Jump to content

mariangili

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About mariangili

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/29/1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mariangili

Profile Information

  • Location
    Ploiesti
  • Din
    Ploiesti
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    Kalos
  • An
    2004
  1. va salut apelez iar la cei care se pricep cu urmatoarea problema: aseara mi-a pornit alarma in mers si n-am mai reusit sa o opresc sub nici o forma. Pana la urma am fost nevoit sa scot o siguranta din cele 3 pe care le-am gasit, asta dupa ce am taiat firul de la goarna si am mers "pe avarii' la serviciu dimineata. Alarma si nici inchiderea centralizata nu mai raspund sub nici o forma la telecomanda iar ledul rosu de pe bord este mort. Inchiderea centralizata lucreza doar cu telecomanda de la cheia masinii. Am descoperit intr-un final unde era ascunsa 'vinovata" insa n-am observat nimic suspect (fire/mufe)...
  2. revin, Decand am schimbat fisele am rulat cam 2000 km si surpriza- MIL-ul nu s-a mai aprins (pana acum).Plus ca am alimentat doar 95 (si Petrom si OMV si MOL). E bine sa cunosti pe cineva la un service care este dispus sa te ajute (nu doar sa te faca de bani). Revin peste alti 2000 km sau...
  3. binenteles ca supapele + tije! + manopera +inca ceva ( n-am mai retinut caci mi-au cazut ochii pe total 3.460 ron!) Acum am sosit de la celalalt service (Daewoo) unde am o oarece relatie. Concluzia lor este ca nu exista problema cu supapele- presiunea pe cil >12.In urma verificarilor pe care le-au mai facut mi-au sugerat sa schimb fisele.Se pare ca problema ar fi pe parte de aprindere dupa parerea lor (scanteia de la bujii nu este constanta sau asa ceva) .Am schimbat fisele,bujiile sunt verificate (au 4000 km) si vad ca se comporta mai bine.Sa vedem acum cat o tine.O sa incerc eventual si sugestiile voastre (pt care va multumesc!) si va tin la curent. @Abram Burel legat de comutatorul CO-cum am spus am alimentat doar cu 99+.Daca-l gasesc il dau la CO91.
  4. Poavestea mea: am un Kalos din 2004 1.4/16V . Pe la 6.000 km s-a aprins deja celebrul MIL.Pana in momentul acela alimentam cu '95 de la Petrom.Binenteles ca am fost la service (fiind in garantie) unde dupa doua saptamani m-au anuntat ca au schimbat supapele si totul e ok.Sfatul lor a fost sa schimb carburantul si "regimul de exploatare".De atunci folosesc doar 99+ de la Petrom, schimbat treapta de viteza dupa 3000 ture.9 luni de zile a stat iar in service dupa ce m-a facut acordeon un nemernic (da 9 luni... piese de schimb din import ,etc. -scuza lor).Pana anul asta in primavara totul a fost ok pana a aparut iar MIL-ul.Atunci am aflat si eu de comunitatea de aici si in urma sugestiilor am folosit un aditiv pt curatat supape.Iarasi totul ok pana decurand cand cu schimbarea vremii a aparut iar MIL-ul si cu motorul rece sunt oarece trepidatii (dar sacadate, nu constante). Cum n-am avut incotro, caci urmeaza sa fac un drum mai lung in tara ,am apelat la Di Bas Ploiesti pentru constatare (sunt ploiestean) si eventual remediere.Aici vine insa partea proasta (pt mine) caci se pare ca ma costa nici mai mult nici mai putin de 3500 ron (la prima strigare).Se pare ca trebuie sa fac imprumut la banca... De aceea m-am hotarat sa va cer si dumneavoastra parerea si ajutorul implicit.Codul pe care l-au gasit dansii este PO 300. P.S. dupa resetul de astazi de la service vad ca merge mai rotund cu motorul rece.Maine o sa merg la alt service (daewoo) unde am o cunostinta ca sa vad ce zic si dansii.O sa cer sa verifice si bujiile, eventual sa le schimb, desi le-am schimbat anul trecut in toamna.
 

×
×
  • Create New...