si va anunt...

Edited by sile2007

Share this post


Link to post

Salut

La Aveo al meu masina porneste si cu rezerva fara probleme. Are cip cred ca este chestia aia rosie.

Am incercat si singurul lucru pe care nu il face rezerva este sa activeze alarma(din fabrica) de efractie.

In rest poti descuia cu ea si alarma nu suna chiar daca a fost activata cu cheia cu telecomanda.

Daca insa lasi masina si vrei sa activezi alarma trebuie sa ai cheia cu telecomanda. Am incercat si am lasat geamul deschis si am deschis usa din interior astfel:

- am inchis cu telecomanda a sunat alarma,

- am inchis cu rezerva alarma nu a mai sunat.

Mi s-a declansat alarma odata cand am deschis porbagajul cu rezerva. L-am inchis usor si l-am deschis dar nu pana la capat, cred ca din cauza asta a sunat. Am bagat cheia in incuietoarea de la porbagaj si cand am dat de ea alarma a tacut.

Nu stiu daca la toate este acelasi sistem, al meu este Ellite 2 din 2006

Sanatate la toata lumea!

Edited by marius_medgidia

Share this post


Link to post

Cand mai verificati daca masina porneste cu cheia nr 2, nu tineti cheia nr 1 in masina.

Share this post


Link to post

Nu prea are relevanta, transponderul nu "bate" la mai mult de cativa cm, de regula 2-3.

Faptul ca poate dezactiva alarma cu cheia de rezerva nu inseamna ca masina "simte" chipul din cheie, ci doar ca asa este programata alarma, cand se descuie usa cu cheia sa "taca". Poti incerca sa descui usa cu orice cheie potrivita, chiar si copiata la atelier (deci fara transponder) si se va comporta la fel.

Edited by root

Share this post


Link to post

Aveo 2007 : porneste cu ambele chei.

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare pentru cei care detin interfete de diagnoza.Ma poate ajuta cineva sa programez cheia de rezerva sa pot porni motoru,ca parca nu as da 100Ron sami programeze o cheie!?

Share this post


Link to post

Facut testul prostului, de curiozitate. Porneste si cu rezerva :D Asadar ce-am zis mai demult, "e" minciuni :D

Share this post


Link to post

Sile, pentru a programa o cheie (de fapt sistemul de imobilizare al masinii) e nevoie de mai mult decat o simpla interfata de diagnoza OBD.

Mircea, ti-am spus eu?! :D

Edited by root

Share this post


Link to post

Multumesc Root!Se pare ca tot la mana lor ajung...

Share this post


Link to post
Mircea, ti-am spus eu?! :D

Yep :D Am crezut ce scria in manual, am incercat o data parca, cu cheia nr 1 insa pe acelasi breloc si a pornit. Cand am dus-o in service pentru vopsitorie insa, am testat doar cu cheia de rezerva si a mers.

Share this post


Link to post

Si la mine merge cu ambele. :D chiar si cu o cheie facuta(sa fie in casa daca se intampla sa se inchida masina), fara cip(daca e la mai putin de 1 metru de contact o cheie din cele orig)

Share this post


Link to post

Am si eu o problema. Nu stiu cum, dar am pierdut cheia de rezerva impreuna cu placuta pe care era codul. Se poate face o cheie noua daca nu se cunoaste codul respectiv, bineinteles la service?

Share this post


Link to post

Da, bineinteles. Se poate afla chiar si codul celei originale. :)

Share this post


Link to post

Aveti mare grija cu cheia de rezerva, pt. ca copierea unei chei noi cu cip este cca. 300 lei.

Share this post


Link to post

Am si eu o problema. Nu stiu cum, dar am pierdut cheia de rezerva impreuna cu placuta pe care era codul. Se poate face o cheie noua daca nu se cunoaste codul respectiv, bineinteles la service?

 

Vezi ca seria cheii este scrisa in cartea masinii( cel putin la mine asa e) ;)

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Mersi pt.informatie, asa era si la mine, pe prima pagina din interiorul cartii. De aia cred ca nici n-am avut placuta, aia era la Matiz.

Share this post


Link to post

Are cineva idee unde pot dubla o cheie de la Kalos ? In 5 ani de utilizare pur si simplu s-a tocit, am comparat-o cu cea de rezerva (pe care am primit-o cand am terminat leasing-ul acum 1 an) care este ca noua si este o oarecare diferenta. Cheia cu pricina face probleme la incuiat/descuiat masina, chiar si in contact mai agata uneori. Unde pot sa o dublez? Din cate am inteles este criptata (asa mi-au spus astazi la un centru dar nu m-au indrumat nicaieri). Daca are cineva idee estimativ cam si in ce bani ajunge toata afacerea asta, sa stiu la ce sa ma astept, e si mai bine. Va multumesc anticipat! O seara placuta tuturor.

Share this post


Link to post

Du-te la bricostore sau in careffour. Ceri o cheie sa poti baga cip-ul in ea. scoti cipul din cheia veche si il plasezi in noua cheie. Sau explici direct tipului de acolo cum sta treaba si stie ce sa faca. Lucreaza bine si cei de brico si de la car4...

Share this post


Link to post

Am fost ieri la cei de la Bricostore si mi-au spus ca nu au ce sa faca, nu ma pot ajuta. :( Maine o sa mai caut si alte modalitati, inclusiv sa aflu cat ma costa la dealer.

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...