Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Accidente... vazute sau suferite

Recommended Posts

WRS probabil nu era reglat calumea si deaia itzii mergea aiure eu am varianta in 8v si e si pe gaz si sunt super multumit de ea ... nu poti compara un cielo nici macar cu un opel sau renault totusi sa fim seriosi ... uitate mai intai la diferenta de pret. oricum sunt putin in dubii in ce sens nu tea multimit pe tine ...

Share this post


Link to post

eu am un 16v 2003 si taica`miu 8v 2005 , era diferenta de la cer la pamant intre ele... cea cu o axa nu avea deloc acceleratie , si deloc demaraj ,pe la aproape 4 mii zvacnea ,incepea sa se auda motorul si sa prinda viata , daca nu eram cu ea pe la turatia aia nu faceam nimic , foarte slaba mi s`a parut , daca eram pe GPL si dadeam drumu` la AC pe treapta 2 plecam de la semafor si ma claxonau aia din spate , oare e frumos asa ?

Share this post


Link to post

:o fftopic: In atentia @wrs si @elprypas!

Limbajul folosit de voi in ultimele postari continua sa fie unul de tip IRC iar in plus se pare ca aveti tasta shift defecta.

Cum ignorati avertizarile din mesajele editate, va avertizez public ca, daca o sa continuati, umblu la butonelul rosu si pun cate 20% + pentru fiecare postare aiurea. Mingea se afla la voi.

Share this post


Link to post

@WRS - cine naiba ti-a spus ca ruperea scaunelor e un element de ... siguranta ?! Daca, Doamne-fereste, te dai peste cap cu masina este recomandata ruperea scaunelor, ca sa-ti rupi si gatul, eventual?

 

Tatal tau nu a suferit leziuni din cauza ruperii scaunelor? Chiar tu ai spus ca avea volanul indoit, nu cumva era asa de la pieptul tatalui tau?

 

Nu mai asculta de toti babuinii de prin service-uri!

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Asta cu ruperea scaunelor la impact, ca masura de "protectie" e mare aiureala! In mod sigur s-au rupt din cauza socului si pt. ca "asa a fost sa fie" (defect de proiectare, sudare defectuoasa...). Nu pt. ca in felul acesta ar ajuta si ar marii sansele de supravietuire (ranire mai usoara). Oricum partea din spate s-a deformat destul de controlat si a preluat bine socul! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Oricum partea din spate s-a deformat destul de controlat si a preluat bine socul! :rolleyes:

 

Sincer, nu mi se pare!

Uita-te cum arata usile-spate ...

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Si eu zic ca s-a deformat decent. Acum nu poti sa ai pretentia sa se mai inchida usa perfect.

 

Cat despre faza cu scaunele sa vezi ce "element de siguranta" e treaba asta pentru cei din spate cand o sa le vina un scaun in gura. =))

Share this post


Link to post

@steph - in cazul lui Cielo nu prea poti sa ai pretentia asta dar, in cazul unei masini SIGURE, deschiderea facila a usilor dupa impact este un must-have!

 

Uite aici o masinuta care merita toata lauda: http://www.youtube.com/watch?v=QbBo1UPbloI (cum crezi ca ar fi aratat Cielo? Bine, vorbim despre clase si constructii diferite dar asa, ca si chestie ...)

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Asa ca chestie, nu cred ca vrei sa-ti doresti sa fii intr-un Smart la un impact din orice directie. Masina aia nu are nici un fel de sistem de absorbtie a socurilor, in cazul ei nu te striveste fierul, te omoara decelerarea. Si oricum, la Cielo respectiv nu se punea problema ca usile au ramas blocate si nu se deschid pentru ca eu le-am vazut deschise. Nu cred ca mai avea cineva pretentia sa se si inchida bine.

 

La un impact de genul ala la 115km/h tre sa ai mare noroc sa scapi intreg.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

:o fftopic: V-ati apucat de baut?Nu mai puteti sa dormiti noaptea daca s-au rupt scaunele si nu se mai deschid usile?Totusi e vb de un impact la 100km/h...

Share this post


Link to post

Era un radar in zona si a masurat viteza exacta ? ca altfel presupun ca a mai franat si Loganul ala, doar nu s-a dus ca berbecul.

Personal nu cred ca viteza de impact a fost mai mare de 70-75km/h

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Nici asta nu pot sa cred 70-75km/h [-X

Share this post


Link to post

@Alezz - presupun ca ai vazut filmulete cu teste NCAP. Alea se fac la 50-60km/h si ai vazut in ce hal arata masinile. Nu cred ca ai vrea sa vezi cum arata un Cielo izbit la 100 km/h, mai ales in spate, unde nu este asa rezistent ca partea din fata. :)

In plus, daca impactul chiar ar fi fost la o viteza asa mare, ceea ce nu cred, masina ar fi fost impinsa mult mai mult in cea din fata, iar WRS a zis ca Cielo a oprit la 1-2m in spatele Meganului. Daca te uiti in poze o sa vezi ca, in fata, masina abia este atinsa la o aripa, deci n-a fost impinsa mai mult de 2m, iar daca viteza de impact ar fi fost 100 km/h presupun ca-ti imaginezi ca daunele SI pe fata ar fi fost altele.

