Jump to content
Sign in to follow this  
Dana AB

Cauciucuri Matiz

Recommended Posts

multam de bunavointa...le iau pe-ale lui zeu de data asta...

Share this post


Link to post

Bai Ileana eu am doar doua ia si de la Felix puii mei decat sa dai banuti aiurea pe cine stie ce teapa!!....

Share this post


Link to post

Sporkul meu cu 6000 la bord are de vara 165/65/R13 din alea koreene nu mai stiu cum se numesc dar cica-s bunicele. Consoarta ma bate la cap sa luam de iarna BF Goodrich 155/70/R13. Cam 1,1 mil. bucata. Are rost? Alea de vara fiind noi nu pot sa trec iarna asta cu ele?

Share this post


Link to post

Poti sa treci si iarna viitoare insa ar fi bine sa-ti pui de iarna !!..Nici nu visezi ce diferenta e !!!Cum a scazut temp de 6 grade baga-i de iarna !Iar pe zapada o sa ai senzatia ca mergi cu 4x4 ...

Share this post


Link to post

Scuze... am gresit. Era vorba de 155/65/R13 si 145/70/R13.

 

M-am hotarit, imi iau de iarna. Acum am alta dilema: merita sa mai pun 1,5 mil. si sa iau KLEBER in loc de BF GODDRICH ? Sau si mai bine vreo 2 mil. pentru MICHELIN? Sau arunc banii degeaba?

 

Thanks!

Share this post


Link to post
Consoarta ma bate la cap sa luam de iarna BF Goodrich 155/70/R13. Cam 1,1 mil. bucata. Are rost? Alea de vara fiind noi nu pot sa trec iarna asta cu ele?

My precious BfGoodrich :X

Eu zic ca arunci banii degeaba pe Michelin, etc. iarna ai mai multe gropi-cratere de infruntat si e mai bine sa nu-ti para rau dupa banii dati daca-l paradesti in vreo groapa. Degeaba iti iei Michelin de iarna, am vazut amarate de Debica ce bine lucrau pe nameti. oricum n-ai sa poti merge cu anvelopele de iarna pe drum uscat asa cum mergeai cu cele de vara. Oricum Spark-ul e o masina usor de deszapezit, eu imi despotmoleam uneori singur matizul, dar oricum masinile mici sunt imbatabile in astfel de teren.

 

Pe BfGoodrich cred ca scrie "made in Poland" dar licenta e germana, iar pe michelin tot vreo tara est-europeana scrie, asa ca e cam acelasi lucru. Ai sa vezi BfGoodrich pe masini de teren, scrie cu alb pe laterale, deci cred ca au experienta in off-road.

 

 

:o fftopic: O intrebare pentru cei mai experimentati: eu am la reno 175/65 r 14 anvelopele standard. Din pacate nu gasesc Debica Frigo de iarna la dimensiunile astea, am gasit la 185 si probabil ar fi si mai mici de 175. Ce-mi recomandati: mai inguste sau mai late decat standardul? Eu cred ca mai inguste (s-ar reduce si consumul :thumbl: ) dar nici cu cele mai late nu mi-ar fi rusine.

Nu-mi recomandati alte marci ca mai mult de 3 milioane pe 2 cauciucuri n-am de unde sa scot. Debica le-am vazut pe viu ce pot sa faca.

Share this post


Link to post

mai inguste laur! cat despre pret... habar n-am la 14"...

Share this post


Link to post

La ultima inspectie a Montanelor mele, care fac 23.000, am observat ca desi profilul mai merge fara probleme, lateralele au inceput sa crape (se desprinde banda de rulare de pe ele de parca ar fi resapate). Asa ca am montat iubitele mele Fulda de iarna. Nu-ti vine sa crezi ce confort si aderenta buna au... Am fost la Ivesti de Galati (zona sinistrata cu mult mal si noroi) la un parastas. Nu cred ca ma credeti, dar am scos cu Maty din namol o Skoda Octavia Tour cu pneuri noi de vara ce a ramas acolo. Proprietarul mai avea un pic si se sinucidea cand a vazut faza. Deci...merita.

