Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Consumul se mai lasa...recycle_bin cati km are facutin masinuta? Eu sunt printre posesorii fericiti de chevy kalos. N-am avut pana acum nici o problema. Masina "rezista" si in functie de cata grija ai de ea/de cat de mult iti bati joc de ea. (no ofense)

ps: Aaaa mi s-a ars becul de marshalier acum cateva zile :spumelagura: ]

Share this post


Link to post

...

 

Masina are 17.600 KM. Nu prea cred ca se mai schimba ceva acum. Apropo revizia de 15K m-a prins in Germania si m-a costat exact 150 euro.

 

Cu respect George

Edited by tolin
Atentionare - citare inutila a postarii anterioare

Share this post


Link to post
Cum adica modeste?! Ca spune ca are 1,4 16v- deci are si o dotare mai bogata motorul de 1,4. Curios- ce varianta de echipare este?!

Varianta de echipare este direct, am preferat un motor mai puternic decat ceva dotari. Parerea mea este ca un motor mai puternic iti da comfortul necesar la rulare.

Share this post


Link to post
Din pacate sunt si eu sunt posesor de AVEO 1,4 16V Platinium si sunt destul de nemultumit de el. Principalele chestii care ma nemultumesc sunt urmatoarele:
  • slaba calitate a tablei (este f moale in comparatie cu tabla de pe alte masini)
  • codurile de culoare folosite in Korea difera fata de cele folosite in Ro
  • am avut probleme cu motorul -schimbat supape ( daca-mi spune cineva ca am mersul subturat am sa-l intreb de ce la un Colt benzinar de 1,3 95 CP - masina de servici - nu am aceeasi problema)
  • schimbat discuri frina fata
  • calitatea f slaba a ornamentelor interioare
  • tinuta de drum mai mult decit precara in curbe ( in comparatie cu Colt-ul)
  • si nu in ultimul rind consumul ~10,8 % in oras

Dupa parea mea scopul acestui forum este de a ne face cunoscute impresiile si eventual parerile despre aceasta masina si nu de a ridica osanale unui producator sau/si masini. Iar daca-mi spune cineva faptul ca masina este corecta la citi bani am platit am sa-i raspund ca pt 12.200 euro cu TVA se poate cumpara un COLT 1,3 95 CP care DUPA PAREREA MEA este cu o clasa mai sus decit Aveo. Scopul acestui post este de a va impartasi parerile/experientele mele si nu de a incepe un razboi. Am scris aceste rinduri pt ca m-am saturat sa vad oameni luati la misto pt faptul ca sunt nemultumiti de o masina, fie ea si AVEO.

 

- cu ce alte masini domne ?... da in comparatie cu tabla de pe Dacia 1310 e foarte moale ( inseamna ca Dacia e peste Aveo nu ?).

- ti'a raspuns Satori

- stilul de condus

- stilul de condus

- parerea ta . Dupa mine in jurul pretului de 11.000e are cel mai frumos si de calitate interior .

- haha... A mea are doar 6000 km si nu am nimic de reprosat la "statul pe curbe" ( probabil se va lasa mai tarziu ). Nu are balans deloc.

- de'acord cu consumul ... insa de cand am renuntat la eFix si am trecut pe omv95 observ o imbunatatire.

Share this post


Link to post
Cu toata prietenia iti spun, frustrarea ta vine din niste preconceptii pe care acest forum si/sau orice alta sursa de informatii din domeniul auto ar fi trebuit sa ti le 'rezolve' de mult. O masina ieftina este o masina ieftina indiferent de tara de provenienta. Faptul ca unii inteleg sa isi respecte mai mult clientii in aceiasi bani este lucrul care face diferenta. Din acest punct de vedere, tu ai facut o alegere buna. Dar e prea usor sa uiti premisele cand esti adancit in problema, se pare.

Oricum, e simplu. Daca nu esti multumit, vinde-o si cumpara una mai scumpa si gata. Desi, la un moment dat, va trebui sa realizezi ca nimic nu este perfect, altfel nu vei avea decat o continua stare de frustrare.

