Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/02/22 in all areas

  1. 230 000 km Spalat instalatie de racire. Schimbat calorifer interior - Denso. La fel ca cel de pe masina numai ca trebuie refilosite capacele de pe cel vechi si pus burete. Nebunie totala si o zi de munca.
    1 point
  2. Nu chiar... vezi topicul corsei :)) Dupa 1 an aratau jalnic, nu o sa mai folosesc niciodata spray lac pt faruri. Lac pt caroserie... poate
    1 point
  3. Ieri m-am ocupat de faruri... P400, 800, 1000, 2000, polish si folie. Ramane de vazut cum se comporta folia in timp, la aplicare a fost mai buna ca cea de la epica
    1 point
  4. Cred ca trebuie sa umblu la franele pe spate, pe motiv ca nu tin cum trebuie si sunt si dezechilibrate. Asta mi s-a spus la ITP, recent. Frana de mana "cica" e strong. Ori nu am montat eu bine sistemul care le autoregleaza, ori nu stiu. De ce nu s-au reglat singure, oare, in conditiile in care s-au mai tocit sabotii..? Cu AC-ul ma duc saptamana viitoare la un service, sa vedem ce urmeaza. In rest, toate bune si vreo 93.xxx km.
    1 point
  5. M-a mancat undeva ... Am venit, un fel de-a spune ... cu Naluca de la SB la Bucuresti. Motorul a mers ca dracu', nu am sarit de 90-100 pe Valea Oltului, iar Dealul Negru a fost de-a dreptul chinuitor. Spre Pitesti am inceput sa "vad voci" ... am auzit niste zgomote dincolo de trepidatiile mersului "in 3". Nu am fost destul de inspirat sa opresc, dar si asa, nu as fi avut prea multe de facut ... Am oprit pe Centura Pitestiului, in parcarea de dinaintea autostrazii vechi. Ce sa vezi soc si groaza ... lipsa severea de ULEI !!! Masina asta nu a consumat niciodata ulei... iar acum pareau sa lipseasca cel putin 2 litiri ! Noroc cu soata, care m-a secondat eroic cu Piulita al ei. Am lasat Naluca in parcare si am mers la Carrefour de unde am luat 2 litri de Mobil XE, 5-30. Odata reveniti la Naluca am constatat ca nu era suficient ... asa ca am mers cu agregat cu tot pana la Carrefour si am mai luat un litru. Buuuun ... Pe A1 am zis sa merg constant la 3000-3500, acolo erau trepidatiile motorului oarecum decente. Doar ca, pe la km. 65 ma suna Buflache (aka nevasta) ... vezi ca miroase rau rau de tot a ulei ars in urma ta (aici ar trebui sa spun ca sunt mandru, am mai format un/o motorhead) ... Oprit, verificat joja ... inca 2 litri de ulei volatilizati ! La benzinaria respectiva nu mai aveau Mobil 5-30 asa ca am luat 2 litri de Castrol 5-40, tot Dexos. Am venit spre casa in cautarea unui service Radacini (Opel), unde sper sa am o "recomandare solida". Ocolit prin Bolintin, Darvari, Domnesti, Bragadiru ... doar doar scap de blocaje ... Pentru ca deja motorul e in pioneze rau de tot ... Are momente in care moare la ralanti ... A fost o experienta dura, sa franezi cu piciorul stang in vreme ce te lupti cu dreptul sa nu iti moara motorul, din acceleratie. Masa mare, nu mai sunt din flmul asta... Pe CB, o groaza de surprize ... La Domnesti a fost decent, la Berceni, insa, a fost CRIMA ... si tot asa pana cand am intrat pe Splai. Overall, am ajuns in Bucuresti. Cumva :D. Deja m-am uitat dupa motor de schimb sau, cu parere de rau, dupa masina.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...