Share this post


Link to post

Asta-i cea mai dura faza: sa scoti cu tartacuta ditamai break-ul =))

Share this post


Link to post

Sa caut pe acasa poza sa o postez. Te termini de ras. Avea mai mult farmec daca Skoda era cu tractiune integrala :banana:

Edited by lalexis

Share this post


Link to post

Dar nimeni nu a pomenit de cauciucurile All-seazons ... alea ar fi o solutie pentru cei mai putzin mofturosi!

Apropos ca sa nu se indoaie jentile cele mai bune dimensiuni sunt 145/80

Share this post


Link to post
La ultima inspectie a Montanelor mele, care fac 23.000, am observat ca desi profilul mai merge fara probleme, lateralele au inceput sa crape (se desprinde banda de rulare de pe ele de parca ar fi resapate)....

 

 

Am patit acelas lucru la 25k dar am sunat la ei si mi-au spus ca nu e posibil cauciucurile sunt consumabile si ca ele au fost noi in nici un caz resapate si ca daca vreau vine o comisie de la Craiova in Buc si sa ma duc la un service .. am fost au venit oamenii si mi le-au schimbat pe toate 4 in garantie ..

Partea proasta ca am primit tot montana dar macar acum ajung la 40k si nu am mai avut nici o problema... momentan.. :) >-

Share this post


Link to post

Daca mergo iarna cu anvelope de vara si faci un accident poti avea probleme cu casco?

Share this post


Link to post

Numai daca scrie asa ceva in contractul tau. Insa nu as crede, nu am auzit de asa ceva, cel putin in .ro

Share this post


Link to post
Dar nimeni nu a pomenit de cauciucurile All-seazons ... alea ar fi o solutie pentru cei mai putzin mofturosi!

Apropos ca sa nu se indoaie jentile cele mai bune dimensiuni sunt 145/80

Pai ce mai e de pomenit despre astea ? Nici cal nici magar... :D

Au recunoscut si producatorii ca nu-s bune nici vara nici iarna. A fost o gaselnita de moment,dar cind s-au lamurit oamenii de ce sint in stare...nu le mai cumpara nimeni. :mda:

Share this post


Link to post

Nici vara ,nici iarna ai dreptate.Dar ,poate sunt bune primavara si toamna. =))

Share this post


Link to post

Pun si eu aici o intrebare sa nu mai deschid alt topic. Intentionez sa iau niste cauciucuri de iarna la Matiz si am gasit urmatoarele (155/65 R13):

1. Debica Frigo 2 - 1.490.000 ROL (magistral.ro)

2. Debica Frigo Directional - 1.530.000 ROL (anvelopa.ro)

3. Sava Eskimo 3 - 1.490.000 ROL (magistral.ro)

 

Toate ofertele au inclus TVA, montaj si echilibrat (la 4 bucati).

 

Avand in vedere diferentele de pret nesemnificative ce imi recomandati voi din experienta voastra?

 

ps. oare trebuie si geometrie? am intrebat pe toti cei de sus cu cauciucuri si toti au zis ca nu trebuie.

Share this post


Link to post

Preturile sunt MARI. Debica Frigo 2 pentru Nubira (185.65 r14) sunt 1.420.000. Pentru matiz sunt in jur de 1.1 mil (intreaba pe csergogaby, el si-a pus Debica Frigo Directional).

Share this post


Link to post

Va recomand Kormoran 155/65R13 SnowPro. In primul rind pentru ca ... - in al doilea rind pentru ca le consider ca fiind anvelopele de iarna cu cel mai bun raport pret/calitate (de asta am si insistat sa am ... anvelope Kormoran), in al treilea rind pentru ca au dimensiunea exacta din talonul masinii. Sint fabricate sub licenta Michelin, costa doar 119 lei bucata dar din pacate stocul e pe ...