 

 

Preconceptii, si iti spun asta din toata inima si din toata prietenia pe care ti-o port datorita posturilor tale pline de multe sfaturi bune, preconceptii deci, pe care multe le am de la tine. Chiar nu te inteleg. De ce iubesti atat de mult masina asta? La tine nu sunt tot "proconceptii", ma rog, invers ca ale mele, vis a vis de aceasta "minunata" masina? Pentru ca nici pe departe nu este ce ti-ai dorit tu, in momentul in care ai cumparat-o. Si nu conteaza pretul, ci doar asteptarile. Si daca nici acu, in al 12-lea ceas nu recunosti asta, atunci chiar nu mai are rost sa discutam pe aceasta tema, niciodata. Iiti garantez, puteai s-o dai de-a dura de 3 ori, daca-ti era pe sufletul tau, n-o vindeai nici pentru tot aurul din lume. Cat despre problemele ei, LE ARE, si mari, nu gluma. Ca-i tabla slaba, ca-i interiorul frumos dar se zgarie la cea mai mica adiere de vant, ca consuma, c a se balanseaza in vant ca o barca, ca ... Dumnezeu mai stie ce .. merge! DAR! Ca la 10-15k km ai discurile ovalizate, ca la 10-15k km trebuie sa schimbi supapele, ca suspensia "bate" ca la raposata Dacie a tatalui meu, dar dupa 200 000km, asa ceva nu mai este de acceptat, si cu atat mai mult la o masina NOUA!

Si mie mi-e draga, sincer! Cu toate problemele descoperite de mine pe a mea sau spuse de cei mai multi si bine intentionati cititori ai acestui forum. Dar sa dam Cesarului ce-i al Cesarului. Este totusi "UN LOGAN KOREAN".

Share this post


Link to post
... Cat despre problemele ei, LE ARE, si mari, nu gluma. Ca-i tabla slaba, ca-i interiorul frumos dar se zgarie la cea mai mica adiere de vant, ca consuma, c a se balanseaza in vant ca o barca, ca ... Dumnezeu mai stie ce .. merge! DAR! Ca la 10-15k km ai discurile ovalizate, ca la 10-15k km trebuie sa schimbi supapele, ca suspensia "bate" ca la raposata Dacie a tatalui meu, dar dupa 200 000km, asa ceva nu mai este de acceptat, si cu atat mai mult la o masina NOUA! ...

Facem o numaratoare pe forum cati reclama aceste lucruri ? Din stiinta mea sunteti cat degetele de la o mana.

 

Daca unii sustin, fara nici un temei, ca tabla la o masina trebuie sa fie groasa si ca plasticul trebuie sa fie ca cristalul cand il zgarii cu varfuri taietoare, asta-i alta poveste si n-are legatura cu nici o masina, indiferent de marca.

 

Ca unii ovalizeaza discurile in 10-15.000 de km si altii niciodata sau ca la unii se comporta ca o barca si la altii nu se inclina, chiar daca ei merg intr-un viraj cu o viteza mult mai mare, tine de acelasi bad user.

 

Ca si in cazul supapelor. Din 2005 nu s-au mai livrat motoare de Chevrolet de 1,4L si 16V cu probleme de executie la supape, iar la celelalte motoare nici n-au existat.

 

Toate aceste "probleme" au aparut pentru ca utilizatorul are pretentia de la o masina sa functioneze cum vrea el si nu cum a fost proiectata. In manualul de utilizare scrie clar ca nu trebuie folosit motorul in sarcina sub 2000 rpm si la nici o scoala de soferi nu te invata cineva sa cobori 15 km de panta cu piciorul pe frana continuu, doar pentru ca unii, fara cele mai mici cunostiinte tehnice, considera frana de motor daunatoare, ca apoi sa le treci printr-o balta cu apa. Pana si un potcovar stie ca fenomenul se cheama decalire si ca fara el n-ar putea modela fierul.

Share this post


Link to post

Cateodata adrenalina ma face sa merg foarte agresiv cu saracutul Aveo ... Perioade de accelerari pana la 6500 cu franari violente. Am ~6000 km cu ea si nu simt nici'o vibratie in volan cand franez de la 150 km/h la 0km/h . Singura mea nemultumire e legata de motor deoarece ma asteptam la mai mult din partea lui ( probabil fiind putin mai grea se simte ).

