Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Cum se scot plasticele din interior - alea laterale , de pe stalpi , de la picioare , din spate lateral bancheta ? si de prin portbagaj , clipsurile alea din plastic mici rotunde cum doamne iarta-ma se scot ?! ca am incercat unul si nici ca iese . Vreau sa mai izolez pe sub mochetele alea , dar cum scot plasticele ?

 

Cele din spatele banchetei se scot usor cu o surubelnita lata si un spit. Cu surubelnita departezi usor "buza" braduletului de tabla, prinzi cu spitul si rasucesti usor, tragand totodata de bradulet. Tot cam asa si cele din portbagaj.

Share this post


Link to post
giony sunt de acord cu tine in ceea ce priveste vopseaua, la cea mai mica atingere se vad zgarieturi pe masina.A mea nu are decat doua luni si deja se vad cerculete pe vopsea in soare, si nu am spalat-o la perie niciodata, poate o fi de la lavetele jegoase de la spalatorie.Insa oricum ar fi,are vopseaua prea fragila nu mi se pare normal. As vrea sa stiu daca si posesorii de Kalos au aceiasi problema si daca se poate face ceva, polishare, ceruire, etc.

La mine nu au aparut probleme la vopsea .Chiar mi s-a parut rezistenta pt ca eu am lovit spoilerul de un stalp de beton rupt cam la 1 metru de sol si pe care nu l-am vazut si in care am dat cu nadejde in marcharriere fiind.Nu s-a exfoliat nimic desi spoilerul se cam deformase , dar apoi si-a revenit. Chiar m-am mirat . De asemenea am gasit intr-o parcare masina cu o dara pe ea dar era de fapt vopseaua de la masina imbecilului care parcase langa mine .

Pana acum sunt multumit de vopsea.

Share this post


Link to post

Pana la urma mi'a ajuns masina ..( a durat 3 saptamani) ..

 

Am facut ieri vreo 100 km ...

- Mi s'a parut ciudata dezaburirea lunetei ( au ramas numai dungi , nu s'a dezaburit complet ).

- Am ramas putzin surprins de calitatea sistemului audio ( adik o parere buna).

 

ps: unde naiba e butonu' pt inchiderea usilor din interior? :>

Share this post


Link to post
ps: unde naiba e butonu' pt inchiderea usilor din interior?

Nu este... deloc. Cam enervant, intr-adevar. Trebuie sa-ti inchizi usa ta si se inchid toate.

Share this post


Link to post

La mine se dezabureste luneta foarte repede...si fara sa lase dungi...

Share this post


Link to post

La fel si la ale noastre (a tatei si a mea). Azi erau oglinzile pline de zapada- in vreo doua minute erau complet curate. La fel si luneta.

Share this post


Link to post

Daca ai mult praf si ceva apa, nu se dezaburesc prea repede, raman linii.

Share this post


Link to post

Mi-ati dat informatii bune , merci ! insa ptr scos bradutii , am luat la polizor un cleste mai vechi si i-am facut o gaura de cca 4mm pe mijloc , ca sa trag fara sa-l tai , ca sant atat de bine prinse incat trebuie sa tragi cu pofta . Spoilerele sant foarte moi la un impact si se deformeaza fara sa pocneasca , si vopseaua pe ele au alta metoda de aplicare decat pe tabla , dar majoritatea observatiilor nu sant generale , pot fi sau nu , intr-un mod diferit la aceeasi marca de masina .

Share this post


Link to post

Inca ceva sa nu fac alt thread ...

 

Acum pe seara ... observai k mi se aburira farurile( unul in proportzie mai mare ) ... e ok sau dau o fuga la service?

 

Nu mai folosi limbaj irc

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Daca tot nu-mi mai conduc ti-ti-ul, hai sa-mi dau si eu cu parerea despre el (daca nu acum, atunci cand?!)

 

Mdeci, Chevrolet Kalos 1.4 16V 5dr, face un an acusica si ~17.000km.

In mare, constatarile au ramas aceleasi ca la o luna dupa achizitie:

- motor excelent, din toate punctele de vedere; cutie cu o etajare exemplara.

