Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/12/23 in Posts

  1. Curatata... frecata cu baton de sapun si lasata in apa calda peste noapte
    1 point
  2. Ziua de ieri a fost salvata de insigna de ranit germana ww1. Desi zona e ww2, probabil a fost purtata de un veteran si pierduta acolo. Asta a salvat ziua... altfel eram campion la capace de borcan :))
    1 point
  3. Doi ani mai tarziu :)) am reusit sa rezolv pierderea de ulei !!! Am schimbat baia cu una SH care era in stare mult mai buna decat ce aveam pe masina . Operatiune realizata in proporție de 95% de mine ( ma dureau toate cand am terminat) . Pentru ca am momente de glorie, am fost croit sa schimb baia, aveam procedura deja in cap, dam evacuarea jos, desfacem baia( dupa ce scoatem uleiu) simplu, pana am ajuns sub masina si m-a lovit in plin, minunea inginereasca si anume nenorocita aia de traversa :)) . Are 2 suburi in fiecare capăt si cate unul pt tampoane, am o istorie vasta cu traversa de la masina asta :)) 185900 km avem ulei nou, filtru original GM (era 27 de lei :)) ). Momentan mai pierde doar ulei de servo , ma rog, umezește un furtun la imbinarea dintre metal si cauciuc. Si ca o ultima completare @Dj_Dark mi-a tot zis ca farurile mele bat aiurea, dar nu eram foarte deranjat, cum eu nu am reglaj electric , au trebuit reglate manual, operatiune realizata de @mirceajo , mare dreptate avea Dj-u cu farurile :)) , stanga batea in sus si dreapta sub masina, dupa reglaj vad si eu drumu:)).
    1 point
  4. Mai sunt si zile slabe... padurea urata, cu boscheti si paianjeni, sarme multe, obiecte putine.
    1 point
  5. Da, e foarte frumoasă zona. Totuși, a cam fost prăduită de mafioți locali și nu-și atinge pe deplin potențialul. Copilărind acolo, am remarcat decăderea din ultimii 20 și de ani. Nițel off topic. Drumul în cauză într-adevăr, e mai degrabă de parcurs per pedes. În cazul de față, a fost o decizie spontană. Înainte să mă urnesc spre București, m-am oprit în Târgu Ocna să alimentez și mi-am zis ce ar fi să dau o tură până la monument, respectiv mănăstire. Eram cam în grabă întrucât trebuia să fiu înapoi în capitală până seara. Că tot vorbeam mai sus de capacele originale, zilele trecute aruncam un ochi pe site-ul celor de la Rădăcini să văd dacă mai ginesc rarități. Ce să vezi, dau peste un capac de roată pe 13 pe care l-am ridicat astăzi de la magazinul din zona Gării de Nord. Eu aș fi vrut 4 bucăți, dar era doar una disponibilă. Mai am un set în magazie la țară, dar nu strica încă unul. Nu-i nimic, scot eu încă 3 de undeva :)). Problema cu capacele astea e că lacul de pe ele este de o calitate atât de bună încât mai bine le vopsesc eu cu spray și plastic primer. Cele de pe mașină încep să se cojească în condițiile în care am evitat să le spăl sub presiune și nici de borduri nu le-am frecat. Ce-i drept, au peste 4 ani de servici.
    1 point
  6. In urma cu ceva ani, zarisem pe Ebay in SUA un casetofon nou nout si la momentul respectiv am zis "Hai ca poate il iau mai incolo". Cand am dat sa il caut, fusese deja vandut catre cineva din Germania. Probabil varianta mea germana, ca altfel nu avea cum. Mi-a parut rau pe moment, dar mi-a trecut. Anul asta, pe la sfarsitul lunii august bunghesc iar pe Ebay in SUA un casetofon nou si de data asta nu am mai ezitat si l-am luat. In nici 3 saptamani a ajuns la mine. Am prins o micuta capsula a timpului din anul 2000.
