Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/23/23 in all areas

  1. Stergem praful, jamba dreapta s-a inlocuit cu cea de pe visinica, detalii acolo. O poza din timpul operatiunii si una care era prea artistica sa nu o pun aici πŸ™‚ Nu, nu e editata sau enhanced cu ceva, asa era cerul πŸ™‚ In rest, masina porneste si se mai plimba prin curte di ncand in cand(a invatat ala micu si cu manuala πŸ˜„ ). Cilindrul nr 1 se cam umple cu ulei de la simeringurile de supape si are momente cand uda bujia si merge in 3, dupa ce se incalzeste e ok, deja am schimbat o bujie acolo fiindca dupa ceva timp nu mai scanteieste deloc, am multe schimbate din trecut, am ce pune πŸ™‚ Ah da si frana e semi blocata de la rugina dar merge, dupa 2 ture de curte isi revine πŸ˜„
    1 point
  2. Sa mai stergem praful, s-au mai intamplat cateva chestii. Prima, antena devenise cam zgomotoasa, era aftermarket oricum si astea sunt mai zgomotoase, dar parca era prea zgomotoasa si pentru un aftermarket, drept urmare am desfacut-o si surpriza: O parte din melc s-a rupt, drept urmare am scos "stash"ul de antene si am incropit una functionala perfect (adica ies toti elementii, intra complet la loc si nu face zgomot, nu a fost usor πŸ™‚ ). Din astea 3 ramase una e aproape goala si alelalte 2 ies doar 4 din 5 elementi, raman de rezerva pe viitor. A doua, am schimbat farul dreapta cu altul proaspat lacuit fiindca cel vechi se cam matuise putin. A treia si cea mai grea am inlocuit jamba dreapta cu cea de pe bej fiindca asta era stramba, probabil de la vre-un accident din trecut, am observat la geometrie ca roata are "camber" si la desfacere ca nu corespund niste distante dupa cum se vede in pozele de mai jos. Cu cea de pe bej avea aceeasi distanta fata de bielelta ca si cea din stanga, drept urmare am purces la mutarea amortizorului din jamba veche in cea noua, curatat, vopsit, etc. Da, stiu, nu mi-am dat interesul, a fost mai mult o spoiala dar imbatranesc si nu prea mai am chef πŸ™‚ Partea proasta e ca dupa mutarea amortizorului jamba s-a apropiat de bieleta, nu mai e lipita dar abea mai intra un deget, ceea ce denota ca si amortizorul a fost afectat in impactul care a indoit jamba. Oricum, e mai bine ca inainte, o sa vad la geometrie ce si cum.
    1 point
  3. Sa mai sterg praful, s-au schimbat amortizoarele fata cu tot cu palierii superiori si burdufurile alea de pe tija, nu stiu cum se numesc exact. Poze nu am prea multe, eram ocupat sa ma enervez ca e arcul prea lung, nu ies de pe masina fara prese, au trebuit 4 prese ca sa il montez, am uitat sa pun burduful ala si mi-am dat seama dupa ce l-am montat pe masina...etc. Asta pe langa faptul ca din primul set, cel stanga nu prea se potrivea cu masina, din pacate am aflat dupa ce montasem dreapta (nu am desfacut cutia sa verific in prealabil) drept urmare masina a stat desfacuta o saptamana pana mi-a venit piesa buna. Macar sunt ce trebuie, masina a redevenit ce stiam eu ca trebuie sa fie si acum evident ca le simt pe cele de pe spate ca sunt cam slabe, in curand se vor schimba si astea. Ah da si daca nu s-a vazut, am mers pe KYB de data asta, inainte au fost sachs. Si a aparut inca o problema, o vibratie in transmisie la anumite regimuri de mers ca re la o anumita turatie in "blana" pe treapta a doua genereaza si intr-o bataie de cauciuc pe cauciuc. Daca ar fi sa ghicesc, vre-un tampon de cutie rupt, flansa elastica sau rulmentul intermediar de pe cardan, niciuna din ele nefiind schimbata pana acum, sunt cele originale cu 403 mii km la bord. Sper sa nu fie vre-o cruce ca se lasa cu bani multi, urmeaza sa o desfac de 1 iunie sa vad exact care e problema, pana atunci incerc sa nu o mai alerg asa tare.
    1 point
  4. Ca tot ziceam prin decembrie anul trecut ca sunt perspective sa imi montez clima pe Nubira, a sosit in sfarsit momentul mult asteptat. La sfarsitul lunii aprilie am fost cu @mirceajo pana la Craiova unde era donatoarea, o Nubira 2 break de Germania cu ~100.000km, fabricata la mama ei, in Coreea de Sud. Dupa ce ne-am intors la Rosiori, a inceput Operatiunea Clima. Vechiul modul de AC arata destul de curat dupa 21 de ani de folosinta. Au fost necesare si ceva transferuri de fire de la instalatia donatoarei, fiind de Euro 3, iar a mea de Euro 2. La fata locului a mai fost si @Dj_Dark care l-a ajutat pe Mircea la acest capitol. Eu am notat firele si le-a am pozat, conform indicatiilor, sa fie mai usor in procesul transferului. S-a izolat, dichisit, aranjat si titirit tot. Mentiune. In momentul demontarii bordului, s-a constatat ca erau slabite suruburile din dreapta pentru acel cadru metalic. Din ce am inteles, ar fi "boala" lor. Before: After: Si poza cu maestrul: Inca nu am instalat tubulatura care vine pe sub scaunul soferului si al pasagerului, fiindca mocheta de clima era murdara si am zis sa o dau la curatat inainte sa o schimb. Mai trebuie reincarcata instalatia cu freon si inlocuit senzorul de temperatura exterioara, ca da eroare pe panoul clima. Noroc ca am gasit unul nou la Unipart Craiova. Si ca tot vorbeam de noroc. Fix inainte sa plecam din Craiova, zarisem pe un raft ceva casetofoane, inclusiv unul care avea si magazie integrata, asa ca am zis sa ma duc sa imi arunc o retina. Cand ajung mai aproape in zona respectiva, langa raft trona frumos un volan cu piele si comenzi de Nubira. Reactia mea a fost "Mirceeea". L-am prins la 50 lei. Zilele trecute l-am predat la retapitat. Nu in ultimul rand, daca tot a fost demontat bordul si deconectat caloriferul, am schimbat si antigelul, ca au trecut cativa ani peste el.
    1 point
  5. Blochezi pedala de frana pe apasat (un bat, o tija, ceva intre scaun si pedala) si vei avea pierderi minime de lichid la demontare. In principiu nu ar trebui sa intre deloc aer pe conducta. Asa am facut la toate masinile de pana acum si nu am avut probleme. Aerisirile toate cu motorul oprit.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
Β 

×
×
  • Create New...