alx Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 mey, probabil ca a fost defect de fabricatie... eu spre asta inclin dar: 1. daca a lovit borna km nu mi se pare anormal sa se rupa... dar cum a lovit-o ca aia are vreo 40cm inaltime si trebuia sa faca varza fata masinii, pana sa ajunga la roata. sau poate ca a lovit-o din lateral, din derapaj, varianta in care chiar nu mi se pare anormal sa se rupa. 2. daca a lovit vreo groapa, iar nu e foarte anormal sa se rupa dar depinde de groapa, cum arata, cum a fost abordata... ar fi prima masina cu bascula rupta/pivot iesit/planetara varza din cauza unei gropi? Helloooo? 3. daca s-a rupt pe mers drept, fara groapa si borna km, e clar defect de fabricatie. si asta se poate demonstra printr-o expertiza tehnica intr-un laborator in care se evidentiaza existenta unei fisuri sau a unei compozitii necorespunzatoare a basculei. PS: va faceti mult prea multe probleme... Link to comment
ToPser Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 PS: va faceti mult prea multe probleme... <{POST_SNAPBACK}> Uitati aici capturi facute cu TV-Tunerul... Dati-va cu parerile... Masina avea doar 800 KM!!!! Link to comment
alx Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 bun, si care a fost CAUZA accidentului? impactul cu borna km sau faptul ca s-a rupt bascula (desi mie imi seamana a bieleta de directie) pe drum drept? daca omul a lovit borna, ne pierdem timpul de pomana, era normal sa se rupa bieleta/bascula. daca nu, atunci e defect de material. am vazut deunazi un bmw facut praf de un stalp la care i-a zburat roata cu tot cu bielete si bascule si nimeni nu a spus ca a fost defect de material. faptul ca masina avea 800 de km e irelevant, se putea intampla si la 3 km si la 200000. Link to comment
Satori Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 bagati un ochi la pozele astea: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=11711 . Concluzia mea este ca elementele de directie cedeaza cam usor => nu a fost defect de fabricatie. Link to comment
ToPser Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Intr-adevar cedeaza cam usor... Si ala cu loganu de mai sus cu pozele care le-am postat eu o fi luat vreo groapa mai maricica si PAC... Link to comment
alx Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 pai zice ca bratul s-a smuls din pivot. dar in cazul unui accident. acum vom lua fiecare accident in parte si vom evalua ce s-a smuls si cat de usor? satori ai afirmat ca elementele de directie cedeaza prea usor. ai analizat tu forta la care a fost supus pivotul si ai comparat cu alte incercari asemenea? eu am mers cu aceeasi pivoti 40k km la dsn si a luat saraca o gramada de gropi la viata ei (daca locuiesti pe o strada neasfaltata stii despre ce vorbesc) si nici macar nu s-au uzat, ce sa mai vorbesc de smuls... iar exageram, iar dam cu bata in balta, iar cream probleme acolo unde nu-s... Link to comment
FLEX Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 alx, Politia confirma ca la locul accidentului de la Arad NU EXISTA NICI O BORNA KILOMETRICA! ... mai departe, fiecare brodeaza cum vrea ... Link to comment
alx Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 eu nu am vazut reportajele ci m-am bazat pe ce ati scris aici. parca propritarul sustinea ca lovit borna... deci nu a lovit borna din simplul motiv ca ea nu exista... hai ca ne dam cu parerea ca prostii cand nu avem indeajuns de multe date... Link to comment
Satori Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Ai grija ce fel de cuvinte folosesti. Utilizeaza temperamentul in alte directii! Uita-te pe linkul pe care ti l-am dat. Loganul a lovit cealalta masina mai intai cu fata si apoi cu laterala si totusi roata s-a desprins. Ti se pare normal? Link to comment
iuzar Posted January 5, 2005 Author Share Posted January 5, 2005 hai ca ne dam cu parerea ca prostii cand nu avem indeajuns de multe date... <{POST_SNAPBACK}> bre alexe, avind in vedere ca parerile fiecarui iuzer sunt cele proprii si personale, chestia cu proshtii nu prea pica bine... si eu sunt mahmur dupa sarbatori dar nu sunt artzagos... Link to comment
