Jump to content
Sign in to follow this  
alexinno

Din 2011 UE Interzice Masinile Noneuro!

Recommended Posts

Toate statiile din tara au implementat sistemul online de monitorizare a felului in care se fac inspectiile tehnice. Practic din clipa in care masina intra in statia de verificare i se introduc toate datele in calculator si acestea sunt vizualizate de cei de la RAR. Daca exista cea mai mica suspiciune ca ceva este in neregula, cei de la

RAR trimit o cerere de blocare a masinii pe rampa si o unitate mobila de la ei vine sa verifice la fata locului.

Nu stiu daca va vine sa credeti, dar o firma care are statie ITP si-a respins in repetate randuri masini din flota proprie si conducerea companiei nu a avut niciun cuvant de spus in fata mecanicului din statie care a dat verdictul. Nu vorbesc din auzite, lucrez la firma respectiva.

Share this post


Link to post

Wow. Asa sa fie.

Cand am fost cu Kalosul la ITP au luat noxe "si pentru altii, mai amarati". :D

Share this post


Link to post

S-a intamplat anul asta? ...In Bucuresti?

Share this post


Link to post
Wow. Asa sa fie.

Cand am fost cu Kalosul la ITP au luat noxe "si pentru altii, mai amarati". :D

 

 

Ia treci matale pe la o statie ITP si spune ca ai probleme cu masina dar vrei sa treci ITP-ul, sa vezi ce raspuns primesti. De cand s-a implementat sistemul de supraveghere al RAR, nu se mai pot face noxe si pentru altii...defapt nu mai poti trece de inspectie pe blat ;)

Share this post


Link to post
S-a intamplat anul asta? ...In Bucuresti?

 

Nu, in 2006. Era acolo o camera foto si tot felul de aparate de inregistrat ce scoteau "chitante". A umblat nitel pe la ele si apoi a mai scos cateva "chitante" din acelea pe masina mea. Nu stiu cum o fi acum, s-or fi schimbat lucrurile. Mie mi-ar placea foarte mult, casca mea nu are filtru.

Share this post


Link to post

Colegul _escu a explicat foarte bine procedura la statiile ITP, se face poza la masina se completeaza datele online iar daca lucratorul RAR considera ca valorile nu sunt reale, blocheaza masina in statia ITP si in maxim 45 min trebuie sa vina un inginer RAR la fata locului sa verifice cu mana lui.

 

Satori TU chiar crezi ca un inginer care face ITPul isi risca PAINEA pt 50 RON ????? Singurul lucru la care se baga este la directie, unde inspectia se face vizual dar la noxe si frane nu prea merge pt ca testul este facut de o masina nu de om . Masina nu poate mintii .

 

La statia la care am fost cu Golful acum o luna, omul le spunea de la obraz celor cu 1300 ca nu se poate face nimic daca masina nu este buna . Multi posesori de astfel de cutii pe 4 roti plecau injurand de acolo .

 

Asta este singurul mod in care vor disparea cazanele de pe strazi .

Share this post


Link to post
Satori TU chiar crezi ca un inginer care face ITPul isi risca PAINEA pt 50 RON ?????

 

Eu? Habar nu am. Eu nu i-am dat nimic si nici nu i-as da.

Share this post


Link to post

"Se strange latul" i-a zis un regretat profesor lui Miron Cozma, in direct, pe sticla, iar acesta n-a crezut.

Share this post


Link to post
Colegul _escu a explicat foarte bine procedura la statiile ITP, se face poza la masina se completeaza datele online iar daca lucratorul RAR considera ca valorile nu sunt reale, blocheaza masina in statia ITP si in maxim 45 min trebuie sa vina un inginer RAR la fata locului sa verifice cu mana lui.

Se va gasi o solutie si pentru asta. Daca nu s-a gasit deja. Mici intelegeri intre statiile ITP si lucratorul RAR sau inginerul RAR sau alte chestii de acest gen.

