Jump to content
Sign in to follow this  
sprite

Valva P.C.V.

Recommended Posts

Am fost astazi la Al Padrino de pe Balcescu. Au stat jumate de ora sa caute prin catastife supapa/valva aia, nu au reusit sa o gaseasca, a ramas ca ma suna peste 1-2 ore sa-mi spuna daca o au sau nu si sa fac comanda si telefon s-au facut. Plus ca balmajeau ceva ca nu la piese Daewoo pentru Matiz trebuie cautata, ci la piese Opel, chestie ce mi s-a parut suspecta si ma gandesc ca cine stie ce imi aduc astia.

Oricum, se purtau de parca nu ar fi auzit denumirea asta pana acum.

Share this post


Link to post

Incearca la Radacini Gara de N. cred ca-s mai mari sansele sa aiba! Bafta :rolleyes:

Share this post


Link to post

Closchkutza, incearca cu supapa pentru relanti, poate asa se prind baietii cu ce se mananca ;) .Sau daca nu, cu supapa negru cu mov.Nu au cum sa nu aiba asa ceva.In Cluj aveau la toate magazinele, pe stoc.

Share this post


Link to post

Eu tot asa am patit. Ceream supapa PCV si mi se spunea ca nu au. Am cerut supapa negru cu mov si supriza, aveau toti.

Share this post


Link to post

Le-am zis alora de la Al Padrino si cum arata, si ca e negru cu mov, etc si tot degeaba. Se stransesera toti in jurul calculatorului si s-au uitat patrat la el timp de ~20 de minute. Ma duc pe la pranz la Radacini Gara de Nord, poate o rezolv acolo.

Daca le zic de supapa ralanti, poate ma trezesc ca-mi aduc IAC sau mai stiu eu ce.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Vezi ca mie aia de la Alpadrino imi cerusera 1,2 milioane pe un filtru de aer in timp ce la casa auto ere 50 RON.

Pe de alta parte, mi-au cerut pe placutele de frana fata ( nu de la producator ci niste gioarse ) 1,1 milioane in timp ce cele originale la Casa Auto sunt 500 RON.

Share this post


Link to post
Mai fratilor, unde dumnezei gasesc o supapa P.C.V din asta? Ca parca nimeni nu a auzit de ea.

Un magazin pe langa Unirii ar fii genial, daca nu, asta este.

 

Nu e chiar linga Unirii dar e destul de close.Du-te la magazinul Daewoo de pe Calea Vacaresti.

 

E un pic mai jos de piata Timpuri Noi, cum vii de la metrou spre Mihai Bravu, pe partea dreapta.

De acolo mi-am luat eu tot timpul pentru Matiz valva PCV, filtru de aer si bujii NGK.

Au si stiu oamenii despre ce e vorba.

Edited by zapacitu

Share this post


Link to post

Am schimbat valva PCV acum vreo luna si ceva. Azi dimineata m-am uitat si era murdara de ulei, pare-se. E vina valvei sau imi scapa mie pe undeva ulei sau alte minuni? Trebuie s-o schimb din nou? :(

Share this post


Link to post

Tu vrei s-o schimbi cand ea realizeaza rolul pentru care a fost pusa in locul acela ?

Share this post


Link to post

Pai e normal sa e murdareasca in halul ala? Aia veche era mai curata...bine, dar si "zornaia".

Share this post


Link to post

Pai, prin ea sunt evacuati in galeria de admisie vaporii de ulei din carter si , in general, gazele aflate de partea cealalta a pistoanelor. Cresterea volumului de gaze pe acolo poate sa te orienteze catre simeringurile de la supape.

Share this post


Link to post

Maitre!!.Cum ne dam seama de o defectiune ,functionare necorespunzatoare a valvei P.C.V??

Edited by puchi

Share this post


Link to post

Exista un topic intreg.

Share this post


Link to post

Am schimbat azi valva PCV si fitrul de aer i-am dat reset si idle learn, dar am senzatia ca masina merge mai prost ca inainte adica e mai zgomotoasa in mers, parca are turbo in rest se misca bine dar chestia asta cu zgomotul nu stiu daca e ok.

Inainte aveam probleme imi cam dadea in nas la 30Km/h 40km/h si m-am gandit la valva pcv.. acum nu mai face asa dar cum am zis e zgomotoasa sper sa nu mi se para dar ...

Am sa ii dai dau reset si maine poate poate .. daca nu ma bate gandul sa pun supapa veche.

