Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Tine apasat mai mult butonul de pornire de la mp3, cum zici tu.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

La mine nu merge decat cu cheia pusa pe accesorii (sau evident, pe contact).

Share this post


Link to post

La fel si la mine...fara cheie in contact nu vrea nici vorba.

Share this post


Link to post

Tineti apasat pe butonul de pornire,cand nu e cheia in contact, cateva secunde si o sa meraga si fara cheie.

Share this post


Link to post

Ovidiu...depinde de masina.

Si la mine merge asa, fara contact, dar noi avem fostul Kalos rebotezat Aveo.

 

Robert333 se pare ca are chiar Aveo sedan (sau banuiesc ca are chiar Aveo) si atunci nu o sa-i mearga fara cheie in contact.

S-a mai discutat.

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...420&st=1360

Edited by zapacitu

Share this post


Link to post

chiar daca o sa fie considerat ca off topic , am si eu intrebare ( asta din cauza consumului mare 11-12% in ciclu urban): cum se comporta AVEO1.4 cu GPL?( eventual ce marca de instalatie ati montat, unde si cat a costat)

Share this post


Link to post

11-12% pt. Craiova eu zic ca e cam mult daca vorbeam de Bucuresti atunci era normal. Aveo cu GPL sunt convins ca nu gasesti...nici chiar un taximetrist nu cred ca risca garantia de 3 ani pt. a-si monta. In loc de Aveo ai fi avut la acelasi pret varinta Nubira cu GPL gata instalat.

 

P.S. Off-topic la "generalitati".....cam greu!

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Sunt cateva AVEO cu GPL in Craiova. Pentru TAXI oricum e un alt tip de garantie si patronii mai practici au hotarat sa-si bage ... in ea.

Cauta in topicul despre GPL, sigur s-a mai discutat. Pretul e destul de mare, in jur de 800€, si devine rentabil zic eu la peste 25.000Km/an.

 

PS: 11-12% in Craiova nu e deloc mult, in ziua de azi. Traficul incepe sa semene cu cel din Bucuresti, datorita lucrarilor la fiecare colt de strada.

Share this post


Link to post

Nu mai stiu unde vazusem un reportaj ca'n Craiova a inceput sa se circule ca'n Bucuresti... Intre anumite intervale e dezastru . Nu ma mai mira consumurile astronomice :)

Share this post


Link to post

Cu mentiunea ca daca in Craiova stai la cedeaza trecerea poti sa opresti motorul, sa-ti iei un ziar, sa faci curatenie in masina si apoi sa te claxoneze un "smecheras" de bucuresti: "haide ba, te bagi azi sau dormi acolo?".

 

Fara suparare, dar in Bucuresti se circula mult mai bine decat in orice oras. Sigur, avem multi "smecheri", tarani, depasitori de coloane dar acestia se regasesc in orice oras, diferenta este ca intr-o aglomeratie crunta in Bucuresti se merge, in alte orase este dezastru. O sa dureze cel putin 10 ani pana cand o sa se obisnuiasca cu aglomeratia si cu traficul de bara la bara.

Share this post


Link to post
Cu mentiunea ca daca in Craiova stai la cedeaza trecerea poti sa opresti motorul, sa-ti iei un ziar, sa faci curatenie in masina si apoi sa te claxoneze un "smecheras" de bucuresti: "haide ba, te bagi azi sau dormi acolo?".

 

aici sunt perfect de acord cu tine. Eu chiar patesc asta cand ajung pe la ai mei prin Craiova...

Si am prins si perioadee din alea cu "trafic monstru" (asta dupa parerea localnicilor)...si nu mi s-a parut prea mare bataie de cap.

La un moment dat, a venit fratemeu in Bucuresti, cu masina, si a stat cateva zile la un training; iar la plecare a zis ca nu a mai vazut ceva mai groaznic...(se referea la traficul din Buc.) :)

Eu deja m-am obisnuit cu toata nebunia asta. Daca e prea liber (cum a fost azi-dimineata) mi se pare ciudat...adica sa fac decat 25 min pana la munca? WTF!...inca mai sunt in Buc.? :)

Share this post


Link to post

Cand trec pe acasa prin Brasov e o placere sa conduci. Tolin poate confirma daca inca mai e asa. La pranz e cam cum e seara la ora 9 prin bucuresti. Si taica-miu cand vine in Bucuresti conduce cateva ore si e obosit mort.

Share this post


Link to post

salut,baieti.Acum raspuns pentru>> robert 333<<,.La noul chevy`aveo ,radioul +mp3 nu merge decat cu cheia in contact.Eu am sedanul,si nimic ,nimic .

Share this post


Link to post

salut !

 

Da ,am inteles .Multumesc celor ce mi-au raspuns.

 

Ieri m-au sunat sa ma duc sa-mi iau restul de acte si numerele cele noi .Ce mi s-a parut ciudat este ca mi-au dat nr. normale b-73-..... ,pe certificatul de inmatriculare scrie 'Data fabricatiei :2008 ,iar la observatii scrie '185/55 R16<<<asta inseamna ca pot sa-mi pun astfel de roti ?

