Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/25/22 in all areas

  1. Am iesit si in teste, ABS-ul nu mai sta aprins dupa schimbarea jambelor (cu tot cu senzori) unul din senzorii de pe fata era de vina aparent. Din pacate masina tot vibreaza pe la 30 la ora in accelerare si dupa pe la 60, nu stiu ce se intampla, chiar nu mai am idei fiidnca motorul e acum la nivel, vedem cat rezista tamponul central fiindca ala preia vibratia. Si, dupa cum ne-am obisnuit, la fiecare iesire inca o problema, de data asta dupa ce am ajuns in garaj, am vrut sa pliez oglinda si carcasa s-a rupt din toate cele 4 prinderi. Cel mai probabil erau lipite de mine cu superglue, nu imi mai amintesc cand am facut oglinda, tot superglue am pus si acum momentan si in paralel am revopsit un capac intact (dar visiniu) verde cu un spray de vopsea de acum 2 ani 🙂 urmand sa il inlocuiesc direct cand se rupe din nou. Mai trebuie sa ii dau lacul, insa am fost atat de multumit ca mi-a iesit perfect vopsitul incat am zis sa nu risc sa il fac rahat dand si lacul acum, data viitoare sa fiu sigur ca e uscat bine 🙂
    2 points
  2. Am in plan montarea instalatiei de AC. Sa vedem cum evolueaza planul...
    2 points
  3. spray cu silicon, multe lavete, pensula... cateva zeci de minuite si aia e, nu se compara cu spalatul motorului, dar nu prea am spalat motoarele in general.. asa ca evit, prefer sa ma joc eu pe acolo cand am timp, plus ca am ocazia sa mai vad diverse daca stau cu ochii in el asa mult.
    1 point
  4. Daca pun cap la cap cat m-a costat la Skoda Metrotehnica, e undeva intre 80 si 100 toata operatiunea si asta era acum 2 ani. As fi mai mult decat bucuros daca ai cum sa ma ajuti. Acum o sa o bag pe aia ca suntem vecini, pt impact emotional 😄
    1 point
  5. Din pacate e cu injectie directa, celebrele TSI-uri de prima generatie. Dupa 1000 de km de condus problema e asa. - la prima pornire a zilei, la rece cum se spune, dupa circa 1,2 minute, masina incepe sa dea eroare de misfire pe cilindrul 4 (P0304). Am sa pun maine VCDS-ul pe ea sa vad exact cate misfire-uri da. - eroarea dispare daca turez si mentin motorul de la 750 rpm viteza de relanti, pana pe la 1000 rpm. - odata ce a trecut de 20 de grade Celsius (aproximativ) eroarea nu mai apare insa masina mai are un tremurat aproape imperceptibil la relanti. - motorul se incalzeste foarte repede (deh, termostat nou) si la acceleratie sau viteza constanta, nu am intreruperi, am mers cu ea in mai multe regimuri dar nu am depasit 3500 de ture. - diferenta sonora (cum mi se pare mie) e ca sunetul e mai gros, aproape ca si cand as avea toba sparta (ceea ce nu e cazul) dupa 2500 de ture. - am desfacut si schimbat bujia de la cilindrul 4, vechea bujie era un pic uda si mirosea a benzina. - de asemenea am inversat intre ele bobinele de la cilindrii 3 si 4 dar fara vreun efect evident. La modul general consumul mi-a scazut cu circa 1l la suta de km (pe gaz) si nici componenta de benzina pe care o consuma in paralel nu mai pare sa fie asa de mare. Cu testul de compresie @Dj_Dark o sa vad, sotia nu a fost incantata de o gaura in buget de 1000 de epuroi si nu cred ca as fi eu prea fericit daca as da anunt ca mai am nevoie de inca 100. @vrazvanc parerile sunt subiective, banii la fel. Eu am 35.000 km facuti cu Octavia si 99% au fost in siguranta. De bagat, as zice ca am investit 1400 de euro in distributie, pompe de apa, chiulasa etc. Nu este putin, peste alti 6000 dati pe masina, dar sa nu uitam ca majoritatea membrilor acestui club investesc constant in masinile lor. Ca baga mai mult sau mai putin decat am bagat eu, deh, fiecare cu a lui. Eu sunt decis sa nu pasez o masina bolnavioara altcuiva ca sa il las pe acela cu beleaua pe cap. Dar cu toate ca imi plac multe la Skoda, am sa ma gadesc de 10 ori inainte sa mai iau ceva facut cu tehnologie VW. Nemtii sunt banditi care se ascund in spatele ideii oarecum perimate ca nu e tehnologie mai tehnologie decat cea germana.
    1 point
  6. Referitor la pret, acesta a inclus asa: - Manopera mecanicului meu pentru montare/demontare chiulasa, schimbare pompe de apa si pompa de recirculare, schimb ulei, schimb vas de expansiune, schimbat antigel, lipit un fir rupt la senzorul presiune carburant; - Prelucrarea chiulasei (planeitate, supape schimbate, ghiduri supape schimbate); - Achizitie pompa de apa; - Achizitie pompa de recirculare; - Achizitie vas de expansiune nou; - Achizitie 5 litri ulei motor Mobil 1 5w30. - Achizitie 4l antigel si apa distilata As zice ca un total de 5000 de lei nu este exagerat de mare in conditiile astea. Desigur, fara factura sau alte nebunii dar cu garantia seriozitatii omului (tot el mi-a schimbat distributia acum un an). Pe langa banii astia, au mai intrat vreo 350 in cheltuieli transport si diverse pentru drumurile dus-intors pana la Galati.
    1 point
  7. Acesta este: https://www.autoeco.ro/antigel-gm-opel-dex-cool-longlife-g12-1l/a23766/ Este antigelul original GM/Opel, la autoeco pretul mi se pare cel mai OK, nu vreau sa fac reclama, cauta si alti furnizori 🙂 Daca ai pierderi de antigel este bine sa la identifici, dar prima data poti sa completezi si sa tii un ochi pe vasul de expansiune. Daca antigelul are mai mult de 5 ani recomandarea producatorului (si a mea) este sa fie schimbat, isi pierde proprietatile de racire si anticorozive. Dar daca pierde mult, atunci nu are sens acum sa faci o schimbare completa, ci intai sa rezolvi problema si sa il schimbi pe tot o data cu reparatia. Daca oamenii s-au uitat ciudat inseamna ca nu sunt deloc familiari cu Opel si Chevrolet sau sunt praf cand vine vorba de ce anume sa puna intr-o masina. Comanda online sau mergi la magazine de piese care vand piese de Opel.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...