Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/23/22 in Posts

  1. Sunt liber saptamana viitoare, ne apucam? @DjDark?
    3 points
  2. Normal ca in procedura de rezolvare am observat ce motor jegos am iar week-end-ul urmator a intrat la curatenie si sa ales si cu schimbarea tevii principale de apa din spatele motorului (o aveam noua si OEM, era pacat, ca tot am schimbat antigelul): O sesiune foto din diverse locatii printre care si o intalnire cu un coleg de la pitesti (nubira argintie) si a se observa ca am pus becuri noi "ïn bara" : P.S. Si pustiu care a vrut neaparat sa bage benzina.. :)))
    2 points
  3. Stai cuminte, nu cred in cobeli :). Si, evident, nu despre asta e vorba. La momentul in care am sapat despre motorizarea asta nu am gasit prea multe info "de rau", ba chiar era laudat motorul ca fiind unul dintre cele mai bune ever de la Opel. Recent am inceput sa gasesc si eu ceva recenzii cu puncte slabe si, din ce rezulta, variantele 2013-2014 de la motorizarea Nalucii au prezentat probleme la pistoane. Clar problema de proiectare si care, tot din ce am citit recent, s-a remediat ulterior. Astept o oferta (estimare) de piese OE de la service, oamenii s-au oferit sa o faca. Poate sa nu fie o idee rea, din nou "exotismul" loveste, nu sunt convins ca as gasi piese cu usurinta la orice furnizor. Daca as fi un tip logic, ar trebui ca urmatoarea masina sa fie cel mai popular model de la Dacia 🤣. Experienta ultimilor 20 de ani in care am avut modele rare ar trebui sa imi fie de ajuns.
    1 point
  4. Dupa un drum la mare la inceput de Iunie, au ajuns tampoanele de motor OEM de la mama Koreea (3 buc, cel hidraulic gasit in BG tot OEM), thanks @pompiliu92. 2 saptamani mai tarziu cand sa plec in oras, dupa pornirea motorului, dau sa plec si scotea un zgomot dezordonat.. las masina in parcare si ca un roman veritabil (cum spune si Tiriac.. avioaneLE) am luat cealalta masina. Cum nu am stare, in aceiasi seara in jur de 21:30 desfaceam distributia si gasesc rola intinzatoare (OEM Opel si fo 20k) cu o bucata din suport, rupta.. rezolvat cu o rola de pe la colegi.
    1 point
  5. Sa facem un update.. Undeva pe final de Martie, dupa 19 ani de serviciu, arcul de la schimbator a cedat nervos si desigur ca a fost reparat romanesc prin a crea o noua ureche: Dupa ce sa mai incalzit prin aprilie a urmat o verificare de rugina pe spate (verificat ultima data prin 2017) si completa cu ulei in praguri si portbagaj:
    1 point
  6. Am trecut la rotile de iarna si totodata am mai strans putin frana de mana din reglajul sabotilor.
    1 point
  7. Mergand in continuare pe linia de alimentare, am inlocuit si gatul de la rezervor... nu prea s-a potrivit cum trebuie, dar l-am facut eu sa se potriveasca pana la urma
    1 point
  8. Pai exact din motivele astea nu-mi suna bine diagnosticul primit ! Nu am fost instiintat sa fi facut test de compresie sau sa se uite cu o camera endoscopica ... Asa ca eu am catalogat totul ca fiind o "speculatie". Mi-e groaza pentru clientii de buna credinta care nu se pricep deloc si iau de bune astfel de "rapoarte" . O sa merg la fata locului sa vad cum s-a facut constatarea ...
    1 point
  9. Cineva (@Rafi) a avut "gura aurita" ... In postarea asta n-a avut de lucru si a mentionat "probleme de pistoane". Asa stau lucrurile. Fara a da o nota foarte buna comunicarii, apreciez ca diagnoza facuta la service a fost corecta. Astazi am vazut imagini luate cu o camera endoscopica ... Pistonul are o crapatura de tooooata frumusetea ... Nu mai invoc caini, sfinti si altele ... mi-au ajuns evaluarile pt un motor refurbished sau unul nou. Politica service-ului, nu repara ... Buna a fost postarea lui @Ches de pe topicul unui coleg ... ce "right to repair" ... De acum investighez variantele, clar nu se pune problema de motor nou si nici macar refurbished. Reparatie sau inlocuire cu unul SH, cam astea sunt optiunile
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...