A trecut o bucată de timp de când n-am postat, fiind prins cu niște evenimente total nedorite în familie, însă am mai mișcat câte ceva la mașină.
Prima chestie, s-a montat mecanismul ștergătoarelor luat de la Rădăcini, fapt ce a eliminat orice problemă legată de funcționarea defectuoasă a acestora, inclusiv poziția brațelor pe parbriz fiind una firească.
A doua chestie, s-a înlocuit rulmentul de la roata stânga față care huruia de ceva timp. S-a mers pe FAG. Tot aici includ bieletele antiruliu. La cele vechi burdufurile erau crăpate și mult sigur nu mai aveau. În rest, lichid de frână, ulei și ce se mai face la o revizie anuală. Era să uit, am înlocuit (din nou) garnitura băii de ulei și garnitura de la diferențial, ocazie cu care s-a înlocuit și uleiul din cutie. Tot mai curge ceva în zona aia (între motor-cutie), nu mult, dar mai picură. Suspectez simeringul de la palier.
A treia chestie și cea mai neplăcută, a cedat clapeta de accelerație. Nu ea în sine, ci unul din ștuțurile în care vin furtunele de la apă. Această întâmplare a stricat planurile de a merge cu Cielo la mare de revelion. Sunt mulțumit că s-a stricat aproape de casă, că de s-ar fi stricat a doua zi pe autostradă beleam măciuca. Și la propriu și la figurat 😄.
Am dus mașina pe platformă la service pentru a evita alte belele și am scăpat ieftin aș zice. Clapeta din dezmembrări, cu ștuțurile aproape țiplă și perfect funcțională, inclusiv IAC-ul. Am primit factură și garanție 30 de zile. Am luat-o cu ajutorul omului care îmi aduce piese deobicei și pe care cred că l-am mai recomandat pe aici.
Ultima ,,făcută", stopuri, lucasuri și semnalul dreapta față, toate noi și originale. Stopurile le-am prins la o lichidare de stoc la un magazin din Craiova, lucasurile le aveam de prin toamnă, iar semnalul l-am luat odată cu compresorul de AC. Din păcate, cel de pe stânga nu era disponibil.