 

Masina (AVEO SEDAN) a implinit o luna de zile si 1800 de km ,si se comporta excelent (deocamdata ) .Observ ca, se pare, consumul scade iar ea a inceput sa se 'miste' mai bine ,nu mai este asa de rigida si presupun ca o sa se mai lase .Tata care a condus-o in ziua cand am luat-o ,ieri cand s-a urcat si a facut o tura ,spunea ca este 'alta masina'. (nu stiu exact ce a vrut sa spune cu asta, dar el are mai multa experienta)

Share this post


Link to post
... Traficul incepe sa semene cu cel din Bucuresti, datorita lucrarilor la fiecare colt de strada.

 

Dupa ce mai circuli prin Bucuresti sa ne spui si noua in ce consta asemanarea...eu am facut odata 3 km in 2 ore. In 2 ore iti garantez ca ai fi maturat toata Craiova...o spun in cunostinta de cauza ca Galati sau Craiova e cam acelasi lucru in schimb Bucurestiul e unicat.

 

Nu mai stiu unde vazusem un reportaj ca'n Craiova a inceput sa se circule ca'n Bucuresti... Intre anumite intervale e dezastru . Nu ma mai mira consumurile astronomice :)

Probabil la TV Oltenia iar rubrica era..."Incomensurabilul orgoliu oltenesc" :D

Edited by starsteel

Share this post


Link to post
Probabil la TV Oltenia iar ...

 

a existat la un moment dat Oltenia TV, dar dupa alegeri s-a "autodistrus"...

Share this post


Link to post

cred ca a vrut sa spuna 185/55R15 si a scris 16. Probabil i-a venit varianta cu genti de 14, am auzit ca se practica (cica sa mareasca talonul sa nu mai simta gropile...LOL)

si eu care vroiam sa pun de 45 :D

 

Dimensiunile agreate pt. aveo sedan sunt:

185/55R15 82V

185/60R14 82H

- astea doua sunt variantele care vin din fabrica

 

iar optional poti pune:

195/45R16 80V

 

acum nu cred ca la un eventual control RAR, sa stea sa verifice si indicii de greutate/viteza. Sau fac si asta? inca nu am avut norocul.

Edited by s0r|n3l

Share this post


Link to post

salut !

 

Da, rescriu 195/45R16 (eram cam obosit si nervos) .Scuza-ti de greseala.

Eu am 185/60R14 si daca tot se potrivesc aceste R16 si mi-as pune, care ar fi avantajele si dazavantajele acestora ,a incercat cineva ?

Share this post


Link to post

Toate dimensiunile enumera mai sus ar trebui sa le ai trecute in talon.

pai la R16 ai talon de 45 si la drumurile din Romanica ai f. mari sanse sa strici gentile mai repede, una la mana. A doua: o sa te zdruncine un pic mai tare ca vibratiile o sa le suporte mai mult amortizorul, cauciucul nu prea.

In rest ca design, probabil, arata mai bine.

Share this post


Link to post

Intrebare: Ce intra la garantie si ce nu...

Intreb asta pentru ca asta vara am incercat sa bag in TV in masina si nu am reusit decat pe usa din fata de la pasager lasand scaunul pe spate. Cand m-am bagat sa plec am vazut ca TV-ul impinsese in maneta si o blocase in viteza a 3-a, am dat tv-ul mai in spate sa am maneta libera dar tot in a 3-a ramasese. In acel moment nu am putut pleca de pe loc decat cu viteaza a 3-a :( . Asta se intampla in Sibiu, cand am ajuns la prieteni aksa si am dat jos TV-ul mirosea a ambreaj incins si de nervi cu motorul oprit am facut schimbari repetate de viteaza 1-2-3-4-5-R timp de cateva minute, apoi am pornit motorul cu ambreajul la fund, schimbatorul pe "liber" sau asa credeam eu, am accelerat si am dat drumu la ambreaj - moment in care am auzit un zgomot - schimbatorul revenise pe pozitia liber. M-am linistit si am dat cateva ture sa fiu sigur ca totul este ok. De atunci imi intra cam greu in viteza si ma gandeam sa ma duc cu ea la garntie dar sa nu le povestesc faza asta. Ce parere aveti?

Share this post


Link to post

Pai cin' te pune sa povestesti ca in loc sa misti masina din loc si sa incerci sa deblochezi timoneria schimbatorului, ai omorat-o numai in treapta a treia? Te duci si le zici ca ai probleme si atat.

Share this post


Link to post

ideea este ca eu sunt din Bucuresti si nu puteam sa stau in Sibiu cu gandul ca o sa se repare singura... Am vazut ca aveau un showroom chevrolet acolo dar inca nu se deschisese pe vremea aia.

 

Oricum multam de sfat :osanale:

Share this post


Link to post

salut>razvan 020<.Nu povestii,la revizie faza cu TV,baga si tu altceva.Cu baietii,nu se stie.Bafta(apropo nu ai turometru?)si succese.

Share this post


Link to post

SCUZATI DE OFF-TOPIC :o fftopic: :o fftopic:

 

Stiu ca este topic separat pentru asa ceva, dar nu se frecventeaza...cam deloc.As dori si eu sa imi pun un portbagaj deasupra si vreau sa stiu daca si-a mai pus cineva.Daca da, spunetzi-mi si mie de unde ati luat acele "celebre" bare logitudinale (corectati-ma daca am gresit),iar daca nu puteti fi amabili sa-mi impartasiti cateva informatii ? (observatii) Aici sau pe topicul dedicat acestora !!!

 

 

MULTUMESC ?!?! :o sanale:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...