Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Astazi am trecut de 160km/h viteza maxima cu care am mers pana acum si dupa aceasta valoare am avut parte de un vuiet prima data am crezut ca e muzica insa ulterior am lasat-o mai moale ramanand insa cu aceasta nelamurire...ati mai auzit de asa ceva? M-am gandit si la varianta unui zgomot produs datorita unei bucati de gheata formata undeva pe sub masina, oricum neaparat cand voi avea conditii trebuie sa mai fac o proba.

Share this post


Link to post

poti sa fi putin mai explicit?

ce fel de zgomot, de unde se auzea...etc...

Share this post


Link to post

Era evidenta intrebarea ta insa detalii chiar nu pot sa ofer am avut si muzica pornita...oricum a fost ceva sa zic gen 3 ambalari consecutive. Pana in 160 km/h nu s-a manifestat insa dupa, cam asta a fost reactia. Apasarea pe pedala de acceleratie a fost prelungita nicidecum sacadata.

P.S. Cu alta ocazie am realizat imediat ca la 140km/h zgomotul era de la un geam neinchis 100% insa de aceasta data cred ca a fost vorba de motor.

Share this post


Link to post

la mine singurul zgomot care se aude dupa 70km/h este un capac de roata care "falfaie" din cauza vitezei...

Vezi sa nu fie vre-un plastic nestrans, nr. de inmatriculare, etc...

mai poti face inca o data testul cu muzica oprita? (poate reusesti sa-l provoci din nou...

Share this post


Link to post

sal.ce ma deranjeaza la a mea,cand o parchez pe o bordura sau in panta(ridicata de porbagaj si lasata de bot)cand se aseaza cineva in spate se aude ca un fel de troznit.nu stiu de la ce e.se apropie prima revizia,12000 km are acum si in mai face anu.zgomotu acela de la aeroterma apare si la mine dar numai la vitexa max a ventilatorului.viteza maxima 140.in rest tot k.numai bine.

ps.a avut taicameu un accident cu ea,si au sudat alta aripa spate si de atunci in podea in spate sub mocheta sunt 2 denivelari una in dr si una in stg.mocheta e moale pe alocuri cum ar fi gol intre mocheta si tabla nu ar fi izolatie.sper sa se rez si asta in service.reparatie a fost facuta la radacini cel de pe timisoara.am fost de 3 sau 4 ori inapoi ca imi intra apa pe la luneta nu era izolata bine.nu mai calc pe la ei,cel mai aproape e tot radacini dar cel de pe mihai bravu.

Edited by Tichi_X2004

Share this post


Link to post
Astazi am trecut de 160km/h viteza maxima cu care am mers pana acum si dupa aceasta valoare am avut parte de un vuiet ...

Era un Tico sau un Matiz care te-a depasit fara sa-l vezi. Asa-i cand mergi cu 160, ca de prima oara, stai cu ochii pe ceas si nu vezi cine te depaseste. =))

Share this post


Link to post

Eu zic ca a fost banda de marcaj... reloaded :)

Share this post


Link to post

Am ramas inzapezit de cateva ori aseara, turand masina ca sa ies a intrat un miros puternic de ambreiaj . Discutand azi noapte cu cineva destul de cunoscator mi'a zis ca daca mai fac de 2 3 ori asa rezultatul va fi schimbarea ambreiajului. True or false?

Share this post


Link to post

Deci.. turand-o excesiv vei ajunge la un singur rezultat: gheata sub roti.

Mai ales iarna, parerea mea ca ceea ce trebuie sa caracterizeze condusul este "eleganta", miscarile line, nefortate, nebruscate.

Masina trebuie sa urmeze drumul natural, fortele centrifuge sa fie minime, la fel franarile (cat mai mult de motor) trebuie sa fie facute din timp si progresiv. Evident si accelerarile (pe cat posibil evitat treapta 1). Chiar daca ai cauciucuri de iarna, cu atat mai mult daca nu.

Daca te-ai importmolit o iei usor, cauti sa ii prinzi balansul, dai inainte, inapoi, incerci sa schimbi orientarea volanului, si sa nu accelerezi tare.

Cureti daca este nevoie zapada din fata, spatele rotilor, chiar si cu piciorul daca nu ai altecva la indemana.

 

Revenind la intrebarea ta, da, e posibil sa bulesti discul.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Pai inainte/inapoi fac de fiecare data ... dar cred ca mi'a mirosit pentru ca o si tineam din ambreiaj... aveam masini in fata/spate si imi era frica sa nu fug in ele...

 

Si e normal sa se duca ambreiajul ... dar ma intreb cat de mult rezista...

Edited by Razv

Share this post


Link to post

Omule.. si ca sa nu dai in alea tu accelerai in nestire? :) ))

Share this post


Link to post

poate s-a speriat cand a vazut ca se duce cu spatele spre una dintre ele si accelera sa "fuga" de ea... :) )

Share this post


Link to post

Uof ... pilotii lu' tata ...

 

Aveam masina in fata foarte aproape ... si imi era frica ca prinde pana la urma aderenta si ma opresc in ea :) .

