Jump to content
Sign in to follow this  
ovidiuc

Atentie !

Recommended Posts

De vre-o luna si ceva am trecut pe rompetrol de 95 si suzuki-ul meu merge mai bine, motorul merge mai rotund si este si ceva mai putin zgomotos motorul fata de atunci cand bagam de la MOL, LuKOil sau petrom (OMV). Sincer am senzatia ca acest refix se comporta diferit in functie de motorul masinii, tico-ul emrgea infect cu rompetrol si ergea bien cu petrom...

Share this post


Link to post

Poate am mai avertizat pe alte topicuri, dar fugiti ca de > :) de benzinariile MCM Petrol. Am reusit sa bulesc definitiv sonda lambda dupa doar un plin! Eu suspectez ca au pus din greseala benzen cu plumb in rezervorul pentru fara plumb, altfel nu-mi explic distrugerea senzorului. O fi fost sonda universala, o fi fost mai sensibila decat cele originale GM, dar avea deja 1000 de km de functionare cu alte benzine si isi facea treaba bine saraca...

Ulterior am fost pe acolo sa iau intr-un bidon 3 litri de motorina pentru bunica mea de la casa sa-si aprinda focul (au desfiintat singura benzinarie din Buzau care vindea petrol lampant) si m-am uitat la pistoalele pompelor, cel pentru benzina premium este mai mare si nu intra in orificiul de alimentare de la masina, deci se exclude o eroare de-a soferului la selectarea pompei/pistolului de alimentare. Accidental am mai alimentat de acolo, cantitati mai mici si daca ma gandesc bine cam de atunci a inceput sa creasca consumul salupei, culminand cu un 20% urban.

Share this post


Link to post

Datele problemei: ieri dimineata, in drum spre birou, am alimentat cu Lukoil de 95, ca aia era in drum si eram cu becu rosu aprins rau de tot.

Nu am sesizat nici o schimbare, am ajuns la birou, am muncit regulamentar, si la sfarsitul programului catre casa. II dau cheie, si porneste din prima... (de obicei de la a 2-a cheie o ia, dupa ce sta cateva ore). Pornesc si surpriza, nu imi mai tremura in draci la relanti si cand merg de pe loc am surpriza sa constat ca motorul e mult, muuuult mai silentios. Deci nu mi-a venit sa cred. Si ca sa vedeti ca nu e placebo, ajung la prietena la servici, o iau si pe ea si nu ii zic nimic, si ma intreaba ca ce am facut de merge motorul asa de silentios. HA. Nu mi-a venit sa cred. Acuma sa vad si consumu... ca si frumoasa, si laptoasa si devreme acasa nu prea se poate. :)

Share this post


Link to post

Eu ultimul plin l-am facut cu top 99+ de la petrom masina merge chiar bine... dar sincer nu am vazut vreo diferenta la cum fuge masina... acum sa vedem daca o papa mai repede... ;) de obicei alimentez cu mol 95. Dar e cam cea mai scumpa cu cifra octanica 95. Vom vedea :D

 

Adica mol 95 e cam 3.45 ron si petrom top 99 + e 3.8 ron. Daca am acelasi consum cred ca o sa raman pe top 99+ :P

Edited by hoitshef

Share this post


Link to post

La ce va trebuie fratilor benzina cu cifra octanica de peste 95? Scrie in manualul masinii asa ceva? Sunt chiar asa de buni aditivii aia?

 

Legat de Mol, eu de un an numai de la ei am alimentat si nu am avut probleme nici cu tremuraturi, nici cu porniri ratate. Este cea mai scumpa benzina de 95, dar eu zic ca merita. De la Petrom am bagat de doua ori(desi m-am jurat dupa prima data ca nu mai bag de la ei) Carera 95 si mi-am blestemat zilele pana s-a terminat zeama aia, ca benzina nu se poate numi.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Am vazut ca se vb de omv, de petrom, de agip etc... dar ce parere aveti de statiile Castrol care vand benzina? eu am una la 20 de metri, si prefer sa bag de acolo , nu sa ma incurc in trafic si sa ma duc la alta. astept pareri

 

Cu stima, eu

Share this post


Link to post

Confirm ca porneste matizache la prima cheie, cu Lukoil de 95. Dar parca o papa ma repede... cel putin asa mi se pare in clipa de fata.

Share this post


Link to post

Si eu la fel- daca pun de 95/98 de la Luk- mi-o haleste destul de repede. Recunosc insa ca trage mai bine. Valabil si la Matiz si la Aveo.

Share this post


Link to post

Si "Leganzache" la fel face cu Lukoil de 95. Porneste frumos, merge frumos, dar papa ceva mai multa benzina. Sau poate ca au astia de la Luk pompele masluite !?

Share this post


Link to post

@Muscarul: Told you so! :)

Nu, chiar o papa repede, se vede si dupa cum coboara acul de la benzina. Dar intr-adevar, trage bine.

Share this post


Link to post

La fel am patit-o cu efix 95 de la Rompetrol. Intr-adevar a mers bine "matyzelul", nu am avut nicio problema, dar cand vedeam cum scade acul de la rezervor, ma cam durea sufletelul si, implicit "buzunarul". Dupa ce am scapat de ea, neasteptat de repede,de altfel, am alimentat cu Petrom 95 si inca ma mai duce fara nicio problema. Ori a fost masluita pompa de la Rompetrol, ori se consuma(pe bune) prea repede. Dar totusi, ce sens are sa-i bagi benzina mai scumpa si care se duce repede, comparativ cu alta, daca masina se comporta la fel de bine, nu? S-aveti bafta la pompa...

