Jump to content

Geo_ZGA

Membru
  • Posts

    2001
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    302

7 Followers

About Geo_ZGA

  • Birthday 08/03/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Mitsubishi
  • Model
    Pinin
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    B-81-ZGA

Recent Profile Visitors

5448 profile views

Geo_ZGA's Achievements

  1. La cel de bord, sunt de acord, nici eu nu-i vad utilitatea... pe muchia portierei am pus si eu, fiind usa mare si locurile de parcare inguste, tind sa mai ating cand o deschid.
  2. Nu, ursi n-au fost... dar am vazut urme de lup.
  3. Eu am dormit in masina, daca una din saltele tinea aerul ar fi fost chiar ok, dar asa a fost doar acceptabil :)) Vremea a fost buna, ploile ne-au ocolit.
  4. In weekend am participat la intalnirea aniversara de 10 ani a unei asociatii de detectie, Romanian Military Archeology. Nu sunt membru, dar intru in categoria "and friends" 🙂 Mari descoperiri nu am avut, dar zona e superba, peisaje frumoase in varf de munte, transee cat vezi cu ochii (detectate). Am stat 3 zile, din care una plina pe detectie, 2 pe drum si in rest gratare, bautura si voie buna.
  5. Pt ca deja e traditie, ieri mi-am facut iar de lucru... am facut niste suporti-distantieri pt difuzoarele spate, am pus bitum si burete, putina curatenie pe acolo. Problema era ca membrana atingea in grila de plastic, acum e totul ok si basul se aude mai bine si mai tare, semn ca se misca cum trebuie. Dupa care am montat un nou ledbar deasupra numarului fata, in speranta ca ma va ajuta pe ceata. Cu buton separat. Cu ocazia asta am probat si pozitia de dormit in masina, daca vremea e buna weekendul asta sunt pe munte.
  6. Te ajuta... mai bine sa fie, decat sa nu fie :)) Politistii si judecatorii iau in considerare filmarile, chiar daca nu sunt omologate. Pe mine m-au salvat cu 2 accidente si un scandal in trafic.
  7. "Nu a pastrat distanta regulamentara"... limbaj de lemn, ramasite din epoca de aur. Acelasi lucru l-am patit eu cu Cielo, am iesit si eu, si el, pe dauna totala... eu la portofel :)) De atunci am zis ca nu mai merg fara camera.
  8. Ieri am finalizat proiectul "spalatoare de faruri". Dj la releu, eu la montaj
  9. In weekend mi-am facut de lucru cu niste maruntisuri (si cateva beri pe langa). Priza dubla usb si am inceput sa pregatesc terenul pt spalatoarele de faruri. Vas universal de pe aliexpress, buton aliexpress dedicat (scoasa piedica ca sa devina cu revenire), pompa de faruri de Ford, suport "home made" dintr-o bucata de tabla de aluminiu (nu-i frumos, dar e functional). Dupa cateva teste (in cada), am ajuns la concluzia ca voi folosi duze universale cu 2 jeturi, sunt cele mai puternice. Cu ocazia asta am montat o tablita pe suportul bateriei, pentru prinderea releelor suplimentare.
  10. Stai linistit ca nu scapi curat si calm :)) Rugina se ocupa de treaba asta, mai ales daca sunt cei originali... In primul rand trebuie (e bine) sa desfaci frana spate complet de pe butuc. Deci iti "vaselinesti" mainile garantat :)) Si DA presa, extractor de fapt cred ca ii zice... ala cu "ciocan", de tragi ca nebunul. Si da degresare si curatare, ca fuzeta are rugina pe ea. Dupa aia si o vaselina pt viitor.
  11. Exact 🙂 e piesa masiva, desfaci 4 suruburi, pui piesa, strangi suruburile la loc si aia e
  12. Exact cum zice @ches, la Epica e cu butuc cu tot... e imposibil sa gresesti. Fata e fata, spatele e spate, nu le poti pune invers nici cu ciocan de 5kg. Se gasesc la radacini rulmenti spate, GM sau ceva aftermarket. GM-ul totusi a devenit ridicol de scump, eu am prins cu vreo 400 lei bucata acum cativa ani, acum e cel putin triplu ca pret.
  13. Fratii brothers (bidoane romanesti) si nechezol nemtesc. De la 1916, toamna.
  14. Am strans n-spe busoane la mana si n-am stricat nici un filet pana acum... e chestie de obisnuinta si bun simt, sa nu tragi ca nebunul de ditamai cheia. Ideea e ca ala e un dop, nu un surub de sustinere.
  15. Strangi tare la mana cu un clicket mic si aia e. Zic clicket mic ca sa nu ai forta in el. Poate te ajuta graficul asta, desi nu am idee ce duritate are busonul, dar as merge pe minim (atentie, in aluminiu).
 

×
×
  • Create New...