Jump to content

de esenta tare

Cont inchis
  • Content Count

    122
  • Joined

  • Last visited

About de esenta tare

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    galati
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    kalos
  • An
    2004
  1. Cand mergi la revizie spune-le de zgomotul suspensiei. Si eu am facut acelasi lucru acum 3 ani, la prima revizie, si crede-ma ca s-a simtit. Si dupa aia, la fiecare revizie cere sa-ti verifice strangerile pe sub masina. Nu uita sa revii cu impresii dupa .
  2. Toate antigelurile auto de motor sunt pe baza de etilen glicol. Difera aditivii folositi: organici (roz) si anorganici (verde). Uite aici un ghid: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&hl=antigel
  3. Trebuie folosit numai tipul de antigel recomandat de producator. Altfel, apar corodari sau depuneri.
  4. Revin cu impresii. In ceea ce priveste sincopa de la 3500 rpm, acum se manifesta la 3200 rpm, dar mult mai fin. Adica este redusa atat senzatia de pauza, cat si cea de sut de dupa. In schimb, se simte clar, si la aceasta turatie, faptul ca motorul este mai viguros. Scaderea performantelor in a doua parte a plajei de turatii, se simte incepand cu 4700 rpm, unde am simtit ca incepe sa se plafoneze. Sper sa revin la sfarsitul saptamanii cu impresii despre consum.
  5. Nu. Se aude inainte de a cupla ambreiajul, si a scade turatia, daca se face testul cu frana de mana trasa, fara a accelera. Imediat dupa ce se aude, ambreiajul cupleaza, turatia scade.
  6. Exact asta face ABS-ul: impiedica blocarea rotilor la franarea de urgenta, pentru a putea fi controlata traiectoria masinii.
  7. Da e corect testul. Dar nu e grav. Cred ca se aude tot din cauza reducerii costurilor.
  8. Rulmentul de presiune. La mine face de noua, si inca nu l-am schimbat.
  9. Cum vrei tu. Sper ca nu te superi daca deschid topic separat despre subiectul asta?
  10. Imi pare rau ca spui astfel de lucruri. Se pare ca te-ai suparat, dar asta e. Stiu ca am dreptate in ceea ce priveste imposibilitatea de a subtura un motor cu cutie automata. In rest, e clar ca un motor de 1150 cmc se conduce mai turat decat unul de 1400 cmc, mai ales ca la primul cuplul maxim e la 4400 rpm, iar la al doilea la 3400 rpm.
  11. Exact. Sau pe drumuri virajate, retrigradezi in 2, de exemplu, si ramane turata pentru a avea performante bune (si merge cu treptele 1-2). Si mai exista posibilitatea de a pastra o anumita treapta, fara sa scada sau sa creasca vreo treapta. Asa faceam iarna, pastram 2, ca sa demarez fara derapaj si sa am si frana de motor. Ce timpuri! Imi amintesc cu placere de ele. De atunci, nu mi-am mai permis o citie automata .
  12. Stati un pic: cred ca aici se face o confuzie. Intre cutiile automate, si cele secventiale. Intr-adevar, la cele secventiale, din cate stiu (de astea nu am avut ocazia sa conduc), soferul este cel care hotaraste cand anume se schimba treptele. Insa si la cele automate clasice, cum spunea si @Satori, trebuie sa le inveti functionarea. Oricum, stai linistit, una din functiile de baza este retrogradarea in momentul accelerarii bruste - ca in cazul unei depasiri (kickdown).
  13. Trebuie reglati si la rece si la cald? La mine nu cred ca i-am reglat vreodata, si cred ca acum ar fi timpul.
  14. q.e.d. Sa o stapanesti sanatos, si sa te bucuri de ea. Nu uita sa mentii geamurile curate, sa poti vedea nedistorsionat frumusetile patriei .
  15. Incerc. Eu cam lucrez zilnic de la 10 la ... 10.
 

×
×
  • Create New...