Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Asa este. Totul este ca dupa 5000 km sa nu constati ca masina primita de tine este altceva !

Share this post


Link to post

Cu ajutorul manometrului de la ToPser- caruia ii multumesc pe aceasta cale- am descoperit ca aveam 2,4 bar presiune. Masina insa era cam teapana, suspensia unpic zgomotoasa. Am redus la 2,1 pe spate si 2,15 pe fata si s-a schimbat treaba: nu mai e asa zgomotoasa. Iar la dinamica sta la fel. Intrebati-o pe Iulia, ca ea avea 2,8 in toate pneurile de pe Corsa. Manometrul ei analogic "la kil" (dupa spusele ei) ii arata cam 2,2, insa manometrele lui Satori si Wolfman spuneau ca e cu mult mai mare presiunea. Eu am avut 2,4 "gratie" manometrului rusesc al tatei, care e cam vachiut si ar trebui "lasat la vatra". Ata digital chiar isi merita banii.

Revenind la chestiune: sistemul audio al sedanului chiar e OK. Imi pare rau ca n-am si eu sistemul ala pe HB-ul meu.

Share this post


Link to post

2,5 atm este o constanta pentru EI. Reducerea la 2,1 este un lucru benefic pentru oricine.

Share this post


Link to post

Am avut Matiz, si in afara de amortizoare in 110 000 km n-am avut probleme; Parerea mea este ca trebuie

sa stii la ce sa te astepti in momentul achizitionarii unei masini (si sincer am mers cu masini mai scumpe, care aveau "greierasi" si "alte cele"), dar mai depinde in mare parte si de sofer ...

Share this post


Link to post

Pai nu degea trebuie respectate indicatiile din torpedou: 2,1 la toate rotile. Insa am auzit ca toate masinile vin cu presiune in pneuri mai mare decat cea recomandata de PRODUCATOR. De ce?! N-am idee... Se tem sa nu se dezumfle pe platforme?!

Share this post


Link to post
... Insa am auzit ca toate masinile vin cu presiune in pneuri mai mare decat cea recomandata de PRODUCATOR. De ce?! ...

Ei umfla pneurile la cat zice producatorul ca merg (stau). Ca tu n-ar trebui sa vezi asta, tine de dealer. El ar trebui sa le coboare la cat zice producatorul masinii, acolo, pe eticheta din torpedo. Daca n-o face, este parerea lui despre tine. Nu te agita, despre toti au aceeasi parere.

Share this post


Link to post

salut!

pt Lucian:referitor la suspensii:

- fata: McPherson;

- spate: punte cu bare de torsiune.

Share this post


Link to post

Masina sta super pe viraje, nimic de comentat. Dar indiferent ce ati zice voi, suspensia e foarte "clampanitoare" pe drumuri mai rele. Ai impresia ca amortizoarele pe fata sunt "duse".

Share this post


Link to post

Mai e o obsesie cu amortizoarele astea

Masina mea are 500 de km si sincer nu mise par f rigide

Am mers cu un golf 5 motor 1,4 si va spun sincer erau mult mai dure

Apropo ce parere aveti de emisiunea de duminica de la national tv unde au fost prezentate Lacetii si Accentul?

Inca Chevroletul sufera din cauza testului euro NCAP pt ca stim prea bine in clasa Accentului e Aveo

Insa va spun sincer si nu sunt ironic deloc ca ii multumesc euro NCAP- ului pt ca datorita lui mi-am luat o masina cu cel putin 1000 de euro mai ieftina :banana:

Share this post


Link to post

Am mers si cu Aveo sedan si HB, dar la sedan suspensia parca era mai zgomotoasa, sau poate gresesc :-?

Share this post


Link to post

Asa mi se pare si mie, sedanul tatei e mai zgomotos.

Azi am mers cu 140/h, zgomot nu prea mare, stabil (am dat de cateva ori stanga-dreapta cu volanul, cativa cm), ma asteptam sa faca balans. NU a facut. Iam dat 140 sa mai curat supapele, am trecut de 1800 km si am zis ca de acum pot trece (rar, ce e drept) de 3000 rpm. Oricum, masina se comporta bine la viteza mare.

