Jump to content
Sign in to follow this  
Cristian W

Logan Diesel Vs Cielo Standard Gpl

Recommended Posts

@dann> Banuiesti gresit.

 

Sa revenim.

Cristian, sper sa ne tii la curent cu hotararea ta. Macar sa stim de ce am muncit :) (Apropos, nu stiam ca dci-ul este si in varianta "cheala").

Si daca te hotarasti la Cielo, fa un efort si ia-ti si AC. Nu am cuvinte sa-ti spun cat de mult merita banii... :)

 

Variantele "fara par" :) ) nu-mi displac... mai ales cand am condus numai SH "rablaciuni" pana acum. Nu ma deranjaza lipsa AC, insa servodirectia ar fi o optionala utila. Ma gandesc la asta mai ales in cazul Loganului Diesel care are un motor greu ce ingreuneaza puntea fata... Mai ales la manevrele pe loc... servodirectia este chiar utila! Imi aduc aminte ca aveam candva o Lada 1200 ( cu GPL) si trageam de volan in draci cand faceam o parcare. La Moscoviciul pe care-l am acum volanul se manevreaza mai usor, cu toate ca greutatea pe puntea fata este mare...

In fine, ce sa zic? Pana la urma e " buna" masina NOUA pe care ti-o poti permite. :(

Despre calitatea asamblarilor la Cielo auzisem si eu. Insa ma gandesc si la faptul ca e un subiectivism in asta. Cu totii stim vorba aia: "Nu se mai fac masinile de alta data! Uite ce tabla subtire au acum, etc".

Adica se pare ca rasoleala a devenit un fapt comun pentru automobilele ieftine, de mare serie.

Share this post


Link to post

Acum, hai sa fim obiectivi. Cei care spun ca Cielo nu stiu ce fel e asamblat, au "auzit" si ei ca si tine. Cei care avem Cielo nou, nu am observat nimic deosebit la asamblare. Daca ar fi asa, ti-as spune, poti sa fii sigur. Sau ai fi gasit pe forum, asa cum ai gasit atatea probleme spuse fara "frica". Deci asta cade...

Dar sfatul meu este sa te duci la un showroom, sau mai bine la un prieten care are Cielo nou. Deci sa fie din 2005, 2006. Perioada 2002-2004 a fost ciudata la fabrica de la Craiova, masini cu plastice romanesti etc. Din 2005, TOTUL pe masina este coreean sau nexia (polonez ori german). Mergi, plimba-te cu ea, vezi daca scartaie si asa mai departe.

Repet, alegerea e a ta.

 

PS Dar hai odata, hotaraste-te ca parca suntem la 6 din 49 :) )

Share this post


Link to post

Nu stiu daca e vorba de ansamblare , dar la Cielo eu am observat o scadere a calitatii anumitor repere ca de pilda plasticele , bordul, o crestere a nivelului zgomotului etc.

Am comparat fostul meu Cielo din 95 , cel al tatalui meu din 98 si cel al finului meu din 2004.

Nu stiu daca si la fiabilitate daca sunt diferente , dar la chestii de detaliu iti pot spune ca exista diferente cu un plus pentru cele koreene.

Oricum bafta la alegere.

Edited by body

Share this post


Link to post

Body, citeste postul meu de mai sus. Din 2005 s-au schimbat lucrurile, in bine. Faptul ca fetele de usi (de ex) difera ca model, sunt de nexia banuiesc, nu inseamna ca sunt mai proaste. Sau ca materialul de pe scaune (tapiteria) este alt model, nu inseamna ca e mai prost. Sunt doar... altfel :) doar nu era sa ramana tot aceleasi de 11 ani incoace.

Iar la cele din 95, cand erau noi, jos palaria. Acum, dupa 11 ani am vazut cum arata o tapiterie si fetele de la usi, nu mai zic de plafon la un Cielo. Uzate, imbibate de fum de tigara etc. Deci, masina noua... e masina noua.

 

PS Seicule, esti dator la mine cu niste poze :)

Share this post


Link to post

As zice ca mai e si chestie de noroc. La firma am un Cielo din ianuarie 2004 (Euro2, 16V), care sta insa surprinzator de bine la capitolul "bord inchegat" la 100k de km la bord, mult mai bine decat fostul meu cielo ce era din '99 si cam zdronganea tot prin el la acelasi nr. de km.

