Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/10/23 in all areas

  1. Putin sarit de 270.000km. Joia trecuta am schimbat filtrul de aer, ca urcase iar mult consumul (10.2 pana la Poli), si-a revenit dupa. Azi mi-am facut de lucru si am schimbat filtrul de habitaclu/polen, am dat o spalare debitmetrului si am verificat ca isi face treaba jucaria nou primita. Urmeaza o plimbare mai lunga si e nevoie de o alimentare pt laptop. Maine (sper) schimb de ulei, filtru ulei si motorina. Plus verificari, am comandat si placute (TRW) "in caz ca".
    2 points
  2. Salutare, la aproximativ 78000 km si 5504 km de la revizia de anul trecut am trecut la fapte mari - am schimbat garnitura de la capacul culbutorilor, bujiile, fisele (care desi aveau 12 ani, erau in stare foarte buna) si am curatat IAC-ul si clapeta de acceleratie. M-am minunat din nou de cat de bine a fost gandit motorul masinutei, spre exemplu clapeta de acceleratie si IAC-ul aveau doar o depunere foarte fina de funingine insa erau neasteptat de curate pentru o masina folosita in trecut preponderent urban, pe drumuri scurte, iar acum 50%-50% urban - in afara orasului. Nici vorba de murdaria gasita in trecut la Nubira, Lacetti si la Matiz. Matizul avea motorul cam dus, deci era de inteles, insa Nubira am avut-o de la 30000km, iar Lacetti de noua si din motive necunoscute si IAC-ul si clapeta de acceleratie se murdareau relativ repede si cu o mazga care continea ulei. Nici vorba de asa ceva la Spark, nu era pic de depunere de ulei de la PCV. Cel mai probabil e un design mai bun la sistemul PCV sau nu prea se formeaza gaze... In rest tehnologia este veche: acceleratia este pe cablu, ambreiajul la fel, are IAC, bobinele nu sunt in capul fiselor (slava Domnului 🙂), nu are injectie directa etc. Dar tehnologia veche are avantajul ca este rastestata, deci fiabila. Piesele folosite: - ulei GM Dexos 2 5W30 - filtru ulei UFI 2358500 - filtru aer Nipparts (nu l-am schimbat, vezi mai jos) - filtru de habitaclu cu carbon activ MANN CUK20010. Pun mai jos cateva poze: 1. Starea initiala, dupa ce am dat jos partea de sus a galeriei de admisie, se vede uleiul care curgea pe sub garnitura de la culbutori: 2. Capacul de la culbutori dat jos: 3. Dupa ce am curatat cu brake cleaner capacul de la culbutori si chiulasa in zona unde vine garnitura. 4. Ziua 2: Revizia propriu zisa: Filtrul de aer era asa de curat (asta e partea "murdara") incat l-am pastrat:
    2 points
  3. La clapeta si iac funinginea e de la ventilatia de carter nu de la altceva. Cu cat uleiul e schimbat mai repede si de calitate cu atat mai putina. Valabil si la capacul tacheti, mersul urban conteaza mai putin daca apuca motorul sa se incalzeasca. Cu alte cuvinte, exploatare coreca a agregatului ca sa il citez pe @Viktor 🙂 Misto vasul ala de la norauto, am si eu 😛
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...