Jump to content
Sign in to follow this  
sile2007

Cheie Rezerva

Recommended Posts

Am incercat acu cateva minute sa pornesc masina cu cheia de rezerva si spre surprinderea mea masina nu porneste...sa fie oare din cauza ca nu are acel chip in ea precum cheia principala?..are cineva idee?

Share this post


Link to post

Da

Share this post


Link to post

Cheia de rezerva are chip in ea.

E posibil sa fie pentru ca ai incuiat masina din telecomanda de pe cheia principala si ai descuiat-o manual cu cheia. Daca nu ai alarma la masina incearca sa o incui si sa o descui cu cheia daca vrei sa-ti mearga cheia de rezerva pentru pornit motorul.

Share this post


Link to post

Eu zic ca nu merge. La mine scrie clar ca a doua cheie doar descuie/incuie masina.

Share this post


Link to post

Mircea, iar te grabesti, la fel ca la climatronic...Lacetti != Aveo :D Am pornit masina cu cheia de rezerva de mai multe ori si a mers perfect. Cheia de rezerva n-are butoanele pentru centralizata si portbagaj, in rest e la fel.

Edited by BGeo

Share this post


Link to post
Cheia de rezerva are chip in ea.

E posibil sa fie pentru ca ai incuiat masina din telecomanda de pe cheia principala si ai descuiat-o manual cu cheia. Daca nu ai alarma la masina incearca sa o incui si sa o descui cu cheia daca vrei sa-ti mearga cheia de rezerva pentru pornit motorul.

 

Am incercat si asta si nu merge(ma indoiesc sa aiba chip in e din moment ce cheia pare a fi turnata..nu am studiat-o atent)...deci Mircea are dreptate...multumesc pentru raspunsuri...

Edited by sile2007

Share this post


Link to post

Sunteti culmea... ce rost mai are sa-ti dea cheie de rezerva atunci ?

Mi s-a intamplat in concedii sa incurc cu nevasta cheile, si sa n-o gasesc (pe nevasta :D ) cand am vrut sa plec cu masina, si noroc ca aveam rezerva... masina s-a descuiat bine mersi, de plecat a plecat, a mers... Insa o precizare, masina are pseudo-alarma originala, din fabrica... nu stiu cum se comporta daca ai alta alarma after-market.

Share this post


Link to post

Pai din 2006 pana in 2008 s-or fi schimbat anumite chestii la Chevrolet. Am un lacetti la munca care porneste cu rezerva, dar e an de fabricatie 2006. A mea NU porneste cu rezerva.

Share this post


Link to post

Te cred, in doi ani am vazut mari diferente la anumite modele de masini; macar ar fi trebuit sa scrie in manuale ce si cum...

Share this post


Link to post

La mine in manual scrie :)

Share this post


Link to post

La mine unu cel putin cu cheia de rezerva nu porneste..bag cheia in contact dau contact face ca si cum ar vrea sa porneasca...un raspuns sigur o sa am cand vine ''batranu''(taicamiu) cu cheia principala...

Share this post


Link to post

Eu de obicei am amandoua cheile dupa mine si pornesc masina cu oricare fara nici o problema .

 

Ps: Da eu nu am cheie cu "butonase " ci 2 "turnate" .

Pss: Cele turnate au cip in ele.

Edited by robert333

Share this post


Link to post

Pentru cei care nu stiu, chipul din cheie e un transponder, care se poate include in orice fel de cheie. Nu are nevoie de alimentare, raspunde codificat la un semnal inductiv trimis de un circuit host care receptioneaza acest raspuns si daca este cel corect deblocheaza circuitul de imobilizare. Habar n-am cum e la Lacetti, insa la Aveo, cheile au transponder inglobat si permit pornirea motorului, nu numai descuierea usilor.

 

Sile, incuie masina din telecomanda, descui-o tot din telecomanda si apoi incearca cheia de rezerva in contact si vezi daca porneste. Ca sa te convingi ca nu e de la transponder, poti incerca sa descui usile cu cheia de rezerva dupa ce masina a fost inchisa in prealabil din telecomanda si vezi apoi daca cu cheia principala a masinii poti porni motorul. Daca nu porneste, iti poti da seama si singur ca nu e de la chip, ci de la faptul ca alarma este armata de telecomanda si tot de acolo se asteapta sa o si dezactivezi.

