Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/02/22 in all areas

  1. Mai stergem praful, la rosu a inceput iar sa curga benzina pe la furtunele rampei, drept urmare m-am saturat, am sacrificat un furtun de tur de espero (nou) si le-am inlocuit. Si daca tot am desfacut am facut si un test de presiune in rampa (ca tot am luat trusa aia) si nu prea mi-a placut ce am vazut, initial regulatorul nu raspundea la vacuum, presiunea era la fel indiferent ca acceleram sau nu, dupa care tinea presiunea prea jos si intr-un final pierdea presiunea din rampa cand opream motorul. Drept urmare am demontat unul de pe o rampa de c18xe (opel) care era fix la fel si all good, acum vedem cum se simte la mers, joi vin cu ea in Bucuresti. La gri a inceput sa bata ceva pe stanga spate la gropi scurte. In urma unei investigatii minutioase (cu ranga πŸ™‚ ) am descoperit ca ambele bucsi sferice de sus (stanga/dreapta) au joc destul de mare, mai pronuntat la cea din stanga. Era si timpul, pe spate in afara de bielete, arcuri si amortizoare nu s-a schimbat altceva vreodata iar masina tocmai a implinit 390.000 km. Momentan sta in garaj fiindca am alte masini sa merg insa am deja bucsile (TRW) + 2 bielete antiruliu fiindca par cam uzate si alea , o sa incerc sa le schimb eu, daca nu, service, sunt destul de greu de extras de-acolo.
    2 points
  2. Rezolvat azi abs-ul, asta asa scurt sa nu va plictisiti citindπŸ™‚ Pe larg, incepe acum: Am inceput diagnoza prin scoaterea firului de la senzorul dreapta fata pe care l-am tras in stanga, am vrut sa vad daca problema e la senzor/inel planetara sau cablaj/calculator de ABS. Cam asta a iesit. Dupa ce am aflat ca senzorul/inelul abs functioneaza in parametri am atacat problema, sapat pe sub bord, scos mufa din calculatorul abs, identificat firele, masurat, nici unul din ele nu avea continuitate, drept urmare m-am apucat sa scot instalatia de pe masina sa fad unde e rupt. A fost ceva de munca dar intr-un final am reusit sa scot firul intreg direct din mufa. Este un mister cum au reusit ambele fire sa se intrerupa iar cablul sa ramana intr-o bucata, nu se vede intins, strangulat, intepat..etc. Nu mi-am mai batut capul, am uitat sa mentionez ca mai am o instalatie de ABS, drept urmare am desfacut-o si pe aia, am luat tot firul frumos (tot din mufa, fara taieturi) pus in noua instalatie, remontat tot (nu mai detaliez, nu a fost usor) si voila: L-am si testat, functioneaza. Maine atacam tachetii πŸ™‚
    1 point
  3. Ca sa mai sterg putin praful :)) tocmai am implinit 160.000 km, cred ca am facut cu ea vreo 5700 km de cand o am. De o luna merg cu Leganza, Nubira sta cuminte pe dreapta. Inca pierde ulei pe la buson, momentan a ramas asa, il verific o data la 2-3 zile ca sa nu sparg alt motor degeaba. I-am bagat freon in sfarsit acu vreo 3 saptamanii , mometan vad ca il tine, face rece bine. Am zis sa ajung iar la baiatul care a bagat freon, sa se uite daca pierd pe undeva. Aprinde ocazional check-engine, ba missfire pe cilindrul 3, ba o lambda ( asta cred ca e de la missfire) , ba un senzor pozitie axe ( ca e pacat ca doar Nubira sa il aiba stricat de 1 an :)) ) . Sper sa ii iau luna asta alt ulei, cu tot cu buson nou si saiba, un set nou de bujii, si sa masor fisele , ca poate reusesc sa scap de missfire si de pierderea de ulei. Si cum nu am umblat deloc la franele spate de cand am masina, si cum banuiesc ca masina a stat extrem de mult in ultimii ani, franele pe spate sunt blocate, se incinde usor roata, la mers normal si pe distante scurte 30-40km nu se incing, urmeaza si astea :)) In rest doar benzina (multa) si talpa :))
    1 point
  4. Si, revenim, fiindca am deranjat ventilul ala de pe rampa cand am testat presiunea, binenteles ca a cedat, fix cand eram pe autostrada in coloana spre centura si mai si ploua afara πŸ™‚ Am avut noroc ca nu am luat foc, am reusit sa ajung pana intr-o parcare (masina dadea sa se opreasca si nu mai tragea deloc) cu benzina siroind dupa mine si sa strang capacelul de plastic de dasupra cat sa nu mai piarda, asa am ajuns cu ea acasa unde am schimbat nenorocirea aia de ventil cu totul. Si, fiindca merita (NOT) am facut o sesiune de autosoft in urma careia s-au schimbat 2 cauciucuri (fata, am pus tot hankook ventus prime k125 cum am si pe spate) indreptat 3 jante din 4, schimbat valvele la toate 4 rotile si la final o geometrie. Cost total vre-o 1400 RON. Si, feeria nu se termina aici, in week-end am incercat sa schimb senzorul abs pe stanga fata fiindca incepuse sa nu mai indice viteza bine. S-a lasat cu suruburi rupte, senzorul a iesit bucati, nervi si o zi pierduta fiindca noul senzor (de nubira) nu indica viteza deloc (0 km/h) πŸ˜„ Niste poze din timpul macelului: Maine voi testa mai multi senzori si vom vedea ce si cum, ori senzorul ala nu e compatibil ori problema este in alta parte. Totodata fiindca vre-o 2 tacheti au inceput sa bata serios la rece mi-am comandat 16 bucati de "fai autoparts" (cei mai ieftini) si o curea de distributie, urmand sa ii inlocui (sper maine daca rezolva cu abs-ul repede) Inca vre-o 440 ron pentru ca MERITA πŸ˜„. Ah da, am uitat, am schimbat si uleiul cu un total racing 10w50 in speranta ca nu mai bat aia, degeaba, nici o diferenta πŸ™‚
    1 point
  5. Update, am dus chiulasa, am avut dreptate, se va incarca si plana. Si daca tot e acolo am zis sa imi schimbe ei simeringurile de supape si sa verifice si ghiduri, scaune...etc, joi ar trebui sa fie gata. Intre timp nu am mai lucrat la ea, doar am pus baia de ulei, teoretic partea de jos e gata. Poze nu avem de data asta πŸ˜‰
    1 point
  6. Si e pe masina. Maine duce injectoarele la curatat
    1 point
  7. La Matiz ai doua stergatoare. :))
    1 point
  8. Injectoarele au fost curatate si verificate pe banc, azi a pornit dar... pierde antigel pe langa chiulasa-garnitura
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
Β 

×
×
  • Create New...