 

Pana acum am avut urmatoarele probleme :

- am un greier undeva in usa dreapta spate

- boxa fata din usa e dezlipita de'acolo .. vibreaza ca naiba cateodata

- cand e frig afara usa spate dreapta nu se deschide din prima ( tamburusul acela ramane blocat .. trebuia ridicat manual ).

- parca freaca ceva cand trec peste denivelari incet ... zgomot care nu a existat la inceput.

 

ah ca era sa uit... tolin :) >-

Edited by Razv

Share this post


Link to post

Nu cred ca exista masina fara probleme.

- Despre Kalos 1.2 pot sa spun ca imi pare rau ca am cumparat masina cu motorul atat de mic. Parca mi se pare putin prea grea pentru el. Pentru oras e perfect, dar in afara este totusi nevoie de mai mult (pentru mine). A nu se intelege ca as fi un neajuns.

- Poate tabla este moale dar este elastica. Acum un an, dupa o grindina seriosa tabla a suferit numeroase indoituri (infundaturi daca pot sa le zic asa). Am dus masina la un atelier care le-a indrept pe toate fara probleme (cu vacuum cred, ca nu au demontat plafonul). Chiar mi-au spus ca s-au mirat si ei ce bine s-a comportat tabla.

- Culorile la noi nu ies ca in Korea, am testat pe un spoiler deja, dupa ce l-a ingalbenit un taxi in parcare. Nu cred ca masina (sau producatorul) are vreo vina aici.

- Sonda litrometrica a cedat dupa un an. A fost inlocuita cu succes. Ce pot spune? Se mai intampla. Aici perioada de rezolvare m-a deranjat. cam 6 luni.

- Capacul de plastic de la ABS pasager troncane atunci cand este foarte frig afara. Dupa ce se incalzeste zgomotul dispare. Alti greierasi nu are.

- Intr-o seara am gasit bateria complet descarcata dupa ce dimineata masina fusese in oras. Am incarcat-o dupa care nu a mai facut probleme.

- Consumul este destul de mare (dupa ultimele masuratori). 5,9 - 6,5% afara 10% in oras (Timisoara). Oricum asta este discutabil. Nu prea merg eu cu ea deci...

- Cauciucurile Hankook nu sunt chiar pe gustul meu dar o sa le schimb curand.

- Are o problema, necunoscuta inca, drept urmare din cand in cand se aprinde MIL. Am spus ca are o problema, dar spun asta doar pentru ca se aprinde MIL, altfel din comporatmentul masinii nu ti-ai da seama.

- Tinuta de drum mi se pare destul de buna, intra bine in viraje, chiar si la viteze mai mari. Directia este buna. Frana si ABS-ul functioneaza foarte bine. Motorul este silentios, pana la 4000 RPM, peste se schimba putin.

 

Masina are 30000 km si se pregateste sa implineasca trei ani.

Per ansamblu dupa un an de la cumpare masina mi-a placut, asta a fost si motivul pentru care am luat si un Lacetti.

Acum dupa trei ani inca imi place. (Ma refer la varianta hatchback, sedanul tot nu imi place :thumbl: )

Share this post


Link to post
Pentru ca nici pe departe nu este ce ti-ai dorit tu, in momentul in care ai cumparat-o. Si nu conteaza pretul, ci doar asteptarile.

 

In momentul in care am cumparat-o aveam alte asteptari decat acum. Nu te uita la masina prezenta si nu judeca Kalosul in comparatie cu ea.

Iar asteptarile initiale au fost depasite de masina cu mult. Asta pentru ca nici nu ma asteptam la prea mult, era doar un experiment.

Si acum ar trebui sa vorbesti cu Jinx, cel care are masina mea. Ar trebui sa il intrebi la ce o supune si, si eu am ramas suprins, inca e pe patru roti si trage la fel de bine. Deci si acum ma mai suprinde.

Poate am fost eu mai norocos.

Share this post


Link to post

Foarte adevarat. Si la mine trecerea de la dacie la Kalos a fost spectaculoasa si nu m-a dezamagit deloc masina. Singurul lucru care mi-l doream in momentul cand mi-am luat "altceva decat dacie" a fost sa nu se strice. Si in afara de niste becuri de faza scurta nu am atins nimic la masina aia.