Share this post


Link to post

Intr-adevar, e o masina foarte stabila. De-a lungul timpului, m-am lovit de cateva situatii care au necesitat manevre de urgenta. Am fost surprins nu atat de stabilitate, pentru ca se apleaca destul de mult, ci de tinuta de drum. Mai concret, in situatii in care deja ma gandeam cum sa redresez masina, pentru ca ma gandeam ca sigur va derapa, a ramas fix pe traiectoria impusa din volan.

Singurul regret pe care il am, este ca nu am luat-o cu motorul de 1.4. Cred ca ar fi fost mai interesant de condus.

Dar intentionez sa rezolv cat de curand problema, prin chip tuning.

Share this post


Link to post

Chip tuningul ala o sa fie interesant :)

Pui turbina? Dar eleron? Dar fuste?

Share this post


Link to post

Nu in genul ala...

Doar resoftare OBD.

Dupa aia facem o liniuta. Daca nu trec inainte, imi cer banii inapoi :) .

Oricum tre' sa vin la Bucuresti pentru instalarea softului optimizat.

Edited by de esenta tare

Share this post


Link to post

Stai bre calm, ca la motoare OTTO aspirate doar ii dereglezi avansul prin chin-tuning =))

Share this post


Link to post

Pai exact Daewoo sau Chevrolet nu apar in lista lor de masini.

Ai vorbit cumva cu ei si ti-au zis ca te poti duce cu Aveo?

Share this post


Link to post

Linkurile alea se refera la functiile ecm si modificarile care se pot face prin chip tuning.

Share this post


Link to post

salut!

tocmai am devenit posesorul unui Aveo 1.4 16v, si as dori sa va prezint cateva consideratii despre noua masina:

- motorul este destul de puternic si raspunde bine la "pedala";

- interiorul este cel mai frumos din clasa ei, cu mentiunea ca manetele pt. semnalizare si stergatoare ma "translateaza" in vechiul meu Matiz;

- tinuta de drum este buna, se aseaza frumos pe sosea;

- problema cea mai mare este consumul! 11-12%!

Share this post


Link to post

Salut Rocpit!

 

Lasa ca vine vara si merge mai mult cu vapori...sa vezi atunci consum mic. :) )

Sa-l porti iubit...pe AVEO!

 

Bafta!

Share this post


Link to post

Stai linistit, consumul se reduce in timp.

La inceput, si mie imi consuma asa, acum consuma 7.5% mediu.

Si merg tare.

Share this post


Link to post
- problema cea mai mare este consumul! 11-12%!

Pentru ca-l duci prea incet. Mergi cu el pe la 2800 rpm, unde-i proiectat sa mearga si sa vezi cum iti scade consumul. Si baga benzina de CO95 pentru mersul preponderent urban.

Share this post


Link to post
Am fost surprins nu atat de stabilitate, pentru ca se apleaca destul de mult, ci de tinuta de drum.

 

 

Io ma iau de cealalta parte a postului de care nu s-au luat colegii mei:

 

Stabilitatea este un atribut pe care i-l dai unei masini care sta bine in curbe, nu derapeaza. Tinuta de drum se refera la ce percepe conducatorul - balans, sensibilitate la vant, etc. Ma rog, in anumite conditii poti sa spui ca ar fi stabila, dar nu datorita suspensie tari ci faptului ca nu te dai peste cap sau nu derapezi.

Share this post


Link to post
Mergi cu el pe la 2800 rpm, unde-i proiectat sa mearga si sa vezi cum iti scade consumul. Si baga benzina de CO95 pentru mersul preponderent urban.

Chiar voiam sa te intreb, in combinatia jumper pe CO 91/ benzina CO 95 (deci 91 real), pana la ce turatie e mai economic decat cu jumperul pe 95? E ceva nou pentru mine, de aceea intreb.

Oricum, ca sa nu fim total off topic, pot spune ca, in ciuda problemelor de care stii, masina asta inca ma surprinde placut, dupa 3 ani de utilizare. Prin prisma posibilitatii de a obtine un consum mai redus, facand aceasta modificare.

Edited by de esenta tare

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...