Jump to content
Sign in to follow this  
Indigo

GPL pe Tico si/sau Matiz?

Recommended Posts

Pornit la cald, adica motorul este fierbinte. spre exemplu m-am oprit si am pornit motorul pe GPL (prin tinerea apasat continuu a butonului de la senzor). Apar semnale de avertizare (trei la numar) la perioade regulate de 1-2 minute. Semnalul apare in mod normal atunci cand se termina GPL din butelie. Am incercat aceasta varianta in ideea ca poate vreodata voi fi nevoit sa pornesc direct pe GPL - nu se stie niciodata!

Share this post


Link to post

Salut!Spune-mi si mie daca nu e cu suparare ,cate parale a costat instalatia ,si de ce ai optat pentru stag 4 si nu 2 sau 3 daca era mai ieftin?

Share this post


Link to post

Pai, montatorii au recomandat-o, a costat 2400 lei. Habar nu am daca nu e cea mai compatibila cu masina sau daca STAG 200 ori 300 e mai ieftina. Asta e, deocamdata sunt bucuros ca da rezultate si functioneaza impecabil.

Share this post


Link to post

Diferenta intre STAG 2 si 3 este doar carcasa (s-a trecut de la plastic la metal) STAG 4 nu cunosc . Dar tu ai pune o varianta veche sau ultima versiune ? Banuiesc pe calculator inca mergi cu WINDIWS 3.1 desi de autnci au trecut 95, 98 , ME , XP , ... Daca vrei te ajut cu o versiune de DOS :) )

Share this post


Link to post

Se poate pune instalatie GPL pe Tico pe carburator?Si daca se poate,la ce pret ajunge o instalatie fiabila?

Share this post


Link to post

Ady,se poate pune GPL pe Tico si te costa in jur de 800 ron

Share this post


Link to post

Si ce marci de instalatii de GPL sunt bune?Ma refer sa nu stau toata ziua sa fac reglaje pe la mecanici.

Share this post


Link to post

Eu am BRC din fabrica, momentan 75k km, mers fara probleme, consum mediu 6.5 - 7 L %.

Am schimbat la ea doar filtru GPL lichid si pe cel de gaz ( trebuia mai des, dar e ok ).

Share this post


Link to post

Salut! Am si eu cateva nelamuriri, daca ar putea cineva sa ma ajute! Am citit tot ce s-a postat de cateva luni incoace doar ca la o intrebare nu am putut inca sa ii gasesc un raspuns... Ce inseamna ca intretinere o instalatie GPL? Ma refer la revizii, piese care trebuiesc schimbate la instalatie sau la motor si la cati km trebuiesc facute? Mai pe scurt ce costuri suplimentare sunt fata de o masina care nu are instalatie GPL? Si daca a auzit cineva de pe aici ceva despre instalatiile GPL MILANO? Sunt bune, nu sunt bune?

Share this post


Link to post

Eu in 60.000 de mers pe gaz nu am schimbat decit odata filtrul de gpl-lichid (20 lei) plus suflat preventiv cu compresorul de vreo 2 ori acelasi filtru.La masinile pe injectie cred ca nu sint mari diferente la intretinerea instalatiei de GPL.

post-22583-0-35453900-1335705355_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Intretinerea presupune schimbarea filtrelor la fiecare revizie (10-15.000km) - cost cca 50-100 ron in functie de instalatie si montator. Revizia la vaporizator se face la 60-80kkm si costa 250-350ron. Injectoarele costa intre 250ron si 400eur in functie de instalatie. Cele mai ieftine sunt si mai putin fiabile/performante (oricum, durata de viata ar trebui sa fie la cele ieftine cca 60-100kkm, la matrix/keihin poate sa ajunga la peste 200-300k). La injectoarele valtek (printre cele mai ieftine) se schimba si un kit de reparatie la 20-30kkm (cca 150ron).

 

Milano sunt turcesti, nu cine stie ce de capul lor dar merg. Daca ai posibilitatea vezi de un landi omegas/brc/stag 300.

Share this post


Link to post

Am inteles! Va multumesc mult pt pareri :P

 

Intretinerea presupune schimbarea filtrelor la fiecare revizie (10-15.000km) - cost cca 50-100 ron in functie de instalatie si montator. Revizia la vaporizator se face la 60-80kkm si costa 250-350ron. Injectoarele costa intre 250ron si 400eur in functie de instalatie. Cele mai ieftine sunt si mai putin fiabile/performante (oricum, durata de viata ar trebui sa fie la cele ieftine cca 60-100kkm, la matrix/keihin poate sa ajunga la peste 200-300k). La injectoarele valtek (printre cele mai ieftine) se schimba si un kit de reparatie la 20-30kkm (cca 150ron).

 

Milano sunt turcesti, nu cine stie ce de capul lor dar merg. Daca ai posibilitatea vezi de un landi omegas/brc/stag 300.

 

dar intre landi omegas/brc/stag 300 care este mai buna?

Share this post


Link to post

Kitul de omegas vine cu injectoare mai bune dar si mult mai scumpe (in caz ca nu schimbi filtrele la timp...). Oricum, important e sa gasesti un montator bun, instalatiile sunt ok ambele.

