Jump to content
Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

P0135 - Front Heated Oxygen Sensor Heater Circuit Not Functioning, cei de la service mi-au spus ca e ceva de la evacuare, am cautat si am gasit posibile cauze printre care si terminal distrus, cabluri intrerupte, defecte, stie cineva unde se afla aceasta sonda ?

Share this post


Link to post

... la intrarea galeriei de evacuare in precatalizator.

Share this post


Link to post
Cei de acolo mi-au zis ca motorul nu e afectat cu nimic de asta si nu mai este nicio alta eroare.

 

Astia sunt normali la cap? Prima sonda lambda e cea mai importanta in ecuatie pentru ECM. Vezi sa nu ai vreun fir rupt in conector.

Share this post


Link to post

Buna seara,

Ar putea fi o solutie demontarea Senzorului O2 si curatarea lui ? ( cum se poate face asa ceva in cazul in care ar fii aceasta posibilitate, bineinteles fara ajutorul vreunu service ). Am verificat mufa de conectare a acestui senzor si totul pare ok, la fel si cablurile. Stie cineva vreo solutie in cazul acesta ? Se poate masura cumva acel senzor ce indica si ce valori ar fii normal sa indice? am cautat pe forum manualul de service de la Kalos dar nu am reusit sa dau de el, daca e cineva amabil sa puna un link ii sunt recunoscator. O seara buna. Oricine vine cu o idee e binevenit. :rolleyes:

Edited by nightmare

Share this post


Link to post

Tu intelegi engleza ? N-ai inteles din codul de eroare care-i problema ? Dar despre sondele de oxigen ai citit ceva inainte de-a pune vreo intrebare ?

 

Degeaba este bun senzorul daca sistemul de incalzire este intrerupt, sonda da semnal doar dupa ce ajunge la cateva sute de grade, motiv pentru care are prevazuta in carcasa inchisa ermetic o rezistenta electrica de incalzire alimentata prin siguranta Ef2 (20A), releul principal si ECM. Pe pinul 4 al conectorului trebuie sa gasesti VBat, iar pe pinul 3 o tensiune apropiata de 0V, cu motorul pornit. Cu el oprit intre cei doi pini trebuie sa gasesti cativa ohmi. Fara preincalzire, sonda nu-ti da un semnal pana cand motorul nu ajunge la temperatura de regim. Daca rezistenta electrica de incalzire este intrerupta, n-ai alta solutie decat sa procuri alta sonda.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

:o fftopic: Domnule Tolin, cu respect, stiu engleza poate mai bine decat stie unu de varsta mea, dar ce nu inteleg este acest comportament ciudat sau mai degraba reactia dvs., am pus cateva intrebari, este un dezastru ca am intrebat asta ? Daca cei de la service sunt niste incompetenti si au zis ca nu e nici o problema, datoria mea e sa nu-i cred si sa ma documentez si in alte parti, si am zis initial ca pe forum ar fii o idee buna sa intreb in speranta ca voi primi ajutor insa se pare ca m-am inselat. Poate printre membrii acestui forum mai este cineva care a intampinat o astfel de problema si poate posta un raspuns, sau nu e voie nici asa? Inteleg ca unii dintre noi au experienta mai mare decat ceilalti dar nu o arata intr-un asemenea fel. O zi buna. Nu astept decat sa fiu sanctionat daca vi se pare ca am exagerat cu ceva, totdeauna am fost de acord cu dreptatea in viata. :o fftopic:

Share this post


Link to post

La fel de offtopic:

 

Sezi bland, pe viitor nu vei mai primi vreun raspuns de la mine, inteleg ca tu ai voie sa pui intrebari si sa propui solutii pe langa o problema, deh, lipsa de informare este o scuza la unii, dar nu suporti sa auzi ca esti pe drumul gresit. Daca atunci cand citesti: Front Heated Oxygen Sensor Heater Circuit Not Functioning si zici ca engleza ta este peste medie, eu zic ca nu mai este nevoie de vreun raspuns la intrebarile tale care incearca sa eludeze o realitate.

 

PS apropo de dreptatea in viata: dreptate au mecanicii aceia din service despre care tu zici ca-s incompetenti.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

:o fftopic: Vezi tu tolin.. sezi spui unui caine, deci din start se vede ca tu cam jignesti omu fara motiv, in primu si in primu rand acel cod + nume de eroare era luat ( COPY + PASTE ) daca stii ce-i aia, de pe un alt site. Pana la urma ai fost de un real ajutor in postul meu de aseara, avem nevoie de un link spre un manual de service insa tu vii sa-mi tii mie lectii de morala, iti zic eu nimeni nu are dreptul sa-i spuna celuilalt ce sa faca. Forumul in general iti ofera solutii practice, daca vroiam sa ocolesc un tip ca tine ma duceam la service direct, insa am apelat aici fiindca chevroletclub.ro si topicul probleme tehnice - kaleecs > aprindere MIL - Engine Check, nu este de fapt: " Tu intrebi, tolin raspunde. " poate confunzi asta. Din partea mea sa ai o zi buna. Discutia asta s-a incheiat. :o fftopic:

