Jump to content
Sign in to follow this  
sarbocul

Captiva - Impresii, Probleme

Recommended Posts

Probabil la motorul TDI de la Skoda trebuia completat uleiul constant si i se pare normal ca orice motor diesel sa aibe acelasi consum de ulei...

Share this post


Link to post

EMIL : sincer , ma gandesc ca masinile Cielo , Tico , Matiz sant total depasite si nu au nimic in comun cu 2008 , 2009 , ... ; nu te supara pe mine

 

Nici nu ar trebui sa te superi cand ti se spune ca pe o masina produsa in 2007 ai piese si tehnologie din anii 90 de la GM.

Share this post


Link to post

ptr yir : motorul de skoda TDI nu papa , dar daca-i dai cca 200 km/h ( = viteza supersonica ptr Daewoo ) s-ar putea sa pape un pic .

 

ptr Mircea : cum iti explici consumul de ulei ptr Vectra 2004 , 1,6 , benzina , in conditii de sofat absolut normale si civilizate ?

Share this post


Link to post

2.0TDI, 140cp papa ulei de la nastere. Si mai sunt astfel de motoare TDI care papa ulei, si nu este vorba de viteze supersonice aici.

Share this post


Link to post

Mai, ce naiba o dam in balarii? Si daca ar papa ce. chiar si pd-urile VAG nu papa indeajuns incat sa fie nevoie de completare...

 

Mircea, eu unul sunt de acord cu sarbocul la afirmatia ca Jeep Compass e altceva fata de Captiva. Dar nu din cauza motorului (btw, nu prea imi place motorul 2.0tdi vag) ci din cauza sistemului e tractiune care e... tare.

Share this post


Link to post

"Contradictia" lui e mai mult la interior...care nu-i place.

post-5518-1207748427_thumb.jpg

iar cel de la Compass

post-5518-1207748434_thumb.png

 

Mie, sincer, cel mai mult imi place tot ala de Captiva...nu stiu lui sarbocul de ce nu...dar pana la urma gusturile nu se discuta...

Share this post


Link to post

Pai cum nu intelegi? La aceeasi bani omul are masina cheala in loc de una full options. LA ACEEASI BANI!, ADICA CU ACELASI COST. Acum pricepezi, ca si mie mi-a luat destul de mult pana l-am inteles...

 

Uitandu-ma pe preturile din oferta baietii astia au luat-o razna, full options e 32k... La oferta... =))

Edited by alx

Share this post


Link to post

Care aceeasi bani, ca amandoua incep de la acelasi pret de lista:

Captiva: 23.084 € sau 27.470 € cu TVA

Compass: 23.089 € sau 27.476 € cu TVA

Share this post


Link to post

Pai la Compass nu exista decat varianta full cu piele... Nu exista cheala...

Share this post


Link to post

Pai cu piele ai si Captiva la 28910E (TVA inclus)...si cu motor sanatos 3.2L V6 230 CP, 7 locuri...etc > :)

Share this post


Link to post
ptr yir : motorul de skoda TDI nu papa , dar daca-i dai cca 200 km/h ( = viteza supersonica ptr Daewoo ) s-ar putea sa pape un pic .

 

ptr Mircea : cum iti explici consumul de ulei ptr Vectra 2004 , 1,6 , benzina , in conditii de sofat absolut normale si civilizate ?

Motorul PD de la VAG papa ulei pana la vreo 40000 km, fara sa-i dai talpa. Vezi ca sunt Daewoo-uri pentru care 200 km/h este o viteza usor de atins - vezi leganza si espero, iar pentru restul cu exceptia tico, matiz si spark, viteze de 180-190 kmh iar sunt usor de atins. Ca n-ai mers tu, e alta, nu inseamna ca nu pot merge.

Pentru vectra aia din 2004, raspunsul e simplu: ulei prost!

 

Alx, nu cunosc sistemul de tractiune integrala nici la Captiva nici la Compass. Dupa mine, Jeep a fabricat o singura masina cu adevarat de teren, si anume Willis, dupa care a dat-o in diverse :)

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Uitasi de arhicunoscutul jeep wrangler... ( fratele mai mare ) ...

 

Referitor la interior ... si mie imi place mai mult cel de pe Captiva.