alx Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 sorry... ma refeream la mine... voi vreti cu orice pret sa o scoateti de rahat asa ca orice argument as aduce nu e destul. pe deasupra nici nu am argumente pt ca discutam pe marginea unui reportaj in care mai nimic nu e clar. poate doar faptul ca accidentul a existat. dar cum, in ce conditii, ce a lovit, a lovit ceva, nu stim. sau realitatea ar putea fi alta, nu ceea ce declara conducatorul sau politia. ma repet: da, mah, e de rahat. io as redenumi topicul asta logan - ce rahat de masina mai e si asta? Link to comment
Wolfman Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Corect cu denumirea topicului! Totusi, de ce UNII posesori de logan vor s-o scoata cea mai tare din parcare? Cand putine doar au ajuns la 25-30.000 km si sunt atatea probleme? Cui i-ar conveni la o masina noua sa-i palpaie martorul de ABS si sa i se spuna ca "asa face toate"? Am zis de la inceput ca trebuie sa treaca 1-2 ani pana sa merite sa fie cumparata taraboanta, ce sa-i faci daca romanii s-au grabit sa fie beta-testeri... Link to comment
alx Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 deci pe daciaclub sunt max 10 loganuri cu pb DIFERITE! e vreo pb care apare la cel putin 2? deci toti e prosti ca nu au ascultat ce le-ai spus tu la inceput... stiai tu ce stiai... raule, ce esti, de ce nu te-ai impus tu mai bine? ia zii, ploua maine sau e frumos? Link to comment
Guest donraulo Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 aseara au dat astia la stiri ca un aradean parca a ajuns in sant cu masina fiindca i s arupt fuzeta de la logan... si acum cere despagubiri imense... din partea mea ar fi foarte frumos sa castige... ... in caz ca se constata ca a fost un defect de fabricatie... desi imi este greu sa cred ca asa ceva se poate intampla in romania... insa daca omul castiga procesul... va fi un bun exemplu si sunt sigur ca pe urma producatorul dacia... va fi mult mai atent cu ce scoate pe poarta fabricii... apropo... acum o luna sau doua am vazut la stiri (nu imi mai aduc aminte) in ce oras... cum ca cineva ar fi castigat un proces cu primaria... deoarece si-a distrus masina prin gropile din oras... bravo... la mai multe ....(procese castigate) Link to comment
Wolfman Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Fiecare face ce vrea cu banii proprii, cat despre vreme - hai sa n-o dam in balarii, mai bine spune o rugaciune in fiecare dimineata cand urci in logan (niste iconite atarnate la oglinda sau lipite pe bord n-ar strica nici ele, sa pastreze spiritul dacia). ) ) ) Link to comment
Wolfman Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Pai 90% din loganuri au martorul de ABS palpaitor, sau asta nu-i problema - cand dai bani pe ABS si nu stii daca sare la impact? Link to comment
Satori Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 alx esti paranoic. chiar crezi ca oamenii se impart in sustinatori pana la moarte si dusmani de moarte (ai Loganului)? cel putin eu nu incerc sa scot masina asta 'un rahat'. sunt 2 la care s-a rupt ceva la roata cand nu trebuia, cel putin din punctul meu de vedere. este cea celebra de acum si cea noua pe de forumul dacia, vezi link mai sus. Link to comment
FLEX Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Io zic sa lasam timpul sa ne spuna ce si cum e cu Loganul ... e prea nou pentru a trage o concluzie; TOATE modelele de masini au niste bube cronice, mai mult sau mai putin periculoase sau costisitoare (par egzamplu, primul model de Passat2 are o problema cronica cu debitmetrul pe nu stiu ce motor, lucru aflat din 4ruote-ro), iar in cazul masinilor Daewoo sa nu mai vorbim ... fiecare model are bubita lui cronica, vezi inclusiv acest forum Parerea mea proprie si personala pina acum despre Logan in ansamblu este ca e o masina destul de corecta (in special varianta cea mai ieftina, dar asta e doar o parere a mea ) care pare sa prezinte insa o fragilitate cam mare a trenului de rulare, in special a celui fata. Sa nu uitam cum a fost intimpinat Matizul (in Romania), cit de hulit a fost pentru faptul ca l-a scos pe Tico din fabricatie si cit de neimportante si exagerat de scumpe au fost considerate la acea vreme lucruri care acum ne fac (posesorilor) mare placere: injectia multipunct, confortul si designul interior, puterea motorasului and so on. Link to comment
