Jump to content
Sign in to follow this  
BogdanG

Dricu Negru

Recommended Posts

Cam off-topic, cu scuze.

Nici la mine nu are IAC, ce ar putea avea in loc de? (am inteles ca un motoras cu 4 pozitii, e posibil?)

La tine ce are in loc de IAC?

Share this post


Link to post

Bravos Bogdane! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Am trait sa o vad si pe asta: si-a luat Bogdan Volvo si nu numai atat mai e si BENZINA. :) )

PS: vezi cum ajungi la vorba mea cu benzina :) )

 

Ma bucur tare mult. O masina super. E Volvo.

Share this post


Link to post
Cam off-topic, cu scuze.

Nici la mine nu are IAC, ce ar putea avea in loc de? (am inteles ca un motoras cu 4 pozitii, e posibil?)

La tine ce are in loc de IAC?

Nici nubira nu are IAC, are un motoras ce misca direct clapeta de acceleratie-MTIA-motorized throttle idle accuator- (intre 0 si 20 de grade). La mine fiind acceleratie pe cablu chiar simti uneori cum se misca pedala :) . Probabil tot un mecanism de actionare al clapetei trebuie sa fie daca nu e motoras de bypass.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Volvo are ETM, dezavantajul este ca nu se poate calibra si nu se pot modifica valoarea relantiului . Acesta fiind fix la 750rpm .

 

O sa vad ce instalatie ii pun, acum insa schimb bujiile care sunt cele originale, filtrul de polen care este original si filtrul de aer. Ma miram de ce consuma 20% si nu baga caldura, acum am aflat :) ) Oricum masina tragea bine, nu asa bine ca Golful dar multumitor, oricum prietenul la care i-am dat Golful a venit socat la mine si mi-a spus asa: "ce ai facut la masina asta, ca ESTE TURBATA =))

 

Trebuie sa-i schimb alternatorul, asta este cea mai nasoala treaba, huruie un rulment si nu stiu pe nimeni capabil sa schimbe rulmentul la alternator. Un alternator nou costa numai 1200E . Deh e VOLVO .

Azi o sa vb cu Gabi din Chitila care pune GPL si sa vad ce-mi recomanda .

 

Azi termin cu actele si sapt viitoare ma duc la RAR.

Share this post


Link to post

Ai grija sa nu dai de Gore :D

 

Bai nene, unde era terenul pe care l-ai dat odata cu golfu' pe masina asta?

Share this post


Link to post

Bai al naibii, si n-ai zis nimic cand ne-am vazut acu o saptamana... sau te-ai hotarit adhoc?

 

Auzi, da' cum adica ai dat Golfu pe asta? Pur si simplu? Io te mai ardeam si de cateva surprize sau poze cu fotbalisti!

 

Hai s-o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post

@NFS-ule, s-a hotarat in mai putin de 24 de ore.

Share this post


Link to post

@Alx terenul este la Tartasesti si nu l-am dat pe Volvo :) ) Poate pe vreun Lambo ceva .

 

@NFS uite asa am visat noaptea si am luat VOLVO :D , deci sa iexplic:

Prietenul care are Volvo a incercat sa-l vanda, masina a fost lovita fata dreapta (asa a luat-o din Olanda) si a detonat centura de pe locul mortului, pe bord apare scris in Germana "SRS/AIRBAG ERROR" . Problema este de fapt carabina in care infigi centura, aia nu mai este si asta zice masina saraca. Cert este ca cine vede pe bord SRS AIRBAG ERROR nu cumpara :) ) EU am fost la un baiat istet care programeaza centrale de AIRBAG si am vazut (negru pe alb) ca masina nu are airbagurile sarite si eroarea este de la detonatorul centurii. Odata schimbat detonatorul si montata carabina totul merge perfect. Acum insa AIRBAGurile functioneaza, in caz de ceva sar dar este acea eroare sacaitoare in bord.

Edited by Mircea
Vanzari la Bursa

Share this post


Link to post

Si in final,cat dai pe el?

Share this post


Link to post
Volvo are ETM, dezavantajul este ca nu se poate calibra si nu se pot modifica valoarea relantiului . Acesta fiind fix la 750rpm .

Tot un drac e. Nici la cele cu IAC/MTIA nu se poate modifica relantiul decat atata timp cat ai testerul pe masina (cel putin la daewoo). Cum ai scos mufa revine la turatia de relanti definita din fabrica.

Share this post


Link to post

@Ovidiu in final am dat pe el 7000E dar mai vreau sa negociez putin .