 

Stie totusi cineva o solutie in cazul acesta? ( Eroare P0135 ) Sau un link spre manualul de service ? :rolleyes:

Share this post


Link to post

E un... cosmar :D

 

P.S. Cel mai off-topic :)

Share this post


Link to post

:o fftopic: Lasa`l domnle ca el le stie pe toate, iar noi astia mai incepatori sau nou veniti suntem habarnisti si nu avem nici dreptate. :scarpin:

Share this post


Link to post
Vezi tu tolin.. sezi spui unui caine, deci din start se vede ca tu cam jignesti omu fara motiv

 

"Sezi bland" este o adresare catre un caine, doar, in mintea ta, aici, in Ardeal, este o forma de adresare intre cunoscuti. In fine. fiecare intelege ce vrea sa auda si sa poarte ce zgarda doreste.

 

Apoi, decand o intrebare este o insulta ? In toate limbile pamantului, o insulta este o afirmatie intarita de semnul exclamarii si nu de cel al intrebarii. Ce sa intelegem noi, cate din intrebarile tale au fost, defapt, insulte ?

 

In plus, intrebare era fireasca la dorinta ta de-a acumula cunostinte dintr-un manual in engleza despre care n-ai vreo cunostinta in limba romana.

 

Eu am inteles un singur lucru din reactia ta: esti prea mandru si ai prea putine cunostiinte pentru a primi vreun raspuns, orice raspuns te jigneste ! Iar asta este o realitate, nu-i o insulta.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

:o fftopic: Ca tot veni vorba ca nu ma crezi uite aici http://www.animalutze.com/articole/comanda-sezi.php Tot de aici extragem: " metodele corecte de dresaj in scopul insusirii comenzii "Sezi!" de catre caine " Tolin eu sincer nu avem chef de o cearta pur si simplu intrebasem ceva asa cum Abram Burel mi-a dat ceea ce cautam.. in locul lui puteai fii tu, dar n-a fost sa fie. Scuzele mele oricum pentru ca a degenerat in altceva aici. Rog un moderator sa stearga tot ce e offtopic in discutia asta dintre mine si Tolin. O seara buna. :lavolan:

Share this post


Link to post

Obisnuieste-te sa nu mai scoti cuvinte din context, expresia este "sezi bland", iar asta n-o s-o gasesti in niciun dictionar de comenzi pentru animalute.

 

Ghinion, eu te-am ajutat, ti-am dat raspunsul care trebuie, la codul de eroare pe care l-ai postat, nu te-am trimis la citit pe inglizeste si nici nu ti-am dat copy/paste. Din pacate, pentru tine, l-ai citit in alta cheie si ai amanat un verdict la motorul tau.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

@Tolin

 

Ma gandeam sa-ti dau un PM dar raspunsul la intrebarea mea cred ca se va dovedi util tuturor.

Asadar: care este rationamentul care sta la baza afirmatiei ca uzura motorului, atunci cand el functioneaza in gol este mai mare decat atunci cand acesta functioneaza in sarcina ?

 

Ma refer mai mult la situatia in care spuneti ca e mai bine sa lasi masina in viteza cand te apropii de stop, decat sa o scoti pe liber si sa o lasi sa curga.

 

Am priceput cum ca in frana de motor se taie injectia si ca nu consuma gaz in acele momente; am inteles ca folosind aceasta metoda folosesti mai putin frana (implicit placute si discuri cu o durata mai mare de viata); dar...de solicitarea transmisiei nu am auzit nimic.

Share this post


Link to post

Ce sa inteleg, cineva este mai interesat de uzura transmisie si nu de siguranta sa sau a celorlalti ? Cu ce preferi sa te deplasezi in trafic: cu un auto-mobil sau cu o sanie ?

Altfel, sunt stupefiat de dorinta unora de a uza, doar, o fata a danturii unor roti dintate, cand au dat banii pe ambele fete.

 

Propun sa incheiem aici offtopicul.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Azi s-a aprins indicatorul engine check la Lacetti. Masina a parcurs 45,000km si o am de 4.5 ani de noua. Nu am schimbat cureaua de distributie inca, cei de la service mi-au spus ca pot s-o schimb la 60,000km.

Am pus OBDKey-ul pe ea si am gasit codul P0342-Camshaft Position Sensor Circuit Low. Din cate am citit e o problema cu senzorul asta la motoarele GM/Daewoo, se defecteaza destul de frecvent... Singurul simptom ar fi relanti-ul "nerotund", in rest totul pare OK.

 

Ce ziceti, merita schimbata cureaua odata cu senzorul?