Aveti idee ce e de vina ?

Share this post


Link to post

Si eu am revenit la valva veche... cea noua a inceput sa tacane si parca nu mai merge asa lin... Nici cu cea veche nu merge tocmai ok dar...parca e mai bine...

Share this post


Link to post

E ciudat ce sa zic, prima valva PCV cand am schimbat-o am vazut diferenta in bine dar acum cu zgomotul asta nu stiu ce sa mai zic o fi de la filtru de aer dar e la fel ca cel de inainte tot autox. Valva noua pare buna am suflat in ea inchide bine intrun sens si in celalalt e ok fara fluctuatii la diferite variatii de presiune. Am facut comparatie intre valve prima cea veche nu inchide calumea in sensul respectiv si are si fluctuatii in celalat sens.A doua supapa inchide bine dar in celalt sens tot are fluctuatii si de aiai cred ca apare problema cu datul in nas.

Share this post


Link to post

La mine nici o valva parca nu mai inchide calumea...trebuie sa caut alta...

Share this post


Link to post

Dimineata am pus valva veche si am dat reset si idle learn nerge sa zic ok masina da tot parca imi da in nas. Am mai pus si valva noua aia nu da asa de rau in nas da am senzatia ca motorul huruie mai tare dar se misca parca un pic mai bine ... e greu sa-ti dai seama. :(

O intrebare cand sufli in valva pcv din capatul negru sensul de circulatie al aerului si variezi presiunea ar trebui ca fluxul sa fie constant indiferent de presiunea exercitata in valva ? La valva nou presiunea e constanta dar la cea veche variaza.

post-8861-1217491741_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Am lasat valva noua si i-am dat si reset. Am facut asa cu ea un drum de iasi giurgiu a mers bine masina. Inainte de a pleca am pus si aprope o sticla de aditiv pentru benzina 2+2 la un pin de rezervor :D . A mancat asfaltul buburuza .. viteza medie undeva in 110-120 maxima 150 :) .

Zilele astea vreau sa ii schimba kitul de ambreiaj cu unul valeo si distributia.

Share this post


Link to post

Valva mea la Tico zornaie cam ca in videoclipul asta ,desi nu chiar asa tare ,fapt pentru care nu i am dat importanta multa vreme,crezand ca sunetul respectiv e o descarcare de tensiune pe la delco :P

 

 

Poate sa ma lamureasca cineva,cand se inchide valva ,la turatie mare ?Ca la relanti a mea vad ca e deschisa ,banuiesc ca la turatii mari ar trebui sa se inchida ,o sa verific acusi dar banuiesc ca a mea sta deschisa tot timpul .A,si inca ceva ,cand suflu in ea in sensul in care se poate sufla,aerul trece din prima ,fara sa fie nevoie de acumularea vreunei presiuni in prealabil pentru invingerea rezistentei vreunui arc sau ceva de genul asta

Share this post


Link to post

Valva PCV de Tico nu se inchide la nici o turatie. Pozitia in care este pusa (oblic) face ca nici macar la oprirea motorului sa nu se inchida de tot.

La ralanti si frana de motor este deschisa minim. Pe masura ce se deschide clapeta de accelerare, depresiunea in galeria de admisie scade, astfel ca pistonasul perforat al valvei se deplaseaza spre inapoi, crescand suprafata de trecere a gazelor prin ea. Daca ar fi fost montata vertical, cu partea mov in sus, la oprirea motorului pistonasul ar fi coborat, inchizand valva.

E cam greu sa testezi valva asta prin suflare. Nu poti sa sufli cu o presiune asemanatoare cu DEpresiunea din galeria de admisie.

La Tico, valva se inchide doar prin forta gravitationala a pistonasului, daca e pusa vertical, cum am spus mai sus. Forta elastica a arcului intra un pic mai tarziu in actiune, dupa o cursa de vreun milimetru a pistonasului.

Toate cele bune!

Share this post


Link to post

O CARTE TEHNICA PTR CIELO SI MOD DE INTRTINERE POT GASI SI EU PE LA VOI?

AS DORI MAI PRECIS SCHEMA MOTORULUI EURO 2 PE COMPONENTE

Share this post


Link to post

la ce naiba se da reset ? :| cum dai reset are buton ? :P

Share this post


Link to post

Nu la valva...la matiz reset :) se scoate siguranta de la ECM sau borna de la baterie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...