    1 point
  7. Eh, nu m-am ținut de cuvânt și am mai făcut o escapadă la volanul lui Cielo. L-am dus (și m-a dus) la el acasă pe plaiuri băcăuane: cam 800 de kilometri în weekend, București-Onești via DN2 și retur + o plimbare pe la țară, respectiv la Slănic Moldova. Niciun fel de problemă. Atât doar că va trebui să schimb toba. Mi s-a atras atenția la ITP iar mașina a devenit o notă mai gălăgioasă. Evident, se lasă frigul și va trebui să pun inclusiv gumele de iarnă. Caut momentan un set de jante de tablă ca să evit dejantarea de fiecare dată le schimb. Nu mă lasă sufletul să renunț la capacele originale pe 13 :)). Câteva poze: una dintre ele de la Monumentul Eroilor de pe Muntele Măgura. Se urcă pe un drum ce se regăsește imediat pe dreapta după ce se intră pe drumul care leagă Târgu Ocna de Slănic Moldova. Deși asfaltat, este destul de problematic din pricina câtorva ace de păr plus că pe parcursul a 2-3 km, cât are drumul, nu pot trece două mașini una pe lângă cealaltă, fiind necesare manevre de mers înapoi, atât de îngust este. Eu am întâlnit două mașini și am avut ceva emoții. Sus se mai regăsește și Mănăstirea Măgura Ocnei. Bonus: La țară, răscolind prin niște documente, am găsit ceva interesant, ceva ce credeam că s-a pierdut:
    1 point
  8. Ieri am iesit pe la munte cu un prieten... 11km pe zone abrupte, am zis ca nu mai repetam prea curand
    1 point
  9. E al doilea baiat. Multumesc 😘
    1 point
  10. Sa fie sanatos/sanatoasa! Dar e un bebe nou? Ca parca aveai copil de mult... 😀 Eu am dat jos indicatorul, s-a facut maricel cat-de-cat.
    1 point
  11. Asa, sa le luam in ordine zic : - am luat un subwoofer activ de la Alpine, nu e wow, dar momentan e arhisuficient pentru ce vreau eu pe muzica de la masina asta. - dupa ani de sa imi pun folie sau nu, am pus la Leganza, Nubira saraca nu a mai apucat, acum regret ca nu am pus mai repede, e alta masina cu totul :)) - 350 lei la verisori putin bronzati la maretul targ Vitan. - anul trecut la itp si la RAR in vara am stat cu morcovul cu tot cu iepure si vanator ca nu am frana de mana la masina asta ( Nubira cat a fost la mine nu a avut deloc) , asa ca am luat discuri placute fata spate + saboti, combinatia e discuri ATE fata si FEBI spate cu placute OE ( gasite pe olx) si saboti LPR, gasisem si pe origine, dar pe comanda si undeva la 280 lei. Astazi, defapt ieri ca e trecut de 12 :)), am zis sa ma duc la statia itp sa verific franele, in caz ca mai trebuie reglate, oficial am si eu frana de mana, exista o diferență considerabila pe spate la frana , sper sa se rezolve cu o aerisire facuta din tester. Am pastrat tradiția la itp sa se auda de sub masina : AI LAC DE ULEI AICI :)), am promis ca pana la urmatorul rezolv si cu pierderea de ulei, nu a fost o prioritate majora. Si niste poze cu ce s-a facut la masina, bineinteles, toata "revizia" ca sa ii spun asa a fost făcuta cu @mirceajo , subwooferul tot cu el l-am montat si cu asistenta de specialitate din partea lui @Dj_Dark . Din nefericire "carpeala" din vara la aripiile spate cedeaza usor, nu scapa de flex, cea albastra de piese nu are probleme in zona minune, probabil o sa pun flexul la treaba. Mai sunt o gramada de maruntisuri de facut la masina, am o listuta suficient de mare cu ce vreau sa schimb in urmatoarele luni . Bineinteles ca masina avea discurile originale 🙂) 184400km , si sa zic ca de vreo 1000km incepuse sa bata volanul la franare .
    1 point
  12. In caz ca nu s-a prins lumea inca, pe zi ce trece sunt mai mort dupa masina asta :)) Am avut wkndu asta un drum de un total de vreo 750 km +/- , la dus 11.3% alergata pe a1 si dealu negru, la intoarcere Rm Valcea - București, 7.5% consum de la plin la plin, Omw si la Valcea si la București, 181km cu 13.68 litri de benzina, nici Nubira nu scotea consumul asta, cei drept pe A1 am mers 110-120 cu un varf de 160 , dealu negru alergata cat mi-a permis si aglomeratia si conditia tehnica a masini. Dupa aproape 2 ani de cand e înmatriculata pe Valcea, a ajuns si ea in judetul Valcea :)) Urmeaza sa primeasca niste "chestii" masina zilele astea, revin cu update dupa ce e totul pe masina pus. Si niste poze sa fie , in ultima poza Aveo-ul rosu e al bunicului, sta in garaj (masina) si are doar 16071km ( nu n-am mancat nici o cifra) din 2012 pana acum, iar Nubira e a unui prieten de la Craiova ( cel care mi-a trimis anuntul cu Americanca) care a dat o fuga pana la mine, ca sa ii pun scan-ul pe masina.
