Jump to content

Geo_ZGA

Membru
  • Posts

    2033
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    320

7 Followers

About Geo_ZGA

  • Birthday 08/03/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Mitsubishi
  • Model
    Pinin
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    B-666-ZGA

Recent Profile Visitors

5678 profile views

Geo_ZGA's Achievements

  1. tyrereviews.com? de aici imi iau si eu informatiile, in general... mi se pare mult mai ok sa vina de la oameni normali
  2. Da, e si unghiul lamelei, dar eu am mai observat un detaliu... arcul se lasa in timp. Si nu mai are putere sa preseze stergatorul pe parbriz. Nu stiu ce se poate face in situatia asta, in afara de inlocuire.
  3. Pai si care e dimensiunea, atunci? 60 sau 65? Vezi ca poti sa-ti iei anvelope si din alte tari, nu doar din Ungaria... Toyo de pe Jimny au venit din Slovenia, parca. Transport platesti oricum, si daca diferenta de pret e mare, e posibil sa iesi mai bine cu ele din alta tara.
  4. Am mai auzit de Rombat si Banner, dar nu am avut ocazia sa iau. Ziceam eu mai sus si de Macht, dar nu stiu daca s-a dus calitatea in jos intre timp sau nu. La moto, de exemplu, mergeam pe principiul "cea mai ieftina". Una ieftina ducea cam 2 ani, una scumpa maxim 3. Problema e cand te lasa brusc, pe undeva aiurea...
  5. No offence, am avut chinezarii cand am luat Epica (sper sa nu ma insel, dar parca fix Linglong erau)... or fi ok in primul an, dar devin plastic cu aderenta f slaba destul de rapid. Si nu alerg f tare, nu ridic masina pe 3 roti in curbe... Nu recomand nimanui chinezarii, nici macar in marcile cunoscute dar produse in China nu am mare incredere. Acum depinde si de stilul de condus si de alternative, in loc de "marca" veche de 10-15 ani sunt mai ok chinezarii noi.
  6. Stanga pot sa inteleg de ce e interzis, desi linia continua zice acelasi lucru... dar dreapta?
  7. Toyo Snowprox. Japan, la un pret mai mic decat marcile mari. Eu nu mai folosesc iarna-vara de ani buni... all season.
  8. M-am uitat de curiozitate acum pe topicul masinii... pe Epica am pus o Varta Blue pe 3 februarie 2021, in curand se fac 5 ani (daca trece iarna). Si, intre noi fie vorba, masina a cam zacut perioade lungi de timp. @Salex zi, zi, ca faci o recomandare, nu reclama. Eu am fost f multumit de Macht, dar nu am gasit la vremea aia.
  9. Daca n-a ajuns la remat, sigur a mai schimbat 5 proprietari pana acum :))
  10. Bobina originala e DAC, cauta codul sau vorbeste cu @pompiliu92. Bujii recomand NGK clasice (sau Iridium, daca ai bani de dat pe ele). Eu stiu de 1.1 distanta la electrod, dar poate tin minte gresit...
  11. Sambata mi-am facut putin timp pt o "lucrare" pe care trebuia sa o fac inainte de a trage cateva zgarieturi (fine, nu se mai vad acum). Folie pe faruri si semnale, la proiectoare mi-a fost lene sa le demontez. Folia e ceva Oracal, cea mai buna de pana acum... s-a asezat si intins foarte bine. Cel putin pt mana mea de nepriceput, au iesit chiar bine.
  12. Din ce stiu eu, se repeta de cateva ori. Dar am facut o singura data cu scanner-ul, nu stiu prea multe detalii.
  13. O aerisire buna nu are ce sa strice, ba chiar e benefica pt siguranta ta si a altora. Dar... eu nu cred ca din cauza aerului ar aprinde becurile. Ideal ar fi sa citesti eroarea cu un Scan 100 (tester original Daewoo) sau orice alt tester profi care ar citi abs-ul. O posibila problema poate fi senzorul abs sau cablajul/mufa lui, sau inelul de pe planetara. Care din senzori... nu se stie fara tester. Sau cu verificari mai empirice, cu multimetrul. Ori ca in video de mai jos, ori pe rezistenta pt a verifica bobinajul din senzor.
  14. Nu, nu, e ok 🙂 Da si nu... motoare electrice si baterie ar insemna greutate suplimentara. Ori Jimny prin asta exceleaza, dimensiuni si greutate reduse. Iesirea de pe piata Europeana (UE in principiu) nu cred ca intereseaza prea mult pe producator... au o piata imensa in Asia, India si Australia, unde se vand foarte bine. Inclusiv varianta in 5 usi, pe care am vazut ca o aduce o firma in Romania dar la un pret cam exagerat, 35000 euro. Masinile astea isi pastreaza valoarea de revanzare foarte bine, mai ales prin Vest. Intr-adevar, accesoriile montate nu prea isi mai recupereaza cheltuiala, dar "strainezii" sunt si nebuni... aia din primele zile dubleaza valoarea masinii cu portbagaje, trolii, lumini, roti, suspensii etc. Si nici macar nu le folosesc, ei nu prea au voie la offroad :))
  15. Scump, io am dat 1000 lei in cap, fix pe aceleasi chestii
 

×
×
  • Create New...