Share this post


Link to post
Am ramas inzapezit de cateva ori aseara, turand masina ca sa ies a intrat un miros puternic de ambreiaj . Discutand azi noapte cu cineva destul de cunoscator mi'a zis ca daca mai fac de 2 3 ori asa rezultatul va fi schimbarea ambreiajului. True or false?
Uof ... pilotii lu' tata ...

 

Aveam masina in fata foarte aproape ... si imi era frica ca prinde pana la urma aderenta si ma opresc in ea :) .

 

Eu nu reusesc sa inteleg.. ce ai facut de fapt, ai turat-o tare sau ai luat-o incet, ca eu nu ma lamuresc... te contrazici sau nu stii ce vrei sa spui sau o dai la intors?

 

PS: trecem peste remarca cu pilotii, ti-am spus cateva lucruri elementare despre cum se conduce iarna penru ca pari nu doar incepator dar si cam antitalent,

nu despre cum conduc eu, ca doamne fereste te speriai sau vroiai sa faci si tu sau altii ca tine si dupa aia primeam replica in topicul cu accidente.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Eu nu ma dau pilot, dar din cate stiu pe timp de iarna, cand ai masini in apropierea ta, ideea este sa nu accelerezi, sa nu faci miscari bruscate, pentru ca atunci risti sa o lovesti.

 

Numai bine si fara suparare, Tommy incerca sa-ti dea un sfat.

Share this post


Link to post

Iarna in general nu este bine sa accelerezi tare, chiar daca esti in camp, ca risti sa nu nu mai pleci de acolo. Acu`, din ce a zis @Razv eu am inteles doar ca accelera tare si tinea ambreiajul semi-cuplat, de frica sa nu o scape. De ce accelera tare? Nu stiu, poate din lipsa de experienta. De ce accelera tare desi tinea ambreiajul semi-cuplat? La fel, din lipsa de experienta/feeling al masinii. Alte explicatii nu prea sunt pentru cei ce uita piciorul pe acceleratie si pedala de ambreiaj la jumatate.

Share this post


Link to post

Pe zapada (gheata) nu se lucreaza din ambreiaj, doar din acceleratie. Ca sa te opresti la timp ai frana de mana la dispozitie.

Share this post


Link to post

Cred ca voi prin accelerat tare va ganditi la 5000 6000 rpm ( imediat iti face patinoar sub roata ), eu ma refer la 2500 -3000 rpm pentru ca incercand sa ies incet masina nu se clintea de pe loc( am ramas blocat in zapada afanata pe margine - lasata de pluguri ). Ambreiajul nu il tineam apasat la jumatate ci putin piciorul pe el ( in caz ca prind aderanta rau sa apuc sa'l apas , cred ca nici nu era cuplat acolo sus ) -. Am ramas intre 2 masini ca la parcarea laterala ( 30 40 cm in fata 30 40 cm in spate )

 

@cristi80 - fara spate / fata si miscari bruste din volan masina nu se clintea.

 

Tommy pe langa adevaratele tale performante de clarvazator ( tata a ramas aseara inzapezit .. e incepator sau antitalent ? ^^ ) cred ca te'ai ofensat de replica mea .

 

@tolin: crezi ca ai timp in cateva secunde sa tragi frana de mana?

Edited by Razv

Share this post


Link to post

Ce pot spune legat de mirosul de ambreiaj, si cat mai rezista dupa ce ai simtit acel miros, este ca : daca e ca la mine, mai ai multe "incercari" de facut pana sa crape. Prietena e relativ incepatoare, si cand parcheaza in fata blocului, si se urca pe bordura cu spatele (sunt inalte), l-a patinat de s-a simtit miros bine, cred ca de vreo 10 ori pana acum. Mi s-a intamplat si mie in prima zi cand a nins, am scos-o prin balans din zapada mare, si a mirosit...

Deocamdata vad ca nu da nici un semn de oboseala.

Parere personala : cred ca "pute" foarte repede ambreiajul la Aveo. Adica degaja acel miros foarte usor, comparativ cu alte masini.

Share this post


Link to post
@tolin: crezi ca ai timp in cateva secunde sa tragi frana de mana?

Medicii zic ca 0,5 sec este timpul de reactie a unui om normal, neantrenat si cu mana pe obiect.

Share this post


Link to post

Parerea mea este, ca pe timp de iarna, la plecarea de pe loc ideal este sa nu accelerezi foarte tare masina; in cazul in care trebuie sa urci o panta masina trebuie accelerata si mentinuta in treapta de viteza pana cand urci.

Share this post


Link to post
Medicii zic ca 0,5 sec este timpul de reactie a unui om normal, neantrenat si cu mana pe obiect.

 

Nu ... tot nu ai timp suficient , masina alunecand. Plus ca in ultima perioada am numai gheata pe cablu si tine destul de slab.

 

@cristi ... :)

Edited by Razv

Share this post


Link to post

Asta pentru ca n-o folosesti ! Crezi ca la Bv, la -18'C nu se formeaza gheata pe cablu ?

Share this post


Link to post

Si crezi ca nu o folosesc la greu ?.. mai ales de cand a venit zapada ( cand e liber noaptea la 2 -3 asa intru in intersectii , curbe ) dar tot ingheata pe timp de noapte in parcare :)

Edited by Razv

Share this post


Link to post

Ce naiba- au ajuns masinile moderne sa le inghete cablul de frana de mana ca la dacii?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...