Wolfman Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Exact, este si parerea mea ca varianta care merita cumparata este cea mai ieftina pentru ca diferenta de 2700 de euro de la 5700 la 8400 pentru optionale reprezinta aproape 50% din pretul de plecare, nemaivorbind ca accesoriile sunt si o sursa de potentiale defectiuni (mai ales la Dacia)... Ceea ce nu inteleg este aruncatul cu noroi in alte marci concurente de catre posesorii de logan, nu mai spun de comparatiile cu Golf sau altele de acest gen. Un loganist spunea pe daciaclub ca atunci cand merge cu scaunul coborat la maxim la loganul din dotare se simte ca in porsche, am ras de m-am cracanat... Pentru cei ce vin de pe berlina diferenta este reala in favoarea loganului, dar atat. Si mie mi se pare o masina cinstita la 5000 de euro daca facem abstractie de hidosenie, dar sa scape mai intai de bolile copilariei... Link to comment
alx Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 (edited) sunt de acord ca e o diferenta destul de mare intre ea si alte modele. cel mai apropiat mi se pare megane-ul dar in ala te simti cu totul altfel si are un comportament diferit. nu mai vorbesc de golf. comparatiile astea sunt puerile. dar la fel de puerile sunt reclamatiile de defecte cum ar fi aia ca in aer abs-ul nu functioneaza... si eu m-am cracanat citind asta... ce ma mira este faptul ca oameni cu vechime pe acest forum se gandesc sa-si ia logan. dupa tot balegarul imprastiat de voi pe acest topic. curios... sau poate fac misto de mine... Edited January 5, 2005 by alx Link to comment
Wolfman Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Cre' ca fac misto de tine, mai degraba... Link to comment
Satori Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 dupa tot balegarul imprastiat de voi pe acest topic lasa alx, nu fii suparat. sunt altii care o saruta si o bibilesc mai mult decat trebuie asa ca se curata. asta ca sa pastrez tonul mesajului tau. )"> Link to comment
VAXXi Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Există şi un film cu Logan ... http://www.port.ro/pls/fi/films.film_page?...=1&i_where_tv=1 Link to comment
alx Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 (edited) egzista o gramada de chestii... pana si baza militara americana de elita... distrugatorul USS Logan rings a bell? distrugator (sht, n-are poza) - http://library.usu.edu/Specol/photoarchive/p0147.html nava spatiala / starwars - http://www-personal.umich.edu/~markusn/art/uss_matson/ nava amfibie: http://www.navsource.org/archives/10/03196.htm extraterestru - http://www.hyperjump.org/ussliberty/crew/conn.htm nava de transport - http://www.multied.com/navy/Steamer/lavinia%20logan.html aieroport... si altele dar nu vreau sa va pliktisesk... Edited January 5, 2005 by alx Link to comment
SYL Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 deci este pe o maneta, e un 'inel', rotesti o data pentru proiectoare si inca o data pentru stop... corect? pai... si martor pe undeva prin bord este? ca, in cazul in care nu este imi dau seama de ce se intampla chestia. baietii circula cu proiectoarele aprinse ca asa e 'tare' dar rasucesc prea mult si aprind si stopurile de ceata, lucru pe care bineinteles nu il sesizeaza ca oricum ei se uita doar inainte. e martor sau nu e? <{POST_SNAPBACK}> Da, este martor. LGN are martor in bord pt faza scurta, faza lunga, proiectoare, stop de ceata. Poate unii chair nu or sti ce insemna; am un amic care taica-su are clio symbol si era f incantat ca are 2 faze la proiectoare. A durat ceva pana a priceput ca ceea ce credea el ca fiind "faza mare" la proiectoare de fapt erau stopurile de ceata. PS. Prin vara intr-o seara mergeam in spatele unui tip la vreo 50 ani cu Cielo, resectivul mergind cu stopurile de ceata aprinse (nu stiu de ce dar chiar deranjau rau de tot). La semafor am oprit in paralel cu el si l-am rugat sa stinga stopurile de ceata ca sunt deranjante. Tipul a incercat sa se conformeze, dar nu stia de unde, incepuse sa apese in disperare pe butoanele din bord...a trebuit sa ii indic cum sa faca operatiunea. Deci sunt destui care nu isi cunosc bine comenzile elementare la masina; aveam o colega care a avut Cielo si nu stia sa aprinda faza lunga. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now