Jump to content
Sign in to follow this  
sarbocul

Captiva - Impresii, Probleme

Recommended Posts

asa ma gandesc si eu , ca nu e normal dupa ce mergi la drum intins si o calci ( cca 140 km /h , viteza croaziera ptr cca 500 - 600 km ) sa se aprinda , a 2-a zi matorul filtru DPF + inca un martor electronic

 

ce sa-i fac ?

Share this post


Link to post

Eu sunt 90% sigur ca e din cauza chip-tuningului. Nu s-a tinut cont de faptul ca masina are DPF si se injecteaza prea multa motorina, iar la viteze mari ramane multa nearsa in filtru si-l colmateaza...

Share this post


Link to post

sa revin la caracteristicile initiale ? ar putea ameliora ?

Share this post


Link to post
Faza cu pierderea de putere tot nu o cred.

 

De ce sa nu crezi? Un Patrol de 4,2L si cca 160 CP simte culparea ambreiajului de la compresorul AC. :-?

Share this post


Link to post

am vorbit cu cel care a facut re-softarea ; mi-a spus ca noul soft este versiunea usoara , care nu ar trebui sa-mi creeze problemele cu filtrul DPF

 

sa revin la softul initial ?

Share this post


Link to post

Pai asa, sa pierzi atatia euro dati pe resoftare?

Share this post


Link to post

nu prea imi pica bine dar ce sa fac ?

intreb

Share this post


Link to post

Incearca versiunea grea :D

Share this post


Link to post

Pai si eu, daca tot ai tunarit-o, macar incerci versiunea dura. Daca nici asa nu e ok, revii.

In fond, nu distrugi nimic in cateva zile, dar in cateva zeci de mii..

Share this post


Link to post

Eu as merge la omul cu tuningu, as pune harta originala (sper ca a salvat-o), as merge la service, as rezolva problema (si m-as interesa temeinic de une apare si care e cauza) si apoi as reface tuningul.

Share this post


Link to post

Si apoi ai pne mapele inapoi, ai merge la service etc.

Repeat until engine=0 :) )

 

Nu e mai simplu sa revina la setarile standard si sa se lase de tunarit?

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Asta se intimpla cand catva pusti, mai mult sau mai putini pregatiti in domeniu, se cred mai destepti decat o armata de ingineri, sustinuti de cele mai moderne platforme tehnologice (ma refer la proiectare si cercetare), fie ele chiar si de la GM.

 

Acuma fara suparare... dar asta chiar merita banii, sa faci masina sa mearga din ce in ce mai prost... Pacat de bani si de masina!

Share this post


Link to post

Off topic - Nu e nimic rau in a face chip tuning daca se tine cont de parametrii si dotarile masinii. Motoarele diesel pe chevy sunt destul de recente si ma indoiesc ca sunt multi cei care au mape create pentru ele. O mapa pentru ele au cei de la Upsolute, folosita cu succes si fara probleme, optimizandu-se softul initial, consumul si puterea. Multi tuneri de cartier insa folosesc mape rescrise de ei sau adaptate de pe alte masini, de multe ori doar marind injectia de combustibil. Rezultatul? Un motor distrus prematur, consumuri marite, catalizatoare si DPF-uri infundate...

Share this post


Link to post

Salut Mircea ,

crezi ca cei de la UPsolute ar putea sa ma ajute ?

 

am vazut ca au reprez si in Ro

Share this post


Link to post

Care macelari ti-au pus chipul?

Share this post


Link to post

ai dreptate, ... niste macelari

:wallbanger:

Share this post


Link to post
Salut Mircea ,

crezi ca cei de la UPsolute ar putea sa ma ajute ?

Cel putin vei avea garantie la lucrare...

Share this post


Link to post

Nu te apuca Mircea de bagat mana in foc pentru nimeni :D :) )

 

Sarbocul, masina asta pentru tine a fost o amanta cu care nu te-ai inteles bine la pat, scuze la drum, inca de la inceput.

Fa-o sa se stinga becurile alea, taie firele, fa orice si vinde-o la samsari sau la AAA, si i-ati una cu clima, becuri de ceata si tot ce ti-ai dorit ;)

Si daca aia noua nu are tot ce vrei si merge bine nu te mai atinge de ea, sa ai macar din cauza unui fier multumire pe lumea asta :)

Share this post


Link to post

din pacate ( pt mine ) cam ai dreptate

 

ma tot gandesc cum sa fac sa rezolv problema cu filtrul DPF

Share this post


Link to post

Nu te juca ca am auzit (e posibil sa fie fals) ca sunt niste preturi exorbitante la filtrele DPF. Ceva de ordinul a 5000 de euro.

Share this post


Link to post

da , cam naspa , ... rau

 

ma gandesc ca am 2 variante :

 

1. sa fac cumva sa updatez resoftarea ( nu imi e f clar cum )

2. sa revin la softul initial

 

ce parere aveti ?

 

alta intrebare : re scrierea vechiului soft ar putea sa afecteze in vreun fel ?

Share this post


Link to post

Nu cred ca ar putea afecta. Dar daca raul a fost facut, exista sanse ca revenirea la softul initial sa nu rezolve problema.

Share this post


Link to post

Alx, Captiva, lacetti si Epica au filtre DPF cu regenerare. Distrugerea unui astfel de filtru se face doar fizic, prin lovituri. Plus ca la un lacetti de 14k euro e imposibil ca un filtru dpf sa coste 5k euro.

Share this post


Link to post

Eu am auzit de la un mecanic de la Hyundai ca cica un DPF pentru noile tucsoane ar fi fro 8k euroi.

Nu stiu care este sistemul si cum se regenereaza, dar stiu ca se autocurata. Dar tot se schimba pe la 120-150k.

Daca stii mai multe si mai detaliate decat mine, zi!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...