Deci procedura e asa:

- se face poza la masina si se completeaza datele online. Asa, si ? Doar pot fi introduse datele altei masini.

Sau sa inteleg ca si calculatorul, cu ajutorul caruia se verifica noxele, e conectat la net ? Si instalatia de verificat franele la fel ?

 

Daca ai o masina obisnuita (Matiz, Logan, Cielo, Passat etc), si nu numai, vii la ITP cu un prieten care are acelasi tip de masina, insa care ia pe bune ITP-ul, se face testul in timpi reali, poza la masina ta.. si gata. Daca n-ai prieteni de acest fel, gaseste-ti :P .

Sa inteleg ca s-au dus vremurile cand te duceai frumos cu certificatul + o spaga (asa.. de vreo 3-4 sticle de vin), iar in 10 minute primeai stampila ? Greu de crezut. Oare cate masini din RO nu trec testul ? Cine repara corect aceste masini ? Mecanicii, care majoritatea sunt incompetenti, chiar dupa spusele voastre ? Sa zicem ca le repara. In cat timp se vor strica din nou, avand in vedere starea groaznica a drumurilor din tara, calitatea benzinei, stilul de mers subturat al romanilor ? Oare cati au catalizatoarele infundate ? Cati dintre ei le inlocuiesc, avand in vedere pretul lor ?

Sa fim seriosi. Romanul nu are bani de aruncat pe piese. Din micul lui salariu de 350 E, trebuie sa-si hraneasca familia, sa plateasca intretinerea, haine, sa puna benzina.. si mai vreti sa-si faca masina ca una noua ? Ha, ha !

 

Cum zicea cineva: sa-i dam neamtului salariul nostru :mda: si-apoi sa-i cerem si lui sa faca toate astea :aloooecineva: .

Share this post


Link to post

Se pare ca nu intelegi nimic iar eu nu am chef sa mai repet .

Ce masini vezi tu fumigene pe strada sunt majoritatea cu revizii false si la un control al RARului se vede clar falsul .

Share this post


Link to post

Am inteles.. nu e nevoie sa te repeti. Crezi ca doar masinile fumigene au revizii false ? Majoritatea masinilor de peste 6-7 ani au probleme din diverse cauze. Le-am specificat mai sus, asa ca nu e nevoie sa ma repet nici eu. Cu o mica atentie data la ITP, se rezolva orice. Ce am vrut sa subliniez e faptul ca se vor gasi solutii pentru a trece ITP-ul, atata timp cat in Romania, saracia isi va spune cuvantul. Daca vom avea salarii de cel putin 600-700 E in urmatorii 2 ani, atunci ii putem blama pe cei care, teoretic, ne polueaza. Pana atunci, fiecare sa aiba ce isi permite, fie ca e golf din '84, dacie din '92 sau vectra din '94. Deocamdata, soferii din RO incearca, cat de cat, sa schimbe piese de genul suspensiilor, sa-si indrepte jantele strambate in craterele tarisoarei noastre dragi, pivoti, rulmenti, capete de bara, planetare, casete de directie, cauciucuri cu galme si multe alte piese de acest gen. Si inca nu am pus consumabilele (ulei, filtre, placute, discuri...). Crezi ca mai raman bani si de catalizatoare si parbrize cu 2-3 crapaturi s.a.m.d. ?

Nu poti sa ceri lege si ordine intr-o societate haotica si mizerabila.

Edited by Amentys

Share this post


Link to post

Stai o secunda, hai sa le punem pe categori.

1. o masina de 10 ani (din 1998 incoace) nu are cum sa aiba probleme cu noxele . Nu am vazut in trafic nici un Golf, Focus sau Astra care sa scoata fum, o sa-mi spui ca dieselul scoate fum negru, ei bine este normal sa scoata la boost dar cit de fumigena este tot trece ITPul pe bune daca face o curatare a evacuarii .

