Ieri am reusit sa montez anvelopele noi. Cele vechi, la prima vedere, inca mai aveau viata, tipii de la service au fost chiar foarte interesati daca le iau acasa sau le las la ei 🙂
Totusi, varsta avansata (2016) si crapaturile vizibile cu ele montate si umflate justificau schimbarea. In poze, din cauza compresiei JPG + reducerea de calitate pt incadrarea in restrictiile forumului, crapaturile sunt mai greu de observat.
Ca tot eram la service si nu era multa lume, am bagat Naluca si pe standul de geometrie. Dupa ce s-a lucrat la motor, am tot avut senzatia ca trage putn dreapta. Impresia s-a confirmat, cifrele au indicat o mica problema la puntea fata, s-a remediat cu usurinta.
Impresiile, la cald, legate de GY sunt foarte bune. Comparativ cu gumele vechi, am gasit doar plusuri. M-am temut putin de indicele de greutate (ceva mai mare decat am avut, justificat de GY prin ransforsarea peretilor laterali). Ca indice de viteza GY au Y, Bridgstone-urile aveau W. Oricum, constructiv Naluca e limitata la 250, deci nu conteaza.
Pusa direct pe autostrada (service-ul e chiar la intrarea/iesirea de pe autostrada), cam 2-3km au avut nevoie sa se aseze. Dupa ce au "batut" putin, au intrat in regim normal si se simt absolut OK. Duritatea de care m-am temut nu s-a confirmat, ceea ce e de bine.
O fi placebo sau nu, am avut 2 drumuri in care am fost surprins de consum. Ieri, cu 10 saci mici de ciment in portbagaj, drum de munte, am iesit la 7,1%. Astazi, acelasi traseu, fara incarcatura, a rezultat 6,7%. In conditii simialare anterioare, eram OK cu un consum de 8%. Cum ziceam, sunt surprins de diferenta uriasa intre clasele de consum ale anvelopelor (aici GY stat net superior fata de Bridgstone).
Inca nu am testat pe carosabil umed, dar oricum ar fi, cand ploua am alt nivel de precautie si sportivitate :)).
Overall, re-intalnirea cu GY a fost una super placuta.