@Andrei la VAG IACul se poate seta din soft .

 

Am mai descoperit ca masina are oglinda electro-cromatica si afisaza "Gogule pune centura"

Casetofonul are niste setari ascunse si acum se aude ca-n Golf muzica, sunt inca socat .

Am fost la baietii din Chitila cu gazul (nu zic cum ii cheama ca iar imi da Ceausescu WARN =)) ) si mi-au dat un pret care (iar nu am voie sa zic exact cit este ) bate pe la 1000E +/- 68.9E .

Am schimbat azi filtrele, ieftine bai nene benzinarele astea, cred ca am sarit de 500RON si nu am schimbat uleiul :D

 

Am descoperit si de ce nu tragea masina bine, avea "traction controlul" activat si nu auzeam scartzul cu care eram obisnuit, este de necondus insa cu TC dezactivat .

Share this post


Link to post

Ti-am zis ca te costa multisor acolo si ti-am zis sa incerci si cu Milano, chiar turceasca fiind are totusi un atu si anume pretul.

Semnat

Ceausescu!

Share this post


Link to post

Lasa bre milano, pentru 100 eur nu are sens sa te legi la cap si dupa aia sa nu stii cum sa o scoti la capat.

 

Iar cat despre benzinare: nu cred ca are leg cu benzinarele cat are legatura cu brandul volvo ;) .

Share this post


Link to post

Bai 1000E nu este chiar un capat de tara cit mi-a cerut Gabi, daca iese operatia bine zic ca merita . Ce ma mirat este ca i-am zis ca vreau sa modific softul si a zis ca nu este nici o problema, timpii de injectie se transfera la injectoarele de gaz iar avansul dinamic nu conteaza pt gaz, ma gandesc insa ca nu o sa fuga pe gaz asa bine daca umblu la soft . O sa vb cu Rabane sa vad ce zice, poate nici nu se poate face Denso .

 

Andrei tu vorbesti de benzinare si te raportezi la Daewoo, uite verifica pe ELIT online preturile la filtre, nu sunt diferente mari. Maxim 100RON exact cit costa revizia la o instalatie GPL. Pt ca nu putem compara consumurile, un OTTO va consuma dublu .

Share this post


Link to post

Schimba sursa de piese. Ai dat enorm pe filtre. Ulei iti recomand sa bagi Castrol. Cu asta s-a inteles a mea cel mai bine. Uleiurile Volvo tot Costrol sunt din cate am inteles

Share this post


Link to post
Ce ma mirat este ca i-am zis ca vreau sa modific softul si a zis ca nu este nici o problema, timpii de injectie se transfera la injectoarele de gaz iar avansul dinamic nu conteaza pt gaz, ma gandesc insa ca nu o sa fuga pe gaz asa bine daca umblu la soft .

Eu nu stiu ce-ti trebuie chip-tuning la o masina aspirata, care va fi si pe GPL. Prea multe modificari care vor aduce rezultate dintre cele mai deosebite. Instalatia de gaz, cel putin landi, are algoritmii proprii si chiar daca tu ii dai timpi de injectie cat incape ea se corecteaza singura dupa lambda, deci nu vad in ce fel o ciptunare ajuta.

Share this post


Link to post
Bai 1000E nu este chiar un capat de tara cit mi-a cerut Gabi, daca iese operatia bine zic ca merita . Ce ma mirat este ca i-am zis ca vreau sa modific softul si a zis ca nu este nici o problema, timpii de injectie se transfera la injectoarele de gaz iar avansul dinamic nu conteaza pt gaz, ma gandesc insa ca nu o sa fuga pe gaz asa bine daca umblu la soft . O sa vb cu Rabane sa vad ce zice, poate nici nu se poate face Denso .

 

Andrei tu vorbesti de benzinare si te raportezi la Daewoo, uite verifica pe ELIT online preturile la filtre, nu sunt diferente mari. Maxim 100RON exact cit costa revizia la o instalatie GPL. Pt ca nu putem compara consumurile, un OTTO va consuma dublu .

Hai bre, cum sa dai 1000 de euro pe turcismul ala de Milano la care nici nu se gaseste soft-ul? Dau daca il gasesti, e scris in dulcea limba a lui Baiazid. De banii astia bagi un Landi Renzo (usor de calibrat si stabila, Andrei stie mai multe) sau un BRC (mai greu cu informatiile despre ele, stiu insa pe cineva la Valcea care te poate ajuta :D ). STAG 300 a mea a costat 2000 ron cu tot cu rezervor toroidal si busonul montat ascuns si merge brici, e usor de reglat (ti-o regleaza mandea, daca aduci laptop :D ), montata destul de finut la Braila, la iesirea spre Slobozia.

