Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/17/22 in all areas

  1. 227.000 km Schimat saibe injectoare, oringuri, saibe capac culbutori. Pentru un diesel arata foarte bine. Nici un fel de depunere.
    2 points
  2. Si ieri o apucase damblaua de am zis ca o desfac iar. Imediat dupa episodul asta am iesit la un drum de vre-o 20 km si de-atunci nu am mai vazut fum. Astazi am mai bagat vre-o 40, masina merge in regula, insa am observat ca daca sta mult la relanti (gen peste 20 min) cam uda pistoanele. Acum o fi ulei, o fi benzina naiba stie, vedem dupa rodaj. Eu banuiesc benzina din cauza sondei, oricum scoate gaze de se simt la nas, sau poate m-am obisnuit eu cu euro x 🙂 Ca si ultima operatiune, am facut delco-ul definitiv. Fiindca ala care il pusesem cam dadea ulei pe la ax si am observat ca si magnetul are cateva crapaturi, am construit unul din cele 4 cu cele mai bune piese, respectiv, am gasit un ax cu magnetul intact, am luat simeringul de pe corpul ala aftermarket, bobina noua, lulea, capac si fisele care erau deja pe masina. Parca merge mai bine in sensul ca nu mai da missfire.
    2 points
  3. Update, problemele de mai sus erau corelate si toate cauzate de...delcou. Pun 2 poze care expica tot 🙂 Corpul ala schimbat de mine pe la inceputuri "ca tot era nou prin garaj" este o porcarie aftermarket la care se observa ca urechea de prindere (de unde se regleaza avansul) este decalata fata de original cam cu un cm, mult prea mult ca sa zic ca o "largesc" un pic si capat niste reglaj, Drept urmare am folosit pe cel murdar de mastic negru (care era pe bej) pe care am mutat capacul+fisele si luleaua care erau deja pe asta prost si masina si-a revenit miraculos. Maine sau luni (luni cel mai sigur) o sa o scot la un test, poate isi revine si sonda aia, daca nu, alta. Motorul e foarte "strans", cand il opresc din cheie "ingheata" imediat in pozitia aia, ii trebuie un pic de rodaj, plus ca sunt curios cum trage fiidnca pe loc pare mai "fasnet", parca raspunde mult mai rapid la acceleratie. Ah da, aerul conditionat inca functioneaza 🙂 Nici bejul nu a ramas nefunctional si nici nu mi-am batut joc del el punand porcaria asta, a fost pus primul delcou din stanga din poza cu 4, perfect functional 😄
    2 points
  4. Delco-ul Frankenstein 🤖 . Felicitari pt reusita! Sper sa nu mai umbli la motorul asta 🙂
    1 point
  5. DJul a reparat unul mail demult la Espero, poate gasesti un kit de reparatie si pt asta al tau... Nu te stresa ca nu merge, ai invatat multe cu ocazia asta. Un compresor SH de Matiz (poate merge si ala de Spark 0.8) nu ar trebuie sa coste mult, totul e sa fie dat jos de pe o masina intreaga ca sa nu fie uleiul tot scurs si deja ruginit inauntru. Munca ta = experienta si asta nu ti-o poate lua nimeni. Cand vei avea probleme cu o alta masina deja vei sti posibile cauze si de ce nu, vei putea sa iti inlocuiesti singur compresorul, radiatorul sau vaporizatorul , scutind o gramada de bani dati pe manopera 👍
    1 point
  6. Am descoperit "ce bate" 😄 "De la soft si spaneta" ca sa il citez pe un clasic in viata 🙂 , evident corelat cu numarul de km, face 390 de mii fara cateva sute. Am incercat sa o imping la loc, dupa cum se vede mai sus, (sa mai mearga macar o perioada pana imi comand piesele) fara succes, drept urmare am scos-o de tot. Dupa care am pus-o la loc provizoriu sa nu mai tin masina atarnata pe cric degeaba pana vin inlocuitoarele. Apropo de inlocuitoare, am comandat poliuetanice "strongflex" initial de la o firma, nu fac reclama insa veneau foarte tarziu, drept urmare am comandat "powerflex"de la alta firma (tot nu fac reclama 😄) si astept confirmare si timp de livrare marti. Si da, am comandat 2, se va inlocui si dreapta. Motivele sunt 2, bucsa normala nu cred ca aveam sanse sa bag eu cu ce am prin garaj, trebuia ajuns la service cu fuzeta in brate si alea defapt sunt bucsile care preiau forta rotii care impinge restul caroseriei nu absorb mare lucru din socurile date de gropi, drept urmare in mintea mea se justifica sa fie mai tari. Pana atunci, masina sta cuminte in garaj fiindca nu e de mers cu ea la cat spatiu a ramas la bucsa aia, ma mir ca nu a troncanit aia 20 de metri pana in garaj.
    1 point
  7. Tot cu surubelnita am fortat pana la urma... In fine, am fost la un service de A/C. Am luat-o-n ambele manute. Conducta de inalte (cea subtire) e corodata si pierde presiune (am pus foto). M-am dus, frumos, la Radacini si am cumparat una noua = 170 lei. Mi-au bagat doar aer sub presiune, la 20 bar, sa testeze. Baieti destepti. In rest, treaba pare a fi facuta bine, asa mi-a spus. N-am mai inlocuit conducta, pentru ca am fost cu masina si tot ce-i sub capota frige. Vad eu cand o inlocuiesc. Intre timp m-am ocupat de altele: am inlocuit grila, am vopsit bratele stergatoarelor, am inlocuit o lampa coapta de la placuta de inmatriculare si - nici nu stiu daca are rost sa spun - un cauciuc de la pedala de frana. Plus, am scos firul pe care il trasesem de la bricheta, si am bagat copexul cu fire, care duce la compresor, pe sub (nu stiu cum ii spune la tabla aia)... la radiator, l-am desfacut de sus si l-am tras un pic de-o parte.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...