Share this post


Link to post

Si mie ca si forma nu ca si culori, urasc griul imi aduce aminte de PRAF :P

Share this post


Link to post

Nu, n-am uitat :) In secolul 20 folosirea arcurilor lamelare pe masini ce se vor SUV sau de teren mi se pare deplasata. Prefer la orice ora un Land Rover cu suspensie pe perne de aer! De fapt, americani au pus si pe masini sport arcuri lamelare... If works, don't change it! :) )

Mie in general imi plac interioarele de la Daewoo-chevy, pentru ca sunt ergonomice in primul rand. Nu pot sa sufar brizbriz-urile si gadgeturile inutile, precum si inventiile gen apesi pe buton sa curga apa, nu tragi de maneta, iar daca tragi pe amneta porneste stergatorul din spate si cate si mai cate din astea.

Share this post


Link to post

AJUTOR !

imi trebuie urmatoarea info :

 

- pe capacul de la motor ( plasticul care acopera ) scrie VCDI 16 V

- in talon scrie SOHC 2.0 , Captiva , 110 KW

 

ce inseamna , de ce sant diferente ?

Share this post


Link to post

:) )

VCDI = Variable Common rail Diesel Injection - injectie de motorina de tip rampa comuna cu turbina cu geometrie variabila

16 V = 16 supape / 4 supape pe cilindru

SOHC = Single Over Head Camshaft - o singura axa cu came in chiuloasa

2.0 = 2000 cmc - mai exact 1998

110 KW= aprox 150 CP

Lamurit?

Share this post


Link to post

Mircea : esti profi !

 

mai da-mi cateva detalii dar asa , ca ptr ...

Share this post


Link to post

Un pic offtopic: opelul a avut odata un recall pentru cateva mii de masini cu motoare pe benzina la care segmentii nu erau pusi corect, motiv pentru care masina de noua consuma ulei... poate era din lotul acela si nu a aflat proprietarul sau nu s-a deranjat, sau s-a mai intamplat si la alte exemplare in afara de cele produse atunci.

Share this post


Link to post

YIR : s-ar putea sa ai dreptate ; masina aia chiar consuma ulei , de noua ; motivul nu e uleiul de slaba calitate , asa cum spunea un coleg de pe forum ( toate reviziile au fost facute in service Opel )

Share this post


Link to post
mai da-mi cateva detalii dar asa , ca ptr ...

Nu profi, doar am citit si m-am informat.

Citeste aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=287931 si mai cauta pe forum ce am mai zis despre motor (impresii despre lacetti si topicul Black Beauty, la Masina mea) si daca mai ai nelamuriri, mai intreaba. Si invata sa mergi cu masina. De curiozitate, am testat si eu una azi, a unei colege, si vreau sa-ti zic ca mi-a placut. Un picut mai puturoasa decat lacetti, nu rupe aderenta la treapta a doua si a treia, e mai instabila pe viraje data fiind clasa din care face parte, dar exploatata corect masina trage si nu te face de ras!

Share this post


Link to post

merg cam 65...70.000 km / an cu masina ; nu sant sofer TIR .

cred ca am ceva experienta ref la condus ; ce stii despre motorul de pe Captiva ?

Share this post


Link to post

E un motor 2.0 diesel ? ... crezi ca are ceva surprinzator?

Share this post


Link to post

da , e un motor diesel , 2,0 , 150 cp

Share this post


Link to post

Ai citit link-urile la care te-am trimis in ultimul meu post? Acolo am zis tot ce stiu despre motorul RA420 SOHC, si ai si linkuri catre producatorul motorului, alte aplicatii si alte variante ale motorului.

Experienta nu stiu cat de elocventa este cand vine vorba de stilul de condus. Sunt taximetristi care au milioane de km facuti si tot prost merg. Si cand spun ca merg prost, ma refer la exploatarea masinii.

Raspunde-mi te rog: la ce turatie schimbi treptele de viteza? Ce turatie si viteza de croaziera folosesti in oras si in afara lui? Apoi dezvoltam.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

SI vino la intalnire sa testam si noi Ticoul mai mare. Poate chiar are o problema, pana nu vedem si noi ne dam aiurea cu parerea...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...