- consum pe masura unor 94CP, insa parca la limita de sus (8% afara, ~ 10 - 10.5% oras, 11%+ autostrada)

- stabilitate destul de indoielnica, in principal datorita raportului inaltime/lungime si a centrului de greutate destul de apropiat de roti; in principiu sesizabila la vanturi puternice

- AC handicapat; verile fierbinti isi pun serios amprenta asupra cioroaicei mele si mai ales asupra tricourilor mele

- vopseaua a avut de suferit; mai putin atat din 'vina ei', cat 'datorita' castanelor cazatoare, a membrilor DWC 'extaziati' si a vecinilor 'primitori'

- servodirectia ar fi putut beneficia de o asistare mai mare la viteze, insa, una peste alta, este foarte buna

- dupa un an de zile, remarc si eu niscaiva probleme cu usile - pe undeva, cumva, intra vantul :D

 

In fine, banuiesc ca as putea scrie la nesfarsit despre fiecare chichitza, insa, una peste alta, acum parca sunt chiar mai incantat de achizitie decat a doua zi dupa ce o cumparasem. Comparand-o cu alte mititele din clasa ei, nu trebuie sa fii un geniu pentru a observa ca nu e in niciun domeniu "top choice"; trebuie sa fii ingust pentru a nu admite ca masinuta are si problemele sau insuficientele ei, insa, intr-un final, raman convins ca am facut cea mai buna alegere cu banutii pe care i-am avut.

Share this post


Link to post

Pot sa te intreb: a doua zi dupa ce ai cumparat-o care iti erau parerile - prima impresie !? sant curios ! ce asteptai de la ea si ce ai " primit " - aici la momentul asta cred ca sant deosebirile , satisfactia sau nemultumirea . Dupa acest moment am vazut reactia ta , identica cu a mea . Am prins si eu o vreme cu vant lateral puternic cand am cumparat-o si era sa o scap de pe sosea , la vanturi de 2-3 ori mai mari n-am avut acel sentiment never ! dar in rest n-am mai simtit ca ar fi instabila - asta seara am venit de la Vaslui - iarna domnule , cu ninsoare , putin viscol ... am mers chiar mai tare sa vad cum sta pe fleasca aia de pe asfalt , si m-am linistit inca o data in privinta stabilitatii , nici o scapare de control , de aderenta ... Ceea ce am constatat eu este o slaba insonorizare totala - podea,portbagaj,oale roti,usi - ( cum se incalzeste pornesc la pus aluband total ). De scartaieli m-a ferit saraca pana acum , aia merge , aia la fel , cateva nimicuri de asezat , reglat - chestie de umplut timpul cand este ... as spune fleacuri . Si asta datorita faptului ca vrem sa avem o masina perfecta , ideala , asa cum am visat ... la aproape cel mai mic pret de pe piata ! Si chiar pentru multi este o masina de vis . Parerea mea .

Share this post


Link to post

Pai imediat dupa achizitie pot zice ca m-a inspaimantat stabilitatea. Nici macar Loganul nu-mi paruse atat de sensibil.

Intre timp am invatat cand ii place si cand nu, plus ca reflexele gen "amandoua mainile STRANS pe volan la depasirea unui tir" s-au format aproape imediat, astfel incat acuma nu ma plang - ci doar evidentiez.

 

Nu stiu ce Aveo ai, insa daca e 5dr., nu vom cadea niciodata de acord :) La 4dr. sunt ferm convins ca altfel stau lucrurile - alta inaltime, alta aerodinamica (aerul curge liber pe spatele masinii), si, mai ales, alt amplasament pentru centrul de greutate.

Ah, si daca tot mai scriu, as mai putea spune ca si ruliul mi s-a parut destul de pronuntat - nu ca la altele precum Polo, de exemplu, care mi-a lasat impresia ca se rastoarna in curba, insa, oricum, parca un pic peste medie.

 

Franele sunt excelente, ABSul e OK.

 

Cat despre plasticele de bord, ale mele (fumator fiind) sunt deja distruse. M-am obisnuit insa, si mereu plang dupa o amarata de luminita in locuri plictisitoare precum scrumiera sau chiar la comenzile geamurilor.