2. problemele de directie si frane tin de siguranta circulatiei, cei care au probleme grave la aceste sisteme ar trebui impuscati

3. un parbriz crapat tine tot de siguranta circulatiei si pana la urma dupa ce-ti strica 10 randuri de stergatoare tot trebuie sa-l inlocuiesti .

 

Problema aici este legata de daciile vechi, ai caror posesori au bani de bere dar nu au bani de cauciucuri sau de piese in general.

 

Singura scapare din aceasta situatie este renuntarea la taxa de prima inmatriculare, asa romanul posesor de 1300 isi va permite un Golf sau o Astra de 1000E care oricum este mai buna si mai sigura decit cazanul lui de 20 de ani .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Terminati cu salariile, fiecare are salariul pe care-l merita, iar legile nu te cauta la salar, mai ales cele legate de poluare. Nu exista niciun drept de circulatie cu o masina care nu intruneste normele in vigoare pe motiv de salar mic. Cu mentalitatea asta veti ajunge pietoni, mai repede decat va imaginati.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Daca vom avea salarii de cel putin 600-700 E in urmatorii 2 ani, atunci ii putem blama pe cei care, teoretic, ne polueaza.

 

Nu stiu, eu pentru banii astia nici la telefon nu raspund.

Share this post


Link to post
Terminati cu salariile, fiecare are salariul pe care-l merita, iar legile nu te cauta la salar, mai ales cele legate de poluare. Nu exista niciun drept de circulatie cu o masina care nu intruneste normele in vigoare pe motiv de salar mic. Cu mentalitatea asta veti ajunge pietoni, mai repede decat va imaginati.

 

 

HUOOOO!!! Vrem democratia promisa!!! Ganditi-va si la cei saraci!!!

Share this post


Link to post
Terminati cu salariile, fiecare are salariul pe care-l merita..

De ce un spaniol sau un italian merita un salariu de 3-4 ori mai mare ? Munceste de 4 ori mai mult ? Munceste 24 de ore pe zi, in loc de 8 ? O medie arata ca un roman munceste mai multe ore pe saptamana decat cei 2 mai sus mentionati.

Dar, asa e. Ne meritam soarta. E vina noastra. Faptul ca am fost condusi de comunisti (de fapt, inca suntem) si-a pus amprenta asupra tarii. In tara asta nu se face nimic. Nu se fac drumuri, nu se dau salarii, pensii, ajutoare, dar se cer zeci si sute de taxe ce au aproape aceeasi valoare ca in tarile dezvoltate, se pun in vanzare alimente mai scumpe decat in alte tari din UE, plus multe alte modalitati de a fura din buzunarul romanului de rand.

Se cere ca toate masinile sa functioneze in parametrii cu care a iesit de pe poarta fabricii. Date fiind circumstantele, se poate asa ceva ? De acord, defectiuni la sistemul de directie si franare nu ar trebui sa existe.

Insa sunt unele aspecte ce se pot trece cu vederea si care nu afecteaza siguranta conducatorilor auto.

Edited by Amentys

Share this post


Link to post
De ce un spaniol sau un italian merita un salariu de 3-4 ori mai mare ? Munceste de 4 ori mai mult ? Munceste 24 de ore pe zi, in loc de 8 ?

Asta n-ai inteles, nu conteaza cat muncesti, conteaza cat produci.

Share this post


Link to post

Şi ce produci şi dacă vinzi ceea ce produci.

Share this post


Link to post
Asta n-ai inteles, nu conteaza cat muncesti, conteaza cat produci.

NU, conteaza UNDE produci !

Share this post


Link to post
De ce un spaniol sau un italian merita un salariu de 3-4 ori mai mare ? Munceste de 4 ori mai mult ? Munceste 24 de ore pe zi, in loc de 8 ? O medie arata ca un roman munceste mai multe ore pe saptamana decat cei 2 mai sus mentionati.

 

Unde-i media aia?

Si de cand conteaza cat stai la munca? Conteaza cat muncesti. Aici, la productivitate, la randament, suntem varza. :D

Dar mie imi place. Nu mai pupam eu forum la munca daca eram in tarile calde.