 

Trecerea de la Kalos la Epica a fost pur si simplu o nevoie de un confort sporit si nevoia unei cutii automate. Si inca am becurile de faza scurta originale, la 27 mii km =D>

Share this post


Link to post

14.000 era noul Aveo ...

 

Deci ... super dezamagit de cauciucuri ... mi'a intrat masina in acvaplanare din 100 in 100 de metri pe autostrada azi ( 4 oameni in masina, 2.1 presiunea , ~90 -100km/h).. A trebuit sa merg cu 80 sa nu ma plimbe pe unde vrea ea...

Share this post


Link to post

Vad niste oameni pe forum care se plang de Aveo si nu pot sa nu zic si eu ceva :) .Pai mai dragii mei este o masina super ieftina ptr. ce confort ofera (spatiu interior) si in plus este facuta in korea unde aia fac masinile asa cum fac frigiderele masinile de spalat ...repede nu stau la discutii respecta si standardele de calitate dar asa la limita.Nu e de mirat ca se strica supape se ia foarte usor vopseaua , discuri de frana(asta e noua) si ca este subtire tabla pana la urma trebuia sa economiseasca si ei undeva si treaba cu supapele e clar ca au facut economie acolo de se strica asa des (sau poate sunt doar 2-3 useri care se plang pe forumul asta si mi se par multi).Eu am luat-o ca prima mea masina si sunt foarte multimit de ea (mai putin de cutia de viteze) dar nu ma asteptam sa mearga ca un VW Golf sau Ford Mondeo (ala vechi) sau Colt sau io mai stiu ce masina cunoscuta europeana nici o sansa sa se compare AVEO cu masinile astea singurul atu este pretul ei.Pai eu am dat 9103 sau 9107 nu mai stiu sigur de euro cu tot cu TVA si asta pe o masina cu aer conditionat si servo directie si care arata si bine si de la opel puteam sa iau un opel corsa tot de 1,2 pe care daca ii puneam si aer conditionat in perioada aia parca trecea de 11000 de euro si stiti cat de mica este masina este draguta este foarte buna sunt sigur ca nu se ia vopseaua asa usor ca la aveo nu stiu ce probleme tehnice are dar este cu 2000 euro mai scumpa decat aveo si Logan o masina ieftina cu dotari mai multe decat aveo dar este urataa rau si ce interior comunist are si mai era si renault symbol ala vechi care ajungea pana in 10000 euro cu multe dotari dar la fel urata rauu ptr. vremurile astea si pe deasupra reanult-urile sunt cunoscute in toama lumea ca niste masini care se strica cam des.

Share this post


Link to post

ps: Noul aveo o sa fie 13 000 euro ddp full options (adica cu body kit si cu jentile de 17 inch )(asa am inteles...de la cei ce prezentau masina),

Share this post


Link to post

Dumnezeule, omule! Tu n-ai auzit de semne de ortografie? Pentru ca e un adevarat tur de forta sa citesti si sa intelegi tot ce ai scris tu acolo. Desi in unele probleme s-ar putea sa ai dreptate.

Share this post


Link to post

Bine zis >ptr1aa<.Hai sa nu mai gasim, atatea defecte la chevroleturi.La pretul masini ,eu zic ca ar trebuii sa fim multumiti.Si alte masini ,au probleme, poate mai mari si nu se mai plang .

Mentionez ca posed un AVEO 1,2 sedan,si sunt foarte multumit.

hAI SA NE TRAIASCA MASINILE.

Share this post


Link to post

Am fost cu al meu Aveo in service pentru revizie si verificat vibratia in volan. N-a fost mare surpriza: trebuie sa schimb iar discurile: prima data la 11000km, iar acum la 25000km(masina are un an jumate).

De ce, n-au putut sa-mi spuna:"E din fabrica, au mai fost cazuri".

Si culmea e ca nu conduc deloc agresiv si nici n-am coborit o panta de 15km cu frana apasata.

De fiecare data au aparut vibratiile dupa drumuri lungi( anul trecut in Italia si acum in Grecia).

