Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/23/24 in Posts

  1. Poate gasim senzorul ala sa il schimbi.
    2 points
  2. Ca tot este sezonul :)) Cand am facut masina acum 3 ani si am pus caloriferul de caldura nou, nu puteai sta in masina de caldura. Acum baga asa, sa fie :)) S-a procedat la spalarea instalatiei, doar cu apa cu presiune, dar lasata sa curga acolo liniștită, cam 5 minute pe fiecare traseu, unde a permis spatiul, am scos furtune si le-am spalat individual . La final am bagat aspiratorul sa trag apa care mai ramasese rătăcită prin motor, dupa pistolul de aer de la compresor. Combinatia la antigel + apa , e undeva la 3 litri de G12 si 3.5 litri de apa. Soc si groaza , dupa ce am spalat tot, pus antigel , lasata fata sa ajunga la 90 de grade, baga aer rece :)) ; de cand am facut masina stiam ca am un senzor la climatronic dus, si-a adus aminte senzorul de mine si a zis na, tu de azi mergi cu caciula si mănuși . Dupa un restart la climatronic si-a revenit situatia, nu e cum o tineam eu minte, dar e altceva domne. Anu asta daca mai apuc sa fac schimbul de ulei e perfect :)) , daca nu, chiar cred ca nu se mai intampla nimic important pe 2024...
    2 points
  3. 89800 km Schimb de ulei si filtre. Ulei -Selenia, filtu ulei, combustibil si aer-Magneti Mareli, filtru habitaclu - Kamoka ( carbon , antibacterian, 2.5qm etc.) Niciodata nu am vazut un filtru de interior mai murdar ca asta.Pe cel de motor il inteleg pentru ca are prefiltru. 10000 km preponderent urban.
    1 point
  4. Salut, Nubira urmeaza sa fie radiata, si probabil in primavara sau cand se mai incalzeste putin, sa intre la desfacut .
    1 point
  5. Cum ai rezolvat problema ?? , Mi torent osztan az auto-val ?? .
    1 point
  6. A inviat masina dupa ce i-am pus bujii de care trebuie. Nu stiu cat de bine se vede in poza, dar sunt ude cu benzina cele scoase.
    1 point
  7. I-am pus doar capacele de PIMP pe piulitele rotilor; nu se mai vede nicio coroziune. 😁 @Viktor Am vazut si eu tabla aia, m-am gandit ca-i ceva cu ea, dar e prinsa in nituri. Oricum nu aveam timp, din pacate, sa bibilesc. Cu mare drag as desface altcandva sa reglez culbutorii, pentru ca au joc urias, dar am groaza de materialul de doi bani din care e confectionat chiulasa. Daca se duce un filet si nu mai pot sa strang capacul, am pus-o. Trebuie demontata admisia sa am loc pentru mesterit filete cu helicoil. Am comandat un set sa am pentru viitor. Momentan nu-mi permit sa-mi fac de lucru. Cu toate ca-i cam devreme sa ma pronunt, pare ca nu mai da ulei pe la capac si as putea spune ca munca mi-a fost rasplatita. 😌 Vestea proasta, alta, e ca a inceput sa pocneasca vopseaua la arcada rotii stanga-spate. 😠 Am apasat pe o bula si a tasnit apa din ea.
    1 point
  8. 30 km dus, 30 intors + timp = o zi pierduta... Normal, nu se pune problema, o fac eu, dar nu mi-e oricand la indemana. Azi l-am luat pe taur de coarne. Am inlocuit garnitura capacului chiulasei. 😀 Am incalzit vreo cinci minute motorul, ca sa nu ma frig la maini, am dat cu degripant pe suruburi si am scapat ieftin. Surubul care a iesit cu filet data trecuta, n-a facut probleme. Nu am fost absurd cu reglajul culbutotilor, cei pe care i-am putut testa au joc mare. Nu mi-am permis luxul de a-i regla azi, si-asa am terminat cu lanterna. De curat, e curat motorul, doar capacul avea cateva negreli. L-am curatat rapid, cat de cat. Am mai reglat (ridicat) pedala de ambreiaj si am strans suruburile suportului care tine cablul pe peretele de foc. Ambreiajul se simte mai OK, lucreaza mai fin siii... nu stiu care-i explicatia dar nu am mai auzit pocanitura la accelerare brusca. Era ciudat ca zgomotul aparuse la scurt timp dupa ce a scartait pedala. Maine ii dau si-un spray cu vaselina pe acolo. Era oarecum dubios sa vina zgomotul de la articulatii, brusc, mai ales ca la ITP nu mi-a spus nimic, si chiar am intrebat. Am aruncat o privire la toate rotile si suportii motorului, iar inafara de cauciucuri ceva imbatranite, nu mi-a atras nimic atentia. Burdufuri OK, furtunuri frana OK, amortizoarele nu curg; parca cel din dreapta avea cumva un luciu, dar e prea mult sa spun ca ar curge. La distributie ii fac o verificare generala, pe elevator. Maine incerc sa pun ornamentele pe piulitele rotilor si poate si flexul pe suruburile de la manetutele de reglaj ale oglinzilor, sa mai renunt la o piulita si sa ramana cele cu capac. A/C-ul "rupe"! ✌️😌 M-a ajutat intr-o zi ploiasa, la dezaburire. Ziceam sa-i schimb bujiile si senzorul axului cu came. Nu e mare scofala, chiar fleac, dar mi-e groaza de filetele chiulasei la bujii, chiar si cu senzorul ala am oroare, sa nu raman cu masina in drum. O sa pun si diagnoza sa vad ce zice asta oroginal, ca porneste motorul greu la cald. Acum sper doar ca am scapat de ulei care curge...
    1 point
  9. Buna si gradinita asta. Azi, nemaifiind baby sitter, am reusit sa-i montez oglinzile gigantului. Normal ca, fiind pentru fetele de usi pline, au ramas sa se vada suruburile cu piulite. Nici nu ma mai stresez si nu ma intereseaza aspectul. Daca gasesc vreun burduf mai mare, rezolv, altfel poate ramane si asa. Am vrut sa pun piulite cu cap (care sa marscheze surubul), dar tot kknarie era. Oricum, nu am gasit. Daca gasesc, pe viitor, ceva sa maschez, OK, daca nu, aia e... Macar nu mai sunt ultimul fraier sa deschid geamul ca sa reglez oglinzile. 😄
    1 point
  10. Le-am dat intalnire. 😁
    1 point
  11. Am cumparat din China (capacele) unele argintii, cu sigla Daewoo; nu stiu daca o sa le pun. Sincer mi se par OK valvele, macar sunt scurte. Am montat capacelele. Surprinzator, nu pot sesiza diferenta de nuanta, sau in niciun caz ceva deranjant, cu exceptia lacului, pe care l-am dat gros, sa fiu sigur ca protejeaza vopseaua. Se vede putin galbui, o tenta usoara. Dar e super OK.
    1 point
  12. Am omis sa spun, legat de valve. Mi-au pus cei de la vuclanizare, ale mele sunt (le luasem) pentru jantele din otel cu capac, sunt mai lungi si erau prea lungi pentru aliaj. Piulitele par bune, adica pica bine conul in janta. Mi-am amintit tarziu s-o sun pe D-na Stefania sa ma lamureasca. Ma deruteaza ca cele aftermarket au hexagonul de 19, astea de 17, ca cele vechi, de la tabla. Inca nu am pus capacele si nici nu le-am montat, nu am avut timp.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...