Banuiesc ca esti absolut sigur ca: ai bateria buna, ai benzina, nu ai alte probleme la motor si, in mod evident si cel mai important, cheia cu care incerci acum NU este vreo copie facuta la ateliere de copiat chei ci este cheia de rezerva livrata de dealer la achizitia masinii.

 

Ar fi totusi o tampenie din partea producatorului sa elimine transponderul din cheia de rezerva. Ai pierdut cheia, reusesti sa ajungi acasa sa-ti iei cheia de rezerva, te intorci cu chiu cu vai la masina, dar te ajuta numai sa o descui si eventual sa dormi in ea acolo, ca nu o poti aduce acasa decat pe platforma...

Edited by root

Share this post


Link to post

Deocamdata astept sa vina cheia :) ).....o sa incerc cum ai zis tu ROOT...am mai zis cu cheia de rezerva in mom de fata o bag in contact si cand dau cheie face ca si cum nu ar avea benzina...

Share this post


Link to post
Deocamdata astept sa vina cheia :) ).....o sa incerc cum ai zis tu ROOT...am mai zis cu cheia de rezerva in mom de fata o bag in contact si cand dau cheie face ca si cum nu ar avea benzina...

 

 

:scarpin: Si problema este de la cheie sau de la benzina?

Share this post


Link to post

E de la transponder...nu ai CIP in cheie.

Nu alimenteaza cu benzina...deci nu porneste... ;)

Share this post


Link to post

Mai incearca ceva: descuie masina, desfa capota, scoate borna de la baterie, las-o un pic asa, pune-o la loc, da la cheie... Poate, poate...

Share this post


Link to post

Dupa ce am incercat cam tot ce ati zis pe aici concluzia e urmatoarea... la livrare o cheie este vailda(principala) si una invalida(pt deschis usi)......la fel scrie si in cartea masinii pe care am studiato acu...deci in caz ca pierdem cheile...stam si palngem langa masina :) )...multumesc inca o data pt sprijinul acordat...

Edited by sile2007

Share this post


Link to post

Concluzie: Problema rezolvata... Nu se poate rezolva.

Share this post


Link to post

Asta e oricum o chestie foooarte penibila. E ca si cum aia de la usi metalice ti-ar da o cheie de metal si 4 de plastic ca sa te poti duce sa-ti faci alta.

Adio deci la chestii cu pornirea motorului din telecomanda.

Share this post


Link to post
Dupa ce am incercat cam tot ce ati zis pe aici concluzia e urmatoarea... la livrare o cheie este vailda(principala) si una invalida(pt deschis usi)......la fel scrie si in cartea masinii pe care am studiato acu...deci in caz ca pierdem cheile...stam si palngem langa masina :) )...multumesc inca o data pt sprijinul acordat...

I told you so...

Share this post


Link to post
... la livrare o cheie este vailda(principala) si una invalida(pt deschis usi)......la fel scrie si in cartea masinii pe care am studiato acu...

Nu am cartea masinii langa mine insa daca spui ca ai citit trebuie mai intai sa controlez...la mine cheia de rezerva, nefiind ca principala cu telecomanda, merge normal.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post
Pai din 2006 pana in 2008 s-or fi schimbat anumite chestii la Chevrolet. Am un lacetti la munca care porneste cu rezerva, dar e an de fabricatie 2006. A mea NU porneste cu rezerva.

 

La mine Lacetti are an de fabricatie 2007 si porneste cu ambele chei. (uitat cheie principala in portbagaj cu masina incuiata). Noroc ca-si luase sotia poseta din masina si avea rezerva la ea ca altfel le incuiam pe ambele.

Asta a fost unul din momentele cand i-am injurat pe astia de la chevy ca nu au pus buton la portbagaj. :D

La Aygo (are si aia imobilizator si inchidere), vreo 2 luni am mers doar cu rezerva ca pierdusem principala...

Edited by Elfu

Share this post


Link to post

Aveo 2007 : porneste cu ambele chei.

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...