Acum ca sa zic la cat am dat pe ea celelalte mici neajunsuri( cutie de viteze care cam agata, scartieturi pe la scaunele din spate rezolvate cu gresare, vopsea mai slaba) nu-mi par chiar atat de grave, dar problemele de la frane chiar sunt suparatoare.

Share this post


Link to post

Bogdanici ! Vibratia ,volanului mai poate fi,si din echilibrarea gentilor+cauciucuri.FUGA la vulcanizare ,pus s-au scos greutati.Succese.

Share this post


Link to post

Ei au pus masina pe standul de verificat amortizoare si frane si au pus diagnosticul asta.

Rotile le-am echilibrat inainte de plecarea in Grecia si am incercat sa le reechilibrez la intoarcere cand am inecput sa sesizez vibratiile, dar n-aveau nici o problema.

Iar vibratiile astea apar doar la franare si sunt cu atat mai puternice cu cat viteza e mai mare. Am franat odata mai tare pe la 120km/h si vibra toata masina.

Acum astept sa mi le schimbe( dupa experienta de anul trecut cam o luna - o luna jumatate) dureaza si dupa aia mai vad.

Share this post


Link to post

A fost nevoie sa franez de la 150 la aproape 0 (in urcare- o rampa usoara) din motiv de... vaci :) ) . A oprit foarte bine, dar a trecut cu roata din dreapta-fata peste o groapa si a intrat ABS (am avut impresia ca doar pe roata respectiva). Din punct de vedere al franarii- n-am ce reprosa masinii. Nicio vibratie in volan, am 12500 km si se comporta f bine per ansamblu. Si a tatei- mai bine de 20 de mii de km- inca se tine f bine.

LE: voi franati baban si apoi udati discurile cu apa?! Ca nu realizez cum reusiti "performantele" alea...

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post
Deci ... super dezamagit de cauciucuri ... mi'a intrat masina in acvaplanare din 100 in 100 de metri pe autostrada azi ( 4 oameni in masina, 2.1 presiunea , ~90 -100km/h).. A trebuit sa merg cu 80 sa nu ma plimbe pe unde vrea ea...

 

Doar mie mi se intampla? ca nu cred ca am prins cea mai tare torentiala din Romania ...

 

@Lucian M .. pai logic ca doar roata aia o "debloca"...

Share this post


Link to post

Ce pneuri ai pe masina ? Daca zici Hankook Optima, nu te cred, nu aveai presiunea optima incarcarii.

Share this post


Link to post

Yeap, cauciucurile sunt cele originale Hankook Optima ... parca stiam de astea ca sunt in top10 in lume . Maine ma duc sa'i verific presiunea...( ultima data era 2.1 ) ...

 

p.s.: ploaia a fost printre cele mai puternice prinse la volan ... ( in fata mea un golf 5 a facut o intoarcere de 90 grade de nota 10 )

Share this post


Link to post

Heiiiii, si iata ca se intampla si la mine!!!

Ieri ma intorceam de la Mures, dupa Sighisoara spre Brasos, ceva viteza, ca-i drumul bun. Si de la vreo 120-130 la ora, a trebuit sa franez ceva mai apasat, fara insa a brusca franele sau sa fie nevoie sa intervina ABS. Si a inceput o trepidatie in volan, de toata frumusetea. Efectiv m-am speriat, deoarece e prima oara cand masina mea reactioneaza in felul acesta, la o franare mai "apasata" si la o viteza ceva mai mare. Si vibratia puternica a durat pana in momentul in care am luat piciorul de pe frana, dupa care am franat iar, si masina s-a comportat normal. Precizez ca am 10500km. Sa inteleg ca ma asteapta "DISK CHANGE"? sa zic asa? Si cu certitudine nu sunt genul care uita piciorul pe pedala de frana.

Share this post


Link to post

Cand ai discurile ovalizate trepidatia este permanenta . Poate ai prins o portiune de drum nasol si de'aia ti'a trepidat .

Share this post


Link to post

Mie'mi vibreaza mereu in franare, cam de pe la 6-7mii. M'am obisnuit si'am invatat'o - nu ma mai doare.

 

Si nu, nu e de ABS si nu, nu intru in balti :rolleyes:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...