 

 

Ma rog, short story: prima impresie era una ceva mai sumbra, in special din cauza consumului si a, sa-i spunem, sensibilitatii la vant. Dupa rodaj, mi-am dat seama si DE CE consuma - si nu ma mai plang.

Share this post


Link to post

@Immortal

 

- stabilitate destul de indoielnica, in principal datorita raportului inaltime/lungime si a centrului de greutate destul de apropiat de roti; in principiu sesizabila la vanturi puternice

 

Vrei sa spui ca ar fi mai stabila daca centrul de greutate ar fi mai departat de roti (adica de "baza") ?

Edited by kaloman

Share this post


Link to post

E o intrebare retorica? :)

 

Din cate-mi aduc eu aminte de pe la scoala, cu cat centrul de greutate e mai "in mijloc", cuatat stabilitatea e mai mare. Drept urmare, cu cat 'baza' e mai mare...blabla.

Share this post


Link to post

Mai era si intaltimea pe acolo... in fine, nu ai dreptate. Masina se inclina mult pana la un moment dat dupa care intepeneste. Forteaza-i limitele si o sa vezi ce e destul de stabila.

Share this post


Link to post
Drept urmare, cu cat 'baza' e mai mare...blabla.

 

Asta e ... bla ..bla...bla.

:o fftopic: Parca esti student (sau ma insel ?) si ar fi un motiv sa nu prea mai tii minte de pe la scoala ...

Las-o moarta ca esti complet pe dinafara, sau ai postat de dragul de a posta.

Din fizica de liceu (materie pe care se pare ca nu ai parcurs-o) se stie ca un obiect e in echilibru stabil daca verticala din centrul de greutate trece prin interiorul bazei. Dar poate ca s-au schimbat si legile fizicii intre timp.

 

(Poti incerca sa "maresti stabilitatea" masinii tale punand 1000 kg pe un port-bagaj inaltat la 2 m de plafon, daca asa crezi tu ca e mai bine.)

 

Sper ca nu se va considera "atac la persoana"

Edited by kaloman

Share this post


Link to post

Modul de a lua curbele , de la cele de doar 15 grade pana la ace de par , tin de un fel de maiestrie . Multi misca de volan in ultima clipa , bruscandu-l , moment in care dau un zvac centrului de greutate al masinii impingand-o in lateral . Trebuie miscat volanul lent inainte de momentul curbei astfel incat masina sa se aseze cu directia pe partea curbei - directia daca este dreapta , are nevoie de o fractiune de secunda sa se aseze pe stanga sau dreapta - acest timp este indeajuns incat sa arunce centrul de greutate in lateral , in cazul in care s-a tras de volan in ultima clipa , scazand calitatile masinii . Plus accelerarea inca de la jumatatea curbei , sau chiar inainte de jumatate - la curbele stranse tare , aduc inapoi imediat din exterior centrul de greutate . Eu spun ca la curbe am simtit-o de nota 10 . La vant puternic aveti grija la obstacole laterale mari , masini , paduri , cladiri ... folositi 2 maini pentru volan . La vant foarte foarte tare recomand ( neincercat ) deschiderea tuturor geamurilor :scarpin:

Share this post


Link to post
... aduc inapoi imediat din exterior centrul de greutate .

 

Ce se intampla pe acest topic ?

Reinventam fizica ?

Centrul de greutate e fix, e o carecteristica "statica" !

Poate vrei sa zici "centrul de inertie" ceea ce e cu totul altceva (e o carecteristica dinamica, specifica unui corp in miscare).

 

LE : Iar cu deschiderea geamurilor la vant foarte puternic, ce recomanzi pentru "vant foarte puternic din fata" ? spargerea parbrizului si a lunetei ? (Era un banc cu o blonda la examenul de permis; Intrebarea : "Ce faceti daca vi se opreste motorul pe trecerea pentru pietoni ?" Raspunsul ei : "Deschid repede toate usile")

Edited by kaloman

Share this post


Link to post
... Modul de a lua curbele , de la cele de doar 15 grade pana la ace de par , tin de un fel de maiestrie ...