 

Acum o precizare am legat de servodirectia de la Logan: eu am mers o luna intreaga cu un Logan inchiriat, scrisesem pe-aici la ora aceea. Nu avea servodorectie si imi venea sa innebunesc. E adevarat ca m-am obisnuit numai cu masini cu servo de cativa ani, dar inainte de anul 2000 am condus numai masini fara servo, insa parca asa dificil de manevrat precum Loganul asta doar Lada 1200 mai era... Si avea motor de 1.4 benzina, teoretic mai usor ca dieselul, acum nu stiu cat de relevanta e diferenta de kg intre cele 2 motoare si daca influenteaza directia, insa clar va fi greu fara servo pe Logan (la mine a disparut placerea condusului).

Share this post


Link to post

Lasa Gica, pe mine doar m-a rugat o vecina sa-i mut masina in parcare si am zis ca nu mai ma urc in Logan, la volan sau sa bag in R. Nu stiam nici directia si nici sensul in care urma sa plece masina.

Share this post


Link to post

Domnule tolin, ce vreti sa spuneti? Ca a trecut atat de mult timp de cand conduceati matiz, si acum nu mai puteti efectua manevra de mers inapoi pentru ca va incomodeaza acest tip de cutie, cu R in dreapta?

 

Sa stiti ca pentru cei cu astfel de dileme, exista o inscriptionare pe finitia schimbatorului.

 

Cat despre directia in care urma sa plece masina, cred ca aceasta problema este in concordanta cu partea in care roteati volanul. Nu vi se pare normal?

Share this post


Link to post

Nu domnule Dan Moise, cutia de kalos 1,2L este cutie de Matiz. Daca n-ai fi avut alta preocupare decat s-o dai in bara pe acest topic, ai fi avut timpul sa afli.

La cutia de Logan nu se simtea la mana daca ai introdus in R sau in 4, iar masina n-are 5000 km. In plus, cu volanul rotit masina face la dreapta sau la stanga in functie de cum a cuplat cutia.

Acestea n-o sa le simti niciodata la o masina Daewoo sau GM.

Iar pentru linistea ta, te informez ca am avut 4 ani Dacia 1310 si am fost foarte multumit de ea, dar aia m-a costat de noua doar 2200 DM. Bietul vecin a dat 7.300 euro pe mandra lui.

Share this post


Link to post
La cutia de Logan nu se simtea la mana daca ai introdus in R sau in 4, iar masina n-are 5000 km.

Asta pentru ca nu esti tu obisnuit. Banuiesc ca a fost prima tentativa de acel gen intr-un logan. Sotia mai pateste (si nu de putine ori) sa bage a 4 a in loc de R, dar la ea nu am asa mari pretentii :D .

Intradevar daca nu are servodirectie e cam nasol cu rotitul volanului la parcari si asta mai mult din cauza latimii pneului.

Share this post


Link to post
Asta pentru ca nu esti tu obisnuit. Banuiesc ca a fost prima tentativa de acel gen intr-un logan. Sotia mai pateste (si nu de putine ori) sa bage a 4 a in loc de R, dar la ea nu am asa mari pretentii :D .

Intradevar daca nu are servodirectie e cam nasol cu rotitul volanului la parcari si asta mai mult din cauza latimii pneului.

 

Inteleg ca la Logan mars-arierre este in dreapta inapoi, langa a IV... pai asta e excelent, asa este si la Lada si la Moskwich 2141 si nu le incurc niciodata... nu ai cum sa le incurci, practic R este MULT in dreapta si apoi INAPOI, daca exprimarea mea e clara...

Despre servo-directie: DACA intr-adevar lipsa ei face Loganul Diesel extrem de greu de manevrat "pe loc", atunci se impune obligatoriu servo! Iar asta inseamna 7440+405 Euro. Deci... ajungem la pretul unui Cielo GPL, FARA REDUCERE.

:)

(uite-asa Cielo castiga in inima mea... :P )

Moshu: ai cuvantul meu ca iti voi comunica in curand hotararea mea.

Share this post


Link to post

Mai Crsitian tata, tu ai fost sa faci un testdrive cu vreuna din candidate?

Share this post


Link to post
Asta pentru ca nu esti tu obisnuit.

Da, a fost prima experienta si cred ca am fost foarte explicit, nu e vorba de a baga gresit in viteze, e vorba ca nu ai certitudinea ca ai bagat in R, iar sentimentul acesta nu trebuie sa-l ai in fata unei cutii frantuzesti.

