30 km dus, 30 intors + timp = o zi pierduta... Normal, nu se pune problema, o fac eu, dar nu mi-e oricand la indemana.
Azi l-am luat pe taur de coarne. Am inlocuit garnitura capacului chiulasei. ๐
Am incalzit vreo cinci minute motorul, ca sa nu ma frig la maini, am dat cu degripant pe suruburi si am scapat ieftin. Surubul care a iesit cu filet data trecuta, n-a facut probleme.
Nu am fost absurd cu reglajul culbutotilor, cei pe care i-am putut testa au joc mare. Nu mi-am permis luxul de a-i regla azi, si-asa am terminat cu lanterna.
De curat, e curat motorul, doar capacul avea cateva negreli. L-am curatat rapid, cat de cat.
Am mai reglat (ridicat) pedala de ambreiaj si am strans suruburile suportului care tine cablul pe peretele de foc. Ambreiajul se simte mai OK, lucreaza mai fin siii... nu stiu care-i explicatia dar nu am mai auzit pocanitura la accelerare brusca. Era ciudat ca zgomotul aparuse la scurt timp dupa ce a scartait pedala. Maine ii dau si-un spray cu vaselina pe acolo. Era oarecum dubios sa vina zgomotul de la articulatii, brusc, mai ales ca la ITP nu mi-a spus nimic, si chiar am intrebat.
Am aruncat o privire la toate rotile si suportii motorului, iar inafara de cauciucuri ceva imbatranite, nu mi-a atras nimic atentia. Burdufuri OK, furtunuri frana OK, amortizoarele nu curg; parca cel din dreapta avea cumva un luciu, dar e prea mult sa spun ca ar curge. La distributie ii fac o verificare generala, pe elevator.
Maine incerc sa pun ornamentele pe piulitele rotilor si poate si flexul pe suruburile de la manetutele de reglaj ale oglinzilor, sa mai renunt la o piulita si sa ramana cele cu capac.
A/C-ul "rupe"! โ๏ธ๐ M-a ajutat intr-o zi ploiasa, la dezaburire.
Ziceam sa-i schimb bujiile si senzorul axului cu came. Nu e mare scofala, chiar fleac, dar mi-e groaza de filetele chiulasei la bujii, chiar si cu senzorul ala am oroare, sa nu raman cu masina in drum. O sa pun si diagnoza sa vad ce zice asta oroginal, ca porneste motorul greu la cald.
Acum sper doar ca am scapat de ulei care curge...