Cu 600 de euro puteam sa-mi montezi rahatul ala de Milano de-l au toti taximetristii din Galati (si imi mai si dadeau gaura in tabla bulangii ca sa-mi monteze busonul ca la dacie, nu auzisera de buson ascuns), asa ca, sa dai 400 in plus doar ca s-o montezi la Bucuresti, da-o dreaku... Intra pe gplclub sa vezi tspe pagini despre cum se chinuie baietii sa regleze Milano, pentru ca nu se gaseste interfata si softul pentru ele.

La STAG-ul meu am gasit softul, am interfata, si pot deja sa scriu manualul de reparatii la ea. Daca ma lasam la mana service-ului imi mergea in continuare ca naiba.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Mai citeste o data :P

1. Bogdan a zis doar pretul.

2. Eu am zis de milano.

3. Landi renzo ala nu stie decat de max. 85 kw, daca-mi amintesc bine. Lui Bogdan ii trebuie pentru 120 kw. In acest moment doar Milano si Tomassetto sunt omologate pentru puteri peste 85 kw.

Share this post


Link to post

Da, si a mea LandiRenzo cum e omologata pt. 98 KW?

Share this post


Link to post

Am zis daca-mi amintesc bine. Stiu oricum ca nu are peste 100!

Share this post


Link to post
3. Landi renzo ala nu stie decat de max. 85 kw, daca-mi amintesc bine. Lui Bogdan ii trebuie pentru 120 kw. In acest moment doar Milano si Tomassetto sunt omologate pentru puteri peste 85 kw.

Exista si vaporizatoare de debit mai mare, acum depinde doar de ce e omologat in ROmania. Trebuie intrebat la Rogroup.

Share this post


Link to post

Deci interesant pleonasmul (nu de alta dar dric alb inca nu am vazut) sa il stapanesti sanatos. frumos tare frumos :) la cati mai multi km fara evenimente.

Share this post


Link to post

Mai Andrei iar esti oftopic =))

Sa-ti explic EU, TRACTOR cum este cu instalatiile noi GPL. Acestea nu se conecteaza la nici o sonda Lambda sau alte prosti, se conecteaza la ECU masinii prin OBD 2 iar fiecare injector de gaz comunica,,,,cu "omologul lui" pe benzina, astfel parametrii de injectie se iau de la injectorul pe benzina astfel :

1. consumul de la BC este functional si pe GPL

2. modificarile facute prin "chiptuning" se transfera si la GPL, creste timpul de injectie pe benzina -> creste si pe GPL.

3. nu merge bine un injector pe benzina nu merge bine nici cel pe gaz :D

 

Ultimele preturi sunt asa:

Instalatie Tomasetto cu STAG 300 -4400RON la AGROM, acelasi lucru la ULTRA GAZ 3400RON .

Problema este ca exista pe piata instalatii mai bune.

Share this post


Link to post
Mai Andrei iar esti oftopic =))

Sa-ti explic EU, TRACTOR cum este cu instalatiile noi GPL. Acestea nu se conecteaza la nici o sonda Lambda sau alte prosti, se conecteaza la ECU masinii prin OBD 2 iar fiecare injector de gaz comunica,,,,cu "omologul lui" pe benzina, astfel parametrii de injectie se iau de la injectorul pe benzina astfel :

1. consumul de la BC este functional si pe GPL

2. modificarile facute prin "chiptuning" se transfera si la GPL, creste timpul de injectie pe benzina -> creste si pe GPL.

3. nu merge bine un injector pe benzina nu merge bine nici cel pe gaz :D

Ia si citeste o documentatie si priveste la o instalatie, mai ai de invatat in ale motoarelor OTTO si in ale instalatiiilor. Se conecteaza DIRECT la sonda lambda, la injectoare si la modulul de aprindere electronica. Mai au o serie de senzori independenti (preiune gaz, depresiune galerie de admisie, temperatura lichid radire). Instalatiile mentionate NU se conecteaza la ECM-ul masinii. In acelasi timp indicatiile computerului de bord pe GPL sunt imprecise si difera de rezultatele reale.

Share this post


Link to post
Sa-ti explic EU, TRACTOR cum este cu instalatiile noi GPL.

 

N-am inteles. Tu... cine?! :->

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...