Wow, avem parte de un curs scurt de maiestrie, cu schimbari de centru de greutate, deh, inertie, cum corect sublinia un coleg trecut prin astea. Acceleratia muta masa inertiala (aderenta) pe puntea spate si frana o muta pe fata. Nice, cool. Exersati, exersati, exersati ! Ne vedem sus, pe pista.

Share this post


Link to post

Drept la replica.

Asta e ... bla ..bla...bla.

:o fftopic: Parca esti student (sau ma insel ?) si ar fi un motiv sa nu prea mai tii minte de pe la scoala ...

Las-o moarta ca esti complet pe dinafara, sau ai postat de dragul de a posta.

[...]

 

Sper ca nu se va considera "atac la persoana"

 

 

Ma rog frumos, ce legatura are statutul meu cu afirmatia mea? Nu vrei sa se considere atac la persoana, atunci nu atatca persoana. Te inseli, nu sunt student, si iar te inseli, n-am reinventat nimic.

Nu stau sa desenez - eu n-am zis nimic de greutate, eu n-am zis nimic de inaltime.

Daca-ti pasa sa recitesti (in cazul in care obisnuiesti sa faci si altceva in afara de "a trage in altii"), ai remarca totusi ca eu am comparat, in principal, Kalos 5dr. cu Kalos 4dr.

 

Daca tu consideri ca "e aceiasi poveste", atunci skip it - nu-mi da lectii de fizica ca nu ma intereseaza parerea ta despre viata MEA de student.

Pe de alta parte, daca esti de acord ca "nu e aceiasi poveste", skip it - nu esti profesor, nu stau sa ma explic in principiu pentru ca, atunci cand o fac, sunt luat peste picior.

 

Sper sa se considere cum vreti voi.

 

LE:

Intr-o ultima incercare, cel mai probabil futila - afirmatia mea nu avea la baza teoreme infinite si descoperiri de ultima ora si nici nu cerea fizica 'de student'; ba mai mult, pot rezuma folosind simplista fizica de clasa a VII-a: date fiind doua masini cu ACEIASI garda la sol, ACELEASI suspensii, stabilitatea maxima o va avea masina cu inaltimea minima si, uhm, latimea si/sau lungimea (?!) maxima.

Daca e incorect, se poate un simplu "te inseli". Insa sarcasmul si ne-atacul la persoana par a fi la moda, mai ales din partea ilustrilor.

Ha.

Edited by Immortal

Share this post


Link to post

Te inseli.

 

De ajuns cu atacurile la persoana si cu offtopicul.

Share this post


Link to post

Bre, "Boys, leave your guns at home". E o melodie a lui J.Cash.

Share this post


Link to post

Nu va luati de termenii gramaticali sau super tehnici , fizici folositi - de subiectul principal a ceea ce am spus nu ati spus nimic - adica esentialul ! La putinul timp care il avem nu mai stai sa te scremi la asa ceva , asa cum cere si face doar un critic de profil . Esenta conteaza . Cu geamurile deschise 99,99999 % si-au dat seama ca a fost o gluma . Si nu inteleg de ce o parere sau o constatare a cuiva este considerata deodata o lectie , sau cea mai dintre toate solutiile si explicatiile - 70% din topicuri sant varza , 15% sant bune , 10% foarte bune si doar 5% din care inveti ceva - la fel si cu post-urile . Nu numai aici , in oricare alt forum , pana la urma conteaza ca acel 5% sa iasa din cat mai multe . Se vrea sa fie pe forum numai profesionisti , mecanici super calificati , fizicieni , chimisti ... ?! Lasati sa curga parerile , oricare ar fi , fara a fi atacate brutal , poate contrazise ... inteleg .

Edited by giony

Share this post


Link to post
Nu va luati de termenii gramaticali sau super tehnici , fizici folositi - de subiectul principal a ceea ce am spus nu ati spus nimic - adica esentialul ! La putinul timp care il avem nu mai stai sa te scremi la asa ceva , asa cum cere si face doar un critic de profil .

 

Pacat ca nu e si un topic "Gaga" ...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...