    1 point
  13. Am reusit sa schimb si eu rulmentii pe spate dupa aproape 2 ani , unul pe original gasit de @pompiliu92 prin tari straine si unul produs de MAPCO, acum sa vad cat o sa tina :)) Cand am desfacut roata stanga spate am gasit placutele uzate, nu aveau 3000km ca a stat masina o perioada lunga, noroc ca am gasit pe olx un set de placute. Am schimbat garnitura de la capac, deja a devenit un obicei :)) , nici la Nubira nu rezista prea mult. Momentan vad ca am scapat de pierderea de ulei, nu a mai lasat nimic pe sub ea, probabil era cum banuiam de la capac problema. Aveam niște probleme cu playerul, cum cresteam volumul cum se oprea muzica. L-am rugat pe @Dj_Dark sa imi aducă un player din colectia de la garaj, la asta nu imi mai taie muzica, asta se inchide cu totul :)) , nu playerul e problema, nu are suficient curent din cate se pare. A cedat reparatia de la aripile spate, nu scapă fara flex... Si niste poze asa de completare, sa vedem ce mai permite bugetul luna asta ca necesare mai sunt multe :)) Aproape uitasem, cutia face niste figuri, sper sa scap cu un schimb de ulei.
    1 point
  14. Intr-adevar, carburatoarele sint reconditionabile cu un chit de reparatie si desigur pricepere. Probabil nici sa nu primeasca benzina, carburatoarele in general au propriu filtru ce probabil sa fie infundat, jigloare coxate, plutitor spart, cui obturator blocat ori incorect reglat gapul acestuia in raport cu plutitorul,, aer fals, etc. Ce model de pompa de benzina au astea, cu comanda mecanica pe motor ori in rezervor?
    1 point
  15. Nu exista sa-l desfaci si sa nu mai fie bun de nimic... un meserias priceput pe carburatoare il poate desface, repara, curata si regla fara probleme.
    1 point
  16. Am mai adunat niste km, putini cei drept :)) , de cand am fost la RAR si pana acum am 1600km facuti, eu care faceam 2000-2500/ luna. M-am trezit dupa o ploaie sanatoasa cu o mica piscina in dreapta , atat de multa apa de urcase pe presul de cauciuc. Eram sigur ca nu au lipit aia parbrizul bine atunci, pt ca atunci cat a stat fara acte a stat mai mult sub cortul care a aterizat pe ea intr-un final. Pus frumos furtunul pe masina, pe la parbriz , pe la trapa, zic sigur s-a infundat ceva ce necesita multa munca, curatat iar scurgerile de la trapa, nimic, cand colo se infundase scurgerea de la Ac, eu am văzut ca nu lasa nimic sub ea, dar la antecedentele ei eram bucuros ca nu curge nimic :)) Am prins Leganza amicului de la care am luat jantele pentru RAR si le-am tras niste poze :))
    1 point
  17. Tocmai ce m-am întors din mini-concediu. Am urmat recomandările și am plecat cu Cielo. Cca. 750 de kilometri în weekend-ul ce tocmai a trecut Ploiești-Vama Veche, dus/întors pe A2, respectiv A3, 5 persoane la dus, 4 la întors, portbagaj aproape plin, AC pornit constant, în medie cam 100-120 km/h. Pot zice că s-a descurcat onorabil, n-am avut emoții că nu ajung cu ea și nici rușine pe autostradă nu mi-a fost. La întoarcere am poposit puțin și în zona falezei cazinoului din CT, unde ne-am îndopat și plimbat. Cu acest prilej, am atins 157.000. Totuși, nu cred că vacanțele cu Cielo vor deveni chiar obișnuință. E disponibilă cealaltă mașină a familiei, Peugeot 301, 1.6 HDI. Datorită motorului diesel, am un consum ridicol de mic. De confort, performanțe, chiar siguranță, nu mai zic.