Si inca o intrebare: cat de grava e buba? Am s-o duc la service in cateva zile, dar as vrea sa stiu, cat de riscant e s-o las pe sotia mea s-o foloseasca cca. 100km?

 

Imi cer scuze daca s-a mai discutat codul asta. Am incercat sa gasesc informatia in thread dar nu am timp sa citesc 114 pagini, mai ales atunci cand multe dintre ele sunt orice dar pe topic nu :)

 

PS: bineinteles ca am incercat sa sterg codul de eroare din computer, insa reapare la cateva secunde dupa ce pornesc motorul. Buba dom'le, cere mecanic...

Edited by wallaby

Share this post


Link to post

Pai, schimbatul senzorului implica umblatul prin zona distributiei (nu stiu, intreb)?

Daca da, atunci ai putea sa schimbi si cureaua ca sa minimizezi costurile de manopera. Pe de alta parte, bine ar fi sa faci rost de kitul de distributie de pe "piata libera", tot din considerente de cost. Daca insa senzorul e "la indemana" (eu zic ca asa e, dar nu merge situl de manuale si nu am CD-ul la indemana), schimba-l doar pe el. N-ar strica, daca poti, sa arunci o privire si la conector si fire. Procedura de remediere pe care am gasit-o pe net face apel intai la asta.

Eu zic ca nu e bine sa te risti cu nevasta. Daca senzorul "cedeaza", probabil ca motorul va "tusi" si va "da ochii peste cap", ceea ce ar putea sa afecteze... sensibilitatea feminina :)

Share this post


Link to post

Am programat-o la service pentru Luni. Curea distributie plus senzor, cu manopera: cca. 325 EURO.

Share this post


Link to post

Eh, am scapat ceva mai ieftin decat estimase, a costat doar cca. 255 EURO. As fi curios sa aflu cam cat ar fi costat in Romania, ma refer la inlocuirea curelei de distributie si a senzorului ax came?

Masina merge asa cum trebuie acum. tre' sa trag un video zilele astea ca sa auziti cum suna kitul ala de admisie de la Simota :)

Share this post


Link to post

Scrie pe aici (despre curea), e cam 35 EUR manopera, iar cureaua de la 10 EUR in sus :)

Share this post


Link to post

Poavestea mea:

am un Kalos din 2004 1.4/16V . Pe la 6.000 km s-a aprins deja celebrul MIL.Pana in momentul acela alimentam cu '95 de la Petrom.Binenteles ca am fost la service (fiind in garantie) unde dupa doua saptamani m-au anuntat ca au schimbat supapele si totul e ok.Sfatul lor a fost sa schimb carburantul si "regimul de exploatare".De atunci folosesc doar 99+ de la Petrom, schimbat treapta de viteza dupa 3000 ture.9 luni de zile a stat iar in service dupa ce m-a facut acordeon un nemernic (da 9 luni... piese de schimb din import ,etc. -scuza lor).Pana anul asta in primavara totul a fost ok pana a aparut iar MIL-ul.Atunci am aflat si eu de comunitatea de aici si in urma sugestiilor am folosit un aditiv pt curatat supape.Iarasi totul ok pana decurand cand cu schimbarea vremii a aparut iar MIL-ul si cu motorul rece sunt oarece trepidatii (dar sacadate, nu constante).

Cum n-am avut incotro, caci urmeaza sa fac un drum mai lung in tara ,am apelat la Di Bas Ploiesti pentru constatare (sunt ploiestean) si eventual remediere.Aici vine insa partea proasta (pt mine) caci se pare ca ma costa nici mai mult nici mai putin de 3500 ron (la prima strigare).Se pare ca trebuie sa fac imprumut la banca... :)

De aceea m-am hotarat sa va cer si dumneavoastra parerea si ajutorul implicit.Codul pe care l-au gasit dansii este PO 300.

 

P.S. dupa resetul de astazi de la service vad ca merge mai rotund cu motorul rece.Maine o sa merg la alt service (daewoo) unde am o cunostinta ca sa vad ce zic si dansii.O sa cer sa verifice si bujiile, eventual sa le schimb, desi le-am schimbat anul trecut in toamna.

Share this post


Link to post

Codul este P 0300.

Share this post


Link to post

@mariangili

 

tolin mi-a adus aminte de "comutatorul de CO". Gasesti cred tot pe topicul asta. Este un soi de "jumper" ca la calculatoare, dar mai mare, care se gaseste in capatul unor fire, pe undeva pe langa/sub rezervorul de lichid de frana (parca). Ei bine, daca este (eu nu-l am), vine din fabrica pus pe CO95. Se pare ca, din cauza ca benzina noastra nu are CO95, ii sta mai bine pus pe CO91 (despre cum se face asta, gasesti pe aici, cum spuneam).

Share this post


Link to post

Dar ce vor sa iti schimbe de 3500? Ti-au spus?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...