Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

nu stiu daca este locul unde ar trebui sa postez dar cam asa arata un logan rasturnat.mai multe detalii nu va pot oferi deoarece nu mai tin minte. stiu doar ca s-a ciocnit cu o dacia 1410, loganul avea viteza si pasagerii au fost dusi in stare grava la spital

Din cite vad eu, portbagajul a ramas intact. Stiau astia de ce ii fac reclama. Oricum, partea rea e ca Loganul s-a rasturnat si 1410 nu. Poate avea dreptate "elanul", cu testul lui cu tot. :(

Share this post


Link to post

elanul presupune ocolire, nu raspunsul in caz de impact.

fortele in urma coliziunii pot fi din cele mai diverse ca sa zic asa...

Share this post


Link to post

Dupa cum se observa este si un sant pe acolo, plus ca masina este iesita in decor unde se pot intalni multe obstacole

Share this post


Link to post

Am vazut primul Logan cu numere belgiene! :)

Iar dealerul Renault local, are acum si "Dacia Service" cu emblema aia albastra :) Astia vorbesc serios cu vazarea pe piata vestica...

Share this post


Link to post

Si Yugo s-a vandut la americani si s-a vandut chiar bine, si care este perceptia lor acum despre masina asta?

Share this post


Link to post

Presa auto o vorbeste in general de bine, chiar surprinzator de bine, o injura mult mai putin decat e injurata in Romania. In plus, are 3 ani garantie, iar Renault Clio sau Megane au doar 2. E laudata pentru spatiu, tinuta de drum (fiind pe acelasi platforma cu Micra sau noul Clio), pret, etc.

O sa intreb dealerul Renault cate au vandut... oricum ii faceam o vizita, ca e "porti deschise" la ei si ofera drive-test.

Insa nu am vazut inca reclama la Logan, sunt curios cate ar vinde si daca i-ar face publicitate

Saptamana asta e salonul auto Bruxelles, poate reusesc acolo sa ma urc si eu intr-un logan ca inca nu am avut ocazia. :)

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Daca te legi la ochi, reusesti!

 

 

PS: Scuze, chiar nu m-am putut abtine :P

 

In fine, de ce sa nu vorbeasca de bine despre ea? Ca doar in vest nu o fi totul obiectiv... Eu vreau sa vad Logan la Top Gear. Au desfiintat ei super cars, vreau sa vad ce au de zis aici.

 

PPS: Se face si Logan cu volanul pe dreapta?

Share this post


Link to post

Ma subestimezi... in Ro am avut Moskwich, asa ca s-ar putea sa reusesc sa ma urc si in logan fara sa ma tin de nas :D

 

Nici celelalte din grupa ei de pret nu-s mai breze... ce, VW Fox e mai rasarit?

 

In plus, cei de aici sunt mult mai pragmatici decat romanii. Romanii am observat ca sunt foarte pretentiosi cu calitatea plasticelor si a numarului de "accesorii", insa pe multi de pe aici ii intereseaza raportul km/euro si nu cat de placute sunt butoanele la apasat, mai ales la o masina ieftina. Avand in vedere ca la pret e putin peste jumatate dintr-un Megane, multora li se pare o optiune interesanta. Cel putin, prima data :D

Share this post


Link to post

Cu "prima data" ai pus degetul pe rana, ei nu au termen de comparatie, n-au suflat in jicloarele daciei... Ei cred ca vad o masina la 7000 de euro, ce-or sa cumpere de banii aia vor vedea dupa!

Share this post


Link to post

VAI DE MINE ce o sa cumpere, o sa sufle in jiglioare toata ziua..o sa cada rotile etc. O sa cumpere o masina care face exact 7-8 mii de euro cu performante decente. Hai sa nu mai exageram aiurea!

Share this post


Link to post

Specifica te rog ce inseamna "performante decente"...se aude la 3.000rpm cum se aude Cielo la 6.000rpm cand intra limitarea...asa se aude in interior.