In rest ai dreptate, lipsa servo-directiei la dimensiunea accea a pneurilor si la gabaritul masinii este o problema intr-o parcare. Dar ca o prima impresie, trecerea de la volanul unui Kalos de 8500 euro cu servo-directie si A/C la unul de Logan de 7300 euro fara ceva este mult mai mare si mai neplacuta decat mica diferenta de pret. Comparatia cu Cielo, la acelasi nivel de pret, nici nu indraznesc s-o fac, deoarece, din punct de vedere al confortului soferului, situatia este clar in favoare ultimului. Iar asta se vede si in raport cu parbrizul si cu vizibilitatea.

Share this post


Link to post

Eu am mers cu Logan de curand si as putea sa spun ca e chiar faina ...Bine era destul de cadorisita ...Servo directie scaun reglabil pe inaltime ..Ce as zic are si ea niste nminusuri insa pe bune la gabaritul meu m-am simtit mai bine dupa un drum cu Loganul decat cu Mati...Singura chestuine care ma deramjeaza este gabaritul extrem de mare ptr oras...

 

Eu unul as alege pe un Logan Diesel in loc de Cielo !!..

Share this post


Link to post
Mai Crsitian tata, tu ai fost sa faci un testdrive cu vreuna din candidate?

 

Test drive cu Cielo nu cred ca am nevoie. Asa cum am mai spus pe aici, in trecut am condus si Cielo si Espero si am fost extrem de multumit de comportarea lui Daewoo Cielo, chiar daca varianta condusa de mine acum cativa ani nu avea nici servo-directie si nici macar turometru!

Despre Logan... nu stiu nimic in materie de condus. :( Si nici nu cred ca baietii aia de la ADRAS isi lasa clientii sa incerce masinile undeva pe acolo...

Deci , "taicutule" ( ma indoiesc de faptul ca ai mai mult decat cei 39 ani ai mei impliniti ieri :P ), in materie de Logan... HABAR NU AM. :(

Share this post


Link to post

La multi ani tinere! Daca ai sti cati am io... :(

 

Acum sa nu dam cu pietre totusi. Nici eu n-am condus Logan motorina, dar din prietenii mei care le au pentru instructaj scoala auto, sau taximetristi, se pare ca nu se plang. Eu sunt benzinar convins, dar ma abtin sa critic ceva ce nu cunosc. De aia era bun un test drive.

A, da. Problema: la peste 100 nu prea mai auzi radioul in masina daca ma-ntelegi :(

Share this post


Link to post

Pai vezi, imi puteai fi tata... :D

Vrei sa te trimit la un dealer in Bucuresti sa faci un testdrive? La orice dealer poti face testdrive, totul este sa si vrei.

Sunt diferente destul de mari intre cele doua modele puse de tine in balanta. Numai tu poti decide care ti se potriveste mai bine.

Share this post


Link to post

Mai Alx trimite-l ce naiba il mai intrebui?!?Manci calule ovaz !?!?...

Share this post


Link to post

@Cristian W

 

Un mic sfat (nu trebe sa faci chiar asa, dar e o sugestie)

- lanseaza aceasta problema: Cielo vs Logan Diesel si pe forumul vecin (daciaclub). Poate vei avea o surpriza. Pe acest forum e normal sa existe pareri (marea majoritate) in favoarea lui Cielo.

 

Dar trebuie sa te gandesti la masina ca la o investitie pe care o faci pe cativa ani buni (3,4 sa zicem). Oricum de pierdut vei pierde cu amandoua masinile, asta e clar. Conteaza cat pierzi la fiecare. Cu cielo e simplu, e de atata timp pe piata incat poti sa vezi cat pierzi la masina asta in 2,3,4 ...9 ani.

 

La Logan diesel e mai greu pt ca sunt numai de un an (aprox, nu stiu exact pt ca nu m-a interesat). Poti face insa o analogie buna cu Logan benzina ... la care mai pui ceva pt. ca dieselul se va vinde mai bine si dupa cativa ani.

Pe langa pretul de vanzare, tre sa te mai gandesti si la revizii si pret manopera.

 

Cu consumul e oka, sunt cam la fel.

 

Partea ultima ar trebui sa fie confortul si spatiul, pt ca la banii astia nu prea poti avea pretentii la cine stie ce comfort (si amandoua sunt cam la fel, am zis "cam"... nu la fel... :P ).

 

Asta e parerea mea. Nu trebuie sa tii cont de ea si sunt sigur ca multa lume nu e de acord (mai ales cu partea legata de comfort) dar asta e parerea mea.

 

Numai bine si sper sa alegi ceea ce-ti place.

Share this post


Link to post

Neaparat sa ne dai si noua link-ul daca postezi intrebarea pe forumul vecin.

