Jump to content

rosmoke

Membru
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About rosmoke

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucharest
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    1999
  1. off .. am desfacut panoul de la portiera, si nu am gasit, sau nu mi-am dat seama care sunt cele 2 suruburi, ar fi fost superb daca am fi avut o poza ceva, din cate am citit sunt pozitionate sub manerul usii, nu?
  2. Exista piese Korea originale si piese GM produse in Korea originale, cele GM sunt de o calitate mai buna.
  3. - Orice instalatie ... eu am Tomasetto toroidala (butelia este in locul rotii de rezerva) - A costat 1200ron toroidala, cu butelie normala era 1000ron parca. - Eu am fost multumit de service-ul de pe prel. ghencea (iti pot da un nr de telefon daca vrei)
  4. Mi-am cumparat piese de 20 mil luna asta, capete de planetara, amortizoare, arcuri, fuzeta, bascula cu pivot, rulmenti, de data asta le-am cumparat koreene sper sa tina mai mult. Anul trecut mi-am schimbat rulmentii si basculele dar m-au tinut mai putin de 1 an, erau de la ASAM, foarte proasta calitatea ... (numai la service s-au efectuat schimburile). Mentionez ca am cumparat piesele koreene de la King Auto, acolo am gasit cele mai mici preturi, daca stiti undeva mai ieftin va rog sa postati pentru binele tuturor cititorilor Va rog sa nu ma intrebati de ce am bagat 20 mil in el acum, 300e in gpl si 10 mil in anvelope m+s , stiu .. sunt dobitoc )
  5. Adevarat, are dreptate andrew, pe carburatie treaba sta putin altfel, iar ca sa avem un consum cat mai scazut scadem cat putem relanti-ul iar gpl-ul difera intre statii si anotimpuri, ca doar d-asta ne-am montat gpl totusi ... pentru consum mic ... trebuie gpl si relanti cat mai scazut, la injectie banuiesc ca se ocupa de asta ECU. Precizez ca nu sunt profesionist si nici nu lucrez in domeniu, dar avand in vedere ca scot un consum de 5% la 120km/h extern si 7.4% in Bucuresti (mers destul de agresiv) sunt multumit de reglaje. Va dau un sfat, nu va luati piese ASAM, m-au tinut mai putin de 1 an rulmentii si bascula cu pivot-ul , sunt teroare !
  6. Salut, am fost intrebat mai devreme ce tip de instalatie am pe ticalos, tomasetto toroidala, de 30l, imi incap 28l knd este butelia goala, consumul in Bucuresti l-am avut de 7.4% la ultimul plin. montajul a fost executat pe prel ghencea, 12 mil parca. Doresc tuturor celor care nu v-ati pus gpl, sa nu va puneti ca nu este bun (va strica motorul) ramaneti pe benzina ca in felul asta nu vor scumpii gazul si vom merge noi gratis in continuare ))
  7. poate am fost eu mai ghinionist, capetele sigurantei le-am indepartat si ar fi trebuit sa iasa capul planetarei, doar k nu iesea, indepartam capetele la maxim si dadeam si ciocane in capul planetarei si tot nu iesea, baietii de la service au zis k au mai avut cateva cazuri de genu, anyway, asa se intampla, unii sunt mai norocosi, altii mai ghinionisti
  8. extraurban la 120km/h imi ia 5% , dar si la 100km/h cam tot 5% imi ia cred, la 140-150km/h imi ia 7.3% testat bucuresti - torino )
  9. voi ce consumuri mai scoateti cu masinutele voastre, postati ca sunt curios, eu am scazut relanti'ul si am scazut consumul de la 8.3 la 7.3 urban, 5 extra-urban, statea cam turata. (tico pe gpl. 155.000 km la bord parca). ahhh sunt suparat ca am bagat un plin cu gaz prost de la lukoil, daca apas pedala in mod normal se inneaca si scade viteza in loc sa accelereze, tre sa apas acceleratia mult mai fin (sa accelerez usooooor de tot)
  10. Topic-ul observ ca a cam decedat, m-am chinuit cu socru (mecanic) 4-5 ore sa scoatem capu planetarei, am dezasamblat tot in 10 minute, si ne-am blocat la siguranta planetarei care a durat 4h si ceva, si tot nu am reusit sa o desfacem, pana la urma, la service au reusit baietii dupa ce au scos toata planetara, pusa in menghina, si ciocane la greu, mi-au schimbat si pivotul cu brat cu tot (aveam un joc enorm, se manifesta in gropi si viraje, troncanea) 70ron ! super pret, a muncit 3h saracu mecanic, la bratul cu pivot a trebuit sa sudeze piulita peste surub la cat de deformat era surubu si ruginit acolo ... bine ca am rezolvat. Asa ca va sfatuiesc sa va duceti la service daca stiti ca nu ati mai umblat la acele suruburi, pentru ca pe marginea drumului nu ai prea multe conditii ca intr-un service (aparat de sudura, elevator, etc) Succes !
  11. Bucuresti - Torino 2100km, condus non-stop am dormit 1h30min intr-o benzinarie, 140km/h constant pe gpl, gpl nu se gaseste in Austria apropo, s-a comportat foarte bine. este din 99 decembrie 150.000km
  12. Salut! Mersi, am descoperit pana la urma baraitul Voua cat va mai consuma ? Mie imi consuma cam multicel acum pe gpl, 8.8% in bucuresti mers forjat. Economic ar trebui sa ia un 7.5 zic eu. Ma enerveaza k sta prea rece indicatorul de la temperatura motorului.
  13. Aducetiiii mai linistea la fata, n-auziti ? ) ne calmam si noi ? ...
  14. Mai .. presupun ca inseamna amenda cel putin, din moment ce avem 30 zile termen ...
  15. Se uita doar la noxe si la serii, ideea este ca inginerul se urca in masina sa o duca la bancul de probe pentru noxe, si e cam urat sa ii spui, "cand cobori din masina sa pui si tu o piatra la roata ca nu merge frana de mana )" stai linistit, ca si eu aveam toate caucioacele diferite doar alea de pe fata semanau intre ele. Ideea este daca ai toba sparta trebuie sa ti-o sudezi ca te respinge pentru neetanseitate. Nu stiu cat de grav este .. dar vreau sa fie toate actele ok ..
 

×
×
  • Create New...