Share this post


Link to post

aha

Kitul de omegas vine cu injectoare mai bune dar si mult mai scumpe (in caz ca nu schimbi filtrele la timp...). Oricum, important e sa gasesti un montator bun, instalatiile sunt ok ambele.

aha...si crezi ca instalatia de GPL milano este ceva de capul ei?

Share this post


Link to post

Turceasca, nu grozava. Depinde cu ce injectoare vine (candva veneau cu matrix dar acum cred ca vin cu altele mai ieftine). Oricum, daca montatorul face treaba buna ar trebui sa functioneze bine.

Share this post


Link to post

Turceasca, nu grozava. Depinde cu ce injectoare vine (candva veneau cu matrix dar acum cred ca vin cu altele mai ieftine). Oricum, daca montatorul face treaba buna ar trebui sa functioneze bine.

 

vin cu matrix sau milano...din cate am auzit ar lucra bine oamenii, acum nu stiu sigur...

Share this post


Link to post

Eu am instalatie Marini cu rezervor de 28 litri,este p masina de 1 an jumate timp in care am parcurs 60 000km cu consum 5-6 afara 6-7 oras, fara a avea probleme cu instalatia.din cand in cand mai este necesar cate un reglaj p care il fac simgur din surubul de reglaj al vaporizatorului,dar asta doar cand motorul tremura la relanti.gura de umplere am pus-o in locasul unde este si gura rezervorului. este de preferat ca almentarea cu GPL sa se faca din aceiasi statie dupa parerea mea!

Share this post


Link to post

Dl. iulian_ , o instalatie buna nu se regleaza din cind in cind . Am orore de "meseriasi"(lautari) care surubaresc toata ziua .Instalatia ar trebui sa functioneza timp indelungat fara sa iti creeze probleme . Alimentarea la aceiasi statie este poate o solutie de taximerist , daca ma duc prin tara sau pe afara iau statia GPL dupa mine ? In trei ani instalatia a fost verificata la montator conform cartii de garantie dar de reglat s-a umblat doar o singura data . De alimentat am alimenta in zeci de satii GPL dar nu reglez instalatia dupa fiecare alimentare .

E adevarat ca sunt niste diferente intre statii dar nu atit de mari .

Share this post


Link to post

mx81, tu ai injectie si instalatie secventiala, treaba sta un pic diferit la tico.

Share this post


Link to post

Adevarat, are dreptate andrew, pe carburatie treaba sta putin altfel, iar ca sa avem un consum cat mai scazut scadem cat putem relanti-ul iar gpl-ul difera intre statii si anotimpuri, ca doar d-asta ne-am montat gpl totusi ... pentru consum mic ... trebuie gpl si relanti cat mai scazut, la injectie banuiesc ca se ocupa de asta ECU.

Precizez ca nu sunt profesionist si nici nu lucrez in domeniu, dar avand in vedere ca scot un consum de 5% la 120km/h extern si 7.4% in Bucuresti (mers destul de agresiv) sunt multumit de reglaje. Va dau un sfat, nu va luati piese ASAM, m-au tinut mai putin de 1 an rulmentii si bascula cu pivot-ul , sunt teroare !

Share this post


Link to post

buna dimineata , sunt un proaspat posesor al unui ticozaur , 30000km , reali ( primul si singurul proprietar - o baba de 78ani ) , cumparat acum 1 sapt

ce vreau sa intreb pe oricine citeste acest post este:

-ce instalatie GPL sa pun pe masina

-pret ( asta m-ar interesa cel mai mult )

-un service foarte bun in asa ceva in bucuresti

Share this post


Link to post

- Orice instalatie ... eu am Tomasetto toroidala (butelia este in locul rotii de rezerva)

- A costat 1200ron toroidala, cu butelie normala era 1000ron parca.

- Eu am fost multumit de service-ul de pe prel. ghencea (iti pot da un nr de telefon daca vrei)

Share this post


Link to post

Salut!Am montat pe al meu Maty o instalatie Tomasetto stag 200 si butelie toroidala de 34 litri.Montatorul mi-a spus ca in butelie intra 28 litri GPL dar la primul plin au intrat 30,ceva litri in conditiile in care mai era ceva in butelie pentru ca mergea pe GPL.Exista o explicatie pentru asta ?Sau pompa GPL nu mergea tocmai bine?Ma gandem sa-i fac un consum dar in conditiile astea nu cred ca o sa fie corect.

Share this post


Link to post

dl mx81,probabil nu cunosti diferentele elementare dintre tico si matiz!

Share this post


Link to post

Salut,

 

Sunt posesor de Tico din 1998 , am schimbat deja 3 masini pana acum datorita sutelor de mii de km si am trecut la a patra masina Tico achizitionata saptamana trecuta. Toate pe gaz cu butelie micuta laterala. Am citit ceva forumuri si am constatat ca se poate monta butelie toroidala in locul rotii de rezerva. Am incercat sa gasesc o asemenea firma insa sunand la numerele gasite pe net am fost chiar luat peste picior.

 

Intrebare: Cine si unde in Bucuresti monteaza o asemenea instalatie si cam cat costa?

 

Multumesc,

 

Am gasit, ei sunt: http://www.autoservice-gpl.ro/

 

Vineri 13 Iulie ma prezint la montaj.

 

Succes

Edited by Shenzhen

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...