Share this post


Link to post

Hai ca nu e chiar asa.Intradevar cele facute pana prin August-Septembrie,au fost mai zgomotoase pe plaja de turatii 3000-4000(rezonanta de la esapament/putine elemente de absortie a vibratiei),dar dupa data asta sunt mai putin zgomotoase(s-a umblat la antifonare,au aparut elemente noi,atat la benzinare cat si la dci ).Spre exemplu,la firma unde lucrez,avem un Laureat dci din decembrie(acum are putin peste 5000km)si l-am condus si eu atat in oras cat si in afara.Pana pe la 130 nici nu zici ca e dizelache,atat la zgomot cat si la demaraj.

Edited by osirus

Share this post


Link to post

Ia uitati, ce se gaseste la Renault Liege :) Logan Laureate 1.6, 9450Euroi TTI. Pentru comparatie, Twingo cam cu aceleasi optiuni e 11.200 la acelasi dealer...

In plus, service-ul specializat... :) )

Si niste accesorii... ma intreb daca nu sunt celebrele jante pe care le-au descaltat francezii la testul elanului...

 

... isi standul Dacia la Salonul Auto Bruxelles 2006 (supranumit si European Auto show). Dupa aglomeratie, Loganul a starnit destul interes... mai mult decat standul chevrolet, de exemplu, desi acum la chevy erau super-oferte la Kalos, Nubira sau Aveo. Inca nu am vazut oferta la Logan DCI...

post-1523-1137315247_thumb.jpg

post-1523-1137315300_thumb.jpg

post-1523-1137315461_thumb.jpg

post-1523-1137315492_thumb.jpg

post-1523-1137315751_thumb.jpg

Share this post


Link to post
VAI DE MINE ce o sa cumpere, o sa sufle in jiglioare toata ziua..o sa cada rotile etc. O sa cumpere o masina care face exact 7-8 mii de euro cu performante decente. Hai sa nu mai exageram aiurea!

 

 

Ai citit pe forumul vecin opiniile unor posesori (de ex. Lungan) care se simt PACALITI dupa ce si-au luat lighean??? Daca tie iti place sau nu ai curajul sa recunosti ca te-ai grabit, nu generaliza, OK? Deci in afara de faptul ca e PUTUROS, GALAGIOS si-i cam NAPARLESTE vopseaua, "avantaje" pe care le ai by default, trebuie sa fii norocos tare ca sa ramai doar cu problemele astea!

Share this post


Link to post

Si cielo nu-i puturos?! Problema la vopsea?!..sunt cazuri dar nu si la mine! Ma apuca rasul cand vad atatia posesori de woo care nu stiu cum sa mai denigreze loganul..si intre timp Craiova se inchide.. Tot ce sustin eu este ca logan ofera multe la 7-8 mii de euroi! SI daca mai bagi inca vreo 500-1000 de euroi poti sa ai o masina buna! Adica ca sa nu te plangi ca nu franeaza bine..pneuri noi.. ca nu mai arate prea inalta niste jante late care schimba mult etc!

 

Multa lume a ramas cu sechele de la brelina ..

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Masina nu-i puturoasa, am vazut vreo doua si am mers cu unul care-l ducea repede si bine, iar consumul era tot asa, poate mai mic, din relatarea lui. Dupa ceilalti doi a trebuit sa ma intrebuintez pentru a ma tine dupa ei atata timp cat am avut traseu comun (in urban). Stilul de condus "Logan", pentru ca a devenit deja o moda, este suparator pentru cei din spate si cred ca pagubos pentru cei dinauntru. Culmea e ca, aparent, pe fata lor citesti multumire. Repet, nu masina e de vina.

Share this post


Link to post
Si cielo nu-i puturos?! Problema la vopsea?!..sunt cazuri dar nu si la mine! Ma apuca rasul cand vad atatia posesori de woo care nu stiu cum sa mai denigreze loganul..si intre timp Craiova se inchide..LOL Tot ce sustin eu este ca logan ofera multe la 7-8 mii de euroi! SI daca mai bagi inca vreo 500-1000 de euroi poti sa ai o masina buna! Adica ca sa nu te plangi ca nu franeaza bine..pneuri noi.. ca nu mai arate prea inalta niste jante late care schimba mult etc!