 

Hentz cu mana, text cenzurat, cartonas

Edited by tolin_afc

Share this post


Link to post

aceleasi cauciucuri(Kormoran) si aceasi dimensiune se gasesc in Cora la 129 lei..mi se pare ca schimbul si echilibratul e mok...ce ziceti, e bun pretul?

Share this post


Link to post
aceleasi cauciucuri(Kormoran) si aceasi dimensiune se gasesc in Cora la 129 lei..mi se pare ca schimbul si echilibratul e mok...ce ziceti, e bun pretul?

 

Da, pretul pare bun, incerc sa ma interesez, in schimb, azi, la Com Nico Serv, ca zice ca au oferte d'alea de cumperi 3 si primesti unul moka.

Din pacate pe site nu am gasit ( la preturi rezonabile, decat R14... ) . O sa sun, sa vad ce si cum, si va tin la curent.

 

eu am gasit informatia pe: http://financiar.rol.ro/stiri/2005/11/cauc...ri_de_iarna.htm care suna cam asa:

"Cauciucuri de iarna

22 noiembrie 2005

 

 

Firme de specialitate anunta oferte abundente

si promotii atragatoare la cauciucurile de iarna. Dintre acestea se

detaseaza "pachetele" oferite de Polyinvest si Com Nico Serv, ambii importatori

laudandu-se ca dau "patru anvelope de iarna, cu garantie de 24 de luni,

la pret de trei. Adica unul gratis".

Cele doua firme au si oferte stufoase si de calitate. Astfel, la Polyinvest

cea mai scumpa anvelopa, Goodyear Eagle Ultra Grip (pentru bolizi de lux,

cu dimensiuni de 225/50R 16H) costa 715 lei noi (7.150.000 de lei vechi).

Pentru buzunare mai subtiri, sunt oferte bune pentru cauciucurile marca

Sava Intesa, la 218 lei noi (2.180.000 de lei vechi) bucata.

La Com Nico Serv, o "guma" Continental Winter Contact (pentru limuzine)

costa 800 de lei noi (8.000.000 de lei vechi). Cel mai ieftin produs, 138

de lei noi (1.380.000 de lei vechi),

este un cauciuc Kormoran Snowpro (pentru automobile de oras, gen Matiz).

Pentru cei carora bugetul nu le permite sa cumpere anvelope de genul celor

prezentate mai sus, le recomandam sa viziteze tarabele de la Vitan Barzesti,

cu multe oferte, unde insa nu toate au garantie si calitatea corespunzatoare."

Share this post


Link to post

Vreau sa imi iau si eu azi anvelope de iarna, insa am o nedumerire: in talon sunt trecute 2 dimensiuni : 145/70 si 155/65. Care e diferenta dintre ele (stabilitate, confort, etc). Cu alte cuvinte voi pe care le recomandati ? Mercic

Share this post


Link to post

Dupa parerea mea 155/65 sunt all season/vara iar 145/70 de iarna dat find faptul ca au talonul mai mare.

Share this post


Link to post

mda... am primit raspunsul, profesionist ... si hilar in acelasi timp...

e ca in bancu ala in care omu', prin desert, lesinat de sete, cauta apa, dar nu gasea decat de cumparat cravate... :) ) :

 

Salut,

 

Din pacate stocul s-a epuizat si va putem oferi numai profile de vara momentan, urmatoarea aprovizionare cu anvelope de iarna pe dimensiunea 155/65 R 13 va fi facuta in ianuarie 2006. Ne cerem scuze si speram ca nu v-am incurcat prea tare.

Oferta pentru profilele de vara 155/65 R13 contine:

Kormoran 73 Impulser...171Ron+TVA/buc

Pirelli 73T P3000E...187Ron+TVA/buc

Uniroyal 73T RAlly 680...172Ron+TVA/buc

 

Toate cele bune,

Adrian SIRBU

 

 

no comment :spumelagura:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...