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Eu zic ca e bine sa se bucure ca au scapat. NU cred ca avea 100 /ora

Din pacate NU am sunet acum la calc ca sa aud ce zic astia dar teoretic testele se fac la 60 si arata RAU http://www.youtube.com/watch?v=u-QHj5Vz3-Q

 

Cielo e o masina buna din foarte multe puncte de vedere dar la capitolul siguranta... aduceti-va aminte ca este proiectata in... 80 si ceva ?? ( cand nu exista abordarea problemei prin punctul de vedere al absorbtiei socului si distrugerii masinii )

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Cumnatu nici nu iti trebuia sunet pt ca acel personaj vorbeste in rusa acum viziualizez si eu crash test`u

Share this post


Link to post

WRS cum arata maşina care te-a lovit din spate? Ăia au păţit ceva? S-au declanşat airbag-urile? Nu de alta dar pentru el o lovitură frontală la 100km/h ar fi fost foarte gravă... Doamne fereşte.

Share this post


Link to post

Acum , luati un exemplu` , luam doua cielo , rulam cu 100 km/h ambele , unul il bagam intr`un zid de beton/fier care nu se clinteste ( ca la crash test ) iar altul il bagam intr`o masina din 2005+ sa fim siguri ca are sistemele vestite de absortie a impactului , nu credeti ca cel bagat in beton se face muuult mai varza?! Asa a fost si in cazul meu au absorbit zic eu! A avut frana pusa d`aia nu s`a dus mult in fata , iar fata la cielo e destul de dura , eu am pocnit pe unu acum vreo 2 luni cu 20 si n`a avut decat niste zgarieturi bara mea,pana la urma ce mai conteaza c`a avut 50 - 60 - 120 ... Nu se stie , nu stie nimeni ,eu am auzit chestia cu viteza de la mecanicii care au spus ca au vazut masini ca asta si au dat vitezele care le stiau ei. Hai sa terminam cu subiectul asta ca incepe sa deranjeze vad . O zi cat mai placuta !!!

Edited by Mircea
Vad ca in continuare ignoram avertismentele...:-w

Share this post


Link to post

Eram doar curios - în nici un caz nu vreau să enervez pe nimeni. E clar că e o mare diferenţa între impact cu un zid şi cu un fund de Cielo.

Share this post


Link to post

Testul facut de rusi e mai dur ca cele facute la NCAP, contactul nu e cu toata partea frontala, socul e preluat nuam de o parte a masinii. Ar fi interesanta o schimbare de procedura si la NCAP..

 

Da urat al naibii a iesit de acolo, nu credeam sa fie chiar asa..

 

Ce e ciudat ca desi se stie de problemele la coloana de directie, nu s-au luat masuri de nici un fel, si masina a fost fabricata la fel peste tot.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

@Tommy - si NCAP-ul tot in lateral-stanga le loveste, la 64 km/h.

Edited by LYM

Share this post


Link to post
Asa ca chestie, nu cred ca vrei sa-ti doresti sa fii intr-un Smart la un impact din orice directie. Masina aia nu are nici un fel de sistem de absorbtie a socurilor, in cazul ei nu te striveste fierul, te omoara decelerarea. Si oricum, la Cielo respectiv nu se punea problema ca usile au ramas blocate si nu se deschid pentru ca eu le-am vazut deschise. Nu cred ca mai avea cineva pretentia sa se si inchida bine.

 

La un impact de genul ala la 115km/h tre sa ai mare noroc sa scapi intreg.

 

Share this post


Link to post

:o fftopic: Prietene, link-ul ala s-a mai postat odata. Testul este facut fara crash-dummies si cu atat mai mult fara persoane. Daca ai fi ascultat sau inteles si ce spune ala acolo ai fi auzit ca la masina s-a comportat foarte bine DAR nu crede ca cineva ar scapa intreg din el la un asemenea impact, din cauza DECELERARII masive si foarte puternice, masina neavand nici un fel de sistem de absorbtie si disipare a fortelor rezultate din impact. Mai nou, masinile sunt facute astfel incat sa se deformeze controlat nu pentru a-i face in ciuda proprietarului ca si-a facut masina zob si are de raparat o gramada ci tocmai ca sa absoarba aceste forte rezultate din impact si sa-l scape.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Stiu ca nu prea se compara masinile, dar ca idee ar fi contrar celor spuse de tine: o masina de F1 nu se deformeaza deloc(aici ma refer strict la cockpitul in care este bagat pilotul). Daca o masina de F1 intra frontal intr-un zid la 200/h pilotul are toate sansele sa scape chiar daca decelerarea este atat de puternica, si organele interne tind sa "iasa" din corp.

 

Asa ca mai bine sa ramana masina intacta decat sa se faca un morman de fiare intre care din pacate ajung componete si ocupantii automobilului avariat.

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu (s-ar putea sa gresesc, desigur) si cele de Formula 1 sunt supuse in cazul unui impact unor deformari controlate, menite sa absoarba din energia impactului! La fel si majoritatea masinilor de serie/strada cat de cat mai noi :) (cu toate ca "tehnologia" nu e noua).

Share this post


Link to post

Uskat> Tu nu cred ca ai echipamentul unui pilot de formula 1 pe tine ... Circuitele de formula nu prea au locuri unde sa te lovesti frontal cu 200 pe ora. Daca exista totusi astfel de zone sunt protejate cu jdemii de cauciucuri si bariere moi. Nu uita de ce a murit senna ;) .

 

In ce ai vrea sa te afli in cazul unui impact la 64 de km/h? Intr-un tanc de fier pe un taburet sau intr-o masina de 5 stele?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...