Share this post


Link to post

Io nu stiu ce sa zic... 120 de km urban, si s-a dus acu sub liniuta de 3 sferuri de rezervor, deci un sfert si un pic de rezervor a papat. Credeam ca mi se pare ca a coborat prea repede, da daca si voi ziceti...

Intr-adevar, trage derupe masinuta... O sa ii dau sa pape si Mol de 95, ca am auzit ca ii laudata pt motorul de Matiz, si apoi petrom, sa vad ce si cum.

Share this post


Link to post

Nu mai calculati dupa indicatorul de nivel benzina, va inselati original. La Daewoo, aceste indicatoare sunt jucarii.

Share this post


Link to post

conteaza f.mult statia de la care pui benzina.

 

am remarcat ca,punand PETROM 95,mersul motorului si consumul difera de la o statie la alta; la fel si cu LUKOIL 95.

Share this post


Link to post
La Daewoo, aceste indicatoare sunt jucarii.
:osanale: Cu tot respectul, dar indicatorul de la Kalos-ul meu s-a dovedit cel mai precis din cate am avut! Ii cam duc dorul. Desigur, duc dorul si consumului...

Scuze pt. off-topic

 

On-topic: Raman adeptul Efix-ului. De regula 95, rareori si 98. Nu stiu ce au unii cu el, dar eu nu am simtit nicio diferenta alimentand prin Europa (OMV, Shell, Agip, Esso, Aral si nici nu mai stiu cate alte marci).

Edited by DIO

Share this post


Link to post
... Nu stiu ce au unii cu el ...

Unii au motoarele murdare, deja, si punand un rezervor de Efix se sperie, in loc sa mai puna inca 4, dar sa-si schimbe obiceiurile dobandite pe masina scolii, iar altii amesteca profesionalismul (o intreprindere de succes) cu politica (mufa patriciului), vorba unui amic (capul de locuitor): "decat sa-l imbogatesc pe Patriciu, mai bine pun de la rusi". Nu mai spun cine a avut de suferit.

Share this post


Link to post

Recent am avut de parcurs cateva drumuri mai lungi pentru a rezolva cateva probleme urgente. Ideea de a alimenta de la un singur furnizor de carburant nu a fost posibila. Totusi consumul masinii nu a diferit fata de cel anterior. Adaug faptul ca am alimentat amestecat benzina numai de 95 Moll, Petrom si Rompetrol.

O justificare: Constanta - Bucuresti - total 506 km din care 217 C-ta - B (Policolor - Moll)

217 km - cu 13,2 L Efix 95 Rompetrol alimentat in C-ta = 6,08 l/100km (pe A2 viteza a ajuns la max 110 km).Facut plin la Moll Policolor la intrare in B dinspre A2. Total la finalizare 506 din care 434 (2x217) pot fi considerati extraurban de unde raman 72 km in capitala. Traficul in capitala nici prea prea nici foarte foarte. In C-ta am alimentat plin 20,4 liltri din care daca scadem cei 13,2 presupusi pentru drumul inapoi raman 7 litri pentru 72km adica 10l/100 km urban. As spune ca imi iese consumul dat in carte. Conditii de mers: masina neincarcata, fara A/C si schimbare intre 2600 - 3800. La intoarcere pe A2 am mers in limita 120-130 km/h.

Eu personal nu prea vad diferente de proprietati la benzinele diversilor provideri. Chiar si la Petrom de la care am alimentat fara probleme.

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

EVITATI ROMPETROL !!!!

 

Simbata 8 martie 2008,seara am alimentat cu benzina de la statia rompetrol din comuna voluntari,linga complexul "europa" si am plecat spre casa.Dupa un timp a scazut puterea motorului,au aparut rateuri in esapament si mers neregulat. Duminica a pornit greu si mergea groaznic.Pina azi (joi) a fost desfacuta,verificata,controlata,testata ca in final dupa 5 zile de timp pierdut,bani si nervi sa constat ca benzina a fost cauza!!!

 

Prin urmare in viata mea nu voi mai calca intr-o statie rompetrol!

 

ROMPETROL BENZINA CARE PROTEJAZA MOTORU' !!! :finger: X(

Share this post


Link to post

Ai avut tu ghinion :thumbl:

Share this post


Link to post

Nu numai el. Exact la fel am patit si eu de la minunata Efix.

Share this post


Link to post

Poate n-am fost explicit,nu vorbesc de vre-un tremurici sau balbaiala la motor ci de mers GROAZNIC!!! Dimineata pina nu se incalzea motorul putin nu puteam urni masina din loc!!! Fum negru si puterea scazuta cred pe undeva la 15%!!! Nu stiu inca daca nu mi-a bulit si injectoarele !!! X(

Share this post


Link to post

Eu te cred.

Cu Rompetrol am păţit-o şi eu (nu în halul ăsta, dar suficient cât să nu-mi mai trebuiască).

Share this post


Link to post

Exista vreo explicatie tehnica conform careia motoarele mai mari (2.0L respectiv 4.2L) sa fie mai putin predispuse la benzina proasta?

Stiu ca la Kalos tot simpul "simteam" cand e benzina buna si cand e proasta, acum mi se pare ca toata e la fel. Alimentez in 99% din cazuri Petrom 95, Rompetrol 95 si destul de rar OMV95.

La benzinele de 98/100 am renuntat deoarece in afara de pret nu era nici o diferenta.

Share this post


Link to post
La benzinele de 98/100 am renuntat deoarece in afara de pret nu era nici o diferenta.

La 2000 de ture asa e.

Share this post


Link to post

Am cutie automata la ambele deci vad 6200rpm aproape in fiecare zi, si in oras si in afara.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...