Share this post


Link to post

Vezi aici

si aici .

Mai mult ? AICI ! Articolul asta merita sa fie citit in intregime :grumpy: .

Si cine polueaza mai mult.

 

Si de cand conteaza cat stai la munca? Conteaza cat muncesti. Aici, la productivitate, la randament, suntem varza.

L.E.: Mult, bun si aproape pe degeaba nu se poate ;) .

Edited by Amentys

Share this post


Link to post

Inteligenta nativa a romanului pervertita de anii de comunism isi va spune cuvantul si in cazul asta ! :P

Si injinerul de la RAR ce salar are ? Stie cineva ?

Share this post


Link to post

Comentariu relativ Ontopic:

 

Right, ce-mi place discutia asta la nivel European cu polutia...aaaa poluarea adica. Am vazut fabrica de Gas in Orient care apartinea unui important concern. Aceasta fabrica pompa zilnic in atmosfera 450 tone de C02. Sau astia nu se pun?

 

Norvegienii sint mai smecheri, reinjecteaza C02-ul rezultat in urma prelucrarii gazului in pamint.

Share this post


Link to post

Eu in primul rand cred ca asta e o gogorita. Nici o masina nu s-a interzis inca nicaieri, exista in circulatie in EU15 Reno5 si acum. Iar zilele trecute am vazut un Wartburg in capitala europei cea ecologista. Si la mine pe strada exista un Barcaz care face publicitate la un salor de coafura cred. Nici o rapciuga de motor nu e interzisa daca e in buna stare de functionare, e interzis sa le comercializezi, nu sa le folosesti daca le-ai cumparat cand erau legale.

 

In plus, nu se plateste in plus pentru o masina mai veche si mai poluanta. Cand un model este scos pe piata, se stabileste o categorie fiscala din care face parte si acolo ramana pana ajunge la cimitirul de masini. Un R5 noneuro sau un Clio3 euro 4 platesc exact aceleasi taxe. Voi credeti ca exista vre-un popor atat de cretin sa permita unui guvern sa umble la taxe de cate ori se schimba un standard sau altul? Toate normele sau interdictiile se aplica la inscrierea unei masini, nu la folosirea ei.

 

In Romania insa, pot da orice lege oricat de idioata, nu se va opune nimeni, pentru ca toata lumea considera ca altcineva va fi afectat. "Io sunt smecher, am masina euro4, sarantocii n-au decat sa ia tramvaiul sau sa-si schimbe jobul". Da' pensionarii c-ar putea sa faca? Romania e la capatul diametral opus vechii europe, aia au o solidaritate sociala dusa la extrem si prost inteleasa, in Romania e un individualism feroce. Greu de spus care-i mai proasta... In vechea europa nu poti misca nimic, in asta noua orice dealer de masini care ajunge prim ministru poate sa scoata ce legi vrea fara sa-l ia nimeni de guler..

Share this post


Link to post

V-ati uitat pe o harta a Pamantului ? Ia vedeti pe ce suprafata de misca (motorizat) populatia Europei, cea a Americii si cea a Rusiei, populatii apropiate ca numar. Uitati-va si la densitatea localitatilor mari. Poate asa veti intelege nevoia de reducere a poluarii provenite de la motoarele termice. Nu-i vorba aici de incalzirea globala si alte povesti de genul acesta. Este vorba de protectia populatiei din aglomeratiile urbane, in special. Specificatiile date de catre producatori sunt departe de rezultatele obtinute in cazul mersului bara la bara, in excursii scurte, cu motorul rece, cine crede altceva, merge la alegeri ca pesti in plase. In Bv, un oras care are max. 10km de la un capat la altul, sunt inregistrate 300.000 de autovehicule si cifra este in continua crestere. La un moment dat trebuie spus stop. Comunitatea europeana, deci, si noi, a ales anul 2011, pana acum.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...