Share this post


Link to post

Ei bine prieteni... acum cateva zile am incercat sa deschid o astfel de discutie si pe Dacia Club. E drept, am postat la un topic care se referea la ceva de genul " revizia Logan DCI la 10.000 km"... Ei bine, nu am facut decat sa INTREB userii daca in general SUNT MULTUMITI de diesele lor... Si le-am si comunicat ( ca si aici dealtfel, - motivul pentru care intreb aceste lucruri)

Dupa 12 ore mesajul mi-a disparut de pe acel topic.

Nu am incercat sa redeschid discutia. :( Mi-a cam fost clar...

Share this post


Link to post

Pai ce naiba, s-au gandit ca faci "flame" ? ...hmmm ciudat. Mai bine ca eu nici nu intru pe -acolo, nici cont nu am.

 

Varianta acea de Logan de care te interesezi, are ceva la capitolul siguranta ? Ma refer un airbag si daca da, cate ? ABS stiu ca nu au decat la versiuni de top. Asta e un mare minus la Cielo, lispa acestor elemente, daca as fi in locul tau numai pentru acestea as alege Logan - o varianta care sa le contina. Nu fac minuni, dar nu se stie niciodata cand ai nevoie de ele. Altminteri Cielo inca imi place, chiar daca are designul invechit are mai multa carisma decat ... cealalta.

Share this post


Link to post
Da, a fost prima experienta

Pai sa stii ca aceeasi senzatie de disconfort o am si eu cand mai apuc sa merg cu cielo de la firma.Ma simt tare ciudat in ea.Dar ma rog,astea sunt chestii de obisnuinta.

Eu in general sunt adeptul dieselului,asa ca nu conteaza marca.Logan dci am la munca si de cand e masina asta,eu nu am vazut un consum mai mare de 5.6l/100km.E drept ca dupa 2-300km in oras face cam 500 in afara,iar pana acum nu a vazut decat de 2 ori service-ul,la reviziile de 10 si 20k km.Cielo consuma aproape dublu si e cam rablagita(are aproape 90k km)si mai tot timpul cade ceva pe la ea,dar asa a fost ea cam de tanara,asa ca acum la batranete nu mai se pune problema de ce se strica.

Cristian W nu trebuia sa deschizi un topic nou pe D C,pentru ca ai de unde sa afli ce si cum e la revizii.Ca idee eu am dat la cele 2 revizii aproape 400 ron,dar a mea e pe benzina,iar la dieselul de la munca parca undeva pana in 600ron(daca i-mi aduc bine aminte).Stiu ca diferenta intre ele a fost filtru de motorina si 1.5l ulei in plus la dci.

Edited by osirus

Share this post


Link to post

Osirus, faptul ca ai condus si tu un Cielo si e rablagit si curg multe de pe el, nu da o imagine semnificativa, dar probabil ca auto-inversunarea

de pe topicul tau favorit (Dacia Logan) si-a pus greu amprenta asupra unghiului tau devedere. (sau nu mai era cazul).

S-o lasam balta cu gratuitatile, cel putin fiabilitatea daewoo e arhirecunoscuta.

 

Mai precis, esti off-topic si : faci comparatii de consum intre dacia diesel app noua de 65 de cai (regim mixt) si nu stiu ce cielo pe benzina de nu stiu cati ani;

pe cand topicul se refera la comparatia dintre logan nou si cielo nou - gaz.

 

Disconfort.. mi se pare normal.. asa e cand te dai din caruta si te urci intr-o masina cu o pozitie la volan corecta, nu mai poti vedea de sus.

 

Si in final.. stii care e paradoxul? Desi mai toti posesorii de logan au impresia ca au bmw.. viseaza sa o schimbe ;)

Share this post


Link to post

Tommy, nu-ti mai bate capul. Nu vezi ca omul e "cavaler de Colibasi"?

Osiris, si loganul pe benzina consuma dublu decat un dci. Dar aici era vorba de Cielo LPG.

 

Stii ce e interesant? Nici un posesor de Cielo nu a vorbit urat de logan in acest topic. Ba chiar toti am zis sa faca test drive si sa-si ia ce crede dintre cele doua. In schimb toti loganistii au dat cu pietre cat au putut in Cielo. Intrebare: Oare o fi de vina pozitia la volan? :D

Share this post


Link to post

Despre ce pozitie la volan vorbiti? Nu e la fel ca la masinile normale?

 

Nu m-am suit niciodata intr-un logan, nici macar in dreapta :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...