    1 point
  18. Cu o zi inainte sa ma duc la RAR am avut un drum extern si am zis sa o alerg cum trebuie ca sa se "curete" evacuarea sa iasa la noxe :)) , momentan asta e top speed-ul, probabil ia mai mult, dar mi-a fost frica mie :)). M-am dus frumos la RAR, la baieti la Grivita, am prins un pic de coada, intra masina in hala si nu mai iesea, o tot auzeam ca o scartaia inginerul de la Rar , si la un moment dat aud , " sa veniți sa scoateti Leganza, ca are motoru schimbat " , soc si groaza, are masina motoru schimbat :)). A mai luat-o o data sa o bage la noxe ca sa imi fac modificare CIV, a ramas sa le duc eu hartie ca mi-a montat cineva motorul :)). Masina a luat RAR-ul pe bune, inafara de motor nu a avut de comentat, masina fiind bagata la verificare completa. Momentan cam atat, astept sa ma duc sa imi recuperez talon, sta in curte sub cort de atunci, ma rog statea sub cort, ca a cazut de la ploaie pe ea :))
    1 point
  19. Am zis sa remediez cat mai multe din problemele de care se puteau legal la RAR. Incerc sa imi aduc aminte sper sa nu ratez ceva: - am vrut sa schimb planetara din dreapta, cand am cumparat-o nu am specificat ca imi trebuie pentru cutie AISIN nu ZF, se pare ca sunt diferite rau de tot :)) - am remediat temporar rugina de la aripile spate ( probabil asa moare), s-a curatat pana la tabla si am reglat din chit, nu eu , un prieten. Chin si circ a fost in seara aia, ne-am apucat de masina la 10 si ceva seara si am terminat la 3 dimineata. - am facut rost de la cineva de jante cu tot cu anvelope pt RAR - am încercat sa remediez scurgerea de ulei, nu am reusit, dar am depistat ca daca sta pornita masina, nu pierde ulei, asa ca am facut o românească si la RAR nu am oprit deloc motorul, curatasem inainte sa plec de acasa baia sa nu se vada ca ar pierde ceva :)) Si am mai remediat niște chestii pe care trebuia sa le fac de cand am masina, am si eu geamurile pe spate functionale si am pus senzorul pentru temperatura exterioara. Am pus împreună cu @mirceajo si @Rafi scaunele de Evanda, alta viata fata de alea de Leganza, alea de Nubira de piele nici nu intra in discutie ca m-au terminat la drum de Cluj.
    1 point
  20. Bun, Revenind , astept sa rezolv cu talonul, am zis sa scriu ce am facut la masina in perioada asta. Sunt principalul vinovat pentru faza cu RAR-ul , m-am speriat de ei si am intors in fata lor :)). Cand am vazut ca vine Dusterul de politie dupa mine, am abandonat sa mai incerc orice. Talonul a fost luat pt leduri faza lunga ( pe scurta nu se vede ce bec e in lupa) si jante mai mari, masina are in carte doar 15. Amenda 290 lei, am ramas si cu permisul ( am intors pe linie continua si am dat sa si fug :)) ). Eram constient ca nu scap cu talonul, am fost ok ca am scapat cu permisul, asa ca am inceput sa ii insir inginerului de RAR pentru ce poate sa imi ia talonul :)). Nu s-a legat de motor, noroc ca s-a legat la RAR de chestia asta :)) . Cu o seara inainte sa pierd talonul, am schimbat placutele fata spate, momentan doar placutele, nu stiu ce marca sunt, oricum cam cele mai ieftine, am pus si furtunase de frana sertizate, sa se opreasca gloaba cum trebuie. Bineinteles ca toate operațiunile care au fost facute la masina, sunt facute de catre @mirceajo . Masina a primit si un polish la faruri , era momentul.
    1 point
  21. Bun, ieri dupa un drum de munca, fara sa ii fac cine stie ce la masina , a dat putin in fiert :)) , temperatura in bord ok, a dat pe la capacul de la vas, l-am schimbat momentan cu cel de pe masina de piese. Masina de piese pe care am plimbat-o azi prin curte trasa de Leganza :)).