 

Multa lume a ramas cu sechele de la brelina ..

 

bad_mf,cand vin in iasi,sau daca vii tu aici, facem o incercare si vedem daca e mai puturos cielo meu decat loganul tau :)

eu nu stiu ce cielo ai avut tu, ala de l-ai vandut, eu am dat masina unui amic care a avut cielo din 97, si a spus ca se simte diferenta bine

chiar as vrea sa facem una mica si sa scriem amandoi cinstit parerile aici pe forum ca sa nu mai fie bascalie inutila

eu am zis onest ca se comporta mai bine un logan 1.4 decat un clio 1.5 dci de 65 cai, la demaraj, chiar nu-s partinitor

Share this post


Link to post

Cielo meu nu era mai puturos decat altele, chiar mergea foarte bine insa era mai puturos ca loganul, insa avea si mai putini cai. Fata de logan 1.4 mergea parca ceva mai repede cielo! Cielo 16v are cam aceleasi performante ca si logan 1.6. Mai este si o chestie la logan, pe langa etajarea cutii care nu ajuta motorul, mai este si zgomotul produs de acesta si mergand cu loganul ai impresia ca fortezi motorul si schimbi mai repede viteza..de aceea poate la multi li se pare puturos! Insa daca esti constient ca schimband vitezele pe la 3500-4000 rmp nu face rau la motorul o sa te satisfaca indeajuns performantele acestuia!

 

Tommy, nu-s genul care sa faca play-uri la greu..dar daca vii prin Iasi, te astept cu mare placre > :)

Share this post


Link to post

sper ca macar la o cafea sa facem un play :)

daca se lasa cu mai mult, cu atat mai bine :)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

La logan cutia de viteze nu e lunga, ci chiar e mai scurta in comparatie cu cea de cielo, la logan 1.4 la 110km/h ai 3000ture/min pe cand la cielo la 3000 ai 120... mai degraba lipsa de cuplu a motorului combinat cu un coeficient aerodinamic destul de mare fac ca loganul sa fie puturos si zgomotos odata cu cresterea vitezei...

Share this post


Link to post

Lumea cred ca se refera la motorizarea de 1.6. Asta e cea "handicapata" de cutie. Eu am mers cu Megane I cu aceeasi motorizare si trage mai bine, dar asta are alta cutie. A 3-a si a 4-a sunt mai scurte. A 5-a este la fel de lunga.

Share this post


Link to post

Wolfman tocmai ca nu trebuie sa generalizam.Daca cativa posesori au avut probleme cu vopseaua,asta nu inseamna ca toate au aceasta problema,au avut ei ghionion!Daca unora li se pare ca e puturos,inseamna ca nu au trecut peste 3500-4000rpm.Daca unora li se pare galagios,inseamna ca nu au trecut peste 120-130km/h(intre 110-130 e cam galagios,dar din cauza rezonantei traseului de evacuare).Poate ca o mica imbunatatire la cutie ar face sa fuga si mai tare,dar la ce ofera motorul de 1.6 pus pe o asemenea caroserie,eu zic ca e arhisuficient(nu mai zic de 1.5dci,ca nu prea se simte diferenta intre el si 1.6,atat la demaraj cat si la zgomot<pana pe la 130km/h> ;) .

Cei care se vaita atat,mai mult ca sigur au crezut ca daca dau 7-8000 E pe o masina,cumpara bmw sau audi si cand au vazut ca nu e ce si-au imaginat ei,au inceput sa i-si spuna "opiniile".

ps..Tommy,din datele producatorilor,reiese ca loganul de 1.6 e mai sprinten cu 1,3 s decat cielo executive.

Share this post


Link to post

Bine punctat osirus :) >-

Share this post


Link to post

osirus: din datele producatorilor,reiese ca loganul de 1.6 e mai sprinten cu 1,3 s decat cielo executive.

 

tu citezi din reclama la logan diesel?

Share this post


Link to post

Cum se face ca Loganul e mai sprinten decat Cielo cand eu ma distrez cu ei pe 400m???Daca iti arat o revista de specific auto in care Loganul de 1.6 ia suta in 15 secunde ce mai zici???

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...