    1 point
  22. Asa, am schimbat pompa acum vreo 2 saptamanii, am luat ASM parca. Acu sa vedem cat tine :)) , probabil o sa schimb si distributia cand mai schimb pompa iar , ca la mine pompa de apa se schimba o data cu uleiul. Am impliminit aproape 21000 km de cand o am, cu bune cu rele, chiar imi place masina asta cum merge, cand merge cum trebuie, cand se strica e o cotoarba :)) . Am facut săptămână trecuta un drum de Focsani cu ea si un drum de Pitesti, pare ca s-a mai calmat consumul, ori m-am invatat eu cu ea si nu o mai alerg decat cand e necesar, adica Bucuresti - Focsani dus intors cu cateva reprize de 180-190 , m-a costat 200 de lei, si traversat Bucurestiu, mers 150 tot A1 si retur la fel am consumat cam 150 de lei . Ori consuma ea mai putin, ori m-am invatat ca are consum mare si nu ma vait :)) I-am luat ledulete si pt lunga si pt scurta sa fie lumina cum s-ar zice. Astept vremuri mai bune din punct de vedere financiar sa ii mai schimb una alta . Per total imi place rau masina asta :))
    1 point
  23. Hai ca am inceput anul bine! Cum urma sa imi expire ITP-ul, prima data am facut o scurta vizita la service, ca simteam frana de mana mai slaba pe stanga. Daca tot eram acolo, am zis sa schimb si tamponul cutiei de viteze, ca era ultimul care mai ramasese dintre toate tampoanele. Mecanicul a cam blestemat un pic coreenii cu manutele lor mici, ca au pus doua suruburi fix sub tampon. Si de aia imi tremura uneori ca o piftie bordul. Am trecut cu brio ITP-ul. Am gasit in Germania o bobina cu 4 pini la un pret bun si un calorifer + proiectoare in Polonia, asa ca le-am secat stocurile.
    1 point
  24. Ultima postare pe anul asta. Cum sunt perspective sa montez clima pe Nubira, am zis sa ma pregatesc din timp cu doua panouri de comanda noi, ca le-am gasit in Polonia la pret prea bun sa il refuz. Un An Nou Fericit, multa sanatate si cat mai putine probleme cu masinile!
    1 point
  25. Ia hai sa mai bag un mic wall of text, ca au trecut cateva luni de la ultimul update. Incepuse sa ma zgarie un pic pe cele 4 retine albeata de la aparatorile de noroi, grila stergatoarelor si suportul pentru numarul de inmatriculare, asa am imprumutat un pistol cu aer cald si le-am readus negrul la suprafata, dupa am dat si cu un dressing de plastice pe care il aveam, Meguiar's Ultimate Black. La una dintre aparatori am tinut un pic prea mult pistolul intr-un loc si am inmuiat un pic de tot plasticul. Aia e. Cine nu munceste, nu greseste. Am amanat schimbarea conductelor de frana pe anul viitor, ca e mai mult de munca acolo. In plus, nici furtunurile de frana de la Hel Performance nu au fost ce trebuie. Va trebui sa fac unele pe comanda. Totusi, am reusit sa schimb lichidul de frana si tamponul motor dreapta cu cel care trebuia. De asemenea, am gasit in Polonia tamponul pentru cutia de viteze. Pe ala o sa il schimb prin ianuarie, inainte de ITP. Ala era si ultimul de care mai aveam nevoie. Prin august, Bratu Tudor ne-a filmat mie si lui @mirceajo bijuteriile, asa ca va las link-urile de Instagram + Tik Tok sa va delectati privirile: https://www.tiktok.com/@bratudor/video/7134277664583601413?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7171542945426343429 https://www.tiktok.com/@bratudor/video/7157676955876216069?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1 https://www.instagram.com/p/ChHq3i-Dz7w/ https://www.instagram.com/reel/CkSwNikj8DI/?utm_source=ig_web_copy_link In mare majoritate a postarilor mele am vorbit in mare parte de piese cumparate, revizii si ale mesterile, asa ca am zis sa postez si pe unde m-am plimbat. Am condus pentru prima data pana la mare (Constanta) si am zis sa fie cu Nubira, sa vada si ea marea. Nu ca ar fi cine stie ce mare soferie sa mergi pana acolo, dar a fost un farmec aparte cand eram la volanul ei. S-a descurcat foarte bine, tinand cont ca eram 4 persoane in masina (dintre care una era cat doua) si portbagaj plin de bagaje. Mai in drepta era si Bricul Mircea A atras si ceva priviri de la lume, in special de la un grup de turisti coreeni. :)) A fost bagata si in tarc, sa nu scape herghelia de cai. :)) Am fost si pana pe Valea Argesului. Dupa a fost incaltata de iarna, imbaiata si pregatita de iernat.
    1 point
  26. Pun si eu cateva cu masina mea. Am lasat-o simpla, doar garda la sol a fost modificata.
    1 point
  27. Bai toti punem poze cu ce au altii da voi de ce nu modificati nimic...eu am mai modificat cate ceva macar!
    1 point
  28. Sunt abia la inceput! Va place?
    1 point
  29. Ce parere aveti